September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Cossy..wij willen ook graag na de 20 weken echo een 3- of 4D echo laten maken, lijkt me geweldig!

@Lola..vond het inderdaad heel bijzonder. Mijn man zat echt met open mond naar het scherm te kijken :D

@Meike..gefeliciteerd met de mooie echo! Opzich wel fijn om geen last van kwaaltjes te hebben, geniet er van.

@Elise...wat balen dat je je zo voelt. Hopelijk gaat het iets beter en ben je naar de 9 maanden beurs. Sterkte!

@Eva...veel plezier met vertellen aan je familie. Laat je weten hoe ze reageerden?

@SheDevil..super dat je je beter voelt! Zonnetje is inderdaad heerlijk.
    Volgens mij heeft nog iemand hier zo'n site...Kaatje dacht ik?

Iedereen veel plezier op de 9 maanden beurs!

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Ik heb gisteren een zwangerschapsbroek gekocht, mijn buik begint namelijk echt te groeien. Ik heb al wel een buikje van mezelf...maar mijn broeken passen niet echt meer...En deze broek zit echt heerlijk!
    Ik ben nu weer een halve kilo afgevallen, dus ik het totaal 3 ons afgevallen sinds dat ik weet dat ik zwanger ben...ik vind het wel best, had wel een beetje reserve ;)

Ik ben vandaag ziek thuis gebleven, had vanmorgen erge hoofdpijn en last van mijn nek en schouders, en normaal helpt dan alleen maar ibuprofen, maar ja dat mag je nu niet...dus ik ben lekker een tijd op bed blijven liggen, nu gaat wel aardig.
    Gelukkig was het erg rustig op het werk...en was er voldoende personeel, want het is toch niet echt fijn om je zo in een weekend ziek te moeten melden.
    Maar ik heb tegenwoordig ook wel geleerd dat ik goed aan mezelf moet denken!

Fijne dag!

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Beterschap Steen!

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Krisstel, klopt iemand hier heeft zon site maar weet me god ni meer wie haha en dan om dat te gaan zoeken..hmm..
    Maar ik zal kaatje is in de gaten houden ;)

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik zocht deze site om jullie te laten zien.
    Is wel erg bijzonder en ongeveer hetzelfde als wat ik zag afgelopen woensdag op de echo.
    Als je op deze link http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/U/Ultrasound ff naar beneden scrolt zie je een foetus van 10 weken druk aan het trappelen :D

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij zijn gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest. Was erg druk maar super! Hoogtepunt was toch wel de 3d echo van uk en puk. Helemaal super. Had gedroomd dat er iets niet goed was met 1 van de 2 en mannetje heeft een afspraak gemaakt voor een echo om me gerust te stellen.
    Het was zo gaaf!
    Omdat ze nog geen 1 eiige tweeling hebben gezien mochten we extra lang en kregen we extra fotos mee.

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen..beterschap!

@SheDevil...gaaf hé! Zo zagen wij ons kleintje gisteren ook steeds 'jumpen' :D

@Funnyme..had je de 3D echo op de 9 maanden beurs laten maken of bij de VK? Fijn dat alles goed was! Nu niet meer zo raar dromen ;)

Heb nog even weer een echo van gisteren in mijn album gezet. Aanstaande dinsdag de 12 weken echo bij de VK. :D

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wat een heerlijke dag is het! Ga zo lekker nog even naar buiten om ervan te genieten!

@SheDevil: zo'n springer hadden wij ook! Wat leuk dat je zo'n filmpje hebt gevonden!

Ik ben een paar daagjes ziek (lees misselijk) thuis geweest en heb alleen maar mijn ochtendjas en huispakken aan gehad. Vandaag voor het eerst weer een gewone broek, maar die pas ik dus echt niet meer! Oh help! Nu heb ik niks meer om aan te trekken... :confused:
    Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan...

9. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Ik mag me, geloof ik, bij jullie voegen.
    Ben 22 september uitgerekend. Van onze 1e.
    Allemaal helemaal nieuw voor me....dus ook erg bang voor miskraam.

Maar de eerste kleertjes zijn gekocht....ik kon het niet laten :oops:

Nou fijne zwangerschap allemaal! Geniet ervan! Dan ga ik het ook proberen! ;)

Doei, Marielle

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Welkom Marielle82! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Shedevil: Volgens mij bedoel je de site www.toddler.nl

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ha dames hoe is het met jullie?
    veel goede echo's geweest zie ik SUPER!
    en nieuwe zwangeren GEFELICITEERD.

we zijn vandaag precies 8 weken :D vind het heerlijk, nergens last van behalve af en toe een vlaag van misselijkheid en moe zijn, mag van mij nog wel 7 maanden zo aanhouden ;)
    maandag hebben we een intake gesprek met de verloskundige, ik heb al zo'n formuliertje ingevuld met wat ze allemaal gaat vragen dus als het goed is kan ze goed op de hoogte zijn :)

zijn jullie nog naar de 9maandenbeurs geweest? wij wel vandaag, vond er geen bal aan... :( had het heel anders verwacht, hoorde gelukkig wel dat er veel mensen waren die het wel leuk vonden dus het zal mijn ding wel gewoon niet zijn hahaha
    we zijn op de terugweg even langs een babywinkel gereden ZO LEUK/SCHATTIG moest me inhouden om niet alvast de kamer te bestellen hahaha.

weet je wat echt heel gek is, sinds een dag of 3 heb ik heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen... misschien wil ik dat wel te graag vanbinnen ofzo maar voelt heel gek... dus bij het lijstje mag gezet worden dat ik DENK dat het een meisje word :D

Nou fijn weekend allemaal,
    liefs Shir

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Cossy. De hyves is niet zichtbaar voor andere mensen. En ook niet te vinden via de zoekmachine. Helemaal geheim voor je omgeving dus.

@ Crisstel. Gelukkig was de combi test goed. Leuk joh 45 min. je kleintje zien.

@ Meike. Gefeliciteerd met je goede echo. en nu vertellen ! Ben benieuwd naar de reacties

@ Elise, hoe was het op de 9 maandenbeurs?

@ Eva. hoe reageerden je ouders en zus? Kan me voorstellen dat je het lastig vond het aan je zus te vertellen. Hadden wij met mijn zwager, die is 9 maanden geleden zijn zoontje verloren

@ Diddl. Heb ik wat gemist? Waarom krijg jij geen 12 weken echo? Ik krijg een 11 weken en 3 dagen echo haha. vind ik ook prima

@ Ingetje, ken het idd hoor dat je buik al in de weg begint te zitten. Op mijn werk zijn ze er van overtuigd dat ik heel dik ga worden haha. Maar met mijn bekkeninstabiliteit erbij is het echt geen pretje meer. Ben nu al een waggelende gans.
    En wij hebben ook pas 1x sex gehad hoor sinds we het weten. Vind/vond het ook eng, en dan in combi met moeheid en brandend maagzuur..wordt je ook niet echt opgewonden van haha

Ik ben trouwens ook nog niet aangekomen. Alleen maar 2,5 kg afgevallen.

@ Shedevil. Zo'n kraamhotel lijkt me eigenlijk ook wel heerlijk.Is het met een speciale reden dat je daar wilt bevallen? Of heb ik dat gemist?
    Ik heb nu zoiets van ik doe het zonder pijnbestrijding,maar wie weet kom ik daar nog op terug. Verga nu al van de rug en bekkenpijn,dus als dat tijdens een bevalling veel erger gaan worden wil ik wel morfine ofzo haha. maar ruggenprik lijkt me dus weer helemaal niets
    www.toddler.nl heb daar ook een account

Ik wil aan de ene kant heel graag naar de 9 maanden beurs, maar sla hem over dit jaar. Zie de hele dag lopen met tassen enzo nou niet echt zitten. Ga dus eind van het jaar wel met de kleine in de kinderwagen naar de jonge gezinnenbeurs.

Liefs kaatje

13. 4days

4days Niet meer actief

@ Marielle -> Van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

@ Kaatje -> Oww dan is t goed, dan zal ik me ook aanmelden! :D Gezellig hoor!

Ik heb trouwens de Angelsounds gekocht! Inderdaad bij kijkshop (nog bedankt voor de tip). Ik kon helaas nog niets horen... Maarja, geen paniek in de tent, 8 weken is ook nog erg vroeg...

Groetjes Cossy

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    iets met toddler site

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Todler ja ik heb m al gevonden, maar is dit alleen voor baby's die al geboren zijn? :(

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor. je kan hem nu ook al gebruiken. Kijk maar op de mijne. ik gebruik mijn agenda, fotoalbum, gastenboek en dagboek.

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    oke nou ik heb me daar ook aangemeld, heb ik nog wat om aan te freubelen hahaha
    pfff nog ff en we zitten op de 12 weken grens meiden, geeft toch wel een goed gevoel ook al heb ik voor mijn gevoel nog een paar extra weken te gaan, maar so far so good

18. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje het was leuk op de 9 maanden beurs, maar ik weet wel weer waarom ik niet van beurzen hou. Al data gedruk en gepush je kan gewoon niet lekker rustig rond lopen en zeker niet op een zaterdag. Maar we hebben wel een mooi kinderwagen gezien die we gaan krijgen van mijn ouders. een easywalker hebben allebei ook het parcour gedaan hihi ook mijn man. En een hele leuke draagzak gezien die ik zeker ga kopen. Verder geen boxen enzo, maar ja gelukkig na twee uur slapen vanmiddag voel ik me weer redelijk goed en kunnen we vanavond nog lekker ff dansen.

@kaatje ik heb me aangemeld voor hyves maar heb na een week nog steeds geen berichtje? Heb ik iets fout gedaan.

Ik heb trouwens merk ik wel als ik veel heb gedaan dat ik een harde buik heb ´s avonds herkennen juollie dit?

19. 4days

4days Niet meer actief

Pfff voel me echt niet goed hier... :(
    Ik zit me ineens zo extreem druk te maken.. Denk dat ik morgen maar de vk bel, want als ik zo doorga heb ik strax een miskraam puur van de stress... En ik weet niet eens waarom ik me druk maak, het is echt nergens op gebaseerd... Alles was tot nu toe prima in orde, ook de echo met 6 weken. En toch ben ik nu panisch...
    Pfff weet eimand wat ik kan doen of lezen ofzo om een beetje rustig te worden? :(

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb een site gemaakt voor mijn zwangerschap, omdat mijn vrienden en familie allemaal ver weg wonen. Kunnen ze volgen hoe het gaat. Dat heb ik gedaan via babyblog http://onskindjekomt.babyblogs.nl/

Na geboorte wil ik de todler site gaan opzetten.

Deel Deze Pagina