Hoi, Het was erg leuk bij de vk, heb voor het eerst het hartje gehoord! Ik kreeg tranen in mijn ogen... wat een mooi geluid is dat! Verder was de uitslag van de nekplooimeting ook goed, namelijk < 1:5000 dus superkleine kans op afwijkingen. De hoofdpijn zit er helaas nog, maar wel draaglijk. Hoop dat het snel over gaat want ik word er gek van. Nog andere goede echo's en zo?
Hey meiden, even een ego berichtje van mij: Die mensen van het kamertje van marktplaats die ik zo graag wilde, hebben gemaild. De hoogste bieder heeft nog niet gereageerd op zijn e-mail, dus mogen wij er voor gaan! Joepie! Ik ga dus zo even bellen voor een afspraak! Verder hier lekker gewerkt. Nu moe, ga zo lekker douchen en met mijn mannetje op de bank hangen!
Hallo! Wij hebben ook al een kinderwagen gekocht, via Marktplaats. Wij halen hem morgen op! @Steen; ik ben ook Rhesus negatief. Met mijn 1e zwangerschap heb ik ook met 30 weken een prik in mijn bovenbeen gehad. Het was te doen. Maar het moet he, ivm de antistoffen voor (evt) volgende kinderen. Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen (van 58 naar 61 kilo), gaat best snel. En tja, mijn buik lijkt met de week flink te groeien. Maar erg vind ik dat niet. Ik hoop alleen dat op het einde van de zwangerschap de buik niet 3 x zo dik is als nu, anders barst ik Meiden met een echo in het vooruitzicht of die eentje gehad hebben, geniet ervan! X Lise
hallo meiden, hier een vraagje, hebben jullie ook een angelsound? zoja hoe is het bij jullie bevallen? ik heb het vandaag aangeschaft, maar na 10 minuten nog steeds niets van een hartje gehoord.
@Lise, ja het is zeker voor een goed doel! En ik ben ic neonatologieverpleegkundige, dus ik weet maar al te goed hoe het mis kan gaan.... Hoe werkt het nu bij jouw tweede zwangerschap?
ja ik heb er één en ben er heel tevreden over. ik kon het hartje al met 8 weken horen. dat is wel uniek hoor, want het gangbare is vanaf 12 weken. In het begin kon ik het niet altijd horen...soms was hij/zij verstopt. nu kan ik hem/haar zo vinden en is het duidelijk te horen. ik heb het zelfs op de computer opgenomen. ik heb wel een aantal tips dat je het hartje beter kan horen: 1) vervang de orginele koptelefoon door oordopjes. (hoor je het beter) 2) probeer het eens met een volle blaas 3) heel veel babylotion gebruiken ben benieuwd of deze tips helpen! groetjes
@sarahfreely nog bedankt voor de tips, maar het was overbodig... kort nadat ik mijn berichtje had gepost en ik op bed gaan liggen, en heb ik het weer geprobeerd, het resultaat: kon het hartje vrijwel gelijk vinden ongeveer 3 vingers boven mijn schaambeen. AND IT WAS GOOD!
Wij gaan de onze verkopen zodra we een duo kinderwagen hebben gekocht. Das toch handiger met 2 kleintjes straks. Als iemand straks intresse heeft... tis een zwarte quinny freestyle buggy en kinderwagen in een, met bel en extra handrem.
Goedemorgen allemaal! Deze week maar weinig meegekletst, moest ook 40 uur werken en volgende 3 weken ook, dus nu weet ik hoe het is om wat minder tijd te hebben voor de PC! Ga nu lekker genieten van het weekend. Hoop dat iedereen oké is? Kus Inge
Goedemorgen dames! Hier voel ik mij wel wat beter. Maar nog heel erg slap! Moet vandaag ergens de energie halen om een beetje huishouding te doen... moest ook al zittend douchen want het ging weer niet goed... Iedereen alvast een gezellige weekend! Tot laters!
Goeiemiddag allemaal.... @eva ... wat fijn dat jullie het kamertje mogen komen halen. @lise ... wat voor wagen heb je gekocht? @rijkie ... wat een heerlijk geluid he. @ingeltje ... werkse, maar denk ook om jezelf. @parr ... fijn dat het wat beter gaat. Jeetje wat gaat het groeien nu hard zeg. Mijn bm komt al bijna tot mijn navel. Fijne dag allemaal.
Hallo mama's! Ben ik ook weer eens...drukdrukdruk... Maar nu heb ik echt SUPERnieuws; ik had ook de angelsounds besteld en heb het gisteren binnen gekregen. Ik gelijk proberen, maar verwachte eigenlijk nog niets te horen. Dit bleef ook lang zo en toen ik net wilde stoppen, hoorde mijn vriend en ik ineens iets vreemds. Net een treintje vanuit de verte... Het bleek het hartje van ons kindje! Nu ben ik helemaal gerustgesteld en in de wolken, zoooo verliefd... Nu heb ik helemaal zin in de eerste echo volgende week donderdag! Moest ik even met jullie delen... Fijn weekend allemaal!
Oh ja...las ik ook ergens...ik lust ook geen warm eten 's avonds! Alles staat me tegen, erg lastig, moet toch aan alle vitamines komen. Ik eet nu veel knabbelgroentes, zoals tomaatjes, kleine komkommertjes, radijsjes enzo. Dit met een broodje bijvoorbeeld. Tip?
Heb ik ook de laatste weken last van. Als ik er alleen al aan denk dan moet ik al spugen. Hier de laatste dagen weer erg misselijk. Lijkt nu erger te worden ipv minder nu ik de 12 weken nader. Ik krijg van jullie verhalen ook zin om een angelsound te kopen haha. Veel plezier First time met je eerste echo donderdag! Druk aan het werk dus Inge. Succes de komende weken Iedereen een fijn weekend!
Hoihoi, Meiden die het hartje gehoord hebben, leuk zeg! Geniet ervan! Vanmorgen lekker gewerkt en zit nu voor pampers op de bank. Had even een vraagje... Ik heb sinds een paar dagen, vooral met lopen last van, tja....hoe heet dat. Ter hoogte van je eierstokken, dus waar je bovenbeen eindigt . Wat is dit. Ook merkte ik vannacht gerommel in mn buik, waardoor ik slecht sliep. Deed niet zeer, maar je voelde het gewoon...de baby? Hebben jullie dit ook? groetjes Marielle
Hoi, Hoi, Hier nog iemand met bloedgroep A-negatief. Wat grappig dat er 3 mensen zijn die negatief zijn. Bij mijn eerste zwangerschap was ik er een beetje door overdonderd. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik O positief was. Toen bleek dat ik A-negatief was. Ik heb toen 1 injectie rond de 30 weken gehad en nog 1 na de bevalling. Mijn hussie moest toen met bloed uit de navelstreng naar het ziekenhuis om te kijken wat dit voor bloedgroep was. Dit bleek positief, zodoende toen nog een injectie gehad. Nu krijg ik ook weer een injectie rond de dertig weken. Maar het is voor een goed doel. Hier verder nog steeds misselijk, voornamelijk 's morgens en avondeten is ook geen pretje. Hier ook al een bewegend kindje gevoeld. Het is toch weer een wonder. Groetjes Marieke.
Wat voelen hier veel hun beebie vroeg! Normaal als het je eerste is voel je dit rond de 16-18e week! Ik let nu meer op maar voel nog niks... Ik heb ook de neiging om weer de angelsounds te pakken en te luisteren aangezien veel op 11w het hartje ook horen...maar las hier dat je dat maar 1x p/wk mag doen
Hallo meiden! Ik ben een hele tijd niet geweest... zoo beroerd steeds! Ik zit echt een beetje te wachten tot het overgaat... mag onderhand wel, want morgen alweer 13 weken! Ben inmiddels al 3 kilo afgevallen... begin al wel een heeeel klein buikje te krijgen. Vorige week hebben we voor het eerst het hartje gehoord bij de VK.. heeeeeeel mooi Ze heeft ook meteen nog een echo gemaakt.. heel apart zeg hoe snel dat gaat.. tis nu echt al een mini-babietje! We konden zelfs al vingertjes zien! Leuk om te zien dat het forum van de september mama's zo leeft! Ik zal ook weer wat meer gaan lezen en posten want t is toch wel erg gezellig! Groetjess Bibi
Goedemiddag! @Steen; ik weet eigenlijk niet hoe het nu gaat met mijn Rhesus negatief. Ik zal dinsdag vragen tijdens mijn controle. Ik heb trouwens bloedgroep O, komt ook niet vaak voor @Diddl; wij hebben een Urban Jungle gekocht, zo gaaf! En een hele apart duowagen; in lime, oranje en rood, met regenboog dekentjes en voetenzakken. Zo niet in de winkel te krijgen, maar de eerste kopers hadden hem zo geimporteerd uit Engeland. Dus we lopen straks helemaal blits rond Ga even verder met mijn wasjes; het spul van de kinderwagen wil ik natuurlijk wel in ons eigen luchie hebben X Lise
@parr ... ik luister 2x per week even en de vk vond dit prima. @lise ... die jurban jungle vind ik ook super mooi. En helemaal super dat hij in unieke kleuren is. zal goed opletten als ik eens door groningen loop.