September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heerlijk ! hebben net lekker een weekendje weggeboekt op www.marveld.nl
    een last minut, twee personen en de hond voor 192 euro.
    Gaan van 07/03 tot 10/03 lekker samen weg.

Jahooeeee !

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Heerlijk Kaatje! Wij willen ook nog een keertje weg voordat de kleine komt. Ik zal die site eens opslaan!

Ik heb vandaag een topdag, behalve de hoofdpijn vanmorgen, geen last van misselijkheid! Dus ook geen medicijnen genomen. Hopelijk is het nu al lekker aan het afnemen.....

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hebben jullie nog leuke dingen gekocht of gekregen op de beurs?

Lekker Kaatje..ik wil ook nog een paar dagen samen met mijn man weg in Mei ofzo.

Heb vanmiddag de babykamer geschilderd..Lente groen :D..aankomende zaterdag gaan we dan toch eindelijk meubeltjes kopen. Heb al die weken geroepen dat ik geen witte meubels wil, maar denk dat het toch wit wordt haha..hormonen! ;)

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meiden wij hebben vandaag een kamertje besteld. ik weet dat het heeeeeel vroeg is maar alleen vandaag was hij van 1300 voor 500 euro :confused: kon het echt niet laten.... nu maar duimen dat alles goed blijft gaan...

Liefs Shir

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ kristel, ik zei ook altijd "ik wil geen wit!" maar als je dan in zo'n winkel staat en je ziet een kleurencombi die je helemaal top vind ga je snel over... hihi hadden wij wel vandaag :D

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @kaatje ... lekker een weekendje weg. Heb de link opgeslagen, want we willen in mei nog even weg met de meiden nu de zomervakantie vervalt.
    @krisstel ... foto's! Ben benieuwd naar je kamertje.
    Hier ook al lekker bezig met opruimen en volgend weekend behang scheuren.
    @roshi ... dat laat je je neus niet voorbij gaan idd. Welk kamertje hebben jullie gekozen?

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ diddle dat dachten wij dus ook ;) ik heb er geen plaatje van :( m'n mannetje heeft er een foto van gemaakt met zijn mobiel zal morgen ofzo kijken of ik die in m'n album kan zetten (hij is er nu niet)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja scheelt ook een hoop als je het met zo'n last minute aanbieding doet. Wij kunnen niet in mei, ivm drukte op het werk, dus maart kon net.

( de baas weet nog van niets ) haha. zeg gewoon dat het een verrassing van mijn vriend was en dan is het vast goed.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @kaatje heb net de site bekeken... echt onwijs relax zeg! goeie tip ;) geniet er lekker van he!

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @cossy hoi meis, ik hoop dta het vandaag weer wat beter gaat. En anders morgen gewoon ff de vk bellen hoor. Kan geen kwaad. in ieder geval een dikke knuf van mij.

Hier veel geslapen vandaag de beurs heeft veel gevergd. Helaas weer bij het avond eten verschrikkelijk misselijk en het niet binnen kunnen houden. Dit gebeurt gelukkig niet zo vaak. Maar ja dan maar aan een gezonde bruine boterham.

Vandaag 11 weken nog 1 weekje Yes en dan nog twee weken en dan krijgen we de 2de echo kan niet wachten, want ook ik ben nog wel een onzeker.

11. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Didl wat klinkt dat heerlijk! Ik wil ook.....

Ook wij hebben een lekker weekend weg geboekt (7 tm 10 maart) lekker uitwaaien op Texel. We zouden eerst in januarie te skieen maar toen scheurde manllief met het voetbal z'n enkelbanden. En toen zouden we van de week opnieuw boeken en toen bleek alles al vol! Nou ja dan gaan we toch lekker uitwaaien met mijn ouders en zus met dr man en hun kleine. Gezellig en kunnen we vast een beetje oefenen ;) .

Nog even en dan zitten we met z'n allen in de veilige zone. De tijd gaat soms zo traag voorbij, dan zit ik de hele dag weg te dromen bij de gedachte dat we straks een kleine hebben en met z'n drieën zijn en hoe het allemaal dan zal gaan. En als ik er nu op terug kijk dan is het nog best snel gegaan.

Iedereen die van de week een echo heeft heel veel succes en veel plezier.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey Ydnic, je kunt je banner ook in je profiel zetten, in 'je onderschrift' , dan hoef je hm niet steeds toe te voegen bij elk bericht dat je schrijft!

Groetjs Inge en slaap lekker allemaal! Morgen 12 weken joehoe!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

31 augustus 2008
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

01 september 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV

02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Stina ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Babydreame ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Maica ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

03 september 2008
    *Sablovesgeof ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Carol78 ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    *Liselotje ... 28 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Anno103 ... 23 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

05 september 2008
    *Eefje1 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

07 september 2008
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Basmalah ... 26 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf:(
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV
    *Danielle84 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

08 september 2008
    *Marsja82 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf:(
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    *Dewie ... 25 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *Iro ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Mandy67688 ... 23 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Mommy to be ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

11 september 2008
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Dromertje ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Sylvia111 ... 21 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

13 september 2008
    *Elin ... ? jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Renate ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

14 september 2008
    *Gerda72 ... 35 jaar... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

15 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV

16 september 2008
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Ryanne... 24 jaar... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂

17 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Ief ... 31 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Lindada ... 26jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Felicia1986 ... 21 jaar ...?e kindje ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    *Dorientje ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀

19 september 2008
    *Meike ... 27 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

20 september 2008
    *Dretjuh ... 21 jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV

21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV

22 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *DevilsChase 22 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:(
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV

23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?

24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?

25 september 2008
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    *Blondiedfu ... 29 jaar ... 2e [♂] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: :♂
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂

26 september 2008
    *Sam8 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Aaltjuh ... jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

27 september 2008
    *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... POLI ... BV
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

29 september 2008
    *Chris4444 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Annika1980... ? jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

Nu: 100 september mama's!
    54 1e kindjes ... 27 2e kindjes ... 10 3e kindjes ... 1 4e kindje ... 13 ? kindjes

Agenda:

Februari
    18: Jossie76 vk
    __: Ryanne 1e echo
    __: Roshi intake VK
    __: freesia vk
    __: Funnyme 4e echo
    __: Mss Ace nekplooimeting
    __: Jale gyno + 3e echo
    19: Zanoni gyn 1e echo
    __: Krisstel 12 weken echo
    __: Foover 12 weken echo
    __: Sam8 intake vk + 1e echo
    __: Tinkerbel1984 vk
    __: Aapje gyno + echo
    __: Anno 103 2e echo
    __: Moppiepoppie intake vk
    __: first time intake vk
    __: Gerda72 1ste echo
    20: Nikky 1e echo
    __: Eva1983 vk
    __: Denise85 termijnecho
    21: Foover vk
    __: meisje84 1e echo
    22: Cindy21 intake vk
    __: Mandy67688 3e echo
    __: moniek echo + nekplooimeting
    25: Droppie vk
    __: Cossy vk + 2e echo
    __: Azeb echo
    __: meike 1e echo
    __: parr1983 jarig
    26: Jessyjaime 1e echo
    __: Jekkia termijnecho en vk
    __: Parr1983 intake vk + echo
    27: Kaatje85 2de echo
    __: Steen 1e echo + nekplooimeting
    __: Yule nekplooimeting + bloedafname
    __: Sinjo VK
    __: Droppie123 2e echo
    28: SheDevil intake gyn
    __: Azeb vk
    29: Jossie76 termijnecho
    __: Hster 2e echo
    __: Tinkerbel1984 12w pretecho
    Maart:
    03: Pupke gyn
    __: elise1 gyn
    __: Faith79 1e echo
    __: sarahfreely 1e echo
    04: Steen vk
    __: Ydnic 2e echo
    05: Jetty intake VK en 1ste echo
    __: Lisa88 vk
    __: Esje72 termijnecho en nekplooimeting
    __: Ktje 2e echo
    10: Yule vk
    11: Esje72 2e afspraak vk
    12: Eva1983 1e echo
    13: HannekeR vk
    __: Diddl vk
    17: Pipo1973 vk
    18: Jetty echo en tripletest
    19: Inge vk + 1e x hartje luisteren
    21: Jekkia gyn en echo
    24: Ydnic vk
    28: Gerda72 VK
    April:
    24: Diddl 20 weken echo
    __: Mamameike 20 weken echo

Het staat er bij hoor Roshi!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

Gisteren een hele goeie dag gehad! Voor het eerst in 2 weken weer eens helemaal niet misselijk. Heb lekker het huis schoongemaakt, daar knap ik zelf ook weer van op...
    Mijn zusje en haar nieuwe vriend (half jaartje ofzo) kwamen langs en zij vertelden dat ze gaan trouwen! Heel leuk voor haar...! Alleen hadden ze de trouwdag een week na mijn uitgerekende datum staan, dus die hebben ze moeten verplaatsen voor ons.... ik voelde me er wel een beetje schuldig over!
    Het gaat nog wat worden, want ze schelen 25 jaar (!) en mijn ouders waren 'not amused' een half jaar geleden dat ze met HEM aankwam. Terwijl hij een hele lieve, attente en gezellige man is met een goeie baan, niks mis mee dus, behalve de leeftijd. Dus moeten ze niet zeuren vind ik, als ze maar gelukkig zijn toch? Maar goed, ik verwacht dus een rel binnenkort als ze het aan mijn ouders gaan vertellen... :( Ik blijf maar even uit de buurt.

Alle dames die vandaag een echo of intake hebben: veel succes en hopelijk is alles goed...

Fijne dag!

Yule

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi Meiden,

ik heb al een tijdje niet meer gereageerd :oops: Dit omdat ik wéér ziek was. Nu heb ik last van een bijholte ontsteking. Doet echt PIJN! Dus net de huisarts gebeld. Er ligt vanmiddag een receptje klaar! Dit is al de 2e week dat ik ziek ben :(
    Dit weekend hebben we het leuke nieuws aan de familie verteld. Eerst aan mijn zus en zwager die dus zelf geen kinderen kunnen krijgen. Dit vond ik erg moeilijk om te doen, maar was ook wel opgelucht toen ik het eenmaal verteld had. Mijn zus is verdrietig en blij tegelijk. Nu blijkt dus dat ze heel veel 2ehands kleertjes van een vriendin had gekregen toen ze net bezig waren met zwanger worden. Die heeft ze meteen laten zien en die mocht ik hebben. Het staat nog bij haar thuis en we gaan een keer op ons gemak met z'n tweetjes er tussen snuffelen, dat wilde ze graag.
    Toen zijn we naar mijn ouders gegaan. We hadden die kleine slofjes met onze kater erop mee genomen en er bij gezegd dat we iets hadden gekregen van iemand en dat we dat wilde laten zien. Mijn vader pakte het uit en had het meteen door, bij mijn moeder viel het kwartje iets later. Zij waren echt superblij en mijn moeder heeft niet eens kritische vragen gesteld! (daar was ik namelijk bang voor...)
    Nu weet alleen mijn schoonmoeder het nog niet omdat ze niet thuis was....
    Gisterochtend voelde ik me redelijk goed, dus ik MOEST en ik ZOU naar de 9 maandenbeurs gaan met mijn moeder! Ik heb van mijn moeder een leuk rompertje met bijpassend broekje gekregen! En zelf heb ik flessen van TommeeTippee + sterilisater gekocht! Helemaal blij ben ik ermee.

En ik heb een kinderwagen gezien! Ik wilde altijd de quinny buzz, maar vond 'm ook erg prijzig. En nu zag ik op de Beurs de Quax! Hebben jullie die ook gezien? Ik vond 'm super rijden, maarja vriend was niet mee dusssss. Hij was in de aanbieding van 495 nu voor 299!!! Dan moeten we alleen nog de maxicosi en de adapters kopen! Die aanbieding geldt nog t/m zaterdag dus we gaan kijken aankomend weekend. Is misschien nog wel erg vroeg, maar wel leuk en nu goedkoper!

Alle meiden die een echo hebben vandaag: veel plezier!

16. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Wat wordt er op een weekendje veel geschreven :confused: Ik heb het allemaal gelezen, maar ben nu de helft alweer vergeten :oops:

Heb een leuk weekend gehad (naar goeie gewoonte ook weer veel te kort, ik sleeeeeep me echt naar m'n werk ook al vind ik normaal gezien m'n job en werkplek erg leuk). We zijn naar België geweest om m'n moeders verjaardag te vieren. Lekker op restaurant. Ze hebben daar altijd een formule van een heel uitgebreide menu (6 gangen) en onbeperkt drank erbij, en dan kan je kiezen uit 2 voor- en hoofdgerechten. Natuurlijk weer een zwangeronvriendelijke menu, dus ik mocht fijn à la carte eten :D

Moeder en bomma's ook de echo laten zien, dus ze waren allemaal blij. En na het eten (eten was 's middags) nog even met m'n moeder naar de plaatselijke babyspullen winkel. Was ze ook weer blij. 's Avonds nog even met echo langs m'n vader geweest en toen was de zaterdag op en ik helemaal uitgeput.

Gisteren gelukkig een rustig dagje, we zijn altijd zondag rond de middag weer terug in Nederland, dus dan kan je nog wel even uitrusten.

Ben nu alleen een beetje boos op m'n zus (die woont in Berlijn): ze wou alles weten van echo, dus ik zit heel der berichten te typen en 2 uur lang te worstelen met scan programma's (nu ja, vooral vermiste CD's en kabels van scanprogramma's en fototoestel) om foto's door te mailen en dan moet je niet denken dat er een reactie komt. Ik hoop dat ze vandaag een examen had en dus het hele weekend hard moest studeren dan heeft ze ten minste een excuus. :rolleyes:

Ik zie dat er een boel mensen naar de 9maanden beurs geweest zijn. Hopelijk was het gezellig. Ikzelf heb besloten om de hele beurs te mijden als de pest. Ben vorig jaar even naar de HH beurs geweest en dat was genoeg om me er voor altijd van te genezen. Drukte :confused:

Roman is weer klaar denk ik :)

@Eva1983: hopelijk word je snel beter. Het zit je echt niet mee met ziek zijn :(

@iedereen met echo's en VK intakes: veel succes!

@Cossy: hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter.

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Iedereen die ook vandaag voor een echo of intake moet heel veel succes! :thumup:

18. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    iedereen met een echo of intake veel plezier ik moet nog een week wachten voor de eerste echo ik mag nog op de lijst voor 8 april de 16 weken controle

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jossie76 vk
    Ryanne 1e echo
    Roshi intake VK
    freesia vk
    Funnyme 4e echo
    Mss Ace nekplooimeting
    Jale gyno + 3e echo

Allemaal veel succes vandaag!
    Eva heleboel beterschap voor jou! Hoop dat je nou gauw opknapt hoor!

Zo, de 12 weken zitten er voor mij op, zalig gevoel! De misselijkheid is inmiddels al zo'n 3 dagen weg, dus ik mag geloven dat het er eindelijk op zit! Wat een supergevoel!
    Dus meiden met MEGAmisselijkheid: er is hoop :thumup:

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Iedereen met echo's etc, veel plezier en geniet ervan! En laat ons natuurlijk even weten hoe het is gegaan. Ik mag morgen weer naar de verloskundige, is hard gegaan! Vorige keer dat ik daar zat nog helemaal in onzekerheid, net 7 weken zwanger, en nu bijna 12 :D

Ingeltje gefeliciteerd meid, nu kan het grote genieten beginnen :D Ik moet nog een paar dagen tot ik de magische grens over ben maar ben er niet zo bang voor dat het nu nog misgaat. Toch lijkt het me een heerlijk gevoel! Dan mag ik ook weer beginnen met werken, al is het maar een paar uurtjes, kan niet wachten, dan gaan de dagen pas echt snel!

Volgende week vrijdag heb ik een pretecho, ben benieuwd. We gaan met 16,5 week ook weer, maar dan voor de geslachtsbepaling. Ik moet binnekort ook even bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo, jeetje wat gaat het ineens hard allemaal als je die 12 weken (bijna) hebt bereikt.

Ik ga nu even in het huis van mijn ouders zitten, want hier is de verwarming stuk (KOUD!). Ga daar lekker in bad en wat eten, vanavond word hier alles gemaakt als het goed is.

XXX

Deel Deze Pagina