Hoi meiden Bedankt voor de steun! Ik ben inmiddels weer gekalmeerd, ik realiseer me dat mijn angst meer met mijzelf te maken heeft dan met het kindje. Misschien is het nog een na-wee van de schok toen ik zwanger was, haha.. Ik probeer er gewoon niet meer te veel aan te denken en na de volgende echo ben ik toch gerust gesteld. Groetjes Cossy
Ha dames Zo vandaag alweer 11 weken Nog 1 weekje en ik ben uit die 'spannende' fase. Wel vreemd, je leeft zo toe naar die 12 weken, en gisteren besefte ik ineens dat je dan al 1/3 van je zwangerschap gehad hebt! Ik vind het nu al snel gaan, ben benieuwd hoe snel het gaat als de 12 weken eenmaal voorbij zijn. Ik hoop dat ik snel weer aan het werk kan / mag, dinsdag naar de verloskundige dus ik ben benieuwd. Verder staat de babykamer We hebben hem gisteren opgehaald en hij is nog leuker dan ik dacht. Als we tijd hebben gaan we vanmiddag misschien even voor behang kijken. Vind het zooo moeilijk, wil misschien wachten tot ik het geslacht weet, maar aan de andere kant wil ik hem gewoon afmaken nu Volgend weekend kunnen we alle spullen ophalen (lakentjes, matrasje, kruik etc) en dan wil ik eigenlijk dat het behang er al op zit haha! Dus ik ben benieuwd, want deze week komt ook de nieuwe keuken... Ik vind het wel leuk om te zien dat er steeds meer mensen richting de 12 weken grens gaan. Is de tijd toch best snel gegaan he? Jeetje weet je nog toen we hier net zaten, allemaal net 4,5 week zwanger en heel onzeker en nu allemaal richting de magische grens, leuk! XXX
Ja de weken gaan idd hard. Ben morgen ook alweer 10 weken. Er kwam net even een vriendin langs met haar twee kids ( 1 en bijna 3 ) Ik pas regelmatig op de kids dus nu kwam ze een kaart brengen, en krijg ik 6 nummers van Viva Mama kado. leuk ! Mijn vriend is inmiddels al terug van vissen want lag te veel ijs om te varen. kan straks dus met de auto naar die vriendin. Stuk beter haha.
Vandaag 11 weken! Ben de ochtend goed begonnen door even naar humpje te luisteren ... heerlijk. Officiceel nog 1 week in de "gevaren-zone", maar ik heb er alle vertrouwen in. Pff ... wat schrijven jullie veel zeg. Kan het dit weekend niet bijhouden. Ben boven begonnen met de toekomstige babykamer leeg te ruimen [nu rommelkamer]. Bijna alles is eruit en opgeruimd of weggegooit. Het ledikantje staat erin [werd inelkaar geleverd vd week] en ook de wandelwagen staat klaar. Nu nog behangen en vloer leggen .... kan niet wachten. @kaatje ... ik krijg geen 12 weken echo omdat de echo bij 7 weken duidelijk was en humpje prima te meten was. Gelukkig hebben we 28 maart een pretecho gepland staan.
Diddl. dan ga ik er denk vanuit dat jij niet bij de gyn onder behandeling heb gelopen? Ik heb hem met 7 weken ook gehad.goed te zien. Hartje gehoord en gezien, en krijg hem toch nog met bijna 12 weken. Vind een pretecho ook leuk,maar ga die denk wat later in mijn zwangerschap doen.
Hallo! Cossy, succes meid! Enne rustig aan he! Inderdaad hier ook al weer 11 weken, de tijd gaat toch wel snel ja....we weten al zeven weken dat we zwanger zijn! En nog een weekje dan hebben we de magische grens bereikt. Alhoewel ik toch eerst ook nog even mijn eerste echo afwacht de 27e, daarna mag de hele wereld het weten! Ik heb er wel vertrouwen in, voel me gewoon echt zwanger, dus het zal allemaal wel goed komen! Vanmorgen weer hartstikke hoofdpijn, heb nu toch maar paracetamol genomen, en gelukkig hielp het wel. Ik ga morgen ook weer gewoon werken. Vandaag lekker een rommeldagje hier thuis, als het goed is krijgen we as vrijdag de sleutel van ons nieuwe huisje..... Fijne dag allemaal!
Heb wel bij de gyn gelopen, vandaar dat ik ook zo vroeg een echo kon krijgen. We hebben 2 pretecho gepland eentje met 16+5 weken en een met 25+5 weken.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 29 augustus 2008 *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Stina ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Babydreame ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Maica ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Liselotje ... 28 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Anno103 ... 23 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Basmalah ... 26 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV *Danielle84 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! *Dewie ... 25 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Iro ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Mandy67688 ... 23 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Moniek ... 30 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Mommy to be ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Dromertje ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Sylvia111 ... 21 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 13 september 2008 *Elin ... ? jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Renate ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Gerda72 ... 35 jaar... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 15 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 16 september 2008 *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Ryanne... 24 jaar... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 17 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: [♂ ] ... ZKH ... BV *Ief ... 31 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Lindada ... 26jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Felicia1986 ... 21 jaar ...?e kindje ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV *Dorientje ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ 19 september 2008 *Meike ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 20 september 2008 *Dretjuh ... 21 jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV 22 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *DevilsChase 22 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ *Blondiedfu ... 29 jaar ... 2e [♂] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: :♂ *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ZKH *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ 26 september 2008 *Sam8 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aaltjuh ... jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 27 september 2008 *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... POLI ... BV *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Chris4444 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Annika1980... ? jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? Nu: 100 september mama's! 54 1e kindjes ... 27 2e kindjes ... 10 3e kindjes ... 1 4e kindje ... 13 ? kindjes Agenda: Februari 18: Jossie76 vk __: Ryanne 1e echo __: Roshi intake VK __: freesia vk __: Funnyme 4e echo __: Mss Ace nekplooimeting __: Jale gyno + 3e echo 19: Zanoni gyn 1e echo __: Krisstel 12 weken echo __: Foover 12 weken echo __: Sam8 intake vk + 1e echo __: Tinkerbel1984 vk __: Aapje gyno + echo __: Anno 103 2e echo __: Moppiepoppie intake vk __: first time intake vk __: Gerda72 1ste echo 20: Nikky 1e echo __: Eva1983 vk __: Denise85 termijnecho 21: Foover vk __: meisje84 1e echo 22: Cindy21 intake vk __: Mandy67688 3e echo __: moniek echo + nekplooimeting 25: Droppie vk __: Cossy vk + 2e echo __: Azeb echo __: meike 1e echo __: parr1983 jarig 26: Jessyjaime 1e echo __: Jekkia termijnecho en vk __: Parr1983 intake vk + echo 27: Kaatje85 2de echo __: Steen 1e echo + nekplooimeting __: Yule nekplooimeting + bloedafname __: Sinjo VK __: Droppie123 2e echo 28: SheDevil intake gyn __: Azeb vk 29: Jossie76 termijnecho __: Hster 2e echo __: Tinkerbel1984 12w pretecho Maart: 03: Pupke gyn __: elise1 gyn __: Faith79 1e echo __: sarahfreely 1e echo 04: Steen vk __: Ydnic 2e echo 05: Jetty intake VK en 1ste echo __: Lisa88 vk __: Esje72 termijnecho en nekplooimeting __: Ktje 2e echo 10: Yule vk 11: Esje72 2e afspraak vk 12: Eva1983 1e echo 13: HannekeR vk __: Diddl vk 17: Pipo1973 vk 18: Jetty echo en tripletest 19: Inge vk + 1e x hartje luisteren 21: Jekkia gyn en echo 24: Ydnic vk 28: Gerda72 VK April: 24: Diddl 20 weken echo __: Mamameike 20 weken echo Ik heb je toegevoegd hoor Marielle!
Meiden .... ik heb het hartslagje kunnen opnemen. hartslagje Het schopt zelfs nog even tegen de angelsounds aan.
Hoi, Hoi, Voor iedereen die morgen een echo krijgt heel veel succes. Ik moet nog 2 nachtjes slapen voor de 12 weken echo. Spannend. Ik hoop dat alles goed is. Groetjes Marieke.
goedemoggel uhm inmiddels middag heb heerlijk lang op bed getreuseld niet echt geslapen maar lekker tv gekeken en geklets met manlief over de baby, we gaan zo ff neuzen bij Burgerhout in Rotterdam (koopzondag) LEUK onze poes is crols (schrijf je dat zo?) ben al 4 nachten wakker van haar, als wij ons bed uitgaan is zij lekker aan het slapen... wat een kreng hahaha. @ cossy doe je een beetje rustig aan meis, liefs @ diddl wow wat gaaf! @ Foover Spannend meis! @ Yule zou je mij (27e) willen zetten dat ik denk dat het een meisje word... vind het zo leuk staan @ alle anderen die ik ben vergeten... knuf liefs Shir
Hoera! De 12 weken zijn bereikt! Hoewel de echo's allemaal goed waren blijft het toch spannend. Weet iemand vanaf wanneer je met een echo het geslacht kunt zien?
Goedemiddag dames zo zeg wat wordt er nog meer getypt in het weekend! Ben ff druk geweest met bij lezen maar weet niet alles meer srry... Heb gelezen over dat sommigen zich zorgen maken.... het zonnetje schijnt, pak een lekker romantje of een andere boek en ga in de zon zitten en relaxen kijk of dat helpt! 8) Anderen hadden goede echo's ook altijd goed! Mirielle welkom! Als ik iemand gemist hebt srry! Gisteren naar de 9mnd beurs. Wij moesten de A1 volgen t/m A'dam en dan de borden volgen...ok dat gedaan komen wij aan bij een grote parkeerplaats bij de Arena wij daar vragen en wij moesten met ons kaart bij de RAI zelf zijn(preferred parkeren) maar zij wist niet hoe jij daar kwam moesten wij aan de overkant bij de andere parkeerplaats vragen. Goed omdraaien en oversteken... Zegt die vrouw dat wij aan de overkant moeten zijn want hier was het vol...ik zeg van ja maar wij moeten weten hoe wij bij de RAI komen... nee hoefte niet want met kaart betaalde je het parkeren hier en moesten wij aan de overkant parkeren en met de bus.....ik zeg nee wij gaan niet met de bus drm zo'n kaartje..... begreep ik haar niet of zo zei zij ik moest met de bus....ik zeg nee wij willen alleen weten waar de RAI is wij hebben zo'n kaart zodat wij niet met de bus moesten zij het vragen en die mnr. zegt ja ze moeten met die kaart bij de RAI zelf zijn daargindes........hehe iemand die MIJ begrijpt... dus een hele uitleg hoe wij bij de RAI kwamen en eindelijk aangekomen. Was de jassenrek vol. Kon wel mijn jas kwijt maar dan bij de hhbeurs....nee dan hou ik hem aan Maar manlief heeft later mijn jas afgepakt en gedragen met alle tassen ook....eigenwijs maar ook erg lief van hem 8) Wij hadden het erg leuk. Moet wel ff aanpassen aan de drukte daar met gaan en staan. Maar wij zijn succesvol geweest met aankopen. Wat kleertjes voor mij en ukkie, knuffeltjes, babyfoon, avent starter set met magnetron doos, wandelwagen combi.... echt super! Wou ook echo maken daar maar had toch geen zin...ben maar 8 weekjes.... Tegen de sluitingstijd richting Heemskerk gegaan op visite en vannacht pas half 3 weer was daar ook gezellie!... Had gisteren maar 1 pilletje op! Yes! vandaag nog geen een... hoop dat het zo blijft! Ik wil ook alvast de rommelkamer opruimen en legen, maar heb daar nog geen tijd of put voor
Ook ik vandaag naar de 9maandenbeurs geweest, lekker rondgecrosst met wandelwagens en daarna heel veel gegeten bij de hhbeurs Nu maar ff rusten na zo'n lange dag! Trouwens, hoe kan het dat we nu pas die 100 mama's op de lijst hebben? We hadden een paar dagen geleden al 101 gehaald....misschien zijn we die nieuwe meiden vergeten erop te zetten! Ik zal eens terug lezen! Lees dus op pagina 211 dat we toen al 100 hadden...later opeens weer 99...dus er is weer eens ergens verkeerd gequote. Nu ff geen zin om terug te zoeken waar het fout is gegaan...ga echt ff lekker met de voetjes omhoog Misschien heeft iemand anders zin/tijd, anders kijk ik er wel ff naar later! Groetjesssss
@ingeltje ... Lisa88 is afgevallen ivm een slechte echo [blz 212]. Vandaar dat we weer van 100 naar 99 gingen.
Aaahhh...is ook zo...heh bah, daar had ik helemaal niet meer aan gedacht, dat er ook mama's afvallen van de lijst...Wil ik ook helemaal niet! Getsie. Nou dan pleit ik er maar voor dat we vanaf nu met 100 blijven! We hebben best veel mama's, in aug zijn het er maar iets meer dan 70 geloof ik. Waar de feestdagen van december al niet goed voor zijn geweest!