Ohhh wat afschuwelijk meid! Heel veel sterkte in deze vervelende tijd! Hopelijk vind je veel troost en steun bij elkaar!
Lieve Kainda, Ik had het slechte nieuws al bij de 35-plussers gelezen, maar ik geef je hier gewoon nog een extra knuffel. Je heb ze hard nodig... Heel veel sterkte gewenst morgen en in de moeilijke tijd erna...
Kainda wat erg, las het net en had de tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte morgen. Vanmiddag sollicitatiegesprek gehad, deze ging erg goed, ze hebben een stuk of 6 flexmedewerkers nodig dus de kans is groot dat ik morgen een telefoontje krijg met goed nieuws. Heb het ze wel verteld dat ik zwanger ben en dit vonden ze helemaal geen probleem. Morgen horen jullie of ik aangenomen ben. Heb gister een babykamer gekocht via marktplaats. Echt een hele mooie kamer, was gelijk verkocht. Nou een prettige avond nog en tot morgen. Groetjes meisje84
kainda heel veel sterkte morgen en de periode erna vandaag intake gehad alleen bloeddruk gemeten wegen en info meegekregen heb over twee weken de echo en ga van de week ff bloedprikken 8 april heb ik mn 16 weken controle
@Kainda.. wat een vreselijk nieuws, sterkte meid! ff over die vieze smaak sinds een paar dagen ben ik mijn tong gaan poetsen en dat scheelt enorm! Ik heb geen vieze smaak meer.. miss een tip voor dames die er ook last van hadden? Ik sta daarna soms alleen een beetje te kokhalzen.. hihi.. maar das een ander verhaal. @Azeb ik draag soms ook zwangerschapskleding en die ingezette stukken zijn echt een ramp he?! haha.. hoe hou je het dan nog verborgen. Ik heb nu kleding gekocht van queen mom en die hebben die stukken niet, je kan de kleding dragen zonder dat iemand het ziet zelfs.. zo super! miss een tip? Ik ben zo moe.. maar gelukkig niet de enigste lees ik! Gelukkig weet mijn omgeving het inmiddels en hoef ik me niet in te houden, heerlijk!Verder gaat het goed hier. Nog maar 2 weken en dan naar vk.. ik hoop dat ik het hartje kan horen! @diddl.. mijn aanpassingen waar je om vroeg. Ik ben 32 mijn eerste is een zoon de kalender zegt een jongen en zelf denk ik een.. ik ben bang voor weer een jongen.. zet dat er dan maar neer. En de 27ste feb ga ik naar de vk.. ben ik nu weer bij? Groetjes en sterkte en veel slaap iedereen! Sinjo
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 29 augustus 2008 *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ TWEELING! *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Stina ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Babydreame ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Maica ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Liselotje ... 28 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Anno103 ... 23 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 04 september 2008 *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Basmalah ... 26 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV *Danielle84 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: Meisje ... ? ... BV *Dewie ... 25 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Iro ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Mandy67688 ... 23 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Moniek ... 30 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Mommy to be ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Lisa88 ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Dromertje ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Sylvia111 ... 21 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 13 september 2008 *Elin ... ? jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Renate ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Gerda72 ... 35 jaar... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂...THUIS...BV+FV *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 15 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀...THUIS...BV *Wens3 ... 28 jaar... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 16 september 2008 *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Ryanne... 24 jaar... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 17 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: [♂ ] ... ZKH ... BV *Ief ... 31 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀...THUIS...BV *Lindada ... 26jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ...ZKH ... BV *Dorientje ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ 19 september 2008 *Meike ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 20 september 2008 *Dretjuh ... 21 jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV 22 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *DevilsChase 22 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ *Blondiedfu ... 29 jaar ... 2e [♂] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: :♂ *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ZKH 26 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Sam8 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aaltjuh ... jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 27 september 2008 *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...THUIS...BV *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Chris4444 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Annika1980... ? jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? Nu: 97 september mama's! 52 1e kindjes ... 26 2e kindjes ... 11 3e kindjes ... 1 4e kindje ... 12 ? kindjes Agenda: Februari 13: Diddl vk __: Lindada vk __: sannemart vk __: IrisB 1e echo __: Freesia gyn __: Kaatje85 intake vk 14: Lola 2e echo __: parr1983 intake vk + 1e echo 15: Gerda72 vk __: Kristel combinatietest 18: Jossie76 vk __: Ryanne 1e echo __: Roshi intake VK __: SheDevil 3e echo gyn __: freesia vk __: Funnyme 4e echo __: Mss Ace nekplooimeting 19: Zanoni gyn 1e echo __: Krisstel 12 weken echo __: Foover 12 weken echo __: Sam8 intake vk + 1e echo __: Tinkerbel1984 vk __: Aapje gyno + echo __: Anno 103 2e echo __: Moppiepoppie intake vk __: first time intake vk 20: Nikky 1e echo __: Eva1983 vk __: Denise85 termijnecho 21: Foover vk __: Jale gyno + echo __: meisje84 1e echo 22: Cindy21 intake vk __: Mandy67688 3e echo __: moniek echo + nekplooimeting 25: Droppie vk __: Cossy vk + 2e echo __: Azeb echo __: meike 1e echo __: parr1983 jarig 26: Jessyjaime 1e echo __: Jekkia termijnecho en vk 27: Kaatje85 2de echo __: Steen 1e echo + nekplooimeting __: Yule nekplooimeting + bloedafname __: Sinjo VK 28: SheDevil intake __: Azeb vk 29: Jossie76 termijnecho __: Hster 2e echo __: Tinkerbel1984 12w pretecho Maart: 03: Pupke gyn __: elise1 gyn __: Faith79 1e echo 04: Steen vk 05: Jetty intake VK en 1ste echo __: Lisa88 vk __: Esje72 termijnecho en nekplooimeting 10: Yule vk 11: Esje72 2e afspraak vk 12: Eva1983 1e echo 13: HannekeR vk 17: Pipo1973 vk 18: Jetty echo en tripletest 19: Inge vk + 1e x hartje luisteren 21: Jekkia gyn en echo April: 24: Diddl 20 weken echo
He meiden, Nog even snel een berichtje van mij! Ik heb mijn eerste buikfotootje in mijn labum staan! Nu naar bed, ben gebroken.. X
Hee meiden, Sorry voor het ego-berichtje... Maar ik knijp hem zo voor morgen... 8-[ Er sijpelt zoveel emotie door mijn nuchterheid
Tinkerbell, mij is door vriendinnen aangeraden om wel de zwangerschapsgym te doen,omdat je hier goede ademhalings en ontspanningsoefeningen leert. Dit is vanaf 27 weken. Mooi buikje! Ryanne, je mag wel verven,maar dan wel in een hele goede geventileerde ruimte. Mijn buurvrouw heeft alle meubels zelf geschilderd,maar wel buiten in de open lucht Elise, jeetje is ook schrikken voor je man. Gaat het nu allemaal weer goed met hem? Roshi, zo vind mijn moeder het maar niets dat ik thuis wil bevallen, stel je voor dat er wat fout gaat ( zit je binnen 10 minuten in het ziekenhuis ) maar ze heeft zich bij onze beslissing neergelegd,maar mag niet gillen van haar haha. Ingetje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. ben benieuwd hoe ze het oppakken als je verteld dat je zwanger bent. Eva, ik moet morgen naar de VK, maar ze heeft me al aan de telefoon verteld dat ze nog niet naar het hartje luisteren,omdat die van buiten nog niet hoorbaar is, de vk heeft bij mij niets gezegt over een echo,dus ga er vanuit dat ik die ook niet krijg. Beetje jammer haha. Kainda, wat erg meid ! Dikke knuff en heel veel sterkte. Freesia, heel veel succes morgen ! Morgen om 09.30 intake bij de VK. Spannend ! Ga naar mijn bedje want ben het zat. Trusten !
kainda wat een vreeselijk nieuws ik wil je heeel veeel sterkte wensen lisa 88 ik snap wat je bedoelt hier het zelfde maar dan slijm dat roze is ik mag vandaag een echo laten maken elise jeetje heel veel beterschap aan je man dat is schrikken zeg mollym bij de eerste echo van ons meisje dylana werd ik ook een week terug gezet maar dylana is helemaal gezond ppppffff gisteren na de ochtend weer geen roze slijm meer gezien net naar de wc en ja hoor ik hoop dat t ergens een wondje is maar vanmidag weten we meer groetjes jennemieke
@Kainda: wat een naar bericht. Heel veel sterkte de komende tijd. @Debby: gefeliciteerd met je goede echo. Wat vond je ervan dat het er 1 was? @Sinjo: je tong poetsen?!? Ik moet al moed verzamelen voor het tandenpoetsen. Sta elke keer te kokhalzen!
@Yule ja de echo was geweldig maar is was niet verdrietig hoor dat het er maar 1 is(als het maar huilend ter wereld komt verder maakt het me niets uit) @mieke he hopelijk is het een wondje maar voor vanmiddag heel veel succes en laat je het even weten ga straks werken dus zal er niet lang meer zijn maar alle meiden bij de vk of gyn vandaag veel plezier groetjes debby
Hoi, Mieke heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat alles goed is. Ik heb nog wat aanvullingen voor de lijst. Wil iemand die voor mij erop zetten? Mijn eerste is een jongen en nu weet ik nog niet wat het word. Ik wil heel graag thuis bevallen, maar dat is nog even afwachten en ik wil graag borstvoeding geven. Zo ik geloof dat dit alles was. Groetjes Marieke.
@Kainda...heel veel sterkte samen! @Tinkerbel..mooi buikje @Ryanna...volgens mij las ik laatst dat je je haar niet mag verven als je zwanger bent omdat bepaalde stoffen via de hoofdhuid in de bloedbaan terecht kan komen en zo ook bij je kindje. (misschien even googlen) @Elise...sterkte met je man! @Ingeltje..wat super, gefeliciteerd..wanneer ga je beginnen? @Mieke..veel succes straks, hopelijk is het inderdaad iets onschuldigs. @Iedereen die een mooie echo heeft gehad..gefeliciteerd..lekker genieten op je wolk. Succes iedereen die vandaag een echo heeft of naar de VK gaat. Hier niets bijzonders...goed geslapen en begin me steeds meer zwanger te voelen..erg leuk moet ik zeggen Fijne dag iedereen!
@Kainda: heel veel sterkte de komende tijd... @mieke: veel succes straks, hopelijk is alles goed. @Ingeltje: gefeliciteerd met je nieuwe baan Zal hopelijk wel een boel stress wegvallen nu. @Kaatje85: veel succes bij de VK zo meteen Jaaaaaa... het is eindelijk woensdag 13 februari Straks echo. Maar eerst nog een hele werkdag doorploeteren. Het valt nu wel mee, maar ik denk dat in de loop van de namiddag de zenuwen toch echt wel de kop gaan opsteken. Ik ken mezelf Gisteren lekker samen uit eten gegaan. Gewoon zomaar. M'n vriend ziet me amper omdat ik ofwel werk en slaap en dat is natuurlijk niet leuk (voor mij ook niet), dus het leek me wel leuk om een beetje "quality time" te hebben. Je kan natuurlijk ook thuisblijven, maar dan is er toch altijd wat meer afleiding (vind ik dan). Als je ergens in een restaurantje zit heb je alleen je eten en elkaar. Het was gezellig en lekker, alleen moesten we dessert ruilen want er bleek alcohol in het mijne te zitten (had vanille ijs met warme frambozen, maar door die frambozen zat drank). Maar de poire belle hélène van m'n vriend vond ik ook lekker en hij was best blij met die frambozen En dan gaan we nu maar aan het werk, want vanmiddag zal het wel iets minder zijn, haha. Fijne dag allemaal!
@ Kainda hele dikke knuffel meid! @ alle meiden die vandaag echo, intake, vk of wat dan ook hebben heel veel plezier De misselijkheid hier is omgeslagen naar het tegenovergestelde. heb nu al 4 krentenbollen op echt schandalig. Mara na al die weken niets gegeten te hebben is het heerlijk. Maandag heb ook ik eindelijk echo en donderdag intake bij de vk. Kan niet wachten! Maar het is alweer woendsag. Morgen lekker vrij en met vriendjelief wat leuks doen. Vrijdag vertrekt mn baas voor een weekje met wintersport dus lekker rust in de tent. Ik ga mn overvolle mailbox eens openen. Fijne dag allemaal.