September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik heb ook vanmiddag voor het eerst naar de hartslag van het kindje kunnen luisteren via de angelsound! lijkt wel een stoomtrein dat hartje maakt overuren!
    Super mooi om te horen en ook zeker mazzel gezien het aantal weken!
    Mijn vriend werd er helemaal stil van!

2. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    hey meiden!
    ja, ik ben ook erg blij dat mijn zwangere vriendin in orde is. zat er gisteravond in de riksja helemaal fijn te knuffelen!

ik ben een beetje in de war wat betreft mijn uitgerekende datum. als ik de regel van de cyclus volg, had ik eerst 23 aug in gedachten. toen zeiden ze bij de eerste echo dat het nog niet zo ver was, en ik uit moest gaan van 9 sept. een arts zei dat dat wel erg raar was, controleerde nog even en kwam op 3 sept uit. gisteren hoorde ik dat m'n kindje groter is dan 13 weken, en zei dat ik moest uitgaan van 22 aug. ik geloof dat ik er nu maar een beetje tussen in ga zitten, en 26 aug aanhou.

dus... tja, eigenlijk hoor ik niet meer bij de september mama's, maar ik kom vast nog wel terug hoor!

wat betreft onderzoeken hier: moet je zelf regelen, zelf voor betalen en ze kijken niet gek als je bij 3 verloskundigen de deur plat loopt! wie weet ga ik wel elke week, 3 euro voor een echo valt toch best mee?!? :) nee grapje...

leuke dag vandaag, enne... hebben jullie ook zo'n moeite om aan iets anders te denken?! ben ik nog wel benieuwd naar.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey dames

Ik heb niet alles terug gelezen, maar alleen de laatste 3 pagina's. Veel gebeurd zo te lezen!
    Hier ook...IK BEN NIET MEER ZIEK EN OOK NIET MISSELIJK! Waar een mens al niet blij mee kan zijn :)

Vandaag lekker vrij. Mijn beste vriendin komt langs, we gaan lekker lunchen en een beetje shoppen. Zij is net tante geworden een maandje geleden. Dus dat wordt lekker neuzen tussen de babyspulletjes. ;)

Verder wil ik vandaag nog 1 keer met mijn vriend in gesprek over de nekplooitmeting (combi test). Ik wil het misschien toch laten doen. Mijn vriend heeft er nog niet echt een mening over....misschien omdat het voor hem nogal vreemd is aangezien hij uit het buitenland komt en ze daar die test niet eens kennen..... :(

Nou ik ga douchen, boodschappen doen, de vaat wegwerken, wc schoonmaken....en dan mijn vriendin ophalen bij de bushalte. Oja misschien nog bloedprikken...(in opdracht van verloskundige) maar ik heb nare ervaringen met naalden en als ik vandaag ga moet ik alleen......

Fijne dag allemaal!

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!
    Even een snel berichtje, want ik zit op mijn werk!
    Heb helaas weinig kunnen nalezen, maar voor iedereen met een echo in het verschiet, veel plezier! En voor degenen met wie het wat minder gaat, sterkte!

Hier alles op zich ok, ben wel weer wat vermoeider en emotioneler. Gisteren nog ruzie thuis gehad, gelukkig 's avonds weer bijgelegd ;) Ik heb gewoon een wat korter lontje, haha!
    Ik zie uit naar de controle in het zh, op 11 maart. Ik vermoed dat ik geen echo krijg, maar hoop het een beetje omdat ik 2 verwacht ;)

Oh ja, ben vandaag precies 3 maanden zwanger, jippie!
    Dikke kus,
    Lise

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @SheDevil: ook nog van harte gefeliciteerd dan he? En wat gaaf dat je het hartje kon horen! Da's een mooi verjaardagscadeau...Jammer van je rijexamen, dat wel!

@Lise en Ydnic: Van harte met de 12 wekengrens! Lekker gevoel he?

@eva: wat fijn dat je je niet meer ziek voelt! Bij mij gaat het ook steeds beter. Mede doordat ik minder werk, maar toch!

@Lola: Ik snap het wel hoor. De nekplooimeting biedt geen zekerheid en op jouw leeftijd is de kans toch verhoogd als je het met een 30 jarige vergelijkt (bijvoorbeeld). Je hebt toch niet voor niks recht op een vruchtwaterpunctie boven de 36 jaar? Hopelijk is het allemaal goed, het is fijn om zekerheid te hebben, ook als het ni
    et goed is. Succes!

@Moppiepoppie: ik vind 13 weken erg laat voor een termijnecho i.v.m. een evt. nekplooimeting (als je die wilt, ben je dan te laat als blijkt dat je toch een weekje verder bent, maar dat had ik al uitgebreider geantwoord)
    Kan je niet ergens anders heen?

Ik ga zo weg voor de nekplooimeting. Ik vind het erg spannend hoor. Ik hoop dat ik een bewegend kindje zie straks en dat alle uitslagen goed zijn. Maar die krijg ik niet meteen helaas.

Fijne dag allemaal!

Yule

6. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    iedereen vandaag met een echo veel plezier en die naar de vk mogen ook veel plezier hier alles zn gangetje

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ha ha.. wij beginnen pas aan het kamertje nadat we weten wat het wordt :D

@Elies: fijn om te horen dat je vriendin haar kindje niets mankeert. En wat grappig dat je opeens zoveel verder bent. Dat schiet lekker op.

@Shedevil: jammer van je rijbewijs. Wel raar dat je zakt op 1 ingreep. Maar ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs, wellicht zijn dingen verandert.

@Kaatje: wat rot dat je niet parttime terug kan komen. Hebben ze een goede reden waarom dat niet kan? En succes vandaag bij je echo!

@Faith: een inwendige echo stelt niets voor. Ik heb er heel veel gehad (door mijn IUI), en je merkt er echt niets van.

@Lola: klopt nekplooimeting is inderdaad een kansbereking. En als jij graag meer zekerheid wilt, moet je zeker een punctie laten doen. Keuze is vrij he...

@Moppiepoppie: een echo in week 13 is laat indien ze je niet eerst de keuze hebben voorgelegd voor een nekplooimeting. Deze moet namelijk zeker voor week 14 gebeurd zijn. Maar als je al aangegeven hebt, dat je dat niet wilt, dan is week 13 prima. Ik ga ook pas in week 13 voor de eerste keer naar de VK (wel al bij gyn geweest). Vind wel dat ze je geduld op de proef stellen, dat vind ik wel raar!

@All: ondanks dat ik al een goede echo heb gehad en over de 12 weken ben, ben ik nog steeds zo onzeker! Ik merk gewoon niets van mijn zwangerschap. Ben iets zwaarder rond de middel en 's avonds wat moe, maar verder nada noppo niente.... Voel me gewoon zoals ik me altijd voel. Zijn er bij jullie ook dames na de 12e week zich ook prima voelen?

8. MollyM

MollyM Bekend lid

@Moppiepoppie op mijn eerste zwangerschap was ik heb ik pas met 20 weken een echo gehad en met 13 weken pas mijn eerste afspraak met de VK (dat was niet in Nederland). Dus ik denk dat het wel meevalt, als het te laat zou zijn dan zouden ze dat heus niet doen. En later is ook wel leuk want dan kan je wat meer zien. Ik had mijn echo met 10 weken en ik bleek nog geen 9 weken te zijn en dan zie je zeer weinig.

@Lisse, ha, ha dat korte lontje dat ken ik wel hier hetzelfde!

@Jannes, ja hoor ik ben nu 11 weken en ik voel helemaal niets, beetje moe maar niet eens extreem. Ook nog geen bolling of zo, veel plassen maar dat is ook moeilijk te meten, als je minder drinkt plas je minder. Probeer te genieten en dat buikje komt echt wel.

Over kamertjes, jammer genoeg hebben wij maar 1 grote kamer waar alle 3 de kindjes op liggen straks, dus niets verbouwen of inrichten. Bij de eerste had ik voor zacht geel en cobalt blauw gekozen (blauwe gordijnen met gele sterretjes en maantjes, zacht gele muren, eigeel tapijt, cobalt blauw wiegje en accesoires (ook nog wat fel rood erbij). Dit hadden we al gekozen voor we wisten dat het een jongetje werd, ik zou het voor een meisje ook leuk gevonden hebben ik ben niet zo van roze.

9. mamameike

mamameike Bekend lid

@marieke, wat een vervelend bericht zeg, gecondoleerd en heel veel sterkte!

@ funny me...wat heb jij al een buikje zeg! Bij mij is er dus echt nog niks te zien...ikke hevig jalours, word er ook wel weer onzeker van ineens...begin me wel weer af te vragen of alles wel goed gaat en of ze de laatste weken wel gegroeid zijn :oops: :cry:

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal! Heb een vriendin te logeren gehad, dus veeeel bij te lezen nu en kan niet overal op reageren. Begin dus maar ergens achterin!

Ja die ken ik nog van het NODforum. Wat erg zeg.... Ik had het inderdaad al een keer gevonden voor onze lijst, maar bah wel naar zeg.

@shedevil jammer van je rijbewijs en ook nog gefeli met je verjaardag
    @faith: ik kreeg ook onverwachts een inwendige echo, maar het stelt niets voor, doet geen pijn, het glijdt zó naar binnen, echt!

Verder hier geen bijzonderheden. Ga zo maar weer eens de Angelsound proberen, heb nog steeds alleen maar swoesjgeluiden alsof de wind door de bergen waait! Sja en dat ik zelf leef heb nu ook al meerdere keren op meerdere plekken bewezen, dus nu wil ik ook een trein! Hahha...frustie hoor, ondanks alle tips nog steeds niets. Vraag me ook af waar mijn baarmoeder nu zit, aangezien ik al flink aan het 'uitbuiken' ben. Zal dan wel hoger zitten al denk ik? Ik voel me zo blij met mijn buik, moet er steeds aan voelen, de hele dag! Lekker weer vrij vandaag, maar eens iets nuttigs bedenken :)

11. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Ha meiden,

Alles goed hier. Erg moe. Vannacht slecht geslapen, ivm vele hoesten droge hoest. Geen keelpijn gelukkig.
    Gisteravond intake met de VK. Was leuk. Allemaal spulletjes meegekregen..
    Heb 2 nieuwe afspraken, wil iemand die voor mij op de lijst zetten?
    11 maart-> 2e echo
    25 maart-> VK

Faith-> je vroeg over die inwendige echo.
    Je hebt van verschillende al antwoord gehad. Maar ik sluit me helemaal bij hun aan. Ben zelf ook bekend in de MM, en heb verschillende inwendige echo's gehad. Het doet geen pijn. Ze vragen je te ontspannen/uit te ademen. Het is meer een raar gevoel. Maar je hoeft er echt niet over in te zitten hoor.

Ga zo lekker naar bed....

Allemaal de hartelijke groeten en geniet van je zwangerschap met dit mooie weer!

Marielle

12. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hoi meiden
    even een vraagje
    ik wil vandaag de angelsound gaan kopen maar zal ik dan al wat horen of is het te vroeg
    groetjes debby

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heel verschillend debby, ik hoor het nog steeds niet en sommige horen het al bij 10 weken. Toch is 12 weken wel ongeveer het gemiddelde.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dag meiden,

Ben net terug van de nekplooimeting en het zag er goed uit (maar 1,5 mm). De bloeduitslagen e.d. duurt ongeveer nog 10 dagen, maar ik ben eigenlijk al gerustgesteld, want de meting is het belangrijkste als je nog jong bent en geen afwijkingen in de familie hebt.

De beeb lag weer lekker te spartelen en te wiebelkonten! We hebben de beentjes en het neusje heel goed kunnen zien. Echt schattig!

Nu dit geweest is en ik over de 12 weken ben (volgens de echo al 12+6!) durf ik eindelijk echt te vertrouwen dat ie blijft zitten en gaan we iets leuks kopen!

Joepie!

Ben benieuwd hoe de echo's bij de andere dames zijn gegaan vandaag.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

01 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS

02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

03 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Elies ...30 jaar ... 3e [♂♂]... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    *Liselotje ... 28 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Sablovesgeof ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?

04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂

05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

07 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *Dewie ... 25 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    *Mandy67688 ... 23 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Mommy to be ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sylvia111 ... 21 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV

15 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Ief ... 31 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Lindada ... 26jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    *Dorientje ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ?

19 september 2008

20 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV

21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV

22 september 2008
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV

23 september 2008
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [??] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?

24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

25 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂

26 september 2008

27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

29 september 2008
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀

30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

Nu: 77 september mama's!

Agenda:

Februari
    27: Kaatje85 2de echo
    __: Steen 1e echo + nekplooimeting
    __: Yule nekplooimeting + bloedafname
    __: Sinjo VK
    __: Droppie123 2e echo
    28: SheDevil intake gyn
    __: Azeb vk
    __: FunnyMe nekplooimeting en controle gyn
    29: Jossie76 termijnecho
    __: Hster 2e echo
    __: Tinkerbel1984 12w pretecho
    Maart:
    03: Pupke gyn
    __: elise1 gyn
    __: Faith79 1e echo
    __: sarahfreely 1e echo
    __: Jale: Bloedprikken Syndroom van Down
    04: Steen vk
    __: Ydnic 2e echo
    05: Esje72 termijnecho en nekplooimeting
    __: Ktje 2e echo
    10: Yule vk
    __: Freesia gyn [ws nekplooimeting]
    11: Esje72 2e afspraak vk
    __: Lise controle zkh
    12: Eva1983 1e echo
    __: Roshi 1e echo
    __: Meisje84 vk
    13: HannekeR vk
    __: Lola VK
    __: Diddl vk
    __; MamaMeike Gyn 16 weken echo
    17: Pipo1973 vk
    18: Kristel vk
    19: Ingeltje vk + 1e x hartje luisteren
    __: Denise85 vk + 1e x hartje luisteren
    20: Foover vk
    21: Jekkia gyn en echo
    24: Ydnic vk
    __: Debbyvermeer gyn
    28: Diddl pretecho
    April:
    01: parr1983 vk
    07: Roshi vk
    __: Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle
    12: Roshi VK
    14: Mss Ace 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo
    __: Foover 20 weken echo
    __: Lise 20 weken echo
    18: Kristel 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo
    Mei:
    30: Diddl pretecho

* Sta je niet meer op de lijst en wil je toch graag mee willen kletsen geef je gegevens weer even door en we zetten je erop.
    * De volgende meiden zijn al ruim een maand niet geweest ...
    Dewie, anno123, mommy to be, sablovesgeof, mandy67688, sylvia111, ief, lindada en dorientje. Mochten ze begin maart nog niet weer zijn gekomen halen we ze van de lijst af.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @Kaatje85: heel veel plezier met je 2de echo
    Spannend Steen; je 1e echo + nekplooimeting, hoop dat alles goed gaat!
    @ Yule: fijn dat je nekplooimeting goed is gegaan en leuk dat je hem/haar weer hebt zien spartelen!
    @ Sinjo: succes bij de VK
    @Droppie123: veel succes met je 2e echo, hoop dat alles oké is!

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi allemaal!
    vanmiddag weer naar de gyn voor de 2de keer
    ben zo zenuw8tig!
    hoop zo dat alles goed is!
    de vorge keer klopte het hartje al!

xxxx

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje...dat kan dus ook nog. Zal het binnenkort eens aan mijn baas vragen. (ging er eigenlijk vanuit dat part-time werken een logisch gevolg zou zijn)..hoezo blond? ;)

@Funny..kraamzorg hier ook geregeld. Twee wiegjes is inderdaad veel. Mooie foto's!

@Faith..ik zag er de eerste keer ook tegenop maar het doet echt geen pijn. En als je daarna jullie kleintje ziet ben je vast helemaal in de wolken.

@Lise en Ydnic: Gefeliciteerd met de 12 weken.

@Yule..super dat de nekplooimeting er goed uit zag en jullie kleintje weer hebt kunnen zien. Tegen ons zeiden ze ook 1,5 week maar de uitslag lag al binnen een week in de brievenbus.

Oooh even mijn verhaal kwijt, heb net een behoorlijk heftige discussie gehad met een collega (is manager van een andere afdeling). Van een meningsverschil ging hij over in het feit dat ik bijna nooit bereikbaar op mijn mobiel als ik buiten de deur ben (als ik bij klant ben vind ik het onbeschoft om de telefoon op te pakken dus dat doe ik niet). En dan er ook nog bijzeggen dat dit geen persoonlijk aanval is :evil: ...als mijn manager terug is ga dit bespreken want merk dat ik het niet goed los kan laten. Heb geen probleem om fouten toe te geven of om ergens op gewezen te worden, maar wel als er steeds smoesjes verzonnen worden en het dan maar op persoonlijk gebied gaan gooien. Pfff kan wel janken. Net mijn man gebeld en die zei alleen maar dat ik rustig moest doen en aan de kleine moest denken..en gelijk heeft hij. :(

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo!
    Hier alles prima!
    Vanmorgen bij een kinderdagverblijf gekeken, zag er goed uit. De andere gaan we maandag kijken, en dan een keuze maken.
    Zou iemand op de lijst willen veranderen dat ik nu niet meer heel sterk een jongensgevoel heb, maar het eigenlijk niet meer weet?
    En ik vind het toch wel leuk om ook verplaatst te worden naar 16 september, ookal scheelt het maar 1 dag.
    Zou fijn zijn als iemand dat wil doen!
    Groetjes
    Azeb

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant