Hey Marielle, nee ik heb precies hetzelfde... Dan heb ik echt enorme zin ergens in en als ik het eenmaal heb gekocht vind ik het niet meer zo en dan ligt t te bederven... En emotioneler ben ik ook zeker! Als ik ff een woordenwisseling heb ofzo begin ik meteen te huilen, of als ik iets zieligs of juist heel liefs lees op internet. Zit k gelijk te janken hahaha Groetjes Cossy
@Gerda: och, ik lees dat het toch niet goed is... wat verdrietig. Heel veel sterkte de komende tijd. @Marielle: nee hoor je bent zeker niet de enige! Ik kom regelmatig uit de supermarkt met rare dingen waar ik dan trek in had, en als ik dan thuisben staat het me tegen... mijn vriend snapt dat echt totaal niet! @mamameike: wat een belachelijke opmerkingen krijg jij zeg! Waar bemoeien mensen zich mee! Het valt me trouwens wel vaker op dat als iets anders is dan anders dat men dan denkt alles gewoon maar te kunnen zeggen! Echt idioot is dat. Niks van aantrekken hoor. En ik zou dan denk ik wat pinnigs terugzeggen. Zo van: "leuk dat je me ook even feliciteert"
Haha ja die vreemde opmerkingen komen me bekend voor, vertel maar es aan iedereen dat je zwanger bent als je 20 bent... Sommige mensen reageren gewoonweg bot! Dan vragen ze bijvoorbeeld of de vader nog wel in beeld is, of dat het een ongelukje was. Is toch ook niet normaal?! Aan een vrouw van 35 zouden ze dat volgend mij nooit durven vragen, maar aangezien ik wat jonger ben schijnt het de normaalste zaak van de wereld te zijn... :x
Hoi iedereen, ik voel me kip lekkah vandaag en d8 kga ff forumen Er is al weer veel bij geschreven sinds eergister (ofzo dat ik voor het laatst heb gelezen dus heb nog ni alles gelezen hoor). @Ryanne: wat verot voor jullie meis, heel veel sterkte... Verder las ik nog wat over eet gewoontes, nou ik heb eigenlijk alleen maar heel de tijd trek in MELK ja zuivel, en dan ook nog lkkr cornflakes ofzo, en WATERIJSJES heerlijk. Voor de rest heb ik eigenlijk ni zo'n honger vooral avond eten gaat moeizaam, omdat ik gewoon nergens trek in heb. Nou ik snap je ook helemaal tis belachelijk hoe DOM mensen reageren af en toe. Zo kort door de bocht onnadenkend onwetend enz! Ik heb met Valentijn* ook heel veel botte en domme opmerkingen gehad dat ik ze bijna de strot wel kon afbijten maar dan hield ik wijs m'n mond. Laat maar dacht ik die snappen het ff ni geloof ik. En dan nu ook, al een aantal keer opmerkingen gehad over dat ik ni meer samen ben met de vader; Joh ben je zwanger, en ga je het houden dan?! WAT DENKIE ZELLUF?! Of; oh moet ik je nu dan feliciteren? AAARRGGHHH! Of ze zeggen van; Zou je dan nu al wel vertellen aan mensen dat je zwanger bent vorige keer was het tog ook fout gegaan? Nou liefst zou ik ze met hun smoelwerk over de stoeptegels raggen. Maar voor de rest gaat ie super met me , voel me gelukkig een stuk beter en het zonnetje schijnt weer! Volgende week maandag jarig en ik krijg een babyshower over een paar weken! Jeeeejjj Nu ga ik ff naar me moeder, mn melk is op
Even over het opfrissen van de lijst ... wanneer wordt iemand verwijderd? Na aanmelding niet meer geschreven, meer dan een maand niet meer geweest? Heb namelijk al 10 meiden die onder 1 van beide vallen.
Ingeltje, ik heb nog wel wat tips wbt de Angelsounds: * Als ik een volle blaas heb lukt het beter. * Ik gebruik zwitsal baby olie, en HEEL dik opsmeren, anders werkt het niet. * Dat koptelefoontje heb ik eraf gehaald en ik gebruik mijn ipod-oortjes, werkt echt stukken beter, met dat ding hoorde ik niks.. * En verder, tsja gewoon rustig op bed gaan liggen, staand hoor ik nooit iets. En echt goed zoeken, ik heb hem soms ook pas na een kwartier. Maar het zit echt laag onderin je buik, ik hoor hem meestal rechts of links, nog onder het randje van je ondergoed. Hoop dat je (en anderen) er wat aan hebben want het is echt leuk
@ ingeltje -> Idd.. Ach sommige mensen zijn gewoon dom En ikzelf gebruik heb vochtige haargel voor de angelsound gebruikt, werkte perfect. Ik kan alleen het hartje van de baby nog niet horen, maar bij een klein adertje hoor ik al mn eigen hartslag. Wat een lawaai trouwens daar binnen zeg! Hahaha! Kan niet wachten tot ik ook iets kan horen! Maar kan nog ff duren denk ik...
Nou, morgen is voor mij de dag. Eindelijk de 1e echo. De zenuwen beginnen nu wel wat te komen hoor. Gerda heel veel sterkte toegewenst voor maandag. Ben eigenlijk best wel bang dat het bij ons ook niet goed zit, en als ik die berichten hier lees dan wordt ik toch wel een beetje bang. Maar ja, nog steeds erg moe, misselijk en buikje begint al wat te groeien en emotioneel. We zien het morgenochtend wel. Jullie horen het wel hoe het was.
Sterkte Meisje en alle anderen die zich toch zorgen blijven maken (net als ik) dat blijf je houden hoor. Maar probeer het in de perken te houden en ook te genieten. Succes morgen!
Hey dames, @cossy: ik dacht dat ik de enige was die die vragen kreeg, maar inderdaad bijna het eerste wat mensen vragen is of het een ongelukje is dat ik zwanger ben. Alsof je niet bewust voor een kind kan kiezen als je jong bent. Heel raar. @Ingeltje: Ik gebruik ook baby-olie van zwitsal bij de angelsound. @meisje84: succes met je echo morgen en geniet ervan want het is echt mooi om te zien. Misschien een hele rare vraag want ik weet dat je de baby nog niet kunt voelen zo vroeg. Ik voel de baby ook niet, maar heb soms wel het idee dat het erg druk is in mijn buik (beetje raar gevoel en weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Hebben jullie dat ook?
Gerda, heel veel sterkte en succes maandag en de komende tijd. Dreames, denk dat ik wel weet wat je bedoeld. Een apart gevoel wat je niet kunt thuis brengen. moet zeggen dat het ook niet altijd even lekker voelt. Net wezen shoppen. Mijn vriend is helemaal geslaagd, maar ik voor de verandering weer eens niet. Ging kijken voor een positiebadpak,omdat ik vanaf volgende week 1x in de week wil gaan zwemmen, maar nergens te vinden. komt pas over een maand. Ga zo dus maar even op wehkamp kijken ofzo. Ow ja daarna even langs de Mac geweest voor 2 cheese burgers met mac saus. Lekker ! Liefs kaatje
Troost je! Ik ben 38 jaar en heb 6 jaar op ons eerste kind moeten wachten. En toch heeft een vriendin me gevraagd of deze zwangerschap gepland was. Sterker nog: mijn schoonmoeder waagde het zelfs om te vragen of het wel gewenst was... ! Gelukkig zijn er veel meer mensen die gewoon super blij zijn dat het deze keer zo snel ging (ronde 4)...
Ik heb nu even gekeken naar mensen die langer dan anderhalve maand niet waren geweest en nog niet naar mensen die hier niet meer komen. Misschien dat we die laatste groep ook wel kunnen verwijderen, maar dat iemand ze even thuis opslaat in word, zodat je ze snel weer terug kan zetten. Na aanmelding niet schrijven is ook een goeie vind ik
Dank voor de tip! Mijn koptelefoon werkt op zich prima, want ik hoor mijn eigen hartslag heel goed. Zal het nog eens proberen met volle blaas en lege darmen. De plek heb ik wel goed denk ik. Ga het gauw weer eens proberen!
@Kaatje: Ik geef je als tip om gewoon een leuke bikini aan te trekken. Ik voelde me in zo'n zwangerschapsbadpak net een aangespoelde walwis! Ik draag nu een tankini (een bikini met zo'n topje-achtig bovenstukje) en als ik daar niet meer in pas, koop ik 'm gewoon een maat groter...
He lola Las net dat het bij jullie nogal lang heeft geduurt voordat jullie zwanger waren. Dacht ook bij ons zal het wel langer duren, maar tot mijn verrassing was het binnen 4 keer raak. Morgen 1e echo en dan kunnen we het eindelijk aan onze ouders vertellen. Dat lucht denk ik best wel op omdat ik regelmatig bij mijn ouders kom en het maar niet kan zeggen haha
Lola. Vind een bikini eigenlijk niet zo leuk haha voel me daar juist dik in. Bij hunkermoller begonnen ze ook al over een Tankini, maar lijkt me dus helemaal niet lekker zitten haha.