Dank je wel Lola! Het is zo ook wel eens heerlijk om alles goed uit te zoeken, en weg te gooien wat je niet meer gebruikt. Vandaag is de keuken aan de beurt! In fases, hihi!
@Krisstel kan mij voorstellen dat jij zo minder geniet! Ik ben sinds gisteren weer iets meer misselijk Ik moet vandaag helaas wel naar werk kan er niet onderuit, anders had ik mij ook ff ziek gemeld @Lise gefeliciteerd met jouw 12 weken! Super! En jahoor jij hebt al een behoorlijke buik kun je echt zien dat daar meer dan 1 in zit @Funnyme jeetje zeg! Ga maar lekker in bed liggen! Veel beterschap! @Summer super dat de echo goed is! en feliciteerd dat jij lekker een week vooruit gaat! Zo vandaag lekker 9 weken... vind ik wel heel super ga mij nu klaarmaken voor werk Dames met echo's en vk/gyn succes en veel plezier!
Ik heb binnenkort een twee weken vrij en dan ga ik ook eens grote opruiming houden. Kasten leeg, rommelkamers leeg, schuur leeg en weg wat weg mag. Mijn vriend vindt dat een goed idee, want van de 25 paar schoenen die ik heb, draag ik er toch echt maar 6 of 7.... En ik heb ook nog outfits hangen die ik nooit gedragen heb, waar ik vast iemand blij mee kan maken . En huishoudelijk spul lekker naar de stort.
Goedemorgen dames Pff heerlijk als ik jullie over schoonmaken hoor Ik ben normaal ook niet zo'n huishoudfreak maar afgelopen zondag is hier de keuken eruit gehaald (STOFFFF) en nu zitten we al een paar dagen zonder keuken. Alles blijft stoffig en mijn man is aan het verven dus de bende wordt steeds groter Nu is de keuken vanmorgen afgeleverd en staat het hele huis dus vol met kartonnen dozen Morgen komt iemand hem inbouwen en dan gaan we dit weekend groooote schoonmaak houden want ik word een beetje gek zo Denk dat ik vandaag ga beginnen in de badkamer en alvast wassen etc. Dit weekend gaan we ook behang uitzoeken voor de babykamer, lijkt wel alsof mijn nesteldrang is begonnen want ik wil ineens alles AF hebben. Woei 28 maart echo MET geslachtsbepaling, ik ben zoooooo benieuwd
@ funny me: Hè ook al ziek? en behoorlijk ziek ook! Rust goed uit en beterschap! @ alle meiden die gaan opruimen: Dat is mijn bedoeling ook! Zodra ik weer helemaal beter ben en niet meer zo misselijk ben, ga ik het hele huis op ruimen, stap voor stap. Volgens mij kunnen er zoveel spullen weg...
Wauw lola, ik ben jaloers, wij zaten ook te twijfelen tussen griekenland of iets anders, het is iets anders geworden maar ik heb wel wat spijt, heb er zo'n zin in om weer lekker in de zon te relaxen. we zijn al twee keer met de kids wezen vliegen naar griekenland en dat was echt heeerlijk. wordt alleen wel wat duurder als ze allebei al ouder dan 1 zijn.
Hahaha iedereen heeft opruimwoede hier Zou dat er mee te maken hebben? Over vakantie, wij gaan niet dit jaar Baal er echt van maar mijn man wil na de bevalling graag 2 weken vrij en anders zijn al zijn vrije dagen al op na een vakantie en die 2 weken. Hij wil nl ook mee naar de echo's etc, dus ja... We gaan als het goed is nog wel een paar dagen naar Euro Disney, can't wait! Wij zijn echt verslaaaafd aan Euro Disney, dus blijer kon hij me niet maken met die verrassing
@Tinkerbel: hebben wij ook. Ik heb 40 vrije dagen per jaar, dus ben heel flexibel. Maar mijn vriend maar 25. En hij wil 3 weken vrij zijn na de bevalling. Ik heb binnenkort 2 weken en heeft hij er 1 genomen (kunnen dan door feestjes niet weg), dus zijn ze bijna op. De dagen die hij over heeft zijn natuurlijk lekker om hier en daar op te maken en niet in 1x. Maar dan is hij wel lekker 3 weekjes thuis na de bevalling! En we zijn onlangs nog lekker naar de zon geweest, dus niets te klagen.
Iedereen al nesteldrag ofzo. Hier is de slaapkamer schoon .... laat het bed maar komen. Wij gaan komende zomer niet op vakantie ... zie het niet zitten om met 33-35 weken nog te gaan kamperen. We willen in het voorjaar en in het najaar een weekendje of weekje weg met de meiden. Heb trouwens mijn 3 weken vakantie voor mijn verlof aan gepland. Dus vanaf ½juli tot december vakantie en verlof.
Zoooo de badkamer glimt alweer, de wasmachine draait, de was is gevouwen. Nu mocht ik wel weer even kijken op de ZWP! Ik weet nog niet hoe wij het gaan doen met vakantie. Ik zou graag eind mei/begin juni nog wel een weekje samen op vakantie willen, al was het maar dat het onze laatste vakantie met z'n tweetjes is. Denk dat ik ook nog de rest van de vakantiedagen achter mijn verlof plak, mits ik dat in overleg kan regelen met mijn nieuwe werk. Poeh honger nu. Gauw iets lekkers maken
Lieve meiden, Ik kan jullie nog niet loslaten, moest toch even kijken hoe het verder is gegaan met de andere echo's en hoe het verder met jullie gaat. Ik wil jullie wel ontzettend bedanken voor jullie lieve woorden. Groetjes Gerda
Wat lief van je Gerda, tuurlijk is het fijn als je nog eens komt buurten, zeker omdat we graag willen weten hoe het met je is. hHoe gaat het nu met je?
Ik leef nu nog erg in een roes, ik heb geen klachten dus dat is natuurlijk wel erg raar, ondanks dat je weet dat het niet goed is. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, vanaf maandag blijf ik natuurlijk wel gewoon thuis. Vooral om alles natuurlijk goed te verwerken. Maar moet zeggen dat ze op het werk wel superlief voor me zijn, kan mijn eigen tijd nu indelen. Gisteren had ik wel een hele rotdag toen ben ik wel thuis gebleven. Ik heb nog een lange weg te gaan, ik krijg allemaal onderzoeken in het ziekenhuis hoe het toch komt dat het al 3 keer fout is gegaan. Ondanks dat dit moeilijk is, vind ik jullie verhalen hoe goed het allemaal gaat gelukkig niet confronterend of heel erg moeilijk omdat ik het jullie gewoon gun dat alles goed gaat. Ik ga hier ook niet teveel uitwijden over hoe het nu allemaal verder gaat, omdat ik jullie absoluut niet onzeker wil hebben, dat kunnen jullie absoluut niet gebruiken. Gerda
Je bent een krachtig mens Gerda... ik wens je heel veel sterkte met het verwerken. Ik hoop dat je na maandag de rust en tijd neemt om het goed te kunnen verwerken. Ik vind het knap dat je het anderen nog zo kan gunnen! Warme knuffel van Inge
Ik vind dat je heel sterk bent Gerda. Veel sterkte maandag, kzal aan je denken! We hopen natuurlijk dat jij ook in de toekomst een wondertje mag krijgen, dat zou echt een pleister zijn op de wonden! Veel sterkte hoor! Liefs Marielle
Zeg meiden, Ik heb even een vraag. Hebben jullie dat ook, naar mate de dag vordert je een bollere/opgeblazen gevoel krijg in je buik. Het gevoel dat je erg vol zit van het eten, maar dan toch weer trek krijgt. Met name tegen de avond is mn buikje aanzienlijk dikker als 'sochtends. Komt dat bij jullie bekend voor? Liefs Marielle
@gerda ... heel veel sterkte maandag. Hopelijk kun je met de tijd het een plaatsje geven. Veel sterkte met de onderzoeken.
Absoluut. Heb ook steeds dat ik snel vol zit, maar ook snel weer honger krijg. Of dat je denkt heeeeeeel erg honger te hebben, dus je maakt een flinke stapel boterhammen klaar of schept je bord helemaal tot de nok toe vol en dan halverwege snap je niet waar je aan begonnen was. 's Avonds inderdaad een bollere buik. Wel jammer dat het nog steeds lijkt alsof ik gewoon erg dik geworden ben ik heb niet zo'n mooie buik als Lise
@gerda je bent echt sterk joh. ik zal maandag aan je denken. dikke knuf. @kaatjei k zit ook bij de waarden. @mariella82 ik heb dat ook hoor ´s avonds een gespannen buik en veel voller ik merk het aan sommige broeken die kan ik ´s morgens wel aan en ´s avonds niet. ik zal vanavond weer een buik foto nemen. Wij gaan niet op vakantie gewoon weg geen geld voor. Vandaag een hectische dag hier. Eerst boodaschappen gedaan voor mijn ouders die allebei ziek zijn. Toen ben ik mijn handschoen krijt geraakt, maar gelukkig na 1 uur zoeken weer gevonden, maar kon wel uit mijn dak gaan. Toen bovenop alles ook nog een oud dsametje geholpen. Ze zat vast met haar rolator in de rails van de tram en niemand ging haar helpen. De tram kwam er namelijk ook al aan en ze kon niet zonder lopen. Dus ik heb een sprintje getrokken en haar geholpen. Ik zag gelukkig dat de tram optijd kon stoppen anders had ik het misschien wel niet gedaan. Gelukkig was iedereen veilig. Ik heb thuis lekker even zitten janken en heb nu al de rest van de dag hoofdpijn. Net lekker een cake gebakken en een likje van het beslag genomen. Een probleem dast mag natuurlijk niet zitten namelijk rauwe eieren in. 1 likje kan toch geen kwaad? ga zo lekker het eten voorbereiden.