@Kristel mijn handen zijn ook heel droog de laatste week is het wat gebeterd - maar de 1ste 2 maanden waren ze echt superdroog. Mooie box trouwens ! Wij gaan ook nog op vakantie, in mei. Ik kijk er alvast naar uit
Hey hallo, we hebben ons kindje gezien Helemaal happy! Hartje hebben we zien kloppen, armpjes bewogen. Hij/zij lag in het kleinste puntje van mijn baarmoeder terwijl er aan de andere kant zeeën van ruimte was. Hij is nu al eigenwijs Ik ben wel 1 dag terug gezet, maar wel nog net een september mama! Kan iemand mij verplaatsen naar 30 september? Echo foto zal ik later in mijn album zetten!
Dat wil ik ook, een goede echo! Ik heb morgen de termijnecho en ben stikzenuwachtig! Om minder zenuwachtig te worden, wilde ik even weer naar het hartje luisteren met angelsounds, maar zal je net zien dat ik die nu dus niet kan vinden... Ik voel me trouwens sinds het weekend wat beroerder, met name in de avond en nacht. Voel me echt een vaatdoek. Morgen laat ik weten hoe de echo was, gelukkig ben ik in de ochtend al aan de beurt! @funnyme: las je verhaal net. Wat naar, zeker als je net zo'n vervelend bericht hebt gekregen! Rustig aan meid. Hoe gaat het nu met je? Groetjes van mij!
Hee Eva, Wat fijn he zo'n echo! Helemaal super dat alles okee was en dat je het zo goed kon zien... Genieten!
@Eva..gefeliciteerd met de goede echo! @Lro..weet je al waar je naartoe gaat? Wij gaan waarschijnlijk nog een weekendje naar Texel. @First time, spannend morgen.. @Marsja...als je op de lijst wil moet je even de laatste lijst quoten. Ik wil het anders ook voor je doen..8 september hé en 1ste kindje zie ik...als je nog even je leeftijd, het geslacht wat je denkt en wat de kalender zegt, of je borst- of flesvoeding wil geven en of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen door wilt geven dan is het compleet.
Zo heb weer weekend. Eerst maar eens bijlezen. Het is me te veel om op iedereen te reageren, dus alleen de vragen even. @wupje ... je moet de lijst "quoten" en dan de de "[ quote ]" en "[ /quote ]"weghalen. @shedevil, parr en ingeltje ... je moet hem idd heel erg klein maken. Lengte op max 80kb. Succes. @funnyme ... sterkte meid. @nieuwe mama's ... welkom en gefeliciteerd. Verder veel mooie buiken gezien op de foto's en andere leuke foto's.
Hallo iedereen.. Met een super grote glimlach op mijn gezicht wou ik even melden dat ik ook in september mama wordt.. 09-09-08 als alles goed verloopt.. Verder wil ik iedereen feliciteren.! Groetjes van anne...
Zo ben ik ook weer ff. Wat lief dat jullie je zorgen maken om mij terwijl jullie me eigenlijk helemaal niet kennen. Ik doe mn best om de hele dag rustig aan te doen. Ik moet er gewoon af en toe uit. Hele dag liggen kan ik niet. DUs hobbel ik af en toe eens naar beneden. Ga ik ff lekker met de hond kroelen. Loop ik nog maar eens een rondje door de kamer. En fantaseer ik regelmatig even weg in de babykamer. Oke er ligt alleen een vloer in maar in mijn gedachten is het al helemaal klaar. Weet ook al waar de meubeltjes komen enzo... Vanmorgen heb ik zo'n 3 uur op de bank gezeten (oke ik moet eerlijk zeggen heb ook even de wisser door de woonkamer heengehaald lang leve de hondenharen) terwijl mn moeder de ramen kwam zemen. En ff een soppie door de benedenboel heeft gehaald. Had wel regelmatig enorme buikpijn. Maar het was nu meer aan de zijkanten van mn buik dus ik vermoed bandenpijn. Ook is de buikpijn niet meer zo heftig (oke mits ik me rustig hou) Toen mn moeder wegging ben ik wel weer naar bed gegaan en ik was kapot (van 3 uurtjes bankzitten stom he?). Heb lekker geslapen en net wakker gemaakt door mn mannetje!
@Anne..gefeliciteed! @Funnyme..goed dat je ondanks alles rust houdt en dat de pijn minder is. Lijkt me ook zo moeilijk om niets te mogen. Hopelijk is het voor lang. Wat een weer hé...hoop wel dat het voorjaarszonnetje niet lang meer op zich zal laten wachten.
@ Eva -> Fijn van die mooie echo meid! @ Yule -> Neej pb naar kaatje voor de hyves Maar je kan ook gewoon aanmelden op hyves, dan gaat t vanzelf naar haar. @ Mamameike -> Nee ik heb juist minder onregelmatigheden op mijn huid dan normaal... Maar volgens mij komt dat in het 2e trimester sowieso, toch? Dat je huid beter wordt. @ Elise -> Ja t gaat erg snel he, dat groeien, zo zie je een bolletje en zo zie je een mensje. Ben benieuwd wat ik overmorgen zie! @ First time -> Maak je maar niet te druk om die angelsounds, want ik kan het hartje vaak een tijd niet vinden en dan erna opeens weer wel. Ze zijn gewoon verstoppertje aan het doen. @ Annelief -> Welkom bij de septembermama's! @ Funnyme -> Fijn om te horen dat het tenminste al een beetje beter gaat! En ik kan me die vermoeidheid goed voorstellen, ik voel me nu al zo moe van alleen het zwanger zijn, kun je nagaan als je ook nog een ontsteking hebt! :O Dus doe maar lekker rustigaan en laat je verwennen, dan voel je je vast snel weer beter! Groetjes, Cossy
hoi ik ben zelf op 2 september uitgerekend na 2 x miskraam gehad te hebben ben nu 15 weken zwanger maar toch wel bangdat het mis gaat
kan ik me wat bij voorstellen limidje, maar in elk geval welkom hier...en eh t gaat dit keer vast goed komen hoor! ik heb al mijn nagels al weer afgekauwd voor de echo van morgen....brrrr @cossy, hoop dat het beter word met mijn velletje....ben benieuwd! @funny me, vervelend meis, denk aan,pas goedop jezelf en je ukkies!
Ik zie dat marsja82 ongeveer 1 keer in de anderhalve maand online is, misschien wel even handig om te vragen of ze van plan is om mee te kletsen. Zo niet, dan hoeft ze misschien ook niet op de lijst?
Hallo dames! Eva, wat fijn dat je echo goed was. Voor jou vast ook first time. Er komen nog weer aardig wat septembermama's bij, grappig, ik dacht dat we wel compleet waren. Een aantal mensen wachten dus toch eerst af tot je nog wat verder bent. Welkom in elk geval! Hier alles prima. Heb sinds vandaag mijn eigen laptopje gekregen omdat ik vandaag op school ook een eigen digitaal schoolbord heb gekregen! Hiep hiep hoera, zit nu dus lekker op de laptop te kletsen Ik ga ook even me aanmelden voor de hyves. Is het daar gezellig? Liefs Azeb
@Ingeltje..slim Ik dacht dat ze voor het eerst was Net weer even mijn 9 maanden boek bijgeschreven, af en toe vergeet ik dat echt. Mijn buikomvang is in totaal 5 cm gegroeid, borstomvang 2 cm en heupen niets..best netjes al zeg ik het zelf. Hoezo 'rare' vader heb ik af en toe, bel ik hem net om enthousiast vertellen dat we een mooie box hebben gevonden via Marktplaats zegt ie 'Je wilt toch niet zo'n afgekauwd ding'? soms...
welkom alle nieuwe september mama's! iedereen die morgen naar de verloskundigen moet of voor een echo succes!
@krisstel zi te lachen om de opmerking van je vader vind hem wel leuk. sorry @limidje kan het me voorstellen dat je die angst nog hebt. probeer er toch van te genieten. wij krijgen een eigenwijs kind gelof ik. ik wilde gisteren en vandaag het hartje luisteren en vrij snel had ik hem gevonden maar 2 sec en floep weer weg beide keren en niet meer te vinden. heb hem amper gehoord mijn vriend hoorde hem gelijk en moest er hard om lachen. 31 maart mag ik weer naar de vk vandaag en gisteren geprobeerd een afspraak te maken voor de 20 weken echo in het zh nu blijkt dat ze nog geen rooster hebben voor de echo's in mei grrrr eerst van het kastje naar de muur en dan uiteindelijk dit horen. nu moet ik eind maart terug bellen en dan weten ze het wel. dus we wachten het maar ff 2 weekjes af.