@Azeb ik kon toch niet weten dat zij zo jarloers reageert? had er nog bijgezegt dat het natuurlijk niet de bedoeling was dat we al zo vroeg iets zouden krijgen maar dat ik slechts kan zeggen "sorry neem het niet aan" ze is een volwassen vrouw mag aannemen dat die iets anders reageren. nu zijn er natuurlijk wel meer dingetjes hoor waardoor m'n frustratie een beetje groter is dan normaal maarja moet er maar mee leven dat ze zo is
JOEPIE Freesia, ben zo blij voor jullie geniet maar lekker van dit goede nieuws en klim maar lekker op je roze wolk! Het is je gegund. Veel liefs Linda
@roshi Ja schoonmoeders zijn ingewikkelde materie, daar weet ik ook over mee te praten. Maar ik wist niet dat je erbij had gezegd toen je het aan haar liet zien dat het natuurlijk niet de bedoeling was, maar dat je het niet kon weigeren op dat moment. Dat maakt het een ander verhaal. Maar als ze graag de eerste was geweest die iets voor jullie had gekocht, dan is het logisch dat ze jaloers was. Maar daar kun jij niks aan doen.
Ik ben vandaag voor intake geweest. Na een leuk gesprek werd voorgesteld om via een echo toch even naar het hartje te kijken en of het op de juiste plek zit (vanwege een medisch verleden). Maar op de echo was helemaal niets te zien! De arts vroeg zelfs of ik wel echt een positieve test had gehad.... Het was een buikecho en nu kan het nog te klein zijn om op een buikecho te zien maar ik ben nu toch wel ongerust geworden. Nu mogen we vanavond naar een andere arts die een inwendige echo kan maken. Wanneer kun je normaal gesproken wat zien op een buikecho?
Bijna acht weken is wel wat vroeg geloof ik, maar heb er weinig verstand van moet ik zeggen. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
Poeh...wat spannend.. ik hoop dat je vanavond ons goed nieuws kan vertellen. Met een inwendige echo zien ze in ieder geval wel veel meer. Ik duim voor je!
@sannemart .. jeetje wat zul je geschrokken zijn. Hopelijk vanavond goed nieuws. Ik heb wel een uitwendige echo gehad bij 7+1 weken, maar dit is ook mijn 3de zwangerschap.
lieve meiden hier de gelukkigste meid van de wereld de echo was oke en een heeeeeel goed kloppend hartje en ook wat tot nu te zien was 8w 5d opweg in de zwangerschap allemaal heel erg bedankt voor t duimen nu maar hopen dat t zo blijft dikke kus mieke
SanneMart, toen ik een echo kreeg met 8,5 week zei ze ook: Ik ga het uitwendig niet eens proberen want daar zie ik nog niks... Dus hoop dat je inwendig wel wat zal zien, ga duimen voor je! Over schoonmoeders, mijne is kraamverzorgster en geeft cursus babymassage, is nu helemaal in de wolken dat ze zelf oma wordt Heb ook zo'n superschattig pakje van haar gehad, erg leuk. Pfff ben het toch zat voor vandaag, hoop dat ik me morgen lekkerder voel met de beusr, heb echt een baaldag Maar ja, vanavond lekker de afvallers kijken (ik ben fan haha ) en vroeg mijn bedje in, eerst even lekker een hete douche. Nou, mannetje was lekker vroeg weg gegaan van zijn werk om wat meer bij me te zijn, staat hij in de file, is hij alsnog laat thuis Vind ik normaal niet erg, maar hij was gister ook pas om half 9 thuis en vanavond heeft hij weer een vergadering, niet erg gezellig dus.. Pff heb al 3 dagen pijn in mijn hoofd, erg vervelend Komt denk omdat ik te weinig water drink, denk er niet aan...
SanneMart, ik heb met 7 weken een inwendige echo gehad. Dit omdat de gyn zei dat er met 7 weken van buiten nog erg weinig te zien is. Hoop voor je op een hele mooie echo vanavond !
Als alles goed gaat hebben we net deze kinderkamer gekocht. Vind hem helemaal leuk http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1 ow jee de advertentie bestaat niet meer. ow wee als hij nou net voor mijn neus verkocht wordt
Hey meiden, Had ik net een heel bericht getypt...druk ik op de verkeerde knop #$#%*)#% Ik had netjes op iedereen gereageerd enzo....grrrrr Maar goed, nog een poging.... Hier gaat het aardig. de ene dag beter dan de andere. Heb nu weer drie vroege diensten gehad, en dat kost gewoon veel energie. Met de misselijkheid gaat het ook wisselend, en het avondeten is nog steeds niet echt favoriet..... Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik ben nu nog maar twee ons aangekomen. Over precies twee weken hebben we de echo, joehoe! Ik heb er echt zo'n zin in! @Ingeltje, proficiat met je baan! @Kainda, vreselijk meid, veel sterkte! @Elise, jeetje dat is schrikken, succesn! @Freesia, fijn een goede echo, geniet er van! @Welkom Felicia, en van harte gefeliciteerd! @Veel plezier morgen Lola! @1summer, welkom en van harte gefeliciteerd! @Jeetje Sannemart, dat is schrikken. Ik hoop dat je vanavond een goede echo hebt! Succes! @Wauw Mieke, gelukkig meid! Ik hoop dat je nu wat meer kan genieten! Sorry, als ik nu toch nog vergeten ben om op iemand te reageren..... Fijne avond!
Nee heel stom. onder de link van net staat hij niet meer, maar advertentie staat wel nog op marktplaats. Als het goed is doet deze link het nog wel, en anders is het advertentie nummer 148132368 http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
@Wat leuk twee nieuwe september mama's erbij..op naar de 100! Gefeliciteerd! @Mieke, super dat de echo goed was..wat een geruststelling of niet? @Freesia, gefeliciteerd met de echo..fijn gevoel hé! @Sannemart..succes vanavond! @Steen..valt mee 2 ons Ik ben bijna 4 kilo afgevallen door het overgeven. Volgens de VK kan het geen kwaad, maar ben wel benieuwd of ons kleintje vrijdag goed gegroeid is. Ben wel benieuwd voor diegene die al een iets een buikje hebben gekregen deze echt 'showen' of houden jullie het net als ik nog een beetje verborgen?
Nee hoor ik hou mijn buikje niet verborgen. Het is geen geheim meer, dus hoeft gelukkig ook niet. kan niet wachten tot ik leuke buikbanden kan gaan dragen enzo. Ga even gtst kijken.
Hallo allemaal Gister sollicitatiegesprek gehad, vandaag gebeld, ben helaas niet aangenomen. Ze zeiden dat ik niet in het team paste, nou hoe kun je dat binnen 15 min zien? We vinden wel weer wat anders. Vandaag weer wat misselijk. Gister een babykamer op mp gekocht. Echt een hele mooie, met van die leuke kroontjes op het ledikantje en commode. Nog een prettige avond en ik ga lekker languit op de bank.