@ingeltje winkelse @mariek je krijgt verhalen die op een gegeven moment niet meer te volgen zijn. @selina inderdaad de eerste maanden. Had jij nou al een kindje? ik ben echt ff de kluts kwijt hoor.
spannend he. Ik vind van wel hoor. hebben het mijn ouders verteld, maar ja mijn moeder weet niet veel meer ik ben inmiddels25 jaar geleden geboren dus. haha
@selina ... welkom meid en gefeliciteerd @elise ... je moet doen wat jezelf wilt meid. Maar denk dat het fijner is dat de gyn zegt dat je verder bent tijdens de echo dan dat hij zegt dat je minder ver bent. Veel plezier vanavond. Zie dat je weer bij de 7de staat. Heerlijk he die hormonen. @foover ... spannend he. @ingeltje ... winkelse meid. Veel 1ste en 2de kindjes opkomst hier ... voel me wel een beetje een buitenbeentje.
Welkom aan de nieuwelingen, en van harte gefeliciteerd! Ik ben echt doodmoe...hang al de hele middag op de bank, vanavond maar lekker vroeg naar bed. Ik laat het bijwerken van de lijst graag aan jullie over hoor
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Selina26 ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 13 september 2008 *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje Nu: 26 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA _________ *SheDevil 1e echo gyn 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn _________ *Foover 1e echo VK _________ *Selina 26 1e echo Gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 23 januari: *Pupke 1e (inwendige) echo 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk _________: *Vlinder79 1e echo 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] en de [ / quote] weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren!
Ik weet nog niet hoe het quoten.. Maar hier wat aanvullingen. Het is 'ons' eerste kindje ik heb al een dochter. De kalender zegt jongen, wij denken meisje
Hey Dames, Hebben jullie nog leuke dingen gekocht of hebben jullie alleen gekeken. Ik mocht van mezelf een pakje kopen voor het idee. Echt een heel schattig nijntje pakje met muts en slofjes geworden. Als je er naar kijkt dan zie je al zo een baby voor je. Verder mag ik niks van mezelf kopen hoor. Eerst de echo maar eens afwachten. Wil iemand mij alsjeblieft bij 5 februari zetten voor de 1e echo. Alvast bedankt! Groetjes, Vlinder79
@elin welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. @diddle ik heb het toch maar veranderd zoals je kon zien. voor mijn eigen gemoetsrust wel beter. Je bent trouwens geen buitenbeetje hoor. Je hebt misschien meer kleintjes we zitten altijd nog allemaal in het zelfde schuitje we zijn zwanger en uitgerekend in september je hoort er zelfs dubbel en dwars bij juist als je al kindjes hebt. ik heb gisteren heel prenatal op zitten vreten, maar heb nog niks gekocht durfde het toch nog niet. liefs elise
Dank je wel voor het aanpassen trouwens.. Ik weet dus sinds vanmorgen dat ik zwanger ben maar hoe nu verder? Wanneer licht je de vk in? of de HA? ben er een beetje uit denk ik..
@ elin de een gaat naar de huisarts en de andere naar de vk. Dus volgens mij kan je kiezen. Ik ga zelf naar de HA omdat ik niet weet hoe en wat. liefs elise
@elise ... dankje meid. Zullen de hormonen wel zijn. @elin ... je kunt de vk bellen komende week. Zij zal je wel vertellen hoe verder.
ja die hormonen doen veel he. Ik ben al een emotioneel iemand en het gaat nu eigenlijk wel heel goed. heb er niet zoveel last van. (is mijn man ff blij haha, die zei altijd oh als je zwanger bent wordt het zeker nog drie keer zo erg.) ik zeg nu wat niet is kan altijd nog komen. Ik merk wel dat ik bij sommige dingen wel vlugger geraakt ben. liefs elise
ik ga me klaar maken voor een feestje. ik spreek jullie morgen wel weer ergens fijn weeken. liefs elise