September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje84

meisje84 Lid

13 jan 2008
    50
    0
    0
    Nee haha

Het zijn witte meubels met zilveren kroontjes.
    Zal hem binnenkort ff in mijn album zetten

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Sorry voor het lange wachten op bericht, ik was gisteravond laat thuis en erg moe van alle ophef.

Maarrre... ik heb GOED nieuws!

Eerst hebben ze nogmaals een uitwendige echo geprobeert te maken. Er was toen wel meteen al iets te zien maar nog niet of het vruchtje goed was dus toen hebben ze toch maar inwendig gekeken. Met de inwendige echo was het kindje meteen goed zichtbaar en het hartje klopte!
    We zijn zo blij, wat een stress gisteren zeg. Ze kunnen je toch gelijk heel ongerust maken met opmerkingen als: "Ik zie niks" en "Weet je zeker dat je positief getest hebt".
    Maar ja, het resultaat is dat ik hier nu een mooie echo in mijn hand heb met ons "boontje".
    Bedankt voor jullie reacties en steun.
    Liefs SanneMart

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh wat heerlijk zeg!
    Ben blij dat je even een berichtje plaatst. Ik kan me voorstellen dat je gestresst was, dat zou ik ook zijn geweest! (was ik zelfs wel een beetje voor jou ;))
    Gefeliciteerd!

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wat fijn sannemart!
    Nu lekker genieten.

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Happy Valentine!

Shedevil, een dikke knuffel voor jou meid!

Lisa, balen zeg, een dikke knuffel!

Sannemart, fijn iets van je te horen, en geweldig dat je een goede echo had! Geniet er van.

Ik ben morgen lekker een dagje vrij, zou eigenlijk naar de negenmaandenbeurs gaan, maar de hond is erg ziek, dus ik blijf lekker thuis. Dat is net ons kindje he.....hihi arm dier!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef Sannemart! Ik was zo bang dat het mis was, omdat je niets liet horen... ben opgelucht voor je hoor! Hoera!

Dikke knuffel voor je hondje Steen! Arm beessie!

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @eva ... om de 2 uur wat eten was de tip van mijn vk tegen misselijkheid.
    Heeft te maken met het dalen van je bloedsuikerspiegel.
    Hier werkt het iig.

8. 4days

4days Niet meer actief

@ Pupke -> Ja waarschijnlijk is het gewoon een zwangerschapspijntje, maar ik zou het toch even in de gaten houden, want toen een vriend van mij steken onderin haar rug op een vreemde plek had, bleek het nierontsteking te zijn...

@ Eva 1983 -> Ja ik drink ook altijd cola als ik misselijk ben, daar gaat de misselijkheid echt van weg. Drop schijnt ook te helpen. Maar in coca cola zero zit wel caffeine, je moet van coca cola de goud/bruine variant hebben. Maar daar staat ook duidelijk op zonder caffeine.

@ alle dames met goede echo's -> Van harte gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij! :D En het is toch heerlijk om dat hartje te zien kloppen...

Ik ga morgen naar de stad voor een Angelsound, hopelijk valt er al iets te horen!

Groetjes Cossy

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb hem bij de Kijkshop gekocht!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Diddl Thanx voor de tip! Ik ga 'm zeker opvolgen.

Vannacht werd ik dus wakker van de misselijkheid, snel een crackertje gegeten en het trok weer weg!

@ Cossy Thanx, ik zal de cafeïne vrije cola gaan halen!

@ Sannemart Wat moet dat een opluchting zijn geweest zeg! Blij om te horen dat alles goed is met jullie 'boontje' ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Gisteravond dus op kraamvisite geweest. En oooh wat moet mijn mannetje nog veel leren over baby's. Hij had haar heel krampachtig vast naar mijn idee en zodra ze ook maar een kikje gaf, vroeg hij: Wat moet ik doen? Zo schattig! :)

12. mieke

mieke Bekend lid

hey dames

alles goed hier ?
    ik wil zoooo graag mee babbelen maar
    heb t zo druk ook met onze spruit dylana
    krijg amper de kans achter de comp daarom sta ik smorgens vroeg op hihihi

@parr
    ooooooh wat fijn dat de echo goed was zeg
    maar wat een schrik dat ze je kleintje in eerste instantie niet konden vinden zeg

@sanne mart
    jeetje dat was ook schrikken als ze zulke dingen gaan zeggen pppfffff
    dat waren denk ik de langste seconden ooit
    maar gelukkig alles goed heeeel fijn

oja nog even over hyves
    wie mij wil toevoegen graag hoor
    vind ik heel leuk

veel liefs mieke

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Sannemart: wat fijn om goed nieuws van je te horen! Geniet er maar dubbel en dwars van!

@Pupke: ik heb de laatste week van een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en rug, maar denk zelf dat het door de groei van mijn baarmoeder komt. Volgens mij is er een groeispurt aan de gang. Ik moet ook ineens zo vaak plassen!

Vannacht weer zo idioot gedroomd! Hebben jullie dat ook? Alsof ik van de ene in de andere speelfilm ga... soms zijn het echt nachtmerries. :(

Fijne dag allemaal!

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Sannemart...wat super dat de echo goed was!

Yoehoe hier vandaag de 12 weken gehaald! :D:D:D
    Nou hopen dat de echo vanmiddag ook goed is dan zijn we weer wat meer gerustgesteld!

15. mamameike

mamameike Bekend lid

@shedevil, heb je je er gisteren nog een beetje door heen geslagen? Hoop voor je dat je veel steun hebt gehad aan alle lieve berichtjes hier op het forum en fijn dat je vriendinnen aan je gedacht hebben meis!
    En eh, valentijn gaat dit jaar vast een onwijs mooi brusje krijgen!

@linda88, wat een vervelend bericht voor jou! Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken meis!

@sannemart, Fijn dat je echo goed was! zo zie je maar weer, altijd naar je eigen hart luisteren he!

@parr, fijn dat jouw echo ook goed was. jammer dat je teleurgesteld was dat niemand aan je echo gedacht had. Ik kan het hier ook allemaal niet meer bijbenen met al die kletstante's , sorry!

Ik mag ook voor de 12 weken echo vanmiddag! ben zoooo zenuwachtig! Zal proberen vanavond nog even online te komen!

Liefs Meike

16. @Parr1983: Ja, nachtlezen zijn helaas vrij duur. Mij kostte het zo'n €300 voor de eerste aanpassing en vervolgens het eerste jaar €30 per maand. Na een jaar werd dat €20 per maand...

@Lisa88: Wat erg meid! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd...

@SheDevil: Ik lees net dat het voor jou een moeilijke dag was gisteren. Knuffel!

Verder lees ik over weer een aantal mooie echo's!

Daar kan ik de mijne aan toevoegen... :D

De echo zag er hartstikke mooi uit. Volgens mijn eigen berekening was ik gisteren 8 weken en 3 dagen en de meting gaf precies hetzelfde aan. Tóch gaat mijn uitgerekende datum naar voren, omdat ze blijven uitgaan van de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dan wordt het 20 september, maar ik hou het - lekker eigenwijs - gewoon op de 22e...

Ze hebben trouwens eerst geprobeerd om een buikecho te maken. Dat ging, maar het bleek was lastig te zijn met meten. Dus toch ook nog maar even inwendig gekeken...

Na het intakegesprek zijn we meteen door gereden naar Amsterdam. Eerst naar Kids Factory, waar we hebben gekeken voor een leuk kamertje voor Jasmijn, en daarna door naar de Negenmaandenbeurs.

Jasmijn vond het allemaal waanzinnig interessant op de beurs. Ikzelf had zoiets van: 'Leuk dat ik het een keertje heb gezien, maar nu weet ik het wel...' De huishoudbeurs hebben we helemaal niet bezocht, véél te druk! En als je ziet wat sommigen allemaal meeslepen...
    Ik heb wel een mooie jeans gekocht van het merk Mamalicious voor €24,95, dus dat is mooi meegenomen. Verder nog wat kleine spulletjes en Jasmijn heeft links en rechts van alles geproefd.

Mijn man was wel onder de indruk van de Phil and Teds duo-wagen, dus daar gaan we nog over nadenken.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat geweldig! Hoeraaaaa! Je bent de eerste ook nog!

@Lola: gefeli met je mooie echo!

Dromen...ja ik droom ook wel veel, maar onthoud ze niet allemaal helaas. Gelukkig ook de nare dromen niet, das wel fijn :)
    Gisteren met mijn schoonmoeder de stad in geweest, een heel mooi slaapzakje van PurFlo gekregen van haar. Superhandig, want daar hoef je geen dekentje meer bij te gebruiken, ligt dat kindje ook niet ingesnoerd in lakentjes en dekentjes (tenzij die dat fijn vindt natuurlijk ;) ) Echt supermooi, bij de Prénatal. Oh en zondag naar de 9maandenbeurs... we nemen extra bagageruimte mee...ga die hele toko leegkopen, dus dames: laat nog iets voor me liggen hè!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Wauw meiden de 12 weken al weer! Geweldig! Geniet van jullie echo's!

lola, fijn dat jouw echo goed was.

ik ben morgen ook al weer 11 weken, de tijd gaat we snel he....nog anderhalve week en dan hebben wij eindelijk onze eerste echo.....

Fijne dag!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Shedevil ben zo blij voor je dat de echo goed was! Hier een extra knuffel om door deze minder daagjes door te komen!
    @Wupje welkom!!
    @Lisa88 :confused: want kan ons lichaam ons mooi voor de gek houden :( veel sterkte de komende tijd meid!
    @Eva1983 ik heb ook veel zin in cola en drink al vanaf dat wij bezig zijn caf-vrij cola :D
    @Sannemart gelukkig dat alles goed en wel is! bij mij moesten ze ook inwendig kijken omdat ukkie zich niet liet zien! Thxxx dat je het even kwam vertellen, vreesde voor jou omdat wij niks hoorden!
    @Yule het schijnt dat die gekke en ook nare dromen bij de zw horen :(
    @Krisstel feliciteerd met jouw 12 weken!!
    @Lola ooh das duur ja! kan beter straks mijn ogen laseren dat is uiteindelijk goedkoper denk ik
    Ik heb vanavond heerlijk geslapen! En de misselijkheid lijkt iets te zijn verminderd... had gisteren maar 2 pillen op ipv 3. Wij krijgen overal leuke reacties van mensen! :D:D echt leuk! Op het werk ook al. Velen wisten het op het werk zeiden ze want je kon iets aan mij zien, ik straalde of was emo etc...:( en dan je best doen om normaal te zijn en mensen pikken nog steeds iets op.. maar had ook collega's tussen die eerst de echo moesten zien voordat zij mij geloofde! :)
    morgen naar de 9maandenbeurs, heb er zin in! Dames met echo's vandaag veel succes en veel kijkplezier :)

20. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo meiden!

Sorry dat ik even niet op jullie berichtjes reageer, maar ik zit me weer erg onzeker te maken hier. Het volgende is er aan de hand:

Ik heb vanmorgen maar weer eens een test gedaan, vanwege mijn blijvende onzekerheid. Wat mij opvalt is dat de teststreep helemaal niet meer duidelijker is geworden sinds een week. De streep is wel duidelijk, maar bijvoorbeeld niet even donker als de controlestreep. Zou dit wel normaal zijn?
    Kan het zijn dat de één bijvoorbeeld meer hormonen aanmaakt dan de ander (en daarom ook misselijker is bijv.)? Weet iemand dit? Ik ben immers al bijna 8 weken zwanger en dan verwacht je toch een minstens even dikke streep als de controle streep...

Misschien dat ik ook maar eens een ander merk ga halen. Nu gebruikte ik die van Matcare (Midstream), heeft iemand daar ervaring mee? Is het normaal dat de teststreep lichter blijft?

Groetjes van een onzekere mama...

Deel Deze Pagina