DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Elise1...25 jaar, 1e kindje *kalander: jongen Denkt zelf: Jongen 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje Nu: 23 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA _________ *SheDevil 1e echo gyn 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 23 januari: *Pupke 1e (inwendige) echo 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] en de [ / quote] weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren!
hoi ladies, ff snel een berichtje van mij is ben momenteel op cursus, 4 dagen deze week en ben dan van 7 tot 19.00 weg, vandaar dat ik er niet veel ben, slaap namelijk ook van 19.30 tot 7.00 geen tijd om te forummen dus liefs meike
Goedemorgen allemaal. Heb egt last van pijnlijke borsten vooral na het slapen... maar heb het er graag voor over hoor
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008[/color][/size] 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Elise1...25 jaar, 1e kindje *kalander: jongen Denkt zelf: Jongen 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje * Dewie ... 25 jaar, 2e kindje * Kalender: Jongen * Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje Nu: 23 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA _________ *SheDevil 1e echo gyn 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 23 januari: *Pupke 1e (inwendige) echo 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] en de [ / quote] weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren![/quote] Ik heb mezelf erbij gezet op 8 september (volgens mijn eigen berekening is dit, kan nog veranderen na de eerste echo)
Goedemorgen meiden! Ik ben gisteren gezellig uit eten geweest met een vriendin, heerlijk over baby's etc gepraat! We hebben lekker gegeten, maar vind het nog wel steeds moeilijk om goed na te denken wat je wel of niet mag hebben. We kregen telkens kleine stukjes vlees, dus dat was wel fijn. Maar aan het einde van de avond zat ik ook echt in een keer bomvol, en was ik echt weer super beroerd.....en doodmoe....ik heb vannacht gelukkig goed geslapen, was om half acht heel even wakker, maar heb gelukkig toch nog anderhalf uur meegepikt. Dit weekend zijn we samen vrij, dus dat is wel lekker. Mijn man is zo'n schat he! Ik hoef echt niets te doen hier....hij deed zoiezo altijd al veel hier hoor, we werken allebei onregelmatig dus dan is het toch allemaal wat makkelijker verdeeld. Maar nu voelt het echt als een luxe..... Ik heb gisteren nog met MvM gebeld, en as vrijdag heb ik mijn intakegesprek. Ben benieuwd...... Ik wil vandaag een zwangerschapsdagboek gaan kopen, vind ik wel erg leuk om bij te gaan houden, je vergeet alles zo snel weer. Meike, doe het rustig aan meid! We zien je wel weer verschijnen! Yule, dat is gek inderdaad, ik herken het niet..... Shedevil, nee dat komt me niet bekend voor. Hou het in de gaten, en als je je zorgen maakt moet je inderdaad gewoon ff bellen, succes! Fijne dag allemaal, tot later!
Goeiemorgen allemaal! @SheDevil: Hoe is het met je buikpijn (steken)? @Ingeltje: ik dacht dat je tussen je ovulatie en NOD altijd ongeveer 14 dagen had zitten. Dus als je een cyclus van 5 weken hebt, dan is dag 21 ongeveer je ovulatie en dan na 2 weken je menstruatie. Tenzij je zwanger bent, dan niet natuurlijk... Waarschijnlijk heb je met de termijnecho pas echt zekerheid, dan zien ze heel nauwkeurig hoeveel weken en dagen je zwanger bent... spannend!
Goedemorgen dames, Mijn boobs beginnen steeds pijnlijker te worden. Vooral als ik de trap oploop zijn ze erg gevoelig. Willen jullie op de lijst zetten dat ik op 5 februari naar de verloskundige mag voor 1e echo. Bedankt! Fijn weekend allemaal. Groetjes, Vlinder79
Hee meiden, Hier ook lekker (bijnaklokjerond)geslapen. Eindelijk! Alleen wel raar gedroomd vannacht. Vanmorgen kregen we een brief van het zh. Er waren 8 embryootjes waarvan 7 topembryootjes en er is er 1 teruggeplaatst. Voor de rest zouden ze kijken of het ingevroren kon worden. Net in de brief stond dat het niet gelukt was mn embryootjes in te vriezen. Dat was wel een kleine tegenvaller. Wat gaan jullie doen? Wij gaan babyspulletjes kijken vandaag. Ik vind het wel vroeg maar we hebben er zolang op gewacht. We gaan lekker rondkijken (en niets kopen!)
Funny, ik kan me voorstellen dat het toch een domper is dat het invriezen niet lukte. Het waren toch jullie emmies. Ook al kleine kindjes in wording. Maar hopelij k gaat alles goed met deze en dan ben je al een jaartje (of meer) hier mee zoet. Dan zie je daarna alles wel weer. Shedevil en Yule, ik herken jullie klachten niet. Wel herken ik de 'klacht' dat mijn borsten niet meer pijn doen. Raar maar waar! De vorige keer was het namelijk mis toen ik in de twaalfde week mijn echo had en de twee kindjes niet meer leefden. Ik had toen ook GEEN last meer van mijn borsten, terwijl ze daarvoor echt ontzettend pijn deden. Ik ben er helemaal door uit mijn hum en zie erg op tegen de weken die gaan komen met onzekerheid. Over wat je wel of niet kunt eten, weet even niet meer wie dat vertelde. Je kunt veel EN betrouwbare informatie vinden op voedingscentrum.nl. Ingeltje en Elise, Bij een cyclus van 5 weken ben je inderdaad waarschijnlijk een weekje korter zwanger. Hou hier rekening mee wanneer je de termijnbepaling krijgt. Het vruchtje zal dan iets kleiner zijn. Zeker wanneer je een vroege echo krijgt kan dit van belang zijn. Ingeltje, graag gedaan de tip
Elise ... snap niet echt waarom je je banner hebt aangepast eerlijk gezegd. De kans is groot dat je straks weer terug gezet wordt of dat je de echo nu te vroeg gaat krijgen en dat er misschien nog niks te zien is. En geloof me, dat geeft stress. Mijn laatste ongi was op 4-11-07, maar weet dat ik een lange cyclus heb gehad en dus echt niet verder ben dan 5+3. Zou graag al 8+6 weken heen willen zijn, maar heb de gyn en vk duidelijk gemaakt dat dit niet kan kloppen. @funnyme ... dat is balen van je emmy's. Ik heb al wel een ledikantje besteld, deze was namelijk in de aanbieding. Verder wacht ik met shoppen na de eerste echo ... moet nog 2 weken geduld hebben dus. @annna ... ik snap je onzekerheid meid. Maar iedere zwangerschap is anders en probeer positief te blijven meid. @vlinder ... fijn weekend meid. @steen ... dat heb ik dus ook. Kan 's avonds niet zoveel meer eten, dan word ik beroerd. Fijn dat je man zo lief voor je is. @mamameike ... succes met je cursus en tot snel. @yule ... heb je ook witte bultjes op je tepels? Die geven namelijk een soort olie af die je borsten voorbereiden op de bv. Kan zijn dat je dat ruikt. @shedevil ... ik herken het niet meid. sorry. Zo volgens mij ben ik nu niemand vergeten. Hier gaat het eigenlijks wel goed. Kwaaltjes zijn het ene moment erger dan het andere, maar het voelt allemaal wel ok. Heb eigenlijks geen idee meer hoe ik me bij de jongste voelde de eerste weken .. erg hé. Ben wel erg blij als het de 21ste is, pas na een mooie echo zal het genieten echt kunnen beginnen. De meiden willen iedere dag even kijken hoe groot de baby is nu op m'n banner. Zo lieffffff.
Goedemorgen allemaal! Zo, weer even bijgelezen. Wij gaan dit weekend ook maar eens babyspulletjes kijken enzo. Nog niets kopen, maar kijken is al leuk!
Hallo, Ik heb een zwangerschapsdagboek, een voornamenboek en de zwanger & zo gekocht, dus ik heb genoeg te doen dit weekend! Wij wilden ook even naar de prenatal...maar die waren ze aan het verbouwen, dus net vandaag dicht, balen! Maar goed, dat komt vast wel een keer! Veel plezier voor degene die babyspulletjes gaan shoppen!
Heb net de boodschappen gedaan en weet weer waarom ik dat niet leuk vond de eerste weken .... vreselijk al dat eten. M'n maag draaide zich bijna om.
Zie ook al zoveel leuke dingetjes maar durf nog niets te kopen... Wil eerst mijn echo afwachten.... Die heb ik 17 januari... Ik ben ook uitgeteld in september... 3 september om precies te zijn... Volgens de kalender krijg ik een meisje en volgens mij ook
@diddle dat bedacht ik me ook maar toen had ik al op oke geduwd. Handig he. ik zal het nou maar laten staan toch? of is het voor mijn eigen gemoedsrust beter om gewoon bij 7 sep. te staan.? Heb vannacht lekker geslapen ben elke dag voor half8 wakker. Maar wel snel weer moe. Heb net 3 uur leggen pitten. vanavond feestje hoop dsat ik het voor me kan houden en dat ik het trek anders gaan we lekker naar huis. liefs elise
Hoi, Hoi, Wil iemand mij op de lijst zetten voor 17 januari de eerste echo bij de verloskundige. Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Hopen dat we een kloppend hartje te zien krijgen. Groetjes Marieke.
hoi mariek, welkom bij september mama´s en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had je toch nog niet eerder op dit forum gezien he? liefs elise
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Elise1...25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Selina26 ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jonge *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje Nu: 25 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA _________ *SheDevil 1e echo gyn 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn _________ *Foover 1e echo VK _________ *Selina 26 1e echo Gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 23 januari: *Pupke 1e (inwendige) echo 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] en de [ / quote] weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren!