September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ghihihi...nou ja...als je ze het nou eens heeeel lief vraagt? :)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou inmiddels hoor ik naast het geswoesj nu ook allemaal gebubbel in mijn buik, lijkt verdacht veel op mijn zoon :)lol:) die koprolletjes aan het doen is in het vruchtwater! Zoooo'n cool, geluid!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    verwijderd ivm dubbele lijst. ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

01 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS

02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!

04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂

05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV

14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV

15 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... KRAAMHOTEL ... BV
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV

19 september 2008
    *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ?

20 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV

21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV

22 september 2008
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV

23 september 2008
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV

24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

25 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂

27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

29 september 2008
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀

30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

Nu: 67 september mama's!

Agenda:

Februari
    29: Jossie76 termijnecho
    __: Hster 2e echo
    __: Tinkerbel1984 12w pretecho
    Maart:
    03: Pupke gyn
    __: elise1 gyn
    __: Faith79 1e echo
    __: sarahfreely 1e echo
    __: Jale: Bloedprikken Syndroom van Down
    04: Steen vk
    __: Ydnic 2e echo
    05: Esje72 termijnecho en nekplooimeting
    __: Ktje 2e echo
    __: SheDevil gyn
    08: Sannemart termijnecho
    10: Yule vk
    __: Freesia gyn [ws nekplooimeting]
    11: Esje72 2e afspraak vk
    __: Lise controle zkh
    __: Marielle82 2e echo
    12: Eva1983 1e echo
    __: Roshi 1e echo
    __: Meisje84 vk
    13: HannekeR vk
    __: Lola VK
    __: Diddl vk
    __: MamaMeike Gyn 16 weken echo
    14: Cossy nekplooimeting + dubbeltest
    17: Pipo1973 vk
    __: Dreames vk
    18: Kristel vk
    19: Ingeltje vk + 1e x hartje luisteren
    __: Denise85 vk + 1e x hartje luisteren
    20: Foover vk
    21: Jekkia gyn en echo
    24: Ydnic vk
    __: Debbyvermeer gyn
    25: Marielle82 vk
    27: SheDevil gyn
    28: Diddl pretecho
    April:
    01: parr1983 vk
    07: Roshi vk
    __: Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle
    12: Roshi VK
    14: Mss Ace 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo
    __: Foover 20 weken echo
    __: Lise 20 weken echo
    18: Kristel 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo
    Mei:
    30: Diddl pretecho

Dewie, anno103, mommy to be, sablovesgeof, mandy67688, sylvia111, ief, lindada, liselotje, danielle84 en dorientje zijn van de lijst omdat ze meer dan een maand niet meer in ons topic zijn geweest

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Haha posten we nu tegelijk ingeltje?
    Verwijder jij hem? Ik heb namelijk jossie ook aangevuld. ;)

Hier een luie dag, straks nog even boodschappen halen.
    Vanochtend weer even naar ons ukje geluisterd ... een echte druktemaker. :)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha ja stom hè!

Zal ik dan gelijk nog maar ff de dames eraf halen die niet meer zijn geweest?

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vul je jossie ook aan dan, dat had ik net gedaan namelijk.
    Dan verwijder ik de mijne wel.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yep, ik zag het!

Goed, heb 't nu aangepast: Dewie, anno123, mommy to be, sablovesgeof, mandy67688, sylvia111, ief, lindada, dorientje, liselotje en danielle84 zijn van de lijst omdat ze meer dan een maand niet meer in ons topic zijn geweest. Tugba is 5 feb voor het laatst geweest, dus die mag nog eventjes blijven staan! Als 1 van de dames zich toch graag wil aanmelden, dan kunnen ze er weer op.

De lijst wordt wel een stuk overzichtelijker zo zeg! Nog 67 mama's over ( paar weken terug hadden we er nog 100)

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal, ik ben in het weekend nooit online (op werk al genoeg achter de PC), dus ik wens jullie allemaal een geweldig weekend!

10. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi meiden,

Zo vandaag een vrije dag gehad. Hele week gewerkt, ging hartstikke goed. Dus ik had grootste plannen voor vandaag. Maar nix hoor. Ik lag alweer gauw op bed.
    Vanmorgen erg aan het kokhalzen geweest enovergegeven voor het eerst. Heb hier totaal nog geen last van gehad. Ik wist niet wat me overkwam ;) .

Zo straks gaan we lekker loempia eten...bij de chinees vandaan.
    (Hoop dat ik het straks nog zeg, als tie voor mn neus staat) :(
    Lekker rauwe witlof erbij met sinaasappel en appel :)

Fijne avond allemaal.

Voor iedereen die vandaag en leuke uitslag/echo oid gehad hebt, Geweldig, geniet ervan!

Doei,marielle

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Fijn dat de lijst weer is bijgewerkt ... wel zo overzichtelijk.

@jannes ... fijn weekend.
    @marielle ... het blijft bij mij bij kokhalzen. Hopelijk was het bij jouw eenmalig.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden,
    Gisteren de nekplooimeting gehad en de uitslag was erg goed! Kans op down syndroom was 1 op 4400! Mooie uitslag dus.
    Ik heb sinds een paar dagen naast pijn in mn onderrug en mn bekken ook pijn in mn schaambot. Herkent iemand dat?

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    O ja en 1 april ga ik weer naar de gyn!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mamameike, dat behoorlijk balen dat je contract niet wordt verlengd. Houd dit nou in dat je binnenkort zonder werk zit? Is best lastig om te solliciteren als je zwanger bent.

@ Chaartje, das idd niet lekker wakker worden. Sinds ik zwanger ben neem ik als ontbijt drinkontbijt. Gaat dan aardig, tot ik in de auto zit.Halverwege de auto begint de misselijkheid en ben dan iedere keer bang dat ik het niet meer naar het werk red zonder over te geven. Tot nu toe kan ik gelukkig nog steeds de wc/emmer redden.

@ Lola, leuk zo'n extra echo!

@ Shedevil, Heel onbeschoft hoe het gegaan is in het zh. goed dat je gebeld hebt, en je naar je oude gyn kan. Maar ff een blond vraagje..wat is BB?

@ Marielle. hoe viel de loempia?

@ Funnyme, gefeliciteerd met de goede uitslag

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Heb echt last van zw. dementie haha. Er zou vandaag een collega met me meerijden. Dus ik was om 08.40 op het werk, gaat op 09.00 de telefoon.. Was ik haar vergeten op te halen. had ze dus 3 kwartier staan wachten haha. echt te erg voor woorden,heb het de hele dag moeten aanhoren.

Fijne avond !

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    BB is bijzondere bijstand....

Das lullig voor je collega dat ze heeft staan wachten, hopelijk tog ni buiten in de kou he :)
    Weet ze dat je zwanger ben of dat ni?
    Nu heb je wel een mooi excuus die zw.dementie is ingetreden haha
    Ik heb er ook last van, terwijl ik normaal echt noooooit wa vergeet! :oops:

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :D

Even snel want heb (zoals elke dag de laatste week) onwijze hoofdpijn :(

De nekplooimeting ging perfect, het was erg leuk! De uitslag krijgen we volgende week maar ze zei al dat het er heel goed uit zag, dus ik ben er niet echt bang voor.

Verder was onze beeb ERG actief, volop rondspartelen en schoppen haha, erg leuk :D Alles zag er goed uit, maagje werkte al en twee hersenhelften te zien, voetjes en handjes zitten er aan vast een een heel lief neusje :oops:

Heb de echo neergezet in het album hier op de site. Kindje lag nl met de beentjes wijd en volgens de echoscopiste kunnen mensen hier misschien al iets uit opmaken, zij wilde niks zeggen want dat mag ze pas (van haar baas ofzo) met de 20-weken echo. Dusss: Kijk en zeg wat jullie denken :p

Fijn weekend, ben er morgen weer! Liefs xxx

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Wat leuk en fijn dat alles goed was met de kleine :D
    Maar waar staat die echo dan, ik ben wel benieuwd :p

Ik heb trouwens ook last van hoofdpijn elke avond wel.
    Mss drink je ook te weinig?

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh in het album vd site zelf :)
    kwartje is gevallen en ik heb je echo gezien!
    Ik zie duidelijk twee balletjes en een klein piemeltje :) dus ik zeg: Jongen!

19. 4days

4days Niet meer actief

Hallo allemaal!

Pfff, lastig hoor geen pc, duurt nog ff voordat hij gemaakt is. Heb nu ff de laptop van mn pa kunnen bemachtigen ;)

@ Krisstel: Zou de misselijkheid dan toch eindelijk weg gaan? :D Werd tijd he! ;) Wel lekker om zo verwend te worden hoor! Wij hebben ook al een jasje en een kruippakje gekregen, zooo schattig die kleine kleertjes!

@ Mamameike: Is het niet zo dat je wettelijk bent beschermd als je zwanger bent? Ik weet niet of dat ook geldt als het contract is afgelopen. Maar wel echt rot zeg! :O

@ Eva 1983: Nee bij de combinatietest kunnen ye alleen zien of je een verhoogde kans hebt op afwijkingen als het downsyndroom, als je die hebt gaan ze verder onderzoeken. In feite moet je je dus gewoon afvragen of je bereid bent om een vruchtwaterpunctie te laten doen als het resultaat slecht is. Als je dit al bij voorbaat uitsluit (vanwege het risico) hoef je ook geen combinatietest te laten doen. En indien wel you ik het wel doen.

@ Chaartje: Pff dat je buurvrouw zich niet aanstelt, anders landt de volgende portie per ongeluk op haar deurmatje, dan heeft ze echt een reden om te zeuren hahaha. ;)

@ Lola: Oww leuk zeg, extra echo´s! En echt geweldig om je kleintje te zien zwemmen he! ;)

@ Yule: Gefeliciteerd met de goede nekplooimeting! Ik ga over 2 weekjes, dan zal ik ook wel ff in de wolken lopen hihi. Geniet er maar elkker van! ;)

@ Azeb: Gelukkig is een lage bloeddruk wel niet erg voor de baby he. En je loopt minder kans om een hoge te krijgen. Vervelend van het duizelige gevoel wel...

@ Shedevil: Haha mijn vriendinnen waren ook al bezig over een babyshower! :D Lijkt me echt leuk, al die kleertjes en iedereen trots de echo`s laten zien! En dat van dat ziekenhuis bij jou is echt vreemd zeg! :S Lekker professioneel enzo... En ik denk niet dat het je hormonen zijn nee....

@ Ingeltje: Dat heb ik nou als ik savonds in bed lig, dan voel ik op een plekje in mn onderbuik vanalles borrelen. Maar volgens mij kan dat toch de baby nog lang niet zijn? Maar k vond t een beetje vreemd omdat t echt alleen onderaan op een klein plekje is. Misschien zijn het de spieren rond de baarmoeder ofzo.

@ Jossie: Wat fijn dat de echo goed was! Misschien bewoog het kindje niet zo omdat hij sliep? Denk niet dat je je daarover druk hoeft te maken, als het hartje klopt is alles goed.

@ Jannes: ook voor jou een fijn weekend meiss!

@ Diddl: Ach, hopelijk duurt het kokhalzen nu echt niet meer lang.... Als t goed is. ;)

@ Funnyme: Van harte gefeliciteerd meid! Die kans staat inderdaad praktisch gelijk aan nihil. Een vriendin van mij kreeg tijdens haar zwangerschap dezelfde pijn die jij nu omschrijft, het bleek bekkeninstabiliteit te zijn. De bekkens waren te zacht geworden door de hormonen. Dus misschien even aan de vk vragen? Succes ermee!

@ Tinkerbel: Ook jij gefeliciteerd! :D En wat een mooie beeb zeg! :D

Zow dat was m weer, pfffff, hopen dat die pc snel gemaakt is want tis wel erg veel bijlezen ander... En heb inmiddels kramp in mn handen hahaha :p Groetjes en succes iedereen!

Liefs, Cossy!

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hoi, ik had vandaag ook een echo en heb net als jij een erg actief beebje gezien *verliefd* ik heb nu ook sterk het gevoel dat het een jongetje wordt, dus misschien kan iemand dat aanpassen op de lijst? :) ik ben zo blij he?

Deel Deze Pagina