@shedevil.. ik kan me het ook voorstellen van jou hoor, ons kindje zag er op de echo niet zo best uit, de arts vertelde ons dat het moeilijk zou worden dat beeld uit onze gedachten te krijgen, wat het verwerken alleen maar moeilijker zou maken. ik ben blij dat ik niet de enige ben die onder een fleece op de bank ligt! voel me nu net een oude bejaarde taart in plaats van een zwangere vrouw hahaha
Nou ik kruip lekker tegen m'n ventje aan. Voel me nog niet bejaard en ook nog niet op en top zwanger, alhoewel ik wel graag mijn BH uitdoe nu.
Hahaha iedereen bij de bejaarden club. Ik voel me echt klote. Heb enorme buikpijn...word er gewoon helemaal misselijk van. Jakkie.......
Ik heb het helemaal niet koud... Wel wat misselijk, en buikpijn. Enorm gevoelige tepels... af en toe.... en misschien wel bandenpijn....
Bah...ik moet ff klagen hoor.... Ik heb op dit moment problemen op mijn baan. Ik zal er weg moeten en dus nu zwanger op zoek naar een nieuwe baan. Pfff...stressssss. Aan de ene kant ook blij weg te gaan bij huidige baan (werk er nog maar kort, maar is geestelijk te belastend), maar ook wel angst voor wat nu te doen. Ik ga denk ik maar eens een tijdlang via uitzendbureau werk zoeken...maar ja...wat dan in je zwangerschapsverlofperiode. Niet werken = geen geld dan.... Nouja..ik ga nu echt naar bed toe. Ben best moe. Morgen weer werken, maar de lol is er wel een beetje af
Heb het ook steeds koud inderdaad, behalve vannacht, toen stikte ik zowat omdat ik het zo heet had.... geen peil op te trekken he? Jeetje Ingeltje, wat vervelend van je baan! Op zich is zwangerschap geen reden om je af te wijzen bij sollicitaties e.d. Je kunt het bij het solliciteren verzwijgen (dat mag) en als je aangenomen bent het vertellen. Dat heeft een vriendin van mij ook gehad. Ze was aangenomen en vertelde dat ze 14 weken zwanger was. Haar nieuwe baas reageerde superenthousiast! Dus dat kan ook nog... wat voor werk doe je eigenlijk?
Jeetje INgeltje, dat lijkt me inderdaad erg moeilijkmet je werk... Ben ik de enige die het niet koud heeft?
Ja dat is het denk ik het verschil. Ik weet ook ni of ik in jouw plaats zou willen kijken. Mijn situatie was wat da betreft anders... maardan wel zonder die rimpels!
hoi meiden, ik heb weer ff bijgelezen. Ik heb het ook erg koud zo rond etenstijd. Maar het andere moment heb ik het ook weer warm. Opvliegers noemen ze dat volgens mij. Ik heb het gisteren mijn ouders verteld. Ze waren helemaal blij en door het dolle heen. Hun jongste dochter zwanger. echt geweldig vonden ze het. we hebben heerlijk zitten keuvelen met z´n vieren. lag pas om 23.30 in bed, want we waren niet eerder thuis. Heb heerlijk geslapen. liefs elise
Goeiemorgen dames, Heb vannacht weer lekker geslapen, fijn! Alleen vandaag voel ik nog minder dan gisteren... mijn borsten niet meer pijnlijk, geen krampjes meer, geen zwaar gevoel in mijn buik.... ik maak me er toch wel zorgen over... Ik zal gewoon moeten afwachten. Als het niet goed gaat merk ik het vanzelf en anders tot de echo wachten, maar dat is pas 11 februari... alweer zo lang wachten! Eerst wachten op je ei, dan op je ongi, en nou weer! Word een beetje sip van al dat wachten... Hoe is het met jullie? Yule
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje Nu: 23 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo _________ *shedevil echo gyn 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten en niet kopieëren! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren! Yoehoe...afspraak met de verloskundige gemaakt, we mogen 18 januari! Verder slecht geslapen vannacht, kan ook niet wachten tot ons nieuwe bed er is. Nou ik ga nu echt opschieten..aangezien we nog een stuk moeten rijden voor ons weekendje weg. Iedereen en fijn weekend!
Ingeltje, dat is wel balen van je baan ja. Ik zou maar lekker snel wat anders gaan zoeken. Dan is je buik nog niet zichtbaar en hoef je je ook niet te verantwoorden waarom je niets gezegd hebt bij je sollicitatie. Want het is helaas wel zo dat niet iedereen leuk reageerd. Wanneer je trouwens niet meer werkt, maar wel recht hebt op een WW uitkering tijdens je zwangerschapsverlof, krijg je gewoon van de uitkerende instantie je zwangerschapsverlof. Zelf werk ik ook via een tijdelijk contract tot het einde vh schooljaar. Ik vrees dat ik ook geen aanstelling krijg daarna, omdat ik wanneer alles goed ga, na de schoolvakantie niet meer kan/hoef te werken tot na de kerstvakantie. Maar ik vind het wel een luxeprobleem. Werken kan daarna nog lang genoeg! Kristel, Lekker zeg het jaar beginnen met een weekendje weg! Geniet ervan. En daarna lekker je vroege echo. Kan de PCO ook nog gevolgen hebben voor je zwangerschap? Of is het vnl om zwanger te worden. Haha, heb jij lekker om de tuin geleid, door zo snel zwanger te raken!
Pffff...hier hetzelfde hoor. Ik voel ook niet altijd evenveel. De misselijkheid is er al bijna niet meer. Maar er rest inderdaad niets anders dan vertrouwen hebben. Ik voel ook nog steeds dingen heel duidelijk wél, al let ik er niet altijd op. De bandenpijn is er echt nog wel en de vermoeidheid. Enorm hongergevoel zodra ik even niet gegeten heb. De avondmaaltijd die me niet meer trekt (ik ben DOL op avondeten en eet er altijd teveel van ), pijnlijke tepels. Kleine signalen, maar genoeg om me nog zwanger te voelen!
( ik breek ff in ) He meis! Hoe is het met je? Wat lees ik nu moet je op zoek naar ander werk? das ook niet fijn nu! Toch nog wel kwaaltjes meid p.s. die misselijkheid zegt niets hoor dus ben maar blij beter niet dan wel hebben! hoe is het verders met je? fijne oud en nieuw gehad? dikke x
Wij hebben een heel leuk oud & nieuw gehad. We hebben het onze hele familie al verteld, want ik kan zoiets echt niet voor me houden ! Iedereen was erg blij, ze hopen en duimen nu allemaal met me mee, super! Het zoeken naar ander werk is wel erg kl#te, geeft een boel stress. Ik moet namelijk wel doorwerken, anders komen we financieel in de knoop. Maar goed, ik zit al bijna 2 jaar in de werkproblemen, ik kan het gewoon niet helemaal vinden. Werk in de kinder/jeugdpsychiatrie, maar het is gewoon te zwaar voor mij. Ik moet accepteren dat het nu niet mijn tijd is in die sector. Daar moet ik gewoon eerst wat steviger voor worden. Dus me erbij neergelegd dat ik maar eens iets anders moet gaan doen. Probleem is wel; wat nu?! Dus...aan de soll-brieven en CV's. Zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen. Hoe is het met jou? Ik klets ook af en toe weer mee op ons 'eerste forum', ik zag dat jullie daar ook allemaal nog zijn! Ik wist niet dat jullie gebleven waren, ik dacht dat ik naar een ander forum moest, omdat het mijn 2e ronde werd haha! Maar gezellig dat jullie er nog zijn!
Ingeltje en Yule, Ook hier niet standaard dezelfde kwalen in dezelfde mate. Borsten bv opeens niet meer zo gevoelig. Het geeft wel extra spanning, maar er zit voorlopig toch niets anders op, dan wachten en het beste hopen.
Eigenlijk moet ik mn boek leren. Heb maandag examen 302 basiszorg van maar liefst 617 pagina's. Maar het lukt gewoon niet. Ik kan het 30 keer lezen en dan weet ik nog niet wat er staat. Erg he? Vind mn verloskunde boeken nu veel interessanter!
Ik doe werken leren kraamzorg. Bijna alle meiden in mn klas werken bij hetzelfde kraamzorgbureau. Haha dus 3x raden waar ik ons in ga schrijven....