@first time iedereen maakt hcg aan maar de ene minder dan de ander. Een streep is een streep dus zwanger ben je zowieso Als je twijfelt dan laat jouw bloed testen bij de huisarts
pff ik had geen idee dat lenzen zo duur waren zeg! ik ben met emma ook naar de negen maanden beurs geweest, vond er niet veel aan als ik eerlijk moet zijn, maar goed, ik hou niet zo van die massale dingen. Zou er ook voor mijn werk heen moeten maar uiteindelijk ging een van mijn collega's heen dus hoef ik niet, wel jammer, dat had ik wel weer erg leuk gevonden! Ben nu druk bezig met wassen van al mijn zwangerschapsbroeken, heb er nog 4, allemaal zwarte, in de zomer trek ik wel een rokje aan met elastiek er in en anders knip ik de pijpen wel van mijn broeken af, denk niet dat ik als het allemaal goed gaat dat ik dan nog een keer zwanger word. maandag kunnen we onze kinderwagen bakken ophalen, die kostenen normaal 149 euro per stuk en nu twee voor 150 inclusief 2 voetenzakken van 39.90. dus dat scheelt weer in ons budget. Heb ook op marktplaats twee bedjes gevonden, whitewash die kunnen we maandag ook ophalen en dat scheelt dus ook weer flink (had daar 300 voor gerekend en ben nu maar 75 kwijt!
hallo lieve meiden, Ik wip even aan. Hier ontzettend druk. We zijn ons kantoor aan het opruimen, dat wordt volgende week geschilderd en neiwue vloerbedekking enzo. Wat een zooi bewaar je allemaal Heb ook een druk weekend oor de boeg dus probeer nog even lansg te komen. Allemaal een dikke knuffel en sterkte! En degene met een goede echo gefeliciteerd! Fijn weekend!
@Krisstel ja ik ben uit het PCO topic. leuk je hier ook te zien succes met je echo en houd ons op de hoogte! @mamameike jij ook, laat ons weten hoe de echo was! @meiden met weinig symptomen: ik was van mijn NOD tot ongeveer 9 weken vrij misselijk, maar nu helemaal niets meer. vind het ook wel vreemd. je gaat toch denken dat er dan iets niet klopt. terwijl het ook heel leuk is om niet meer misselijk te zijn!
@ Yule -> Ja, ik moet ook ontzettend vaak plassen, de afgelopen week ben ik zo ongeveer elke nacht mijn bed uit moeten klimmen... @ Ingeltje -> Oww thnx, dan ga ik daar ook eens kijken! @ Lola -> Wat fijn dat de echo goed was! @ Mamameike -> Ohhh wat zal je opgelucht zijn nu je door de 12 weken heen bent! De echo is ook vast goed, en dan kan t haast niet meer missen! @ Pisum -> Ja ik heb ook ineens veel minder last van alles dan ervoor, toch beetje vreemd... Maar ik moet nu wel ineens vaak naar de wc en mn borsten worden alleen gevoeliger... En voor alle dames met echo's, hartstikke veel succes! Groetjes Cossy
Wauw wat wordt er veel gekletst. Ik hou het eerlijk gezegd allemaal niet meer zo bij Ga toch maar eens een poging tot bijlezen doen
@sasha...succes meid, t is hier soms echt niet bij te houden @cossy, als je met 12 weken een echo hebt waarop de hartjes kloppen is er nog maar 2% kans op een mk, ik heb door mijn eerdere miskramen een verhoogde kans op een mk, iets van 45% geloof ik, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het wel goed komt dit keer, dat had ik de andere keren niet! ook ik moet trouwens vooral snachts vaak naar de wc, word er af en toe gek van! Verlies ook veel slijm trouwens, jakkes, maar dat schijnt ook een goed teken te zijn! Mijn nichtje is ziek, ligt hier op de bank, zit heeeeel erg onder de waterpokken, ik hjeb echt nog nooit gezien dat een kind er zo onder kon zitten, t is gewoon zielig, al hoewel de beide nichtjes dikke vriendinnen zijn moest emma niks van dr weten, echt zielig.... Nog even over het verminderen van de verschijnselen, rond deze tijd verwijnt het hcg weer uit je lijf, het hoeft dus niks vervelends te betekenen, ik was met 9 weken ineens al mijn verschijnselen kwijt, raakte al weer helemaal in paniek, maar op de echo zagen ze nog steeds twee kindjes met een kloppend hartje, alles stress dus weer eens voor niks hihihihi
Net een gesprek bij de verloskundige gehad. Veel informatie gekregen. We moeten nog beslissen of we een nekplooimeting laten doen, maar ondanks dat ik dat nog niet wist, krijg ik as dinsdag 19 februari een echo . Als ik besluit om de nekplooimeting te laten doen mag ik de week later weer. Er is daar een verloskundige die bezig is met een opleiding om echo's te doen, ze heeft gevraagd of ze dat op mij mag uitproberen. Ik krijg dan 2 extra pretecho's met foto's en cd's voor 15 euro per keer. Dat wil ik dan wel. Dus voor de kalender 19 februari echo 28 maart vk Groetjes Gerda
@ mamameike -> Ja ik heb al vaker gehoord bij vrouwen die een goede zwangerschap hadden en een miskraam, dat ze zeiden dat het heel anders voelde, dat het veel vertrouwder was die keren dat het goed ging. Ik hoop alleen dat het niet ook andersom werkt, want ik maak mezelf hartstikke gek, maar ik zit altijd snel te stressen... Heb je dan trouwens ook dubbel zoveel symptomen met een tweeling? Dat je bijvoorbeeld veel misselijker bent enzo? @ Gerda -> Oww lijkt me echt leuk 2 extra echo's En ik denk dat ik zelf wel een nekplooimeting laat doen, ik wil toch altijd van tevoren zoveel mogelijk weten! Ik ben vandaag overigens thuis gebleven, ben nogal grieperig..eerst maar ff uitzieken! Groetjes Cossy
Heb net een afspraak gemaakt bij babyview. Over 6 weken [16+5] laten we een pretecho maken en met 25+5 weer. Heb er nu al zin in.
Wie gaan er eigenlijk allemaal een 3D/4D echo laten maken? Hier in de buurt kan dat voor 95 euro, dan heb je een echo van 45 minuten, inclusief dvd met alles erop en een reeks foto's. Ik wil dat eigenlijk wel, die 3D foto's zijn echt bijzonder mooi, kun je het hele gezichtje op zien enzo! Groetjes Cossy
Hi hi, ik heb net stiekem - in de baas zijn tijd - een paar sites zitten bekijken van bureau's die pretecho's maken... Ga nu dus maar weer eens wat nuttigs doen...
Die 2 pretecho's die ik krijg zijn ook in 3D, kost dat 95 euro, dan heb ik geen spijt dat ik ja heb gezegd. Gerda
Wij dus ... 2x zelfs. We hebben het bij de andere kinderen niet laten doen, maar nu wil ik het erg graag. Mede omdat we nu ook het geslacht willen weten en omdat het voor de meiden ook erg leuk is om te zien natuurlijk. Voor die 2x zijn we 160 kwijt ... 3d/4d, incl dvd en foto's.
Lisa, dikke knuff meid en heel veel sterkte Vies he al dat slijmverlies. Steeds voel ik wat gaan, en toch steeds bang voor bloed. gelukkig alles nog goed. Ik wordt dik ! ze raken niet uitgepraat op het werk Shedevil. dikke knuff Bedankt voor de bezorgdheid, ja ik doe zeker voorzichtig en rustig aan. En idd heel vroeg. Sannemart, gelukkig goed nieuws ! Gefeliciteerd ! Mieke, je moet zelf even op lid worden klikken ( links in menu) dan kan ik je accepteren en ben je ook lid van de hyves www.september2008.hyves.nl Ik had vanacht ook zo'n rare droom. Droomde dat ik de 20 weken echo had, en toen riep de gyn dat het een jongentje werd,terwijl mijn vriend het niet wou weten haha Hoop niet dat ik mensen ben vergeten. Anders sorry.. Ow ja en ligt niet aan de hormonen hoor. ik praat hier ook wel eens tegen een muur. Als er zoveel gekletst wordt lees je gewoon snel ergens overheen. Ga snel koken. eet verse bietjes en een sateburger. Lekker !
Hoi Meiden, Vanmiddag de combinatietest gehad...wat geweldig, we hebben ons kleintje 45 minuten zien rond spartelen De nekplooi was 1,4 mm, vanmiddag bloed geprikt dus we moeten nog 1,5 week wachten op de uitslag. Ruggetje zit dicht, hartje klopt, neusbotje was te vinden, en we zagen twee armpjes en beentjes..opzich allemaal goed dus. Mijn baarmoeder ligt er ver naar achteren dus grote kans dat ik de baby laat ga voelen. Hoe was jouw echo Meike? Jammer genoeg nog elke dag misselijk..hopen nog maximaal 4 weken en dan echt genieten!
Owww wat leuk zeg, een septembermama hyves! Maar nog fftjes wachten met aanmelden totdat ik het bekend heb gemaakt, hihi... Ligt er wel erg dik bovenop anders! En ik heb ook veel meer vloeiing dan normaal, en kan zeer regelmatig naar de wc gaan. Maarja het hoort erbij he Ik ben echt nu al zooooo enorm zenuwachtig voor de echo volgende week maandag... Brrrr... Ik kan mezelf echt zo lekker gek maken. Groetjes Cossy
Na een lange week cursus eindelijk weer eens op de computer! Er is teveel bijgeschreven om snel even terug te kunnen lezen. Maar volgens mij zijn er weer een hele hoop echo's geweest! Iedereen die een goede echo heeft gehad heeel erg gefeliciteerd! Hier alles nog goed! Eignelijk geen bijzonderheden. Dinsdag weer naar de gynaecoloog, dus dat is weer erg leuk!
@Krisstel: Goh, jij hebt de nekplooimeting al achter de rug...! Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat je je kindje dan al heel mooi rond ziet zwemmen en spartelen. Geweldig is dat hè ?
Krisstel, wat fijn dat alles goed was! Nu zul je wel erg gerustgesteld zijn! Ik zit me vanavond te vervelen zeg, en net vanavond is het hier niet zo druk, hihi... Ben nu steeds ziekjes, dus vandaar...