DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 29 augustus 2008 *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 * Limidje *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Annelief *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... KRAAMHOTEL ... BV *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 17 september 2008 *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ? 20 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? Nu: 74 september mama's! Agenda: Maart: 13: HannekeR vk, Lola VK, Diddl vk, MamaMeike Gyn 16 weken echo, Sarahfreely echo, Kristel jarig! First Time termijnecho, Hster 3e echo 14: Cossy nekplooimeting + dubbeltest 15: Wupje pretecho 17: Pipo1973 vk, Dreames vk, IrisB vk, Droppie123 nekplooimeting en vk, Nikky vk 18: Kristel vk, Jetty 2e echo + combitest, MirandaT intake vk 19: Ingeltje vk + 1e x hartje luisteren, Denise85 vk + 1e x hartje luisteren, Jekkia gyn en echo 20: Foover vk, sarahfreely vk 24: Ydnic vk, Debbyvermeer gyn 25: Marielle82 vk, dreames pretecho 27: SheDevil gyn 28: Diddl pretecho, FunnyMe pretecho 31: Jale gyn April: 01: parr1983 vk, FunnyMe echo+ controle gyn 03: Yule vk 05: IrisB pretecho 2D 07: Roshi vk, Lola vruchtwaterpunctie 08: Jessejaime 16 weken controle Lise controle ziekenhuis 14: MssAce 20 weken echo 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho 18: Kristel 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo, Hster 20 weken echo 23: Nikky 20 weken echo 24: Diddl 20 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Mei: 03: Meisje84 20 weken echo 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Kristel 3D echo Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ @ Marsja82; je staat niet meer op onze lijst, omdat je te weinig online bent. Als je van plan bent om écht mee te kletsen dan gooien we je er weer op! (niets persoonlijks, maar we willen het graag beetje overzichtelijk houden!) @ annelief en limidje; willen jullie meekletsen en op de lijst? Dan graag ff je gegevens doorgeven, ik heb jullie er alvast bij gezet.
Zou ook nog kunnen, maar dat wil ik niet..we hebben al zoveel van ze gekregen. Het is ook niet zo dat we niet kunnen betalen maar ik vind een box niet zoveel geld waard. (hoezo zeikerd ) Ik ga zo slapen...ben moe. Vanmiddag zijn de laatste groene flessen gebracht, yoehoe! (Had stiekem gehoopt dat hij ze vergeten zou zijn). Welterusten en tot morgen!
@ Limidje -> Welkom meid! Ik kan me goed voorstellen dat je erg bang bent na 2 miskramen... Gelukkig is 15 weken wel al lang en is de kans dat het nog mis gaat klein. Heel veel succes ermee, en deze keer gaat het vast lukken! @ Krisstel -> Leuk zo'n 9 maanden-boek he! Ik ben er zelf ook een aant maken, een plakboek met elke maand de echo's, belangrijke gebeurtenissen en foto van belangrijke dingen, erg leuk als aandenken! En ach, opa's willen gewoon het beste voor hun kleinkindje! Maar sommige spullen op marktplaats zijn echt zo goed als nieuw, en waarom veel geld uitgeven als het ook voor minder kan?! Groetjes, Cossy Ps, jippieieiiee, morgen 12 weken! *eindelijk*
Ik moest ook wel een beetje lachen. Ik weet namelijk wat Jasmijn met háár box (een nieuwe!) heeft gedaan. Haar brusje ligt straks dus ook in "zo'n afgekauwd ding"...
Er zijn tegenwoordig toch ook van die kunststof richels die je op de randen van de box kunt schuiven? Om kauwplekjes te voorkomen...
Dan moet ik naar eens naar op zoek, want je kunt er natuurlijk ook bestaande kauwplekken mee verdoezelen...
Haha ja dat kan ook. Ik zag ze toevallig bij ikea, ik had ze nog nooit eerder gezien. Ze kostten maar een paar euro, maar het bedjes (of de box) blijft er wel mooi van.
Zo daar was ik weer eens! Ik lees dat er prachtige echo's waren! Diddl het lukt echt niet, erger nog komt er telkens een error tevoorschijn nieuwe mama's welkom!! FunnyMe wij kennen je misschien niet persoonlijk maar kennen je wel een beetje, en genoeg om bezorgd te zijn MAar zo te lezen ben je nog wel een beetje druk weet dat het moeilijk is maar probeer zoveel mogelijk te rusten, dvd's kijken boeken lezen etc Azeb eigen laptop gratis pasop is erg verslavend zo'n ding! Ik ben zo blij sinds mijn aankoop! Vooral dat je gewoon in bed kan liggen of op de bank zitten etc! Geniet ervan! Hyves is wel gezellie, maar minder druk dan hier op het forum HannekeR, Lola, Diddl, MamaMieke, Sarahfreely, Krisstel, First Time en Hster veel plezier en succes morgen!!! Ben benieuwd! Cossy morgen 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes!!! Leuk he! zijn wij eindelijk aan de beurt! Lijkt net gisteren dat ik nog 9 weekjes was gaat snel ineens! Heb al zin in mijn dikke buik nog ronder te worden om er echt mee te pronken! Was vanaaf echt moe en mocht half uurtje eerder weg (wou eigenlijk een uurtje eerder maar de pauzes moesten er eerst doorheen). Heb ook wat meer info gewonnen... Ik heb recht op regelmatige werktijden... hier ga ik ff opslaan in mijn achterhoofd aangezien ik zeer onregelmatige werkuren hebt, en je hebt recht op min. 16 weken zw.verlof. En als jou kindje later dan de uitgerekend datum komt dan hou jij nog steeds 10weken na de bevalling, wel lekker om te weten dat ik alsnog 10 weekjes van de beeb kan genieten! De misselijkheid lijkt echt af te nemen maar waar blijft die red bull vleugels? Slaap lekker alvast!
HannekeR, Lola, MamaMieke, Sarahfreely, Krisstel, First Time en Hster ... veel plezier vandaag bij de vk of gyn. Moet zelf om 9:45 bij de vk zijn. Eens kijken of uk zich nu wel laat horen daar. @parr .. ik gebruik de fotoverkleiner van deze site. Weet niet welke jij gebruikt.
Haha Lola....we gaan zaterdag kijken...dus zal eens op de kauwrand letten @Cossy...eindelijk..de 12 weken..gefelicitieerd! Hanneke, Lola en Diddl succes bij de VK! MamaMeike, Sarahfreely, Hster en First Time vel plezier en succes met de echo. Enne ik hoef vandaag niet naar de vk of heb een echo maar ben jarig. daarom sta ik op de agenda.
Goedemorgen! Welkom aan de nieuwe mama's! En van harte gefeliciteerd! Veel plezier bij de vk of gyn voor de meiden die daar vandaag heen mogen! Fijn is dat he die twaalfweken grens! Merken jullie ook dat je je in deze periode een stuk beter voelt? @Krisstel, wij kopen waarschijnlijk ook een tweedehandse box hoor, vind het het geld ook niet echt waard. Kan ik veel andere leuke dingen voor kopen. Mijn moeder moest ook wel lachen toen ze dat hoorde, want ik schijn vroeger mijn box ook opgevreten te hebben, hihi Enne gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben zaterdag jarig, en vier het zondag, dan maken we er meteen een soort van housewarming van, heeft iedereen meteen ons nieuwe huis gezien. @Funnyme, hoe gaat het nu met je? Lukt het een beetje om rustig aan te doen? Wil iemand nog op de kalender zetten dat ik 10 april weer een afspraak bij de verloskundige heb? bedankt! Fijne dag! liefs Steen
Goedemorgen allemaal, @Mamameike: ik heb ook pukkeltjes Niet in mijn gezicht maar op mijn schouders... raar maar waar. En mijn haar? Nou daar hebben we het maar niet over. @MirandaT: hoop dat die ene keer overgeven per dag ook snel voorbij gaat. @Dorientje: wat vervelend dat misselijkheid bij jou nu pas is begonnen en zo erg is. Hoop dat het snel overgaat. @HannekeR, Lola, Diddl, MamaMieke, Sarahfreely, Krisstel, First Time en Hster : heel veel plezier vandaag! @Annelief: welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! @Funnyme: goed om te horen dat je je rustig houdt. Beetje beweging zoals in huis zal geen kwaad kunnen. En fijn dat buikpijn minder is als je rustig bent. Vast snel helemaal geen buikpijn meer! @Azeb: ga je het vandaag tegen de kinderen op school vertellen? En weet je nu al hoe je het gaat doen? @Kristell: Leuk die teksten op de box. En ik denk dat je vader het niet slecht bedoeld. Hij wilt vast gewoon het allerbeste voor jullie en in zijn gedachte is dat een nieuwe box en geen tweedehands. @Parr: klopt, als je later bevalt, krijg je toch nog 10 (mijn geval 12) weken verlof. Als je eerder bevalt dan blijft je datum dat je weer aan het werk moet gewoon hetzelfde. Goed geregeld hoor Ik had gisteren een inwendig onderzoek bij VK. Alles was goed. Mooie baarmoederhals (4cm) en potdicht. Zei ze opeens: nou dan maken we nog maar ff een echo nu je toch hier bent. Heb echt een soepele VK. Ben morgen 15 weken en heb gewoon al 6 echo's gehad! Ha ha. Ga nu mijn 1e buikfoto in mijn album zetten. Is wel 's avonds genomen, overdag is hij wat minder. Hij staat erin!
Ik ben weer terug van de vk. Bloeddruk en gewicht prima en uk's hartslag was prachtig ... heel ritmisch. Gemiddeld 140, dus een jongenshartslag volgens de vk. Alleen groeit mijn bm veel te hard, zit nu 3 vingers boven de navel ipv 3 vingers boven het schaambot. En uk is ook al heel duidelijk te voelen.Er zijn nu 4 opties ... 1. het zijn er 2 ipv 1. Maar ze kon maar 1 hartje vinden en 1 kindje voelen dus dat zal wel meevallen. 2. ik ben verder dan 14 weken. 3. er zit een vleesboom of tumor waardoor uk zo hoog ligt. Dit zou geen kwaad kunnen maar is wel belangrijk om te weten. 4. het is een groot kind en ligt gewoon erg hoog. Moet dus voor een extra echo naar het zkh. Wwacht nu op een telefoontje wanneer ik terecht kan, ws volgende week.
Half egoberichtje. Heb net snel een blik geworpen op het forum, maar zit nu in Word te typen. Er zal wel een beetje blijven hangen, maar niet alles. @Krisstel: Gelukkige verjaardag! @parr en nog mensen die ik niet onthouden heb :s : Gefeliciteerd met de 12 weken! We zijn er nu bijna allemaal @veel mensen, dus allemaal vergeten, sorry: Veel plezier en succes bij de VK en met de echo! @Diddl: hopelijk heb je snel duidelijkheid, maar iig positief dat alles goed is met uk Zo, hormonenslachtoffer kan weer even iets typen. Ik zit al bijna een dag te stuiteren. Stuurde gisteren een smsje naar mn Engelse hoogzwangere lichtjes overtijd-e vriendin dat ik s avonds online was, misschien konden we samen iets doen. Krijg ik van der vriend terug dat de bevalling begonnen is Ik zou dat in normale omstandigheden ook spannend vinden, maar dankzij hormomenstorm in mn lijf ben ik zó belachelijk zenuwachtig dat je zou denken dat het mijn kind is ofzo. Hopelijk krijg ik wat nieuws in de loop van de dag. Wel grappig, we hadden dinsdagavond nog een uitgebreid gesprek en eigenlijk zou ze vandaag gestript worden, maar dat was dus niet nodig. Ok, dat was niet het grappige, wel dat ik dinsdagnacht had gedroomd dat ze beviel en toen ik gisteren wakker werd had ik iets van stel je voor dat het vandaag écht gebeurt. En jawel Maar ondertussen word ik dus stapelgek. Gelukkig ben ik mn telefoon vandaag NIET vergeten. Erg goed voor mn werk, ik kan me nu nog minder concentreren dan anders. Nóg minder, het is mogelijk Heb gezien dat er al een aantal mensen zijn die hun baby NU al kunnen voelen. Dus ik ben gisteren bij wijze van poging van ontspanning ook maar even gaan proberen. Ontspannen in bed gaan liggen, over mn buik wrijven (nu ja, dat doe ik elke avond voor het slapen wel even, goeienacht zeggen of zoiets ) en kijken of er wat gebeurde. Voelde wel iets, beetje vlinderachtig, maar ik durf echt niet zeggen dat door de baby kwam. Geen idee of ze nu al kunnen reageren op handen op buik en als je probeert iets te voelen en je voelt dan wat kan het denk ik evengoed inbeelding zijn. Soit. Ben ik helemaal gek of moet ik gewoon maar blijven proberen? Ik weet heel goed dat het er-rug vroeg is daarvoor. En verder ligt mn yoga vast. Ik begin 28 maart al, en het stopt al op 6 juni. Ik denk dat ik ook maar gym ga doen, als die tenminste wél doorgaat tijdens de zomermaanden. Wordt georganiseerd door VK praktijk, dus maandag vraag ik het even. De mevrouw van yoga wil me wel een extra les geven in augustus zodat ik toch ook nog een les heb die dichter bij mn datum ligt. Zo kan ie wel weer en het is ook lunchtijd (HONGER!). Wens jullie allemaal een hele fijne dag!