September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Het voelt inderdaad niet altijd prettig aan... zeker niet als ik op dat moment lig.

@lola: nou ja dat mensen dan nog durven vragen of het gewenst is. En ja schoonmoeders... de mijne heeft me pas na een week gefeliciteerd en alleen omdat mijn man zei dat ze mij maar eens aan de telefoon moest vragen (we zien haar bijna nooit omdat ze ver weg woont). Maar ja tot dat ik zwanger werd zei ze ook altijd dat ik en mijn man maar geen kinderen moesten nemen, want dat zouden we toch wel niet aankunnen of zo... verder heeft ze daar overigens geen motivatie voor dat vindt ze gewoon.

2. @Kaatje: Die zitten heerlijk hoor, eigenlijk gewoon hetzelfde als een gewone bikini. De mijne heeft een bovenstukje dat een klein beetje uitloopt naar beneden. Het zit dus niet strak tegen je aan en het kruipt dus ook niet op... :D

Maar jij moet gewoon lekker dragen waar jij je lekker in voelt... :D

3. O, jij hebt dus ook een schoonmoeder die het woord 'tact' niet in haar woordenboek heeft staan... :( ?
    Gelukkig zijn mijn schoonouders wel een lieve opa en oma (ze hebben nu 8 kleinkinderen en die komen / kwamen allemaal graag logeren en ze passen ook graag op Jasmijn als ik eens een dag extra moet werken), maar vooral mijn schoonmoeder kan met een stalen gezicht de meest idiote dingen zeggen...

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Gerda...heel veel sterkte aanstaande maandag en voor de komende tijd samen! Hoop dat je je snel weer kan melden.

@Tinkerbel...haha jij bent dus hetzelfde als ik ;)
    Ga je het geslacht ook bekend maken of hou jij en je partner dat voor jezelf?

@Jannes...wat super dat je een DVD kan meenemen.

Pfff sommige mensen/ouders/schoonouders :( ...mijn ouders reageerden heel nuchter toen we het vertelden maar zijn nu juist super enthousiast. Ik krijg ook nog wel eens opmerkingen als ik vertel dat we zwanger zijn omdat ik 'nog maar' 26 jaar ben :x Lekker belangrijk hoe oud je bent..

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sooooo heee...ongelooflijk, wat een uitspraken zeg. Ben blij dat ik`het één en ander al uitgevochten heb met min schoonmoeder! Dat gaat nu namelijk prima :)

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ben ook blij dat ze niet om de hoek woont, dan hoef ik niet zo vaak in discussie met haar.

Mijn ouders vinden het wel super leuk en mijn man's vader (zijn ouders zijn gescheiden) en zijn nieuwe vrouw vinden het ook helemaal leuk.

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Lees hier heel wat tactvolle opmerkingen over tweelingen, jong moeder worden en het niet aan kunnen. Sommige mensen kunnen echt zo lomp zijn!

Wij hadden ook een mooie toen we met IUI bezig waren. Ik wist gelukkig al dat ik zwanger was, maar een kennis zei "doen jullie IUI?!? Nou als het niet lukt dan lukt het niet hoor, geen gedoe in het ziekenhuis. Is niet natuurlijk." Hoe kun je daar nou over oordelen als je zelf gewoon 2 kindjes hebt. Lekker makkelijk praten! Had hem wel eens willen horen als het niet gelukt was. Was toen echt heel boos. Mijn vriend heeft hem ook goed afgewimpeld, die was ook overrompeld door zijn uitspraak.

Heb gelukkig wel hele lieve ouders en schoonouders die geen gekke kronkels in hun hoofd hebben. Beide huilden zelfs van geluk toen we het vertelde....

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pffffffffffff inderdaaaad! Nouja zeg! Ben helemaal verontwaardigd. Kunnen mensen eens wat minder oordelen over elkaar?
    Mijn mannetje zei net ook dat zijn moeder ook wel eens van die opmerkingen maakte van
    'is dat nu wel slim?' Sja... wij vinden van wel!

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Is dat nou wel slim? Zij heeft hem toch ook gekregen :D

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Bedoeld je schoonmoeder dan die zin met nadruk op 'nu' of inderdaad op 'slim' ;)

Pfff lig hier alweer in bed..dacht 3 dagen lang dat de misselijkheid eindelijk aan het voorbij gaan was komt ie vandaag een keer zo erg terug.
    Moet eerlijk zeggen dat ik daardoor veel minder geniet van mijn zwangerschap.

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    "is dat nu wel slim", ja ik denk dat mijn ouders ook wel eens zoiets kunnen gaan zeggen. ik wilde ze over de zwangerschap vertellen na de 12 weken echo.

mijn ouders hebben er altijd nogal op gehamerd dat je eerst financieel wat ruimer moet zitten en bijv een goede baan moet hebben voordat je aan kinderen begint.

ze weten niet dat mijn man en ik meer dan een jaar bezig zijn. en dat terwijl we net verhuist zijn, en ik net een nieuwe baan heb. dus vandaar hoop ik maar dat ze toch enigszins blij zijn...

verder zijn al die opmerkingen over de McDonalds niet goed voor mij, aaah ik wil er meteen weer heen! (ok ik begon er zelf over ;))

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!

Flink gekletst vandaag.

Gerda wat ontzettend balen voor jou zeg... Heel erg veel sterkte gewenst...

Tactische schoonmoeders, bestaan die? LOL...

Laat ik er maar niet over gaan uitwijden :)

Hier alles goed. Vandaag spare ribs besteld bij de spare rib express. Hmmmmmmm
    Daar hadden mijn man en ik al zin in sinds we (twee jaar geleden) uit Gronignen zijn verhuisd. Waar we nu wonen bezorgen ze namelijk niet. Maar mijn man moet vanavond overwerken en ik heb lekker meegegeten op zijn werk (waar ik nu nog zit te wachten en ondertussen even te mailen en hier te kletsen :))
    De spare ribs waren weer ouderwets heerlijk!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Krijg weer honger van al jullie verhalen. Hou het maar bij een broodje gezond vanavond ;)

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo allemaal!
    Jippie, ik ben vandaag precies 12 weken zwanger! Heb het aan wat meer mensen verteld op het werk :) Aankomend weekend willen we de overige verre familie en vrienden inlichten, nu nog even een leuke manier vinden ;)

Oh ja, ik heb zonet een buikfoto gemaakt, staat in mijn album. Willen jullie even kijken? Ik vind dat ik al aardig dikker begin te worden, maar ik krijg er natuurlijk 2 en ik heb natuurlijk al een zoontje.

X Lise

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sodejuu! Dikzak! (zei ze jaloers ;) )

17. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ohw, nondeju Lisa wat een buik al zeg. Bij mij is amper wat te zien eerlijk gezegd. Ik ben er trouwens uit....de kinderwagen. Na een uitgebreide studie en diverse onderzoeken :D ga ik denk ik voor de maxi-cosi mura.
    (eh op dit moment, misschien dat ik nog wissel want ik ben nog niet van plan het ding al te bestellen maar toch..., moet alleen nog even de lotto winnen 8) )
    Voglende project, de kinderkamer. Wat een geld allemaal zeg

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De Mura was mijn3e keus en mijn mans 2e keus. Is ook goeie wagen.

By the way: bedankt voor degene die mij de Postbank rentepuntentip gaf! Mijn schoonouders hebben rentepunten en nu kan ik onze Easywalker Sky voor 299 bestellen ipv 598! Hoeraaa wij zijn heeeel blij

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lise mooie buik !
    Ingetje, das een koopje !

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier ff een korte update van mijn kant. Ik mag me ook weer in het land der zieken melden. Begon maandagmiddag, wat hoesten beetje schoor nothing serious. Maandagnacht begon de ellende. Veel hoesten, zoveel dat ik er telkens van moest overgeven. WIlde dinsdag toch gaan werken, dus hup mn kont onder de douche gesleept en gaan douchen. En ineens zat ik in de badkuip. Ik ben niet uitgegleden ofzo ik zat ineens. Kan het ook niet uitleggen. Dus toch maar niet gaan werken. INmiddels heftige keelpijn, (gek he van al dat hoesten en overgeven) en alle botten in mn lijf deden pijn. Ja zelfs op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik botten had. Dinsdagnacht begon de koorts. Had op een gegeven moment 39,8. Dus vanmorgen had mn mannetje de gyn gebeld. Gewoon of het geen kwaad kon voor uk en puk en of ik soms weer mn multivitaminen moest gaan slikken. Gyn vond overgeven, koorts en zwangerschap geen goede combi. Dus moest langskomen. Om lang verhaal kort te maken t was even de vraag of ze me weer wilden houden om aan t infuus te leggen of dat ik medicijnen kreeg en het thuis mocht proberen. Gelukkig werd het het laatste.. Gaat het vrijdag nog niet beter dan moet ik terugkomen. Dus ach we zien het wel weer. Ik duik mn bedje weer in want de koorts steeg weer.... Bah! Nou ja ff paracetamolletje en dan mn bed in. Jullie horen me later!

Deel Deze Pagina