Kom even snel reageren, wilde weten of de echo's goed waren namelijk. Meiden ... helemaal toppie, wat een prachtige frummeltjes. Zo, nu snel weer eten maken en daarna de meiden in bad en bed doen.
Is heel normaal hoor die steken! Heb ik ook bij hoesten. Nisk aan 't handje! Wel lekker beter worden meid! Ben ook erg blij met de duidelijke echo!
Ik heb ook mijn echo van vanmorgen in mijn album gezet! Ben er megatrots op... @Hster: geeft niet hoor, dat je eventjes tijd voor jezelf nodig had, lijkt me niet meer dan logisch! Hopelijk voel je je snel minder misselijk...
Ha meiden Jeah ik ben dol op goeie echo's Ben blij voor jullie meiden, nu lekker op de roze wolk allebei, hup hup Nou ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn verloskundige en met mijn werk en mag voorlopig niet aan het werk Mijn lichaam is een soort van 'uitgeput' omdat ik zooo misselijk was en moest overgeven en toen er niet aan heb toegegeven, maar gewoon 40 uur per week heb doorgwerkt. Daar betaal ik nu de boete voor. Moet in ieder geval nog 2 weken thuis blijven (dan zijn de 12 weken om) en daarna misschien weer parttime beginnen Baal er flink van want ik wilde juist niet ziek zijn als ik zwanger ben.. Klinkt altijd zo aanstellerig (stom he maar zo dacht ik altijd over zwangere vrouwen ). Nou daar kom je mooi op terug als je zelf zwanger bent! Nu nog even bedenken wat ik ga eten vanaaf... Geen zin om naar de c1000 te gaan dus iets uit de kast. Oh trouwens: We kunnen zaterdag onze babykamer ophalen Wij hebben hem ook via marktplaats en zaterdag krijgen we hem dus, can't wait! Nu nog een behangetje uitzoeken, moeilijkkk!
wat een mooie echo's hebben jullie allemaal zeg! ik heb vandaag mijn intake gehad maar helaas nog geen echo gehad. wel bloed geprikt etc.... zag er goed uit. maar.....3MAART mag ik voor mijn eerste echo! jeeeeeeeeeh kan niet wachten. wil iemand dit voor mij invullen op de lijst? thanx
Wauw! Mooi hoor, ook leuk, dat armpje is goed te zien! Gefeli! Heerlijk meis, van die babykamer! Vervelend dat je thuis moet zitten, maar geniet er maar lekker van. Zou het ook wel willen
@Yule en Ingeltje...wat fijn dat de echo's goed waren! Mooi om te zien hé! @Hster..kan me best voorstellen dat je even niet bent geweest. Veel succes met de huizenjacht! @Eva...als ik moet hoesten of niezen heb ik felle steken..maakte me ook al een beetje druk, fijn om te lezen dat meerdere dit hebben. @Tinkerbel...sterkte..nu even goed aan jezelf (en de kleine) denken. Ziek is ziek..niets aan te doen, hoe vervelend het soms ook is. Net gelukkig weer een voorraad Emesafene opgehaald bij de apotheek. Verder gaat het redelijk goed, we kunnen echt niet wachten tot vrijdag tot de volgende echo.
Hallo! Hier zit er weer een dagje werken op! Daarna lekker nog even met mijn mannetje naar de stad geweest. Een zwangerschapsbh gekocht, zit meteen een stuk fijner! Verder ben ik erg moe, en ik heb hierna nog vier vroege diensten, dus ik ga niet al te laat naar bed vanavond. Ingeltje en Yule, geweldig meiden allebei een goede echo! Geniet er lekker van! Tinkerbell, denk goed aan jezelf meid! Je moet nog een hele zwangerschap! Hster, succes met het zoeken van een nieuw stekkie! Verder ben ik al weer kwijt wat ik wilde schrijven.... Fijne avond allemaal!
Heerlijk hè! Ik heb hem toevallig vanmiddag ook gekocht...Aaaaaaahhhh wat een opluchting, ik had de striemen op mijn lijf staan en mijn beugels ondersteunden bijna mijn kin....
@ Krisstel wij slikken dus dezelfde pillen wnr gaan ze werken? en hoe vaak moet jij ze slikken? had vaniddag gelijk eentje genomen maar niks gemerkt, nog steeds misselijk. Ga zo nog eentje proberen. Rij jij wel nog auto?
Heb je de zetpillen of de gewone pillen? Ik heb zetpillen (ivm overgeven) en hier moet minimaal 4 uur tussen zitten voordat je er nog een neemt. Heb weken alleen 's avonds voor het slapen er eentje genomen. (op de bijsluiter staat dat het binnen 1 a 2 uur zou moeten werken...bij mij niet zo). 's Ochtends wordt ik wel wakker zonder me misselijk te voelen. Rond 16:00 uur begint het weer en de laatste week heb ik weer veel moeten overgeven. Neem er nu dus ook een als ik wakker wordt (dus twee per dag)...misselijkheid komt nu tegen 19:00 uur terug, wel in mindere mate. Voor mijn werk moet ik erg veel auto rijden, op de bijsluiter staat dat je reactievermogen minder kan zijn..moet eerlijk zeggen dat ik hier in het begin wel een beetje last van had. Zou ook blij zijn als ik kan stoppen met de zetpillen. Hoop dat ze snel bij je werken!
Krisstel balen zeg dat je zo misselijk bent, hopelijk werken de pillen! verder weinig nieuws te melden, fijne avond allemaal ik ga eens lekker languit in bad liggen
Hallo allemaal, net gebeld door moeders voor moeders. Morgen komt er een vrouw langs om voorlichting te geven. Spannend weer! Ik ben blij dat bij mij de misselijkheid nog wel meevalt, ik heb alleen wat last van boeren... heel genant. Parr1983.... wij zijn allebei 7 weken en 1 dag, maar ik ben de 30e uitgerekend en jij de 27e hoe kan dit? heb jij al een echo oid gehad? Liefs faith
ja dat snap ik ook niet, als ik de datum 30-9 invoer dan maakt de pc er 6 weken en 6 dagen van en ook via www.predictor.nl ben ik precies 48 dagen zwanger maar de vk wist mij er opeens weer twee bonus dagen bij te geven. Ik snap het ook niet meer..... buuuuuhhhh doen er meer mensen mee aan moeders voor moeders?
Toch maar even iets zeggen vandaag Yule en Ingeltje, wat een prachtige echo's! Normaal gezien heb ik bij een echo altijd zoiets van "het zal allemaal wel, ik zie niks", maar hier zie ik echt een hoofdje en een lijfje enz. Jullie zullen wel blij zijn Ik moet nog 2 dagen geduld hebben en dan mag ik oooooook... *telt af* Soit, ik ben weer belachelijk moe, dus ik kruip m'n bedje maar weer in. Goedenacht allemaal!
Ja ik doe mee aan Moeders voor Moeders. Ben er al aardig flauw van moet ik zeggen, maar het is voor een goed doel