September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh dan zegt de kalender een meisje :)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

01 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS

02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!

04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂

05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV

14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV

15 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... KRAAMHOTEL ... BV
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV

19 september 2008
    *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ?

20 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV

21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV

22 september 2008
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV

23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV

24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

25 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂

27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

29 september 2008
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀

30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

Nu: 69 september mama's!

Agenda:

Maart:
    03: Pupke gyn
    __: elise1 gyn
    __: Faith79 1e echo
    __: sarahfreely 1e echo
    __: Jale: Bloedprikken Syndroom van Down
    04: Steen vk
    __: Ydnic 2e echo
    05: Esje72 termijnecho en nekplooimeting
    __: Ktje 2e echo
    __: SheDevil gyn
    __: Jetty 1e keer VK + echo
    08: Sannemart termijnecho
    10: Yule vk
    __: Freesia gyn [ws nekplooimeting]
    11: Esje72 2e afspraak vk
    __: Lise controle zkh
    __: Marielle82 2e echo
    12: Eva1983 1e echo
    __: Roshi 1e echo
    __: Meisje84 vk
    13: HannekeR vk
    __: Lola VK
    __: Diddl vk
    __: MamaMeike Gyn 16 weken echo
    14: Cossy nekplooimeting + dubbeltest
    17: Pipo1973 vk
    __: Dreames vk
    18: Kristel vk
    __: Jetty 2e echo + combitest
    __: MirandaT intake vk
    19: Ingeltje vk + 1e x hartje luisteren
    __: Denise85 vk + 1e x hartje luisteren
    20: Foover vk
    21: Jekkia gyn en echo
    24: Ydnic vk
    __: Debbyvermeer gyn
    25: Marielle82 vk
    27: SheDevil gyn
    28: Diddl pretecho
    April:
    01: parr1983 vk
    07: Roshi vk
    __: Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle
    12: Roshi VK
    14: Mss Ace 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo
    __: Foover 20 weken echo
    __: Lise 20 weken echo
    18: Kristel 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo
    Mei:
    30: Diddl pretecho

3. meisje84

meisje84 Lid

13 jan 2008
    50
    0
    0
    Joepie vandaag 12 weken

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hiephiep! :whistle:

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Niemand die mijn klachten herkent?

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje als je toch met de lijst bezig bent, wil je mijn afspraak er dan ook bij zetten? 1 april controle gyn + echo

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ben nog steeds de hoogste bieder voor het kamertje maar heb nog niks van die mensen gehoord....
    Ik denk dat ze 'm wat langer er op laten staan in de hoop meer biedingen te krijgen....moet dus geduldig afwachten....

FunnyMe...ik herken je klachten niet dus kan je ook niet helpen. Ik zou inderdaad als het aanhoudt even verloskundige of huisarts bellen.

8. 4days

4days Niet meer actief

@ MirandaT -> Welkom! En leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend! :D :D

@ Jale -> Jaa dat ken ik, ik heb echt ontzettend last van mijn darmen! Pfff...

@ Faith79 -> Ach meiss het komt vast goed met die echo! ;) Ik maakte me van tevoren ook echt helemaal gek! Heel veel succes morgen in ieder geval.

@ Ingeltje -> Oww spannend hoor, die nieuwe baan! Heel veel succes morgen! :D

@ Meisje84 -> Gefeliciteerd, 12 weekjes! :D

@ FunnyMe -> Ja het klink inderdaad echt als bekkeninstabiliteit. Dan moet je heel rustigaan doen, anders wordt het erger.

Zoww, ik heb de neiuwste echo (9wk4d) in mijn album gezet, en een foto van mijn beginnende buikje! :D K zag alleen dat de foto niet echt duidelijk is, dus ik zal t nog es proberen strax.

Groetjes, Cossy!

9. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hey hoi allemaal.

Funny me: zou het zo niet weten wat het kan zijn. Heb zelf wel vaak last van een zeurende onder rug maar dat straald niet door. Hoop voor je dat het meevalt.

Vind het allemaal nog een beetje moeilijk over hoe het straks allemaal moet als de kleine er straks is. Mijn partner en ik werken alletwee fulltime ( 38 uur ) alleen ik werk overdag, en mijn partner zit in de horeca dus is veel in de avond uren aan het werk. Wil wel minder gaan werken maar dan is het nog moeilijk ivm opvang.
    Zijn er misschien hier meer die met dit dilemma zitten? En hoe gaan jullie dit straks doen?

Dinsdag mogen we weer even genieten van onze kleine, heb er reuze zin in om het te zien bewegen.

Iedereen een fijne week gewenst ,en dat we allemaal maar goed mogen groeien!
    Heerlijk toch lekker groeien zonder dat je je weer moet verantwoorden aan Sonja B.

10. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    iedereen met echo veel plezier en naar gyn of vk veel plezier

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje...wat een mooie buik al! (Mmm ik heb dan echt nog niets..zal ook eens een foto maken vanavond)

@Ingeltje...heel veel succes meid!

@Funnyme...ik weet het niet, hopelijk kan de huisarts je verder helpen..succes.

@Iedereen met een echo vandaag of een bezoek aan de Vk...veel succes!

@Iedereen die de 12 weken heeft bereikt..gefeliciteerd! :D

Zal jij de flessen van MvM al een beetje zat? Ben stiekem wel blij dat ik nog maar twee weken moet :oops:
    Fijne dag iedereen en werk ze!

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Sinds vrijdagmiddag niet online geweest dus heel wat bij te lezen. Probeer op alles te reageren, sorry als ik je vergeet :oops:

@Kaatje: wat een leuk kamertje dat je op Marktplaats hebt gezien. Zou leuk zijn als je het kreeg. Wij gaan eind van de maand, begin april op zoek naar een kamertje. Heb hele leuke gezien bij babydump en bij kidsfactory.

@IrisB: hoe was de film met Johnny. Ik hou namelijk wel van hem als acteur, maar niet van musicals. Dus ben wel benieuwd wat je van hem in een musical vond.

@Krisstel: jammer dat je baas reageert met dat je 4 dagen moet werken. Hoop dat je oude baas gelijk heeft en hij het niet kan afdwingen. De arbeidswet zegt namelijk dat als een werkgever kan aantonen dat 4 dagen de enige mogelijkheid is en hij kan het onderbouwen, dan staat hij in zijn recht. Succes ermee.

@Ingeltje: leuk dat het je gelukt is om je kindje te horen met de Angelsound.

@Cossy: maakt toch niet uit dat je zo vroeg al een kinderwagen hebt gekocht. Zo'n aanbieding moet je niet laten schieten.

@Yule: ik kan nu ook zoveel slapen. Zaterdag een middagdutje gedaan (moest 's avonds naar een feestje). Heerlijk. Gisteren hele dag op bank liggen lammen en toch alweer om 22.00 uur naar bed gegaan. Slapen is heerlijk!!

@Azeb: die pijn die jij omschrijft heb ik ook als ik teveel heb gelopen/bewogen. Zelf als ik dan languit op de bank lig doet het nog pijn. Maar aangezien het na even rusten overgaat, zie ik het gewoon als signaal dat ik die dag teveel heb gedaan. Komt het vaker zonder inspanning ook voor moet je even je huisarts bellen.

@Pupke, elise, Faith79, sarahfreely : veel plezier vandaag bij jullie echo/afspraak!!

Het staat niet op de lijst, maar morgen hebben wij onze eerste afspraak bij de VK. Ben tot op heden 4x bij gyn geweest en daar hebben ze niet gewogen, intake gedaan, enz. En ik mag een DVD meenemen, dat vind ik helemaal top!

Mijn mannetje ook. Die is de laatste dagen aan het aftellen. Hij kan niet wachten om onze Uk weer te zien. Heb hem uitgelegd dat er mensen zijn die hem nu pas voor het eerst zien en wij voor de 5e keer, dat dat heel bijzonder is... Nou maakte zijn zien-drang niet minder :D

Hij is echt zo trots en blij. We hadden zaterdag een feestje en als mensen hem feliciteerde dan straalt hij helemaal en gaat volop vertellen over hoe en wat. Zo aandoenlijk!

Had gisteren herhaling Idols gekeken. Vond Nathalie heel goed, maar Nikki vind ik wat toegankelijker voor het grote publiek dus wel terecht dat zij gewonnen heeft.

Vrees dat ik er trouwens over een week aan moet geloven om nieuwe kleding te kopen. Draag altijd strakke kleding, maar ze zitten nu wel echt strakker dan strak :D

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Even kort meiden.

Wou even een leuk nieuwtje melden: wij hebben een tweelingkinderwagen gekocht, jippie!
    Via marktplaats een tweedehands Urban Jungle met hele leuke kleuren (lime/oranje/rood) dus geschikt voor zowel jongens als meisjes!
    Dit is dus onze eerste grote aankoop voor de tweeling. Wou het even kwijt :)

X Lise

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Ik ga ook maar weer eens een poging wagen om een paar antwoorden neer te zetten. Nadruk op poging :)

Eerst en vooral, mensen met echo's en VK: heel veel succes en plezier.

@Kaatje: hopelijk "win" je het kamertje. Wanneer weet je wie hem krijgt?

@Ingeltje: Joepie dat het eindelijk gelukt is met de Angelsound :D Na al die pogingen, verdiende je het echt wel dat het lukte.

@Krisstel: Ik hoop dat je baas bijdraait en dat je toch 3 dagen mag werken. Ik hoop met Jannes mee dat je oude baas gelijk heeft.

@Jannes: de film was heel erg leuk. (En ik vond em helemaal niet eng :D ). Ik ben niet echt een objectief individu om er iets over te zeggen, aangezien ik een grote fan ben van Tim Burton (en Johnny Depp) en ik best wel van musical houd. Maar Johnny kan mooi zingen, haha. Er wordt echt wel veel in gezongen, dus als je er helemaal niet van houd, kan ik me voorstellen dat je het niets vindt. Maar de acteerprestaties en het verhaal kunnen dat misschien wel goed maken. Nu ja, ik denk dat ie snel op DVD uitkomt.

Verder ga ik nu maar eens beginnen met het Grote Opruim Proces. Ik heb nu redelijk snel rugpijn, dus heb me voorgenomen om gewoon 's morgens op te ruimen/poetsen/... en dan kan ik na de lunch leuke dingen doen zonder mezelf in de vernieling te werken. M'n vriend zal wel moeten helpen, want ik ben meestal iemand die gewoon dooooooorgaat tot het af is. "Wat?! Koffie drinken en even pauzeren? Dat doen we wel als het allemaal af is." Zoiets dus. Maar dat gaat nu echt niet, want na een uurtje strijken heb ik al rugpijn :( Maar goed, m'n vriend duwt me wel in een stoel als hij vindt dat het mooi geweest is.

Soit, ik ga er nu maar aan beginnen, anders is de ochtend al op :D

Allemaal een hele fijne dag!

Oh, voor ik het weer vergeet: Ik heb op 17 maart een VK afspraak. Als iemand dat even op de kalender gooit -> :thumup:

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik heb vanmorgen naar De Bevalling en De Kraamafdeling gekeken. Ik geloof niet dat dat heel goed voor mij is. Ik zie al best wel tegen de bevalling op, en die beelden van bevallende vrouwen stellen mij niet heel erg gerust eerlijk gezegd. Dus kan er beter maar niet naar kijken.

16. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Lise gefeliciteerd met jullie eerste grote aankoop! :thumup:

Gisteren 2 positiebroeken gekocht, valt nog niet mee als je normaal maat 34 hebt, begint voornamelijk bij 36.....
    Maar het begin is er en wil heel graag nog even bij een grote Prenatal kijken en een H&M bezoeken met mama afdeling.
    Van mijn schoonmoeder ook nog een mooie turqoise buikband gekregen :D

Aangezien er bekenden ook op deze site meelezen heb ik het nog niet willen vertellen maar mijn schoonzusje is ook zwanger! Ze is 12 dagen na mij uitgerekend! Mijn schoonouders worden dus binnen een maand 2x opa en oma.

Voor iedereen die vandaag naar de VK of echo gaat, veel plezier!

morgen al weer 14 weken!!

17. MollyM

MollyM Bekend lid

Joepie 12 weken!

@Ingeltje leuk he die angelsound, ik heb hem vorige week ook gekocht en volgens mij heb ik het hartje gevonden. Ik was eerst alleen rechts aan het zoeken en toen herinnerde ik me dat iemand op het forum zei links en toen ging ik links zoeken en ja hoor, tjoetjoetjoetjoetjoetjoe echt leuk.

Moet zeggen angelsound is ook leuk voor oudere kindjes :) mijn zoontje van 4 wil steeds luisteren of zijn hartje het nog doet!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Alle dames met echo's, vk, gyno succes en veel plezier!

Kaatje wat lief dat jouw ventje al begonnen is met de kamer! En zo heee!! wat heb jij al een buik! :D
    IrisB hoe gaat het met jouw misselijkheid? De mijne is afgenomen en beperkt zich altijd tussen 11u en 16u maar kan nog weleens een vlagje misselijkheid krijgen 's avonds. :(
    Krisstel Hengelo (ov) is een halfuurtje rijden voor mij, deventer 15 a 20min. hmmmm... laten wij hopen dat jouw oude baas gelijk heeft! En mooi zo dat jij helemaal niet meer misselijk bent! Nog moe dan? Je schijnt dan na die periode een energie periode te krijgen...kan niet wachten!
    Ingeltje mooi zo da jij je beeb gehoord hebt! Ik heb sinds die ene keer niks meer gehoord. Ukkie slaapt alleen maar :) Maar 2x in de week probeer ik of ik het hartje kan vinden :D Trouwens die olie actie is ook net weer iets voor mij :)

Die programma's interesseren mij heel veel, alleen slaap ik meestal nog :( Mssn wnr ik met verlof ga? Trouwens als ik laat naar bed was en vroeg moet opstaan dan ben ik heel erg misselijk dus vermijd ik het als het even kan ;)

Cossy helemaal niet zo vroeg joh! Ik heb de mijne met de beurs besteld. Die Quax! Aanbiedingen zoals die van jouw en mij kun je niet laten!! :D:D En mooie buikje hoor!

Trouwens ik heb er niet zoveel last van dat ik ineens moet huilen. Wel dat ik een brok in mijn keel krijgt en afentoe wel een paar traantjes laten. En dat terwijl ik al zo een emo persoontje ben! Wat mij wel opvalt is dat ik vrolijker ben. Moet bijna elke dag geichelen :)

Yule Ik hou ook van mijn bedje, wil er tegenwoordig niet meer uit!
    Azeb & FunnyMe ik weet het niet. Ik heb last van mijn startbeentje. Vooral als ik teveel heb gedaan maar kan ook zo komen door een boodschappenkratje optillen. Het voelt dan alsof er wat zenuwen worden geknepen..best zeer dus. Kan ik ook op bed nog last van hebben :( Als het nog langer duurt dan ga ik naar de ha.
    MirandaT Gefeliciteerd en welkom!! Wij zijn dezelfde dag uitgeteld! :D
    Jale ik zie idd een beginnende buik! Mooi hoor!
    Eva1983 zo wat lief en knap dat zij dit voor jullie doen! echt bijzonder! Vooral omdat jullie ze de ruimte ook geven! (heb hier wel een brok in mijn keel, echt lief!) Ik heb in Juni ook bruiloft... Moet ook iets leuks uitzoeken!
    Pupke jij ook hoor, je hebt al een buikje! :D Kun je zien aan de vorm van het buik he.. maar goed bij jezelf ga je ook twijfelen, deed ik ook, iedereen vragen van is dit vet of zwbuik?? :)
    meisje84 feli's met 12 weken!!
    ydnic Ik had het juist erg moeilijk, wou elke keer naar het sonja boek pakken. Was mooi afgevallen met haar.. en dan zo snel ineens aan te komen...:( :(.. ik kneep hem wel een beetje!! Nu begint het een beetje te wennen maar dat komt vooral omdat mijn buikje tevoorschijn komt!
    Lise feli's met eerste aankoop :D:D
    Mss Ace wat leuk!!! samen zwanger zijn!! :)

Iedereen die 12 weken heeft bereikt gefeliciteerd!

Nou dat ws het dan ff dames ;) moet nu mijn haar drogen, opmaken en broodje smeren. Heb vandaag ipv 17-1 lekker 13-21!

19. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    hallo, mijn eerste echo gehad vandaag! zag er allemaal goed uit. zag er al heel compleet uit. 2 armpjes, 2 beentjes en maar druk trappelen. aaaaaaah...het is toch iedere keer weer een wonder! zucht...
    wil iemand bij mij op de lijst invullen dat ik 13 maart weer een echo heb en dat ik 20 maart weer naar de verloskundigen moet.
    alvast bedankt! :D

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Jannes..wat geweldig dat je man zo enthousiast is :D Kan je weer helemaal verliefd worden vind je niet? ;) Veel plezier alvast morgen.

Heb nog even rondgebeld binnen het bedrijf en alle vrouwen met kinderen en dezelfde functie werken 3 dagen dus denk niet dat mijn werkgever kan aantonen dat ik er perse 4 moet gaan werken. Ik hoop volgende week een definitief antwoord te hebben anders moeten we maar weer eens binnenlopen.

@Lise..gefeliciteerd met je aankoop, super! Soms staan er toch mooie aanbiedigen op Marktplaats. Wij zijn nu opzoek naar een box.

@Azeb..hihi..heb gisteren voor het eerst over de bevalling gelezen in een boek en moet zeggen dat het zweet me op het voorhoofd stond. Ga er ook niet meer over lezen en laat het dan wel over me heen komen.

@Mss Ace..wat leuk, gefeliciteerd met je schoonzus!

@Parr...oh oke, ik ben namelijk opgegroeid in Hengelo ;) Nee ben niet echt moe...ben ook helemaal klaar voor de energievolle maanden :D

@Sarah..gefeliciteerd met de goede echo! Bijzonder is en blijft het zeker.

Deel Deze Pagina