@ Pupke.. Ik had in het begin van mijn zwangerschap ( en nu nog af en toe) ook last van " harde buiken" Volgens mijn VK betekend dit dat je te veel hebt gedaan. Kan wel kloppen,want heb het vooral na inspanning. Hebben jullie trouwens al rond gekeken voor geboortekaartjes? Op het moment staat deze bij ons erg hoog in de lijst Wou eerst iets met lekker veel kleur,maar vind deze zooooo lief
@ Elin. Had even over het stukje van de bedrijfsarts heen gekeken> Ze hebben me vandaag gedeeltelijk ziek gemeld en dan neemt de bedrijfsarts contact op voor een afspraak. Ik vind het prima. Hij ziet zo wel dat ik verga van de pijn en dat ik geen 40 uur kan werken.
Sex, Tsja kan niet zeggen dat ik er niks meer aan vind en begin er ook weer steeds meer zin in te krijgen . Maar heb n zwangere vriendin die de gehele zwangerschap geen sex meer hebben gehad. Dat kan dus ook. Gewoon doen waar je zin in hebt!
Dag meissiees! Hier even niks te melden, zet de pc uit, ben moe. Dagje goed doorgekomen, wel veel oorpijn en keelpijn gehad. Misschien moet ik wat liever voor mezelf zijn en gewoon een paracetemol pakken als de pijn te erg wordt. Heb 't tot nu toe weten te vermijden maar au is au! Hier ook weinig seks. Maar eerlijk gezegd halen we sowieso het gemiddelde van 3 keer in de week (!?) niet hoor. We zijn niet van de sekserds beter een goede kwaliteit dan een hoge kwantiteit! Allemaal een dikke knuffel en dat we maar gauw beter mogen worden!
Ingetje, doe rustig aan en gewoon een para nemen hoor. Volgens de vk kan het echt geen kwaad. Ik doe het alleen als ik zo gek wordt van mijn hoofdpijn dat ik niet anders kan, want werken met hoofdpijn is ook niets
Ik heb nog gauw even een foto in mijn album geplaatst. Ik had 2 weken gewacht met nieuwe foto maken en wauw ik ben echt weer enorm veel dikker geworden. Ik juichte vandaag inwendig omdat iemand zei "weet je zeker dat het er geen 2 zijn?" Ik weet dat er meiden zijn die dat vreselijk vinden, maar ik vond het echt een compliment! *Reuzeblij met haar dikke toeter!*
Nog even een berichtje: Van wie ik het onthouden heb @Jannes; mooi buikie! @FunnyMe; leuk he, dat je de ukkies nu eindelijk kan voelen, heerlijk idee, he! Paracetamol neem ik ook alleen als ik echt pijn heb, zoals vandaag, en ook alleen maar eentje. De laatste weken hebben we wat minder seks, de eerste 3 maanden hadden we toch nog wel 1 keer per week, vond ik toch netjes, ahum. Ah, mijn zin komt wel weer en er zijn ook andere manieren om elkaar te laten zien dat je van elkaar houdt Balen he, al die zieken. Er zit bij mij ook nog steeds pluis in mijn hoofd, om het zo maar uit te drukken en ik haal 10 keer per minuut mijn neus op. Geen idee of ik morgen weer kan werken en anders maar niet. Als ik te vroeg weer heen ga, zul je net zien dat je het niet uitziekt! Voor wat betreft keelsnoepjes; ik wist niet dat er veel niet mochten! Ik heb nu Stophoest, maar die helpen niet echt, zijn alleen maar lekker. Verder kan je gorgelen met zout, zal ik zo ook eens gaan doen. Warme douche nemen als extra kan ook geen kwaad, heerlijk zo voor het slapen gaan! Hebben jullie dat ook? Ik heb eigenlijk altijd wel koude voeten! Nou ben ik al een koukleum, maar ik stap altijd met 'bevroren' voeten mijn bedje in, tenzij ik daarvoor die warme douche heb genomen. Warm worden aan hubbie mag niet, "nee, niet doen, ik heb het nu ook niet echt warm, warm ze zelf maar op" wordt er dan gezegd, haha. Kan het liggen aan mijn lage bloeddruk (100/55)? Zo, ga even GTST en daarna Desperate Housewives kijken, even dom de kop op nul en blik op oneindig Fijne avond! En voor de zieken, we moeten maar wat eerder op bed X Lise
Ingetje, mooie buik ! Hier vragen ze ook regelmatig of het er geen 2 zijn. Moet er alleen maar om lachen. Ben trots op mijn buik ! Weet niet of ik dit nog zeg als ik straks mijn eigen sokken niet meer kan aantrekken .... Lise..sorry hier geen last van koude voeten. Heb warme sokken haha
Pfff over sokken gesproken....weet je wel hoe moeilijk het opeens is om je veters te strikken?! Ik ben even in de leer gegaan bij mijn grote zus. Die heeft mij nu geleerd wijdbeens te strikken welterusten nu echt!
Hallo allemaal! Beterschap voor alle zieken onder ons, balen zeg! Ik neem ook wel eens een paracetamol hoor, als ik hoofdpijn heb. Verder weet ik niet wat je aan pijnstiller oid mag. Ik ben vandaag voor het eerst wezen zwangerschapszwemmen, heerlijk hoor! Lekker actief en ontspannend tegelijk. En mijn buik lijkt ook steeds sneller te groeien, ben er ook echt trots op. Ik had altijd al wel een buikje, maar nu is het een mooi gevormd buikje, heerlijk! Ehm enne de sex hier, het heeft even op een laag pitje gestaan toen ik zo beroerd was. Maar nu is de zin weer helemaal terug hoor @Ingeltje, mooie buik meid! Vergeef me: verder ben ik het ff kwijt allemaal...ik duik zo lekker mijn bedje in. Tot morgen, liefs Steen
@Krisstel: Oef, blij dat ik niet helemaal alleen ben. Als ik alle reacties las, voelde me al helemaal raar en eenzaam Bussum is iets van een kwartiertje met de auto, dus dat valt mee. Eigenlijk ook maar 1 weg die ik moet nemen dus op zich zou het moeten meevallen. Mooie buikjes allemaal. Ik plaats zo meteen ook een nieuwe foto in m'n album. Deze keer eens zonder kleren er overheen, al is het jammer dat je alle naden van kleren ziet. Nu ja @Lise: Hmm, ik zou geen medelijden hebben met hubbie. Maar goed, ik ben dan ook een gemeen mens dat als ze koude handen heeft (en dat is vaak en dan zijn ze ook ijs ijs koud) het t-shirt van der vriend omhoog trekt en haar handen opwarmt aan een lekker warme buik of rug. Als hij dan van de schrik bekomen is, eventjes handen omdraaien, de achterkant is ook koud Tot nu toe ben ik er nog niet de deur voor uitgezet... Maar goed, ik ben ook zo'n koukleum, maar dat is altijd al zo geweest (witte vingers en tenen omdat er geen bloed meer in komt enzo) Geen idee hoe het komt Geboortekaartjes... Ik heb er al wel over nagedacht. Ben ook sterk aan het denken om zelf iets te ontwerpen, maar dan zal ik er echt eens aan moeten beginnen. Het lijkt me erg leuk om te doen, omdat je dan echt iets van jezelf hebt, maar geen idee hoe haalbaar het is. Als het 3 keer duurder is dan "prefab" kaartjes, dan maar niet. Wanneer begin je daar eigenlijk best mee? Niks met zwangerschap te maken, maar heb daarstraks allemaal spulletjes besteld bij Merlin's Cave (winkel met fantasy kleding, spullen ...) om mijn kostuum voor de Elf Fantasy Fair te vervolledigen. Ik hoop dat de blouse past. Heb wel een kostuum bedacht waarbij ik 1 van mn positiebroeken kan aandoen Zijn er toevallig nog mensen die er heen gaan? (is 19 en 20 april bij Kasteel Haarzuilen in Haren).
haha ja idd. veters strikken gaat niet even makkelijk meer. laat het op mijn werk meestal doen door een collega haha.
Net terug van de huisarts. Alles was oke en we hebben het hartje gehoord. Het was net een galloperend paardje
Paracetamol is idd de enige pijnstiller die je mag nemen. Ontstekingsremmers mogen niet! En voor maagzuur, een rennie kan geen kwaad. Verder zijn de meeste homeopatische middeltjes een stuk milder en kunnen vaak ook gewoon gebruikt worden. Let er alleen wel op dat je niet iets hebt op basis van alcohol. Oja en een thijm of drop siroop werkt ook verzachtend op de keel en die mogen ook. En drop natuurlijk altijd lekker. Voor het herstel is rust ook een goed hulpmiddel. Van harte beterschap voor alle zieken onder ons.
tip voor de kjoude voeten je sokke aanhouden in bed hihi hier ook altijd koude voeten en ik hou eerst ff me sokken aan maar als ik dan inslaap van en halverwege wakker wordt pfff warm heet schop ik ze snel weer uit.
Gewone drop moet je ook mee oppassen. Het is niet het zout dat je bloeddruk doet stijgen maar een stofje uit zoethout (waar drop van gemaakt is). Mooie buikies weer allemaal! Je ziet bij iedereen dat de buikjes omhoog gaan...! Ik zat net in bad en zat een beetje te voelen naar mijn baarmoeder (tot mijn navel nu) en ineens voelde ik iets op 1 plek tegen mijn hand tikken, een keer of 10! Nu weet ik het zeker, dat ik de baby heb gevoeld. Het rare is dat ik het aan de buitenkant voelde dus (tegen mijn hand) en niet aan de binnenkant... Herkenbaar? Mijn placenta lag met 12 weken aan de voorkant, dus ik neem aan dat dat nog zo is.
Hey Yule. jij ook weer terug. Heb de kleine helaas nog niet van buiten gevoeld,maar dat komt denk omdat hij/zij me schopt als mijn hand niet in de buurt is haha. Een placenta kan op zich wel draaien. hier lag hij met 12 weken achter.