September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Volgens mij heb ik niet eens door gegeven wat onze uitslag was van de nekplooi. Sorry sorry.

De uitslag was een kans van 1:17501. Dat is een goed resultaat dus! De beeb lag eerst lekker te slapen dus kon ze alles goed opmeten. Daarna begon het te spartelen en hebben we leuke foto's meegekregen. Wel 8!

Op 22 februari ga ik een pretecho laten maken omdat we reuze benieuwd zijn naar het geslacht. Jullie ook? Of willen jullie het niet weten?

Oh ja, voor de echo foto's kan je op mijn banner klikken ;)

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

@ yule,

hier zijn de gegevens..

* 25 jaartjes jong
    * het is word het 1e kindje
    * ben 10 september uitgerekend
    * ik denk dat het een jongen word
    * wil het graag borstvoeding geven
    * in het ziekenhuis wil ik bevallen

bye bye, ;)

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Yoehoe mag vanmiddag eindelijk weer ff kijken naar de kleine spruit in mijn buik! We gaan het proberen te filmen, is leuk voor de fam.
    Ik heb via mp een drie delige kinderwagen/wandelwagen en maxicosi gekocht ideaal past allemaa op het onderstel. Ziet dr echt uit als nieuw.
    Ben er helemaal blij mee.

4. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Zo klavertje dan moet je nog lang wachten op je pret echo ;)
    Wat heb jij een mooi buikje al ben helemaal jaloers! Moet nu echt es proberen die foto's op deze site proberen te prutsen.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal, wat een geklets weer allemaal.

@Klavertje: wat een mooie uitslag van de meting. Fijn voor je. Wij willen het geslacht ook weten. Zijn er zo van overtuigd dat het een meisje is, dus willen even weten of dat het ook wordt. Gaan we ook geen geheim van maken. Iedereen mag weten wat het wordt.

@Jale: wat leuk dat jij gelijk met je schoonzusje zwanger bent. Was ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ging helaas mis. Was wel even slikken toen mijn nichtje geboren werd en wij nog niet eens weer zwanger waren. Maar gelukkig allemaal goedgekomen :D

@Eva: jammer van je kamertje! Vind vast een vele leukere...

@Yule: rust kan idd bijdragen aan buikgroei. Kan me een collega herinneren die vrijwel plat met vakantie ging en twee weken later rond terugkwam. Ook door de rust denk ik. Merk zelf ook dat het de laatste 2 weken snel gaat. Omvang is toegenomen van 80 naar 85cm in 4 weken.

@iro: samen met je zus zwanger. Ook leuk!

@Meisje84: ik ben 20 weken zwanger in de week dat mijn vriend en ik beide jarig zijn. Dus wij hebben ook rond onze verjaardag de 20e weken echo. Wil hem ervoor plannen, zodat ik op mijn verjaardag tegen iedereen kan vertellen wat het wordt.

@All: einde van de middag weer een echo bij de VK! Joepie! Met DVD dus kan ik fijn aan iedereen laten zien hoe onze kleine Uk eruit ziet. En we gaan vanmiddag ook kijken bij een kdv. Heb er veel goeds over gehoord, dus ben benieuwd. Ben eigenlijk ook nog nooit bij een kdv naar binnen geweest. Leuke voorpret :D

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oooooh ik voel me zo zielig....
    werd vannacht om 3 uur wakker, keimisselijk...ik gauw naar de wc..pfff diarree is nog een understatement
    daarna maar even een emmer halen beneden, net op tijd, want die werd gelijk ingewijd.
    vanaf dat moment niet meer in slaap en rennen naar de wc, de emmer, soms tegelijk oh ik voel me echt klote

zou vandaag mijn 2e dag worden op nieuwe werk...en je mag eigenlijk de cursus niet missen dus ik in tranen mijn uitzendbureau opgebeld en mijn nieuwe werk (nog net zonder tranen)

Bah

ga zo ff kijken wat ik wel mag nemen, ik denk een paracetamol tegen de koorts en ik ga ff kijken of norit ook mag (wil natuurlijk geen kindje met zwarte norit vlekken haha)
    ik lach wel maar ik voel me niet blij...snik

kruip gauw mijn bedje weer in hoop morgen weer te kunnen werken

(sielig hè..hihihi)

7. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Ingeltje-> bah zeg, vervelend voor je. Hopelijk knap je snel op. Ik heb gelukkig na vrijdag geen last meer gehad.

Iedereen met goeie resultaten, gefeliciteerd!
    Ook diegene met geslaagde echo's proficiat.
    Ik moet nog een weekje wachten.. :( .
    Ben echt zeer benieuwd, naar onze wurm.

Net lekker een paar tosti's op. Valt me op, dat ik die vaak eet nu. Voorheen nauwelijks...
    Kom net uit mn bedje rollen. Effe een uurtje geslapen. Vanmorgen gewerkt. Dus vind dat ik het wel verdiend heb.
    Nu maar even in mn huisje aan de slag...word weer is tijd :oops: .

Wat lekker weer is het he? Hier wel tenminste...Lekker zonnetje!

Groetjes Marielle

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Super dat er weer zoveel goede echo’s zijn geweest :D

@Parr..dat deed ik ook, mezelf voorhouden dat ik niet wilde overgeven. Soms kun je het echt niet tegen houden maar 9 van de 10 keer lukte het me ook. En geloof me er komt een einde aan (al kon ik dat eerst ook niet geloven)…ben nu al een week niet meer misselijk geweest.

@Jale…klinkt goed 1 mm…nu dus wachten op de uitslag, spannend!

@Eva..balen van de kamertjes..ben benieuwd wat de pijn kan zijn.

@Rijkie..welkom en gefeliciteerd. Ik had je geweldige 3D echo al op Hyves gezien, echt mooi!

@Yule…super he dat de misselijkheid af en toe wegblijft! Hoop voor je dat het zo blijft :D

@Lro...wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent!

@Dreames..gefeliciteerd met je 12 weken :D

@Klavertje..wat een goede uitslag en mooie echo’s! Ga je het hier ook vertellen ;) Wij willen het niet weten en moet nog ongeveer 25 wachten.

@Ydnic, veel plezier vanmiddag met de echo.

@Ingeltje..he bah wat een nacht…beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

01 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS

02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!

04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂

05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV

07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂

11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV

14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV

15 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... KRAAMHOTEL ... BV
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV

18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV

19 september 2008
    *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ?

20 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV

21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV

22 september 2008
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV

23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV

24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀

25 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂

27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV

28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

29 september 2008
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀

30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?

Nu: 69 september mama's!

Agenda:

Maart:
    03: Pupke gyn
    __: elise1 gyn
    __: Faith79 1e echo
    __: sarahfreely 1e echo
    __: Jale: Bloedprikken Syndroom van Down
    04: Steen vk
    __: Ydnic 2e echo
    05: Esje72 termijnecho en nekplooimeting
    __: Ktje 2e echo
    __: SheDevil gyn
    __: Jetty 1e keer VK + echo
    07: Yule vk
    08: Sannemart termijnecho
    10: Freesia gyn [ws nekplooimeting]
    11: Esje72 2e afspraak vk
    __: Lise controle zkh
    __: Marielle82 2e echo
    12: Eva1983 1e echo
    __: Roshi 1e echo
    __: Meisje84 vk
    13: HannekeR vk
    __: Lola VK
    __: Diddl vk
    __: MamaMeike Gyn 16 weken echo
    14: Cossy nekplooimeting + dubbeltest
    17: Pipo1973 vk
    __: Dreames vk
    18: Kristel vk
    __: Jetty 2e echo + combitest
    __: MirandaT intake vk
    19: Ingeltje vk + 1e x hartje luisteren
    __: Denise85 vk + 1e x hartje luisteren
    20: Foover vk
    21: Jekkia gyn en echo
    24: Ydnic vk
    __: Debbyvermeer gyn
    25: Marielle82 vk
    27: SheDevil gyn
    28: Diddl pretecho
    April:
    01: parr1983 vk
    __: FunnyMe echo+ controle gyn
    07: Roshi vk
    __: Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle
    12: Roshi VK
    14: Mss Ace 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo
    __: Foover 20 weken echo
    __: Lise 20 weken echo
    18: Kristel 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo
    Mei:
    03: Meisje84 20 weken echo
    30: Diddl pretecho

10. 4days

4days Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik heb eindelijk weer eens de laptop weten te bemachtigen (pfff ben zo blij als die pc gemaakt is!). Maar wat is er weer veel bij geschreven door jullie kletskousen, hihi! ;)

In ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD voor alle dames met goede echo's en die de 12 weken voorbij zijn! Ik moet nog ruim een week, en dan heb ik meteen een nekplooimeting, dus dubbel spannend!

@ Meisje84 & Lola -> Ja, blijkbaar kan het toch echt... Ik heb ook 8 weken nergens last van gehad en vanaf de 9e week voel ik me soms dagen misselijk! Niet altijd, maar meer in vlagen, die overigens wel vrij lang aan houden. Maarja, ook pas vanaf een week of 10 dus...

Ik begin overigens een beetje het gevoel te krijgen dat het wel eens een jongetje zou kunnen worden... Geen idee waarom! :p Maar ik zie het we al echt voor me haha, zo'n klein ventje met mini-sportschoentjes en babygel in zn haartjes... :D

Groetjes. Cossy!

11. MollyM

MollyM Bekend lid

Welkom Rijkie en leuke foto joh, wij hadden een 3d echo met 28 weken of zo en dat is ook heel mooi.

Jammer dat je ziek bent Ingeltje hopelijk gaat het snel beter.

Hier gaat het, hoorde gisteren dat mijn zoontje op school gepest wordt (zit er nog maar 4 weken of zo) en heb al de halve ochtend erom gehuild :cry: stomme hormonen. Zal wel over gaan maar baal wel, iedereen vind dat ik er zo moe uit zie (hmm hoe zou dat komen). Moet ik ook nog gaan uiteten vanavond, maar ja dat is ook wel lekkker en gezellig even alles van me afzetten. Hopelijk is het een fase en gaat het snel beter met hem.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Molly: wat vervelend voor je zoontje. Hoop dat hij er niet teveel last van heeft en het snel overgaat.

13. MollyM

MollyM Bekend lid

@Jannes, ja echt balen, misschien valt het mee en gaat het weer over, moeten ze even kijken hoe de nieuwe reageerd. Maar ja hij is best verlegen dus ik ben benieuwd.

@Debbyvermeer, ik heb ook een angelsound en het rustige woesh, woesh geluid id volgens mij een ader van je zelf of zoiets en ik hoorde een hele snelle drum slag (dus geen paarden) van tsjoe,tjsoe,tjsoe en dacht dat dat het hartje was maar iemand zei dat dat de navelstreng is (ook leuk natuurlijk). Het hartje moet echt als een galoperend paard zijn schijnbaar. Luister ook maar eens naar je eigen hart best grappig.

14. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo lieve aanstaande september mama's,

Ik schaam me vreselijk want ik ben hier echt heel lang niet geweest... sorry :oops:

Ben zo druk geweest met alle dingen rond de zwangerschap en de practische zaken dat ik het forum een beetje links heb laten liggen. Maar nu ben ik toch weer hier... om een egoistische reden :oops: ... ik heb nl. een vraag:

ik ben nu ruim 12 weken en heb sinds gisteren regelmatig last van een soort 'ongi krampen'. Herkenning bij een van jullie? Ik denk zelf: het zal wel mijn oprekkende baarmoeder zijn, maar maak me toch een beetje zorgen...

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hster heb ik ook, dus het zal wel 'normaal'zijn. Zolang je geen bloed verliest is het oke hoor, maar ik snap dat je er onzeker van wordt, ik herken het maar al te goed.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hster ik heb het ook sinds een paar dagen...

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ Ingeltje; beterschap meis! Ben er gelukkig net allemaal van af, heb 3 weken bed gezien, dus weet hoe je je voelt, ellendig! Neem je rust ;)

@ MollyM; wat rot dat je zoontje wordt gepest op school, heeft hij het er zelf over gehad of hoorde je het van een juffrouw? Ben zelf ook gepest op de basisschool en was heeeel erg verlegen. Gewoon die pestkoppen links laten liggen en ni reageren daar heb je ze het hardste mee dan stoppen ze er echt wel mee ;)

Over die Angelsound, dat langzame woesjh woesjh geluid zoals jullie het noemen is idd je eigen hartslag(ader) zoals je binnenste linker of rechter darmbeenslagader. En dat tjoeketjoeketjoek geluid is ni de navelstreng maar egt het hartje van je baby ;)

@ Hester; die krampen heb ik de laatste tijd ook meer dan ervoor, en dan vooral als ik een middagje ben wezen shoppen, heb ik het best erg.
    Zijn je banden en je baarmoeder die oprekt.
    Ook een teken mss dat je het rustiger aan moet doen.

Nou hier is het 'grote snaaien' begonnen..zucht.
    Dus al 't snoep en koek m'n huis uit en fruit er maar weer in.
    Wil absoluut ni meer aan komen dan nodig is!
    Heb voor mijn verjaardag een zelfgemaakte snoeptaart gekregen van een vriendin gekregen.
    Errug leuk gedaan :D en errug slecht voor de lijn!
    Spekkies, rolo's, tumtum, zure matjes..hmmmm :p
    Maar ff verstandig blijven en geen snack attack krijgen.

Verder vandaag nog naar de winkels geweest met me zusje, en heb weer 3 nieuwe dikke buiken truitjes erbij van de H&M :D ben er helemaal happy mee, zitten zo lkkr en mooi :D
    En mensen keken vandaag egt naar m'n buikje, en dan zag ik ze denken, zou ze zwanger zijn? :p
    En in winkels reageren de verkoopsters zo leuk! :D

Kheb trouwens geen afspraak gemaakt voor de nekplooimeting. Wilde het eigenlijk wel doen, maar in het zh kost het me €140,- en bij een echobureau dan iets van €50,- maar tog is een boel geld voor mij voor zoiets.
    Het zal tog wel goed zijn tog?!...
    Morgen iig een nieuwe afspraak in het zh.

18. mamameike

mamameike Bekend lid

hee ladies!

nou ik heb ineens een buikje gekregen....pffff! zat er op te wachten, kon me niet snel genoeg gaan nou ik heb gekregen waar ik om vroeg zeg...hahaha
    Zo ineens van de ene op de andere dag.... :D :D :D

ik heb nog niks bij gelezen, ben weer eens vreselijk moe....bah!

dus ik duik zo onder de wel

liefs meike

Ps: ben ik al toegelaten tot de hyves...kan wezen dat mijn naam niet herkend word namelijk, heet in het echt geen meike maar heb nogal een opvallende naam :(

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Hster..geen excuus, sommige dingen gaan gewoon voor. Ik denk ook dat het de bekende bandenpijn is. Hier ook hoor..niet echt altijd een pretje maar goed.

@Molly...gaf de school dit aan? Wat balen..kinderen kunnen zo gemeen zijn. Sterkte met je zoontje.

@SheDevil, lekker weer geshopt dus. Mmm lekker snoeptaart ;) Kan hier ook echt geen bakker voorbij lopen zonder een lekkere krentebol of croissant te kopen.

@Meike...dus er is hoop :d Leuk hoor! Dus binnenkort een foto in je album van je trotse buik?

Hebben jullie ook zo vaak een bloedneus? Ik echt elke dag..(normaal nooit). Had al wel gelezen dat het normaal was dus maak me geen zorgen maar vroeg me af of jullie dit ook hadden.

20. Enya

Enya Lid

28 feb 2008
    74
    0
    0
    Heerhugowaard
    Hallo Lady's

Wat heerlijk om te lezen dat iedere een leuke echo heeft gehad en een goeie nekplooimeting! genieten om je kleintje te zien!
    Ik wist trouwens niet dat je daarvoor moest betalen? Wij doen hem namelijk niet.

dat misselijk zijn heel herkenbaar alleen is het bij mij al weer 2 weekjes over gelukkig alleen heb ik nog geen trek in eten....ach als dat alles is. dus iedereen die zich niet helemaal fit voelt beterschap en dat het snel beter mag worden :)

Wat leuk dat de buikjes al beginnen te groeien :D ook hier begin het vet buikje wat vastere vormen aan te nemen ;)

er wordt hier heel wat afgekletst leuk! hier gaat alles goed volgende week het hartje luisteren. En verder druk met de voorbereidingen voor de kleine en de bruiloft!

hier geen bloedneus gelukkig!

Deel Deze Pagina