nou ja wanneer die thuis komt is ff afwachten wij hebben een telefoonnummer en daar word van alle boten opgezet wanneer ze weggaan en thuis komen dus dat is telkens bellen naar dat nummer had echt gehoopt dat hij al thuis zou zijn hij had het zelf ook wel vewacht thuis te zijn maar ja aan het weer kun je niks doen
@Debbyvermeer: wat vervelend joh, dat deze zwangerschap zo dubbel voelt. Hopelijk kun je er later meer van genieten. Het is wel heel spannend allemaal, zeker met wat je hebt meegemaakt. Sterkte! @Jessejaime: tjeetje, moet je steeds maar afwachten wanneer je mannetje thuiskomt! Da's ook niks! Kan er iemand anders mee naar je echo? @Cossy en Nikky: superrrrr! @alle meiden die een echo hebben vandaag: succes! @Parr: gefelicitados! @Marielle: mijn haar is niet per se vetter (ik was het elke dag want als ik uit bed kom zit het modelletje punk), maar het zit gewoon voor geen meter. Mijn vriend zei er gisteren ook iets van (lekker tactisch). Ik ga zaterdag naar de kapper en dan moeten ze er maar iets aan doen hoor!
Goedemiddag dames! @Krisstel thxxx! Ik vier het morgen avond want ik zou vandaag eigenlijk niet vrij zijn... Maar dan komen er enkele vrienden en familie Ons familie kent dat halve sarah/abraham niet @Kaatje ja ik doe mijn best, elke keer als het erger wordt en ik wil naar de ha dan verdwijnt het weer @Azeb en en? hoe was de echo? Ik bouw geen eigen site, ik wou via beebiesite doen maar dan moet je betalen als jij iets leuks van wilt maken anders ben je zéér beperkt in wat je op kan zetten (bijv. foto's) dus doe ik het via mijn hyves @Roshi goede deal zeg! snap ook dat jij niet meer twijfelde!! @Ingeltje oooh wat ben jij heerlijk verwend zeg! (leuk dat op de lijst @IrisB, jessejaime, First time, jannes, nikky en Yule dankjewel! @debbyvermeer tuurlijk is jouw gevoel dubbel, blij voor deze zwangerschap maar het laat jou wel denken aan hoe het had kunnen zijn *dikke knuffel meid! Het komt allemaal wel goed! @Cossy Ah geweldig meid! Echt super! Wij houden van mooie echo's! Ben benieuwd ernaar! Wij morgen ook weer echo + intake! @Jessejaime jeetje wat balen dat hij nog niet thuis is! Ik hoop dat hij morgen het toch redt voor de echo! @Droppie ook succes en veel plezier bij de vk! @Diddl jij had gelijk! Ik had een vriendin opgebeld die net zwanger is geweest en die zei dat wat ik hoorde was idd het ukkie die aan het bewegen was wat mooi en gaaf en ook tegelijk raar om dat te horen! Dames die de 12weken hebben bereikt hiephiephoera! Nou dames dat was een hoop bijlezen Verder voel ik mij goed! Vandaag jarig en heerlijk vrij! (collega bood aan om voor mij te werken lief he! ) dus ga ik lekker relaxen oftewel op mijn eigen manier dan. Ga zo een boodschappenlijst maken voor morgen en dan dat ook halen. Ga dan appeltaart bakken en dan mijn huissie flink onder de duim nemen! Spreek jullie laters weer!
nu gaat morgen mn schoonmoeder mee mn eigen moeder is bij de eerste meegeweest mannetje was bij de tweede wel thuis mn zusje wilde ook eigenlijk mee maar die komt morgenochtend oppassen op de twee jongens zat erg in twijfel om ze mee te nemen maar als het toch pas rond de tien weken is duurt het nog zo lang voor ze aan de andere kant wil ik ze ook dolgraag mee het is gewoon erg dubbel maar dat hij er niet bij is ja daar doe je niks aan hij minimaal 3 weken weg maximaal 6 dus ja je raakt er aan gewend na 11 jaar
Ha dames Hier weer even een bericht van mij, heb in het weekend wel bijgelezen maar niet gereageerd. Ik las gelukkig allemaal goeie berichten, nog even en iedereen van ons heeft de eerste echo gehad, spannend hoor! Hier gaat alles goed. Ben vandaag weer begonnen met werken, moest in overleg met de arbo maar 4 uurtjes, maar het ging niet Ben wel geweest maar na 2 uur zat ik er al doorheen, en had ik naar huis moeten gaan. Ben toch nog een uur gebleven (in totaal dus 3 uur) maar nu dus duizelig en erg slap, blijf ook hoofdpijn houden Morgen weer een poging, maar herstel gaat dus langer duren dan ik dacht, want dit kost veels te veel energie! Vandaar dit ego berichtje want ik ga even slapen, hoop dat het dan minder wordt. Duimen draaien voorde mensen met een echo vandaag, ik heb vrijdag de nekplooimeting, toch spannend! En een hoeraatje voor iedereen die de 12 weken heeft bereikt (incl. ik zelf haha). In mijn baby agenda stond: Als u de 12 weken heeft gehaald is het (bijna, op uitzonderingen na) onomstotelijk: U wordt over 28 weken mama! Vond het zooo leuk om te lezen, en dacht ook ineens: Huh 28 weken, dat klinkt al snel haha!
Grappig om te lezen hoe velen van jullie bezig zijn met het inrichten van babykamertjes. Bij ons gaat het nét even anders: Jasmijn krijgt een nieuwe kamer (onze huidige slaapkamer) en nieuwe meubeltjes en het nieuwe kindje krijgt de babykamer die we nog steeds erg leuk vinden en waarvan ik niet zou weten wat ik eraan zou moeten veranderen. Zelf 'verhuizen' wij naar de slaapkamer op zolder. Een prachtige ruimte met openslaande deuren naar een ruim dakterras. Eigenlijk doodzonde dat we niet eerder iets leuks met deze ruimte hebben gedaan. Onze kat woont er min of meer... Maar meubeltjes uitzoeken voor een meisje dat in september bijna 2 jaar oud is, is ook erg leuk. Vooral IKEA heeft leuke meubeltjes voor de iets grotere kindjes en daarna lekker naar KidsFactory voor de accessoires (want daar zijn de kamertjes wel érrug duur...) !
Hoi, Heb deze week alleen meegelezen, maar wil even laten weten dat het weer wat beter gaat. Ben ziek geweest, overgeven en diarree, is geen goede combinatie met de misselijkheid die ik nog steeds heb. Iedereen met de goede echo's : SUPER ! Idereen die nog mag: SUCCES ! Ben nu gelukkig alweer 13 weken, met 10 weken heb ik onze beeb voor het laatst op de echo gezien en nu pas over 3 weken weer naar de vk. Duurt wel lang hoor, 6 weken ertussen! Ik zit echt te twijfelen of ik even zal bellen om naar het hartje te mogen luisteren. Mijn bekken begint ook al weer op te spelen, heb daar de vorige keer flink last van gehad en het nooit echt over geweest. We zien wel.. Over het kamertje: we hebben nog een heel mooi ijzeren wiegje en ledikantje van onze zoon wat we gaan gebruiken. Ik wilde wel een nieuwe commode bij de IKEA kopen, net wat meer ruimte als in de oude. Op de kamer hoeft alleen maar 1 muur behangen te worden, er zit nu "nood"-behang op omdat we hier vorig jaar zijn komen wonen. Verder alles een beetje leuk maken met accesoires als we weten wat het wordt. Het is een heel verhaal geworden, maar dan zijn jullie weer op de hoogte Geniet van het mooie weer!
Over 28 weken klinkt inderdaad erg snel! Zo had ik het nog niet bekeken, hahaha! Ik lees hier veel over de nekplooimeting. Dat doen ze toch tijdens de eerste echo? Ik heb de verloskundige er eigenlijk helemaal niet over gehoord... @freesia en Pipo: Balen dat jullie zo misselijk zijn! Ik hoop dat het snel over gaat!
Hallo dames! Hier kom ik even vanaf mijn roze wolk Ik ben smoorverliefd! Alles was goed bij de echo, ik zat precies goed met mijn berekening, ze zei tien weken vijf dagen, maar vreemd genoeg kwam dat volgens haar wel neer op 16 september in plaats van 17. Wil iemand dat even veranderen? Mijn man is nu de echofoto's aan het inscannen, zodra dat klaar is zal ik ze in mijn album plaatsen. Nu gaan we beginnen met opruimen in de babykamer! Doeidoei, Liefs Azeb
@Azeb: gefeliciteerd en heel veel klus/opruimplezier in de babykamer! @ Parr1983: gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag! @Pipo1973: goed idee zo'n babysound-meeting!
@azeb gefeliciteerd en ga maar lekker opruimen @parr1983 gefeliciteerd met je verjaardag en eet smakelijk(ik ben ook maar een appeltaart aan het bakken zomaar altijd lekker) (en ja zo denk ik ook alles komt goed) las ik het goed heb je je uk al gehoord met de angelsound : @Pipo1973 waar zullen we de meeting houden wachten duurt lang he @tinkerbel1984 rot zeg dat je je zo ellendig voelt en als het werk niet gaat lekker aan jezelf denken hoor @jessejaime balen dat je man er niet bij is zeg maar wel gezellig toch dat je schoonmoeder mee gaat heel veel plezier @funnyme lekker he 12 weken geniet ervan sorry als ik iemand ben vergeten liefs debby
Even een vraagje tussendoor: Weet iemand of je bij de nekplooimeting ook een echo fotootje mee krijgt? Zat ineens te denken dat me dat wel leuk lijkt voor in het babyboek, of zou ik dat gewoon kunnen vragen?