Ik had het uit een of andere cursus rechten gehaald en hier staat het ook nog: Voorlichtingsbrochure NL grensarbeiders in B Is wel een uitgave van 2006, maar ik denk niet dat dat ondertussen veranderd is... En nog een klein linkje, naar vraag en antwoord ding van ABVV (een Belgische vakbond): ABVV arbeidsovereenkomst FAQ (is recenter dan die brochure)
Ik heb ook een hekel aan telefoneren grappig he! Het leuke aan dit werk vind ik de technische uitdaging. Heb helemaal geen ervaring, moet boel leren, maar is echt leuk! Ik ben verantwoordelijk voor oplossingen bedenken voor storingen bij klanten en problemen oplossen. Vraagt behoolijk veel van me...ben echt kapot nu! En ook verkouden...heb tegen de zwnagerschapsprincipes in, drop voor mijn keel gekocht. Beter drop dan medicijnen denk ik dan maar!
Hey lieve Funny, trek het je niet aan. De mensen van het rooster zitten er met een hele andere reden aan de lijn dan jij. Jij moet om jezelf denken, zij moeten hun rooster rond krijgen. Vertrouw op jezelf en je lichaam. Je trekt het duidelijk niet, dus werk je niet langer dan je kan . Punt uit! En anders bel ik ze wel op!
Ja, kan heel vermoeiend zijn. Maar ben blij dat je het leuk vindt en ik hoop dat dat zo blijft. Het helpt ook wel als je normale uren hebt. Ik heb helemaal niks tegen m'n verkoudheid Ik ga zometeen een warme douche nemen en m'n bed in met een boek. Hopelijk is het morgen iets beter of ik zit er heel erg zielig bij bij de kapper. Heb ondertussen ook ontdekt dat ik geen ravioli meer moet eten, heb heel de tijd oprispingen
ooooooh wij zijn zoooooooooooo verslaafd aan de turkse pizza...met salade knoflooksaus en beeeeetje sambal. we hebben maar eens tegen onszelf gezegd dat we deze week een keer niet gaan we zijn vaste klant geworden!
Verder niets te melden hier dames! Zoals al eerder: ik ben total-loss, echt vreselijk moe. Lekker uitrusten in het weekend. Volgende week nog 40 uur en daarna 32, dat scheelt al weer een hele dag Ik ga lekker in bed tv kijken, val bijna om. Gisteren hele huilbuien in bed gehad...kon niet meer stoppen. Heeft ook beetje te maken met mijn man...die heeft last van een dwangstoornis en heeft er veel last van op dit moment. Ik wil graag dat hij hulp gaat zoeken, maar dat heeft hij al eens gedaan en die man heeft hem totaaaal niet goed geholpen. Nu wantrouwt hij de hulpverlening een beetje. Maar aangezien hij zelfs eens met zelfmoordgedachten heeft rondgelopen ben ik steeds bang dat hij het niet op tijd aangeeft en ik opeens mijn liefje niet meer heb. Hij heeft wel beloofd dat hij het me zou vertellen maar ja... ik maak me toch zorgen. Dat zorgde gisteravond dus voor een hysteriche huilbui. Ik hoop dat we gauw hulp vinden, maar ik vertrouw er wel op dat het goedkomt hoor! Pfff toch nog een lang verhaal hè! Nou hb ik rugpijn dus ga gauw achter de pc weg! Dikke knuffel en kus~!
kaatje leuke kleertjes heb je gekocht heb zelf al twee kleine pkjes gehad van maatje 50 1 van mexx van mn moeder is paars met blauw dus kan ook voor allebei en 1 helemaal creme met een overslagje erin bij ons is het de omgekeerde wereld mn man wil weten wat het word en ik niet heb al twee jongens stel dat dit een meisje is kan ik denk ik bijna wel zeker mn mond niet meer houden je hoopt het toch en als het een jongentje is zal ik wel weer even moeten slikken maar ben ik er ook super blij mee mn man is een beetje bezorgd dat ik ga doorslaan als het toch een jongetje is maar als het dan gezond is ben ik er toch ook heel blij mee
@Funny, rare opmerking..hij moet gewoon zijn werk doen. Blij dat je dinsdag weer bij je eigen kan. Wat voor een pizza is het geworden? Ik ben brood gegeten, krijg nog moeilijk warm eten naar binnen. @Pisum, denk inderdaad ook dat nu iedereen (man), en niet alleen zij, de baby kan voelen. @Ingeltje, super dat je het naar je zin hebt..bijna een lang weekend om bij te komen Vervelend jullie situatie en ook moeilijk voor je man om vertrouwen te nemen in de hulverlening. Veel succes samen!
Sorry nog niet bijgelezen ook niets leuks te vertellen, ben dinsdag eruit georganiseerd, dus zit na de geboorte zonder baan. Daarvoor heeft het niet echt veel nut iets nieuws te zoeken.
Hallo dames Tjee veertien blz bijgekletst. Het gaat mij niet lukken om bij te kletsen. Is er nog iets belangrijks gebeurd? Met mij alles goed. Blij dat ik vier dagen vrij ben, ben erg moe! Een hele tijd geleden had ik van de huisarts te horen gekregen dat ik ringworm had, misschien weten jullie dat nog. Na twee zalfjes (waarvan eentje met hormonen) was het nog steeds niet weg (sterker nog, er kwamen meer plekken bij). Dus woensdag weer naar de huisarts geweest (nu mijn eigen, destijds een vervanger), en blijkt het geen ringworm te zijn maar een soort eczeemreactie door de zwangerschap. Dus nu gewoon vet houden met zalf en niet te veel zeep gebruiken. Hopen dat dat wel helpt! Verder alles helemaal in orde. Mijn ouders zijn terug van hun reis door Zuid Amerika, Yes! Groetjes Azeb
Zo de dag zit erop en weekend kan beginnen Dadelijk lekker op de bank, film Alles is liefde kijken! Allemaal fijne avond!
Hallo ! Heb bijgelezen maar geen fut om te reageren. Molly balen van je baan. ik zit straks ook zonder... Ben vandaag naar mijn chefin geweest dat de 40 uur me toch zwaar vallen,zeker omdat ik heel slecht slaap door de rugpijn. hebben in overleg besloten dat ik minder ga werken. Morgen en zaterdag om 12.00 beginnen ipv 09.00. Volgende week van 09.00 tot 15.30 ipv 18.00. Verder geen koopavond meer ( yes kan ik op donderdagavond toch gaan zwangerschapszwemmen) Baal er aan de ene kant wel van,maar de baby gaat voor. Zijn trouwens goed aan het onderhandelen over dit babykamertje http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1 Hoop dat we hem krijgen. Ga nu op de bank en naar bed. Liefs kaatje
Hey Allemaal Kort berichtje van mij, want ik moet nog vanalles doen voordat ik naar mijn werk ga. @ Kaatje, ik hoop dat jullie het kamertje krijgen, vind 'm erg leuk. En ook fijn dat je minder kunt gaan werken. Ik moet zeggen dat ik het werken nog goed volhou tot nu toe en toch maak ik dagen van 9,5 uur op een kinderdagverblijf. Ik hoop dat het zo blijft! Lachen joh, ik heb gisteren mijn echo op mijn hyves site gezet, en ineens stromen de reacties binnen van mensen die ik al lang niet gezien heb! Nu ga ik er weer vandoor, want ik moet nog wat papierwerk uitzoeken want vanavond komt de belastingaccountant....
@Molly, wat balen! Mag je wel tot aan je verlof blijven of loopt je contract eerder af? @Azeb, liever eczeem dan ringworm of niet Fijn dat je ouders weer terug zijn! @Wupje, mooie film hé! @Kaatje, hoop dat het gaat lukken met het kamertje. Ooh ik heb echt schandalig lang geslapen...en baalde nog toen de wekker vanmorgen ging. Vandaag alweer 17 weken..schiet toch best lekker op. Nog 1 dagje werken en dan lekker een lang weekend. Allemaal fijne paasdagen!
Ja zeker liever dit. Wel stom dat het in eerste instantie niet goed gediagnosticeerd was, heb ik voor niks zo'n hormoonzalf zitten smeren.... Nu gaat het snel beter gelukkig. En ook veel minder jeuk!
hallo allemaal, Even een egoberichtje van mezelf, maar zijn jullie ook weleens opeens onzeker? Wordt vanochtend wakker met buikpijn en rare krampen en ik denk meteen het ergst. Maak ik me zorgen met het idee "stel nou dat het opeens veel te vroeg geboren wordt". Slaat nergens op, maar ik ben daar heel vaak bang voor. Niet in erge mate, maar gewoon onzeker. Zijn jullie ook weleens onzeker door wat je voelt?
Dat onzekere ken ik hoor Jannes. Denk ook wel eens. Zullen we goede ouders zijn ( terwijl ik zeker weeet dat dit het geval is) en kunnen we hem/haar alles bieden wat hij/zij nodig heeft. Hoort er volgens mij allemaal bij.
Hoi Jannes Wat vervelend dat je zo onzeker bent. Ik heb dat niet (meer) zo, nu ik al ruim veertien weken zwanger ben. Ik kan wel tegen je zeggen dat je je niet te veel zorgen moet maken, je bent de 12 weken al ruim voorbij, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he.... Sterkte ermee! Groetjes Azeb
hoihoi even snel weer een berichtje hier....kan het allemaal niet bijbenen hoor! ingeltje, leef met je mee meis, wat een nare situatie lijkt me dat! je kan hier altijd je hart luchten hoor meis, sterkte! T is wel wat als je ook nog zoveel hormonen in je lijf hebt...dan ben je al zo vatbaar voor huilbuien.. jannes, ik voel me ook wel vaak onzeker..maar dat komt ook door onze voorgeschiedenis denk ik. T gaat de laatste tijd wel weer watbeter totdat ik dan ineens weer lees dat 45% van de tweelingen voor 36 weken geboren word...baal ik weer als een stekker dat ik dat dan weer lees, zit ik gelijk weer een week niet lekker in mijn vel. Tot nu toe heb ik steeds de conclusie gedaan dat als ik last had van kramp het meestal gewoon mijn darmen zijn... GAAF kamertje Kaatje!
INgeltje, heb even teruggelezen, kan me voorstellen dat je af en toe een flinke huilbui hebt.... Sterkte ermee!