September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Even een vraagje, ik las wel eens dat er je verschillende babywagens mag testen op een testbaan. Maar wie weet welke winkels (liefst een beetje in het zuiden) een testbaan hebben?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Nou ik weet niet wat jij het zuiden noemt, maar hier in Gouda hebben we babypark en dat heeft een enorm assortiment kinderwagens en een testbaan.

3. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    dreames, hihi heb ik meteen de site gevonden die op zondag gesloten is :) Bedankt voor je antwoord! Hmm Gouda....had liefst nog iets zuidelijker
    (met zuiden bedoel ik eigenlijk meer richting Maastricht, maar ik wil er best een stukje voor rijden hoor ;) )
    Of ben ik de enige gek met deze wazige plannen :rolleyes:

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Hier de kledingkast & de commode is in dezelfde stijl. Het ledikantje staat nog ff op zolder, want ons kindje komt eerst in mijn oude wiegje te liggen (mijn zussen, ik dus en de kindjes van mijn zussen hebben er ook al in geslapen). De andere foto's staan in mijn album.

Supermooi toch? Tweedehands is helemaal zo gek nog niet! Over jaartje of 5 gaat toch alles weer de deur uit!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden

Nou we hebben het nieuws nog niet verteld.....Ik stond bijna op het punt om het te doen, maar toen vond ik toch echt dat ik het als eerste aan mijn zus moest vertellen en dat had ik nog niet gedaan.
    Nu heb ik met mijn vriend afgesproken dat we a.s. zondag bij zowel mijn zus+man, zijn moeder en mijn ouders langs gaan om het te vertellen. Dan ben ik op 1 dag na 8 weken zwanger, wel een mooi moment!

Ik voel me trouwens een beetje ziekjes. Kan niet goed thuisbrengen wat het is. Moet veel hoesten, wordt wakker met pijn in mijn keel, heb het af en toe ineens koud en heb last van mijn bovenrug- en nekspieren. Daarbij een wat weeïg gevoel....misschien een beginnend griepje? Ik denk dat het verstandig is als ik morgen thuis blijf van mijn werk, maar ik heb de vroege dienst en dan is het altijd erg lastig voor de collega die dan alleen moet starten.... :( Nou ik kijk wel even hoe ik slaap vannacht en hoe ik me morgenochtend voel...

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Huh, is iedereen net zo vroeg gaan slapen als ik gisteravond? Na mij heeft niemand meer gepost!

Ik ging gisteren naar bed met verhoging (37.7)maar ik heb redelijk geslapen van 9:00 tot 04:00. Toen moest ik plassen, daarna veel hoesten en liggen draaien. Denk dat ik tegen 05:00 weer in slaap gevallen ben tot 6:00. Dat was de wekker. Ik voel me beter dan gisteravond dus ik denk dat ik gewoon ga werken. Gaat het niet, kan ik altijd nog weer naar huis.

7. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @yule en Ingeltje

eindelijk jullie eerste echo
    HEEL VEEL PLEZIER
    (ik nog 1 nachtj slapen ;) )
    de rest ga ik vandaag proberen bij te lezen ;)
    groetjes debby

8. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Yule en Ingeltje: Heel veel succes met jullie echo's.
    Laten jullie snel wat weten?

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ben toch maar niet gaan werken....

@ Yule en Ingeltje

Veel plezier bij de echo, laten jullie weten hoe het was?

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen!
    @ Yule & Ingeltje veel plezier vandaag met jullie 1ste echos!! wel terug komen met foto's he om te showen ;)
    Nou ik heb mij voor het eerst ziek gemeld.... lag de hele ochtend wakker van de misselijkheid. Had de ha opgebeld maar die is helemaal vol vandaag maar heb kunnen regelen dat hij mij vanmiddag opbelt nadat ik vertelde dat ik zwanger was en heel erg misselijk was en dat ik wou er iets voor hebben want werken ging zo moeilijk..... :( :(
    BTW Ingeltje wat super mooie meubelen!!!!
    Nou ik ga weer lekker in bed kruipen want ik ben zooooooo moe en als ik lig gaat het toch wel iets beter. Ik neem de cola mee want dat helpt ook wel :)

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jaaa ik ook even snel, Yule en Ingeltje heel veel plezier vandaag, geniet ervan :D

Nou ik heb net de verloskundige gebeld omdat ik zooo moe en slap ben en al een week niet gewerkt heb. Ik mag dus absoluut niet aan het werk en zo min mogelijk doen... Viel wel even rauw op mijn dak want wilde eigenlijk weer aan het werk gaan maar dan maar voor een paar uurtjes. Als ik heel eerlijk ben weet ik dat ik mezelf voor de gek hou want als ik in de trein heb gezeten naar mijn werk toe is mijn energie voor die dag al op, dus het schiet ook niet op...

Maar dus, voorlopig nog even thuis, pas als ik me langer dan 3 dagen goed voel mag ik weer aan werk gaan denken :( Dus ik zal veel op dit forum te vinden zijn ;)

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja donkerblauwe band die helemaal over je buik gaat.
    Zit heerlijk inderdaad!

13. 4days

4days Niet meer actief

Altijd fijn, genegeerd worden nadat je je hart lucht in een wanhopig berichtje!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou Cossy, ik denk niet dat dat met opzet is gebeurd hoor! Er wordt zoveel gepost op een dag, dat ik me kan voorstellen dan anderen net als ik ergens weleens over heen lezen!
    Maar goed, toen ik je boze berichtje net zag, ben ik even terug gaan zoeken en vond daar je wanhopige berichtje!
    Ik herken je gevoel wel een beetje. Maar ik heb nog helemaal geen echo gehad! Ik vind het zo'n raar idee dat ik niet weet hoe het met dat frummeltje in mijn buik gaat. Er komen telkens vragen in me op zoals: Groeit 'ie nog wel? Maarja, tis juist beter om je niet teveel zorgen te maken! Ik mag pas 12 maart voor de eerste echo, pas dan weet ik of alles goed zit!
    Hang in there meid!

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Cossy, het spijt me dat er niet op gereageerd is.
    Het is zeker geen kwestie van genegeerd worden, het is een kwestie van dat er in zo'n rap tempo wordt gepraat hier, dat het af en toe voor velen niet bij te benen is denk ik.
    Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik zit nu pas weer achter de pc en lees het net.
    Maar wat ik eigenlijk wil zeggen:
    Het komt vast goed, maak je geen zorgen, blijf positief, je hebt al een goeie echo gehad, geniet ervan, etc.
    Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik deel jouw gevoel niet (ik heb niet zo veel angst), dus kan er ook niet over meepraten.
    Sterkte ermee in elk geval!

16. 4days

4days Niet meer actief

Haha sorry, ik voel me ook meteen van streek :$ (ik ben zeker zwanger ofzo?)

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goed teken toch, die emoties ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja dat wel :D

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi dames!

We zijn terug van de echo (en de intake). Het was echt super! Alles werkt en is goed en de termijn klopt precies. Het was heel bijzonder om ons kindje te zien bewegen (deed alvast sit-ups, hihi!). We hebben veel informatie gehad, de verloskundige was heel erg aardig. We mochten over twee weken terug om het hartje te luisteren omdat ze 4 weken wel lang voor ons vond. Maar omdat we de nekplooimeting ook over 2 weken hebben, hoeft dat voor ons niet per se.

De foto zet ik er vanavond op.

We hebben lekker appeltaart gehaald om het te vieren!

Fijne dag allemaal!

Yule

20. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Wat fijn Yule dat de echo goed was!

Deel Deze Pagina