September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hello ladies,

@Ryanne: wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte in de komende tijd

Wat betreft het eten: in tegenstelling tot 'vroeger' (oftewel: voor de zwangerschap, al ruim 10 hele weken geleden, hahaha) heb ik helemaal geen trek meer in chips, maar juist extra in zoetigheid. En dan met name in cake... Of chocola... Of cake mét chocola... Maar daar geef ik maar niet te veel aan toe. En ik heb trouwens ook heel veel zin in fruit en salades (ook niet echt gebruikelijk voor me). Ik heb met name een afkeer van sausjes en friet enzo. Zoals jullie kunnen lezen gaat het al wat beter qua misselijkheid, dat is wel heel erg fijn. En wat ik vanavond ga eten: gekookte aardappeltjes! Ik heb er nu al zin in...

Prettige avond allemaal!

2. mamameike

mamameike Bekend lid

Ryanne, ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je curettage mee zal vallen lichamelijk, zal emotioneel wel zwaar worden. Dikke knuffel vanaf hier!

@summer, hoe is het gegaan?
    @cossy, fijn dat je gerust gesteld bent!

Ook ik heb een zuivel tic....mmmmmmm vaag he!

Mag ik trouwens nog even mijn gal spuwen hier. Ik krijg van veel mensen de reactie dat een tweeling wel erg zwaar zal zijn en dat ik er vast niet op zat te wachten dat we er nog eens twee kindjes bij krijgen nu emma al 4 is....IK WORD DAAR ZO VRESELIJK PISSED VAN! van mijn part waren het er 5 geweest, t zijn mijn kindjes, ik hou nu al van ze, zal ze voor geen goud meer willen inruilen voor een eenling. Tuurlijk was het even slikken maar waarom denken mensen dat een tweeling hier minder welkom zou zijn dan 1 kindje.....en dan ook nog het lef hebben om dat dan recht in je gezicht te zeggen..terwijl ze weten dat wij al zo veel shit achter de rug hebben..GRRRRRRRRRRRRR

(zo dat lucht op)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooh Ryanne...wat erg...heel veel sterkte en een dikke knuffel...

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Gooi het er maar uit meid! Mensen kunnen soms zo stom zijn!

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb mijn echo gehad!
    Het hartje klopte en de baby ligt precies op schema! Volgens de gyn ben ik de 21ste uitgerekend. (wil iemand dat aanpassen op de lijst?)
    Ik mag eindelijk op mijn wolk kruipen en ik zit er heerlijk!

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @mamameike wat kunnen mensen toch stom zijn. het is toch net zo mooi misschien juist nog wel mooier dan een eenling. natuurlijk hou je van ze. dat doen we toch allemaal zodra je het weet. nou als je nog eens wilt spuien lezen we het wel.

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @Ryanne, meis wat erg! sterkte!
    @mamamieke, pff wat een horken op deze wereld zeg! geniet jij lekker van je kindjeS
    @ cossy, wat een opluchting!
    @Eva 1983, snel weer beter worden meis!
    @alle andere... dikke knuffel!

Hier ook een melk-tik en het liefst een lepel chocospul erdoor JAMMIE en daarna erg misselijk zijn dus niet teveel nemen en het maar gewoon op melk houden ;)

gister trouwens naar de VK geweest, intake gehad, was echt een supermens! heel veel info gekregen en ook een hele tas met kadotjes :D Vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 1e echo en die is 12 maart YOEHOE. mocht wel eerder maar dan was het halverwege de dag en kan mijn mannetje geen vrij krijgen, ach dat weekje kunnen we ook wel wachten ;)

Liefs Shirley
    ps wil iemand mij in de lijst op 12-3 eerste echo zetten thnx

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tosti's en melk! Ik heb op de hhbeurs een flesje van roosvicee gekocht, die je door je melk hoort te gooien: oooooooh lekkeeeeerrrrr. Manlief zei: die kan je toch ook gewoon in de winkel kopen? Maar ik had de fles al gekocht...echt lekker!
    Gisteren een milshake gemaakt. Ben normaal helemaal niet zo verzot op zuivel!

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Heel veel sterkte Ryanne....
    Wat rot voor je.

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @mammameike: van zo'n mensen zou ik ook de kriebels krijgen! In onze familie komen veel tweelingen voor en toen ik voor onze 1ste echo zei dat ik een tweeling heel erg leuk zou vinden, kreeg ik vergelijkbare reacties. Laat ze maar lekker kletsen en blijf vooral heel erg blij met deze geweldige wondertjes!

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo allemaal
    Hier is alles prima. Heb het erg druk gehad de afgelopen tijd, morgen krijgen de kinderen in mijn klas hun rapport mee, en hebben we ook een presentatie over een project wat we hebben gehad de afgelopen tijd. Stressen dus.
    Nog drie daagjes werken en dan lekker een weekje vrij, daar ben ik wel aan toe! Mijn man is ook vrij, en we hebben maandag de echo. Hoera heb er erg veel zin in (maar vind het ook wel spannend hoor...)
    Wat betreft eten, ik had gister zalmfilet klaargemaakt, waar ik normaal gek op ben. Maar kon er nu wel van kokhalzen toen ik een hapje had genomen. Dat had ik laatst ook al bij koolvisfilet. Jammer want vis is juist goed toch, voor slimme kinderen
    Verder een hele zak paprikachips weggewerkt gister :oops: hmmm jamjamjam....

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wat gek dat wij eigenlijk allemaal dezelfde trek hebben :) Hoorde dat sommigen van jullie zin in McD hadden.... nou ik zal nu wel ff mededelen dat ik daar werk 8) super gezellie club daar! echt leuk werken, en tuurlijk met ups en downs. Ik heb nu veel trek in de mckroket en chocoshake :oops: mijn collega's zo van waar is jou mcflurry rolo-tic gebleven :) ;) verder ook tosti's en ik had vandaag zoveel zin in melk dat ik er wat bij gekocht hebt :D Hoorde over goeie echo's heel goed heel goed! Mamamieke laat ze maar gaan... er is altijd wel wat over te zeuren!. Als ik bleek een 2ling te hebben zou ik eerst wel geschokd zijn en daarna blij. Eerst heb ik eerst liefst eentje, maar dan om te leren moeder te zijn etc. maar als het toch een 2ling zou zijn...who cares! more love to pass around ;)

13. mamameike

mamameike Bekend lid

haha jij werkt dus bij de mac....nou dat zou nu even helemaal niks voor mij zijn hahah, dan zou ik de hele dag milkshakes banaan en mcflurry met m&m's eten .....erg he?!

Ik ben aan het afkicken van de chocolademelk....was ook zo iets vaags....heb nu weer iets met cassis?!

Zanoni, gefeliciteerd met je goede echo, fijn dat alles ok was en dat de beeb goed op schema liep!

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    wat drinken betreft heb ik enorm veel zin in sinas steeds maar nu ik over cassis lees, hmmmmmmmmmmmmm

15. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    zou iemand mij voor 8 april op de lijst willen zetten heb dan de 16 weken controle heb het al een paar keer gevraagd weet dat er veel word geschreven iedereen met goeie echo s lekker gevoel wij mogen disdag onze eerste echo hoop dat mn mannetje dan al thuis is komt waarschijnlijk maandag of dinsdag terug na 3 weken

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Meike...sommige mensen zijn inderdaad gewoon eh...dom..of achterlijk (weet het goede woord ook niet). Alsof zij kunnen behalen hoe en wat jij voelt. Een kindje is altijd welkom of het er nou 1 of 5 zijn. Geniet lekker van het feit dat jullie straks met z'n 5en zijn..:D:D

Hier ook een zuiveltic...heerlijk kaas, yoghurt, melk. Snoep geef ik niets meer om, net als warm eten.
    Mmmmm McFlurry met M&M's :rolleyes:

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Deze opmerking vind ik ook altijd zo leuk als er in je omgeving mensen zwanger raken (en jij nog niet): goh wanneer nemen jullie kinderen?
    (alsof je ze zo even kunt halen bij de supermarkt).

18. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Dames,

ook vanuit hier geen goed nieuws. Ik heb de echo gehad en ze zagen geen hartactiviteit. Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis voor nog een echo, dat wilde de verloskundige dat er ook nog iemand anders na zal kijken.
    Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Gerda

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @gerda ow meissie sterkte!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oohh Gerda....wat erg.... Bah wat een vreselijke tijd moet dit voor je zijn..en nou moet je nog wachten ook. Heel veel sterkte hoor...

Deel Deze Pagina