September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Het gaat zeker hard bij je Yule!

2. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Jule, bij mij ook zo'n explosie! jammer dat het niet lukt mijn buik foto's in mijn album te krijgen... was net bij mijn zus, zij had mij dus ook een week niet gezien. Was ook erg onder de indruk van mijn buik. Yule, misschien toch ook 2?

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mijn buik is ook enorm gegroeid dit lange weekend, zou de relaxedheid (tjee hoe zou je dat schrijven) helpen?
    Vind het wel leuk! Ik heb al zeker vijftien jaar een 'moeizame relatie met mijn buik', vind hem altijd lelijk en te dik. Nu begin ik er een heel ander gevoel bij te krijgen, trots :)! Leuk!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie buikjes !

Mijn vriend zat net op internet,en heeft een angelsound besteld voor mijn verjaardag. Leuk !

5. 4days

4days Niet meer actief

Eventjes een blij ego-berichtje hier!

We hebben een mooie babykamer gekocht! :D:D:D
    Er staat een foto van in mijn album.
    We waren vandaag naar Tilburg, VanAsten Babysuperstore. Ik was meteen verliefd op dit kamertje! Nu nog een appartement vinden, dan kunnen we het babykamertje inrichten! :D

Groetjes Cossy

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje leuk zo'n kadootje. je kan niet wachten tot ie er is zeker?

@cossy mooi kamertje

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Whaaaaaaaaaa! Ik heb t beebje nu echt gevoeld! Wat een geplop ineens! M'n navel trilde zelfs een beetje als ik ernaar keek. Toen hield het op en drukte ik op de plek waar ik het voelde en ineens nog een plop. En toen hubby gezegd dat hij moest drukken onder m'n navel en toen voelde hij ook een plop. Nu herken ik het andere gerommel als zachtere plopjes, dankzij deze harde plopjes, hihi. Ben wel benieuwd wat ie nu aan het doen was!
    Het is echt zo'n bijzonder gevoel :)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cossy
    Leuk kamertje hoor!

Foto's van onze kinderwagen + maxicosi staan in mijn album!

Ik heb nog helemaal niet echt zo'n buikje....maarja ben dan ook nog net geen 13 weken. Ik sluit ook de rij van september mama's, 30 september uitgerekend dus ik ben waarschijnlijk het laatste met alles ;)
    Ik ga zo slapen, ben behoorlijk moe, morgen weer een lange dag werken van 8:00 tot 18:00.....

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety: Kan idd niet wachten tot hij er is, en dan hopen dat ik het hartje kan vinden.

Cossy: Heb op je hyves al gereageerd over de babykamer. Leuk !

Eva: Leuke meubeltjes, kinderwagen en maxi-cosi

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva gave wagen had hem ook graag willen hebben zaghem op de 9 maanden beurs maar ja heb de 2006 serie en die is nog goed

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Welterusten allemaal! Hier lange rit in de auto gehad van 2,5 uur, nu oorpijn keelpijn en gauw naar bed, maar nog effe bij 'de dames' langs! Altijd gezellig even alles terug te lezen. Tot morgenavond!

ikke

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zozo daar was ik weer! heerlijk een uurtje eerder weg dan normaal! Mijn mngr heeft vanaaf weer rekening met mij gehouden. Ik kon (al was het erg druk bij ons) rustig inwerken. Scheelt een hoop en ik hoefde niet weer vreemd te gaan met het toilet :)
    @MssAce super dat jullie geslaagd zijn!
    @Eva1983 ook mooi dat jullie geslaagd zijn. Ze zien er mooi uit!
    @Yule zozo dat gaat wel mooi daar of niet ;) mooi buik!
    @Hster heb je eerst de foto's verkleind voordat jij ze toe wil voegen aan jouw album? wel raar, ik had ook laatst telkens error met mijn avatar en toen laatst kon het ineens wel :(
    @Azeb ook iemand hier met een moeizame relatie met haar buik! Vorig jaar was ik eindelijk weer verliefd op :) Maar ik zeg nu ook altijd goh ik krijg eindelijk mijn strakke buik (zwangerschapbuik dan) :)
    @Cossy leuke kamer! Gelukkig niet voor niks gereden ;)
    @moppiepoppie zo wordt spannend! Ben benieuwd of ik zo vroeg iets ga voelen!
    @Ingeltje ik kan ook niet naar bed voordat ik nog ff bij de dames heb gekeken ;)
    Slaap lekker allemaal!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety
    Wij hadden bijna een model van 2006 nieuw gekocht. Die waren namelijk in de aanbieding. Maar mijn vriend vond de kleurtjes niet leuk. Dus uiteindelijk voor de duurdere uit 2008 gegaan. We kregen onze no claim van de zorgverzekering helemaal terug (hadden we niet op gerekend) dus vonden dat we wel ietjes meer mochten uitgeven ;)

We hoefden trouwens alleen maar 100 euro aan te betalen! Pas in Augustus wanneer we 'm gaan ophalen moet de rest betaald worden.

Verder hier al dagen last van maagzuur :( Als het aanhoudt, wat kan ik er dan tegen doen? Iemand tips :(:

14. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    hoi allemaal ik ben ook op 2 september uit gerekend
    en wist niet dat er maand banners bestonden maar ben er wel blij mee

afz jenny

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Leuk zeg, dat veel van jullie ook al een babykamertje hebben (besteld)!

Hier is het iets minder, ben ziek thuis: verkouden, hoesterig en voorhoofd helemaal vol! Ik baal echt, want we hebben net een lang Paasweekend achter de rug, ben ik de eerste werkdag weer ziek. Maar goed, ik waag het er niet op naar buiten te gaan, wordt het alleen maar erger!

Met de buik wel alles goed, wat plopjes hier en daar. Met hoesten en niezen heb ik wel eens wat steekjes, jullie ook? Voelt dan even niet fijn ;)

Nou, ik ga een warme douche nemen, hoop dat het helpt...

X Lise

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja af en toe een plopje voel ik ook maar of dat de kindjes zijn? Geen idee!

ik weet niet meer wie het zei maar mijn buik begint ook echt onder mn borsten. Is echt iets van de laatste week ofzo.

Ik heb net de gyn gebeld omdat ik toch wel erg lekkende borsten heb. Ik wist niet of dit erg was ofzo. Omdat ik ook hoofdpijn erbij heb kan het zijn dat mijn prolactine gehalte te hoog is. En volgens de gyn verklaard dat meteen waarom ik niet zwanger kon worden (spontaan). 8 april moet ik op extra controle. Dan wordt er meteen bloed geprikt om te kijken of het echt dat is. Wordt de hoofdpijn erger dan moest ik even bellen en eerder komen.

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    * INBRAAK *

Ik denk dat de meeste meiden nu de onzekere periode van 13 weken voorbij zijn. Dus ik wil jullie allemaal veel succes wensen met de mooie buikjes, en de nog veel mooiere kindjes!

Groetjes Petra (novembermama 2007)

* UITBRAAK*

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Wat hebben jullie het allemaal druk gehad met de babykamertjes. Leuk hoor. Wij hebben er nog steeds geen uitgezocht. Dit weekend gaan we eens kijken.

@Foover: fijn dat je vorige week weer een goede afspraak bij VK was. Lekker om hartje weer te horen. Wel vervelend dat je nog steeds misselijk bent.

@Tweety: hoop dat het weer wat beter gaat met je snipverkouden zoontje. Vind dat altijd zo zielig, van die snotterende kindjes.

@Hster: lekker zo'n weekje Oostenrijk. Wel verstandig dat je niet op de ski's bent gaan staan. En ik krijg er dan geen twee, maar mijn buikje is de laatste week ook echt gegroeid. Mijn schoonbroer schrok er gisteren van.

@Yule: jij ook al een lekker weekje weggeweest.

@Parr: fijn dat je manager begrip had. Vind het heel knap dat jij (en anderen hier) avond/nachtdiensten draaien. Ik ben blij als ik om 20.00 uur op de bank lig.

@Cossy: mooi kamertje. Hou daar wel van... lekker strak en geen tierelantijnen.

@Kaatje: leuk cadeau voor je verjaardag!

@FunnyMe: net als jij voel ik soms wel wat, maar ik weet niet of dat het kindje is of wat anders. Ik hou het even op wat anders, totdat ik het echt herken.

Hier alles prima. Vrijdag en zaterdag veel krampen. Was er niet gerust onder, maar VK hier (had het even gevraagd) zegt dat ook menstruatiekrampen erbij horen. Is de groei he. Gaat nu ook steeds sneller. Mijn buik is al echt goed zichtbaar. Ben erg slank, dus misschien dat het daarom ook opvalt.

Verder heerlijk weekend gehad met brunch met vrienden (en kindjes) en met familie. Lekkere dagen zijn dat... Verder eigenlijk niets te melden. Volgende week pas weer naar de VK en 5 mei start ik met yoga. Ben benieuwd.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jannes het gaat gelukkig weer wat beter met hem.

@lise beterschap meid is vervelend zo verkouden zijn blijf maar lekker binnen met dit gekke weer.

@eva dat scheelt weer die terug gaven van de zorg ik krij gook een deel terug ben benieuwd wanneer ze het over maken.

heb eindelijk een datum voor de 20 weken echo 9 mei om 9.00 uur lekker vroeg. mijn zoontje heeft gelukkig heel de nacht door geslapen had ik ook wel weer ff nodig. vanmorgen toen ik hem naar het kdv ging brengen moetsen we het weer trotseren wat een gladheid zeg hihi er reden heel weinig bussen na 20 min te hebben staan te wachten zijn we maar gaan lopen en toen ik er was had ik nog geen bus voorbij zien komen. terug wel een bus genomen die kwam er binnen 5 min aan. maar die gleed ook wel over bepaalde wegen.

20. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi!

Allemaal een fijn Pasen gehad?
    Ik ben lekker uitgeziekt en ga morgen weer aan de slag.

Vanmorgen weer naar de verloskundige geweest. Alles was in orde.
    Kindje gegroeid en weer lekker geluisterd naar ons hummeltje.
    Oeps...Weeg al 82 kilo!

Ben vanmorgen van de trap gevallen.....vanaf de bovenste tree en kwam, halverwege tot stilstand. Gelukkig daarna naar de VK....wat een geruststelling! Kwam gelukkig op mn kont terecht.

Vanmiddag behang bestellen! Met ijsbeertjes! Heb er zo'n zin in, dat alles straks ingericht is!

Nou, groetjes allemaal

Deel Deze Pagina