September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

HOi Ladies!

ONZE ECHO WAS SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR!

Ben echt helemaal gelukkig! De kindjes spartelden vrolijk rond en de hartjes klopten prima en ze liggen op het schema 12 weken!
    JOEPIE!
    Nu kan ik eindelijk aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben!

De plaatjes zal ik zo nog even op de site en in mijn album zetten

Ik voel me trouwens helemaal NIET zwanger, nergens last meer van, beetje zere borsten, beetje slijm verlies maar verder niks...

Liefs Meike

2. @Mamameike: Dan kan het grote genieten nu beginnen... :D !

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden,

Dank jullie wel voor de vele berichtjes. Gaat met mijn man heel goed. Maar dat kan ik van mezelf niet echt zeggen. Heb alleen maar bed gezien deze week. Ik hoop dat ik het morgen op de 9 maandenbeurs vol ga houden. we zien het wel. Heb ik nog niet de kracht om alles terug te lezen.
    Wel las ik dat er veel mooie echo´swaren. gefeliciteerd.
    Ik heb dezew eek veel krampen enzo. Hoop dat er niks aan de hand is omdat ik me zo vreselijk druk heb lopen maken. Ben deze week echt een beetje uit het veld geslagen voor mijn gevoel.
    Gisteren avond een pakketje nieuwe zwangerschapskleren van mijn oudste zus gehad. Twee jurken en een broek echt lief.
    ga nu maar weer slapen.
    Ik hoop volgende week alles weer een beetje bij te houden en overal op te reageren.

ps. mama´s ie de 12 weken al gered hebben gefeliciteerd tijd om lekker te gaan genieten wij moeten nog ongeveer 1 week.

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ohh wat dom van mij.. heb ik helemaal niet aan gedacht!
    Wie is de beheerder? Mij nog niet toevoegen! Please! :oops:

5. mieke

mieke Bekend lid

hey meiden

@yule over dromen gesproken
    pfffff ik wordt er gek van de mafste dingen droom ik soms
    hoop niet dat t net als bij dylana's zwangerschap wordt toen heeft mn man echt heeeel wat afgezien s'nachts hahahaha :D

ik las ook nog iets over geen of afnemende kwaaltjes
    ik heb ook heel weinig zwkwaaltjes hoor
    maar weet van mijn eerdere zw dat dat niets hoeft te betekennen
    we hebben een gezonde meid ;)

@mama meike
    jaaaaaaa geweldig dat je een goeie echo heb
    ga lekker genieten :thumup:

deze keer doen we geen combinatie test
    ik vertrouw erop dat alles goed zal zijn
    en deze keer ook gelijk fv
    ipv bv vooral als de bevalling het zelfde wordt als de 1e keer
    de bevalling was geweldig maar daarna pppppffff

veel liefs mieke

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai meiden, wat is er weer ongelooflijk veel geschreven!
    Wat fijn dat een paar meiden hun 12 weken echo al hebben gehad en dat alles ok was!
    Hier nog steeds af en toe misselijk maar zolang ik om de 2 uur eet (tip van andere september-mama) gaat het goed.

Ik heb GRATIS kaartjes gekregen voor de huishoudbeurs! Dus ik mijn moeder gebeld of ze zondag zin heeft om te gaan. Dat wilde ze wel. Dus gaan we mijn ouders vandaag inlichten over de kleine in mijn buik, want dan kan ik morgen voornamelijk op de 9 maanden beurs scharrelen met mijn mams!

Ook spannend want het betekent ook dat we mijn zus en haar man moeten inlichten. Wat op zich erg leuk is, maar ook moeilijk omdat zij geen kinderen kunnen krijgen. Ik denk dat ze wel heel blij voor ons zullen zijn, maar het zal ook moeilijk zijn.

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Meiden gefeliciteerd met de goede echo's!
    Ik vind het jammer dat ik geen 12 weken echo krijg, moet dus wachten op de pretecho eind maart.

Nog een week en ook ik ben de eerste 12 weken voorbij ... kan niet wachten tot het zover is.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mamameike: wat een mooie plaatjes zeg! Geniet er maar lekker van, dat je nu weinig kwaaltjes hebt. (zou ik ook wel willen, ik ben nog steeds erg misselijk, blegh!)

9. 4days

4days Niet meer actief

@ mamameike -> Van harte gefeliciteerd! Twee kerngezonde kindjes! :D En dat je niet ziek bent maakt het er toch alleen maar beter op? ;)

@ elise1 -> Ik kan je gevoel heel goed begrijpen, ik heb dat ook erg, dat ik me super druk ga lopen maken en me vervolgens druk maak over het feit dat ik me druk maak... :oops: En al die verhalen over dat vrouwen bij een miskraam het van tevoren al aan voelden komen en zich veel drukker maakten dan normaal helpen ook niet mee... Ik hou mezelf nu maar gewoon voor dat het in de meeste gevallen goed gaat en dat dat bij mij ook wel zal zijn. En je bent al 11 weken zwanger, dus het grootste gevaar is geweken! :D

Groetjes, Cossy

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan

Als je aangemeld bent komt het niet bij je hyves te staan. Niemand zal merken dat je lid bent .... is volkomen anoniem.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen lieve dames! Wat gezellig wordt het morgen op de 9maandenbeurs, zullen we allemaal een roos in ons knoopgat dragen hahahaha, dan herkennen we elkaar!
    Ik heb gisteren een heerlijke, misselijk-loze vrijdag gehad. Zalig gevoel! Ik denk dat mijn klachten al een beetje gaan afnemen. Moet wel veel plassen, ook 's ochtends (veel te ) vroeg.
    Mijn buikje begint al een beetje in de 'weg' te zitten! Als ik voorover buk, of verkeerd lig in bed, dan voelt het niet prettig meer. Cool hè! Ik ben er blij mee. Mijn man ook toen ik vertelde nog geen kilo aangekomen te zijn. Geloofde hij eindelijk dat ik niet gewoon dikker/vetter was geworden! Hahaha...zo'n lieve man hihihi
    Ook voor het eerst weer s#x gehad...:oops: best spannend, maar het ging super :D Durfde pas na een positieve echo, onzin, ik weet het, maar nu voelde het pas weer goed!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi dames! ff korte berichtje waant ik moet mij klaar maken voor de 9mndbeurs! heb er veel zin in en ben erg benieuwd. Na de tijd zoeken wij vrienden op in Heemskerk.
    @ mamamieke geweldig dat de echo's mooi waren en dat jij weinig kwaaltjes hebt! :D
    k voel mij wel een beetje dik...maar als ik mijn buik wil ontspannen voelt hij wel een beetje strakjes aan :( weet iemand wat dit is? vanochtend ook weer weinig last van de misselijkheid....kan ik al hopen? :) :oops: Ik heb ook gehoord dat sommige vrouwen meer aankomen in het begin van de zw dan de rest klopt dit ook? Veel plezier vandaag met het mooie weer!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik kom dus niet aan, wordt wel dikker. Het is normaal dat je pas in de laatste maanden aankomt, maar alweer geldt hier: ieder lichaam reageert weer anders!

14. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    In mijn eerste zwangerschap kwam ik al heel snel veel aan, in totaal was ik in die zwangerschap 25 kilo aangekomen, dus erg veel. Nu ben ik juist een paar kilo kwijt geraakt, ondanks dat mijn buik dikker wordt.
    Schijnt ook heel normaal te zijn. Dus je ziet iedere zwangerschap is anders.

Groetjes Gerda

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik was 69,5kg toen ik zwanger werd en nu 73 kg :(:( ik merk dat ik gewoon sneller aankom dan normaal.... vind ik zelf niet zo prettig aangezien ik 3jaar terug 79kg woog en nu lekker tussen de 68 en 70kg ging wegen. En dan ineens zoveel weer aankomen. Maar goed straks na de zw lekker weer sporten enz. :D

16. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Ik ben na 5 jaar pas weer op mijn oude gewicht. De verloskundige adviseerde mij om niet teveel toe te geven aan mijn vreetbuien, die ik momenteel heb. Ik ben nooit een snoeper geweest, maar nu ik zwanger ben, vind ik alles wel heel erg lekker wat niet gezond is.

Gerda

17. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo septembermama's!

Joehoe, vandaag 8 weken! (tenminste, dat denk ik...)

Dinsdag heb ik mijn intake met de VK, kan ik mijn vraag omtrent het niet meer dikker wordende teststreepje voorleggen... :(
    Ze meten je waarde geloof ik toch ook dmv een bloedtest, om te zien of je voldoende aan maakt?
    Informatie op internet is trouwens erg leuk, maar kan je soms ook gek maken. Ik had op een kennissite gelezen dat een embryo die relatief weinig hormonen aanmaakt (waar ik dus bang voor ben), van te lage kwaliteit is en meestal eindigt in een spontane abortus... :(
    Ik ben nu enigszins geruster; heb een andere test gedaan en die reageerde toch wel duidelijker. Het teststreepje was sneller (direct) te zien en een tijd lang donkerder dan de controlestreep. Ik las trouwens ook nog ergens (geen idee of het klopt) dat je bij een jongen 20% minder hormonen aan maakt. Dat zou ook kunnen verklaren waarom ze zeggen dat je bij een meisje zieker bent. Geen idee of het broodje aap verhalen zijn. Ikzelf dacht toch echt aan een meisje...zou de kalender dan toch gelijk hebben? :)

Ben wel beetje zenuwachtig voor de afspraak dinsdag, en dat terwijl ik daarna ook nog eens zeker twee weken op een echo moet wachten! Pfff...

Fijn weekend allemaal!

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ik heb trouwens op dit moment heeeeeel erg zin in chocolade, gebakkies en andere zoetigheid... Erg vreemd, want tegelijkertijd speelt mijn maag een beetje op!

Ik ben, volgens mij, tot nu alleen wat afgevallen, maar dat is mijn buik niet aan te zien. Door mijn opspelende darmen heb ik wel een buikje.

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goeie middag dames! :D

wat een prachtig weer en wat heb ik een lkkre lente bui in m'n hoofd :D
    Voel me heerlijk weet ni waarom maar het zonnetje zal er wel wat mee te maken hebben!

Ik ben ook zo blij voor iedereen die een goeie echo heeft gehad gister en de dagen ervoor :D

Ook wil ik ff iedereen bedanken voor hun lieve woorden op Valentijn zijn dag, het zijn de kleine dingen die het doen ;) tnx
    Ik ben de dag redelijk goed doorgekomen, de 2 dagen ervoor waren wat minder, maar mijn zusje heeft me ook lkkr afgeleidt en hebben lkkr pizza besteld en voor de tv gehangen.

Over dat aan komen he, ik ben de 2 kilo die ikwas aangekomen weer kwijt geraakt tijdens m'n griep aanvallen, maar het zit er nog niet aan (vind ik ni erg!)
    Maar ik word ook dikker :( vreemd he
    en weet je wat, ik krijg vet op m'n heupen en onderrug....IEJL hahaha

Oh ja, gister naar het Kraamhotel geweest voor een rondleiding, het was erg leuk en we hebben de kamers gezien. Het is er erg schoon en heerlijk rustig, met alle gemakken voorzien.
    Daar zou ik wel een weekje willen vertoeven met de beeb hoor!
    Alleen nu nog de vraag waar ga ik bevallen..
    Het kan daar, maar ik zou graag in bad willen bevallen en ze hebben daar wel een gewoon lig bad maar geen bevallingsbad (mag je eventueel wel daar neerzetten als je het heb gehuurt).
    Maar dan de volgende vraag, wil ik pijn bestrijding, of de mogelijkheid hebben iig.

Hoe denken jullie daar over en waarom?
    Ik vind het nog moeilijk om daar een keus over te maken.

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh ja weet iemand hoe die baby site heet waar je in een kamertje van alles ken aan klikken en foto's ken plaatsen van dingen die je heb gehad, enz?

Deel Deze Pagina