@ funnyme: ik heb ook gesolliciteerd bij een kraamzorg instelling voor het volgende schooljaar maar ze wisten niet wanneer ze weer zouden beginnen met een nieuwe klas, dus ik heb weer pech. Mijn zus doet het wel die is net begonnen, de geluksvogel Ga jij ook in utrecht naar school?
Nee in Schiedam. Nou ja randje schiedam rotterdam. Balen zeg dat ze dat nog niet wisten. Ik ben gestart in febr 07. In sep 07 is er nog een opleiding gestart en in febr start er weer 1.
Wat onwijs fijn dat je familie zo enthousiast is! wat zei je man trouwens? huilen natuurlijk of niet? hihi! Wat je werk betreft dat is echt pittig en zeker nu en ook nog eens omdat je geleerd hebt voor wat je nu doet maar het niet vol houd zo... ik ga je daar i.i.g. heel veel succes mee wensen! Met mij alles goed! mijn buik begint echt al de pan uit te groeien ( kijk maar in mijn album hihi ) verders kippie lekker niet misselijk minder moe dus dat is wel fijn! zou alleen vandaag op zakenreis gaan naar Hong Kong en mocht niet meer van mijn baas door de zwangerschap en dat vond ik wel ff moeilijk... dikke xxx
hallo allemaal, en een ieder gefeliciteerd met zijn zwangerschap.. ik mag me hierbij aanmelden leuk zo'n forum als dit. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan (heb nog een kleine van 10 maanden), maar nu wel.. gezellig!
Oh echt joh. waar als ik vragen mag? Doe jij dan intern de opleiding bij een kraamzorg instelling? Ik wil het echt al heel lang maar steeds krijg ik mailtjes terug dat ze geen opleidingen (meer) starten
Wat balen zeg Ingeltje! Hoop dat je gauw iets vind dat beter bij je past op dit moment. Mijn man kwam gisteren ook thuis met de mededeling dat zijn contract niet verlengd gaat worden. Hij hoefde gelijk vandaag niet meer te komen. Was ook wel even schrikken. Maar ja we proberen het maar gee domper te laten zijn op de vreugde. Hij gaat straks waarschijnlijk minder werken en dat had bij zijn huidige baan misschien ook niet gekund. Dus gaat hij nu gelijk maar kijken voor een baan met minder uren. Lijkt me nog wel lastig worden straks met het plannen van kinderopvang als hij nog geen vastigheid heeft. Maar ja dat zien we dan wel weer. Ik heb het trouwens ook heel koud. WOrdt 's avonds echt niet warm meer! Verder zijn de kwaaltjes de ene dag erger dan de andere. Ik heb ook erg last van spierpijn, niet alleen in mijn buik maar ook in mijn kont en bovenbenen. Heeft iemand dit ook? Groetjes, Vlinder79
Ik heb me aangemeld bij Careyn Kraamzorg. Was voorheen Kraamzorg Delfland. Het hoofdkantoor zit nu nog in Rijswijk, maar binnenkort ook in vlaardingen. Careyn verzorgt de opleiding in Schiedam. Dus dan werken we een week of 5 en dan een weekje school. Heb je het bij hun ook al geprobeerd?
FunnyMe: toevallig wel ja. Er zit sinds kort een caryen bureau bij mij aan de overkant en daar heb ik het gevraagd aan die dames. Hun zeiden dat ze helemaal geen afdeling kraam hadden
Ja hoor die is er.... anders klopt er iets niet. Kijk anders eens op www.kraamzorgdelfland.nl Ze hebben de naam nog steeds niet aangepast op de site. Ikben de hele dag al beetje misselijk..... BAH.Maar ja wel weer een stukje bevestiging.
funnyme bedankt, ik heb daar idd al eens eerder gesolliciteerd maar toen waren er geen plekken meer vrij dat was in september geloof ik. Dus heb weer een sollicitatie gedaan Heb jij trouwens je rijbewijs en een eigen auto? En heeft iedereen dat bij jullie opleiding? Ik ben nog bezig en ik rij deze of volgende maand af.
Ja ik heb dat wel. Er was er 1 die was aangenomen en die was nog bezig met haar rijbewijs. Ze mocht beginnen aan de opleiding op voorwaarde dat ze haar rijbewijs binnen zoveel tijd zou halen en dat is gelukt
ok, nou ik heb het iig gemeld en ik ga 'm natuulk ook in 1x halen hahahaha nu moet ik ff de doggies uitlaten want ik moet zo lessen. Lata dada
Dag dames, @FunnyMe: je bent niet de enige die het warm heeft hoor, ik ben echt een kacheltje. Ik heb op mijn kantoor niet eens de verwarming aangezet vandaag en kreeg daar wel wat reacties op. Maar net gedaan of ik het gewoon vergeten was, hihi. Verder verandert er bij mij nog niet zo veel: nog steeds slecht slapen, misselijk/vol gevoel, weinig eetlust en af en toe een beetje buikpijn. Maar ook nog onverminderd gelukkig met alles! Ik vind het wel nog een beetje onwennig hoor, gelukkig heb ik nog 8 maanden de tijd om er aan te wennen Zou iemand het lijstje willen bijwerken? Het wordt namelijk ons 1e kindje en ik heb op 23 januari de eerste (inwendige) echo. Ik krijg deze zo vroeg omdat ik een verhoogde kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ben benieuwd of ze het hartje dan al kunnen zien (ik ben dan 6w 7d). Liefs Pupke
@FunnyMe: ga je kraamzorg vragen bij het bureau waar je zelf in opleiding bent/werkt? Het lijkt mij niet zo prettig. Ik wil bv. niet bevallen in het ziekenhuis waar ik zelf werk... al die collega's die goedbedoeld komen kijken, bah! Mijn beste vriendin is kraamverzorgster, ik had haar graag bij de bevallling gehad, maar helaas heeft ze haar voorkeursgezin dit jaar al (andere vriendin, nu 24 weken zwanger), dus ik zal gewoon naar een kraamzorginstelling moeten. Ach, geeft niet, wel jammer.
Yule,ik ga me wel aanmelden bij 'ons' kraamzorgbureau. Mijn collega is ook zwanger en heeft aangegeven dat ze geen collega's (dus van de opleiding) aan haar kraambed wil hebben. Die stuurt ze regel recht naar huis. Als zij dat mag mag ik dat ook toch? En er werken zoveel mensen bij ons dat ik ze toch allemaal niet ken. En dan maakt het me niet uit.