September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    echt erg voor hypnose he
    heb gister mn urine even weggebracht omdat ik voelde dat er iets niet goed zat en ja hoor een blaasontsteking heb nu een antibioticakuur nog nooit tijdens een zwangerschap gehad 10 jaar geleden voor het laatst zei het tegen mn vriendin en die vroeg gelijk of ik zwanger was zei had dat ook heb gezegd dat ik het niet wist ze moest eens weten heb het nog tegen bijna niemand verteld

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wat een naar nieuws van hypnose.

Verder las ik nog wat over goede echo's ... heerlijk meiden.

Hier zit mijn werkweek er weer op. Gistermiddag/avond veel bijgeslapen dus vandaag hopelijk weer wat energie om wat in huis te doen.

3. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    oh dames moet het even kwijt, ben al een week niet misselijk meer!

Gisteren trouwens aan mijn vader verteld en die stond helemaal versteld, kon het niet zo goed geloven......

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker he mss ace, ik had de afgelopen week ook alleen sochtends af en toe een vlaag en gister de hele dag niets. Vandaag ook nog niet. hopen dat het zo blijft en het ook allemaal goed is. Voel me super !

vanmiddag op 2 uur naar de cardioloog. krijg zo nog even een kleintje van 1 over de vloer. moet even 2 uurtjes oppassen.

5. mamameike

mamameike Bekend lid

hello!

@merel, ook ik wens je veel sterkte toe. Wat een botte mensen lopen er toch op deze wereld rond. Grrrr! wat een gevoelloze reacties, als je niks zinnigs weet te zeggen zeg dan niks denk ik dan.
    Ik hoop dat je je verdriet een beetje een plekje kan geven. dikke knuffel!

ik moet zo werken dus ga nu nog even snel wat in huis doen

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Oooh ik ben zoooo verliefd op onze beeb :oops: Hihi :p Vanmorgen echo gehad, hij/zij was druk aan het zwemmen, hartje klopte flink en we hebben echt zo'n mooie foto! Je ziet echt 2 beentjes en 2 armpjes *zucht* De hormonen gierden door mijn lichaam, zat bijna te huilen daar :oops: Dus nu helemaal in de zevende hemel, kan nu echt genieten. De man die het deed was dit keer ook echt aardig, dat scheelt zoveel. En ben toch ietsje verder dan ik dacht, 2 daagjes maar maar toch haha :)

Bah Merel en Hypnose, ik hoop zooooo dat jullie je snel weer ergens mogen aanmelden, wat heb ik met jullie te doen :cry: En wat een verhaal van Hypnose, jeetje :confused:

Ik blijf deze week nog even thuis, voel me nog steeds niet top en ga niks overhaasten. Zometeen de uitslag van urine onderzoek, denk ook blaasonsteking :(

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen! Leuk Tinkerbel, dat je echo zo mooi was!
    Wat fijn dat de misselijkheid overal afneemt! Zelf heb ik ook minder last van kwaaltjes, lijk wel iets minder moe zelfs. Kon vannacht echter slecht in slaap komen, lag anderhalf uur wakker, toen maar ff naar beneden om de Angelsound maar weer eens te proberen en ik verbeeldde me toch iets te horen! Vanochtend gelijk weer geprobeerd, maar nu weer niets. Ik wil hem eigenlijk niet te vaak gebruiken, maar het is zo fijn om iets te horen! Ach, maandag is mijn echo, moet nog maar even geduld opbrengen!

Vandaag 10 weken! Nog maar 2...dan is het een stuk veiliger!

Sasha veel succes met je sollicitatie! Ik zit helaas niet in die luxe positie dat ik zekerheid op een baan heb, daarom kies ik ervoor om het pas te zeggen na de 12 weken. Vind dat ook logisch, want pas dan is de kans dat het misgaat drastisch afgenomen. Zo zal ik het daar ook melden!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik mag me hier ook aansluiten :D
    Ik ben 16 september uitgerekend. Voor mij is het een speciale periode om te bevallen, want mijn opa is vorig jaar overleden en die was 17 september jarig.

Ik heb vorige week maandag de intake bij de vk gehad en de 1e echo. Ik heb heel mooi het hartje zien kloppen, was heel speciaal om te zien. Voor mijn man werd het toen ook wat 'echter'. Het is nu echt meer tot hem door gedrongen dat hij papa word.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dreames, welkom in de groep !
    Hier hetzelfde verhaal. Vorig jaar maart is mijn opa overleden en die is/was 6 september jarig.

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dreames welkom en van harte gefeliciteerd!

Fijn meiden, met de leuke echo's! Geniet er maar lekker van!

ik moet nog eventjes geduld hebben, heb er ook zo'n zin in!
    Ik ga zo lekker even een dutje doen, mijn man heeft vandaag examen, en als hij slaagt, gaan we vanavond lekker uit eten. Dus dan moet ik wel fit zijn he!

Fijne dag allemaal,

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend steen. hard duimen dus dat hij slaagd. ( ook wel een beetje voor hem,maar natuurlijk voor het lekkere uit eten haha)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff hier weer helemaal gespannen om naar het werk te gaan. Elke keer op een andere groep werken is niet fijn...blegh. Sorry hoor dat ik er zo veel over klaag, maar voel me zo gespannen en onrustig als ik moet werken. Fijn om het even van je af te kunnen schrijven als er niemand thuis is om mee te kletsen :)

Probeer wel steeds positief te blijven maar oef wat een opgave is dat ;) Ik hoop echt dat ik aangenomen word bij het callcenter, dan kan ik hier zsm weg...

groetjes een zenuwachtige ingeltje :p

13. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Hallo dames,
    ben een tijdje niet geweest, maar maak me ook zo druk.

@ Merel vreselijk zeg en wat een botte reacties.

Fijn dat bij zoveel de misselijkheid minder wordt, ik kan niet wachten totdat dat hier zo ver is. Ik ben heel veel misselijk en ontzettend moe.

Leuk om te horen al die goede echo's, ik wil ook :cry: , duurt allemaal zo ontzettend lang.

Ik vind het op mijn werk ook steeds moeilijker worden, ben blij als ik het kan vertellen.

Groetjes Gerda

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo ladies,

Ik voel me steeds beter, de misselijkheid is gelukkig bijna helemaal over! In plaats daarvan ben ik wel extra vermoeid, maar daar kan ik beter mee omgaan dan met die vreselijke misselijkheid. Een collega adviseerde me Floradix te gaan gebruiken tegen de vermoeidheid. Voor degenen die het niet kennen: het is een kruidendrank met veel ijzer en vitamine B. Of het echt werkt tegen de vermoeidheid, weet ik nog niet, maar ik kan in ieder geval ineens goed naar het toilet! Dus voor de dames die last hebben van obstipatie is het wellicht een tip. Het enige dat nog niet echt wil meewerken, is mijn humeur... Ben stiekum toch wel blij als de hormonen zich over enkele weekjes weer normaliseren.

Prettige middag en avond allemaal!

15. Tinkerbel1984

Ik heb trouwens de laatste dagen ook steeds minder last van kwaaltjes, heerlijk! Maakte me er ook wel zorgen om, maar vanmorgen echo gehad zoals jullie weten en alles is prima perfect, verloskundige zei dat het vaker voorkomt als je de 9 a 10 weken gepasseerd bent, dus hou hoop dames ;)

Zou iemand mijn data willen veranderen op de agenda?

Nieuwe data:
    7 september uitgerekend. Volgens de chinese kalender wordt het een meisje en dat denken wij ook! Ik wil flesvoeding gaan geven en (denk ik) in het ziekenhuis bevallen.

19 februari naar de verloskundige
    29 februari 12 weken pretecho

(de echo van 22 februari kan er dus af, we laten toch geen nekplooimeting doen hebben we besloten)

Wel wil ik met ongeveer 16,6 week nog een pretecho laten doen maar dan alleen een geslachtsbepaling, we zijn zoooo nieuwsgierig :D

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Joehoe mijn mannetje is geslaagd! Een heerlijk etentje voor de boeg dus!

Gerda, waarom maak je je druk?

Wat fijn dat jullie je allemaal minder misselijk voelen....ik durf mijn medicijnen nog niet echt te minderen, moet ik eerlijk zeggen.

Werk ze vanmiddag Ingeltje!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden, vandaag mn intake bij de vk gehad, hele aardige mensen gelukkig! We waren in principe zo klaar omdat we allebij gezond zijn en ik eigenlijk geen vragen had... is dat raar? Ik heb gewoon nog geen vragen! Komt vast nog wel :) Over 2 weekjes hebben we de 12 weken echo! jippy kan niet wachten!

wie wil het even in de lijst zetten? 20-02 12wk echo vk

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pfff ik heb zo'n menstruatieachtige kramp. Herkent iemand dit?

19. Tinkerbel1984

Ja Funny me, dat herken ik, gister de hele dag gehad :( Wat mijn verloskundige tegen mij zei vond ik wel heel grappig, zo denk ik er in ieder geval nooit over na, misschien heb je er wat aan? Ze zei: Je babytje (in jouw geval babytjeS) groeien op dezelfde plek waar normaal je menstruatie wordt "klaargemaakt" en gebeurt, het is dus helemaal niet vreemd dat je dat extra voelt nu je zwnager bent. Het is alleen maar een goed teken, dan zijn ze hard aan het groeien daarbinnen :D Alleen als de pijn onhoudbaar word met bloedverlies moet je even bellen, anders is het juist een goed teken :)

Denise ik had ook helemaal geen vragen hoor, niet vreemd dus haha :D Komt verder in de zwangerschap wel ;)

Steen gefeliciteeeerd! Hmm lekker, wat gaan jullie eten? Mijn ouders gaan morgen op vakantie dus wij eten daar, lekker patatjes!

Ik was trouwens te voorbarig, net mijn hele lunch eruit gekieperd :(

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

Gister met de gyneacoloog erover gehad of dat we een combinatie test zouden laten uitvoeren.
    In het begin had ik echt zoiets van JA doen die hap.
    Nu had ik vandaag eigenlijk moeten bellen voor een afspraak , maar toch niet gedaan.Blijkt dat ik toch nog twijfel.
    Ik bedoel ik ben 20 jaar, mijn vriend 23.
    Komen geen gekke dingen voor in de familie behalve dat mijn schoonmoeder een kindje verloren is aan een hartafwijking (overigens GEEN erfelijke aandoening ).
    Tja wat wordt het nou, iemand tips of ervaring?
    Mijn vriend zou het niet echt uitmaken of dat het wel of niet gedaan zou worden :) dus ja

Deel Deze Pagina