September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje, ik heb vandaag een ongelooflijke honger....!
    Zit nu nog op het werk tot kwart voor 5 en moet dan nog naar huis om te koken...ik val nu al bijna flauw en heb alleen nog maar sultana's :(
    Ik wilde eigenlijk spinazie koken met vis maar ik hoop dat ik het nog zolang volhou.
    Wat eten jullie vandaag?

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zo heb het even globaal bijgelezen, want wat wordt er lekker door gekletst als je een paar dagen niet bent geweest. :)
    Mijn werkweek zit er weer op en vrijdag voor de pretecho. Ben benieuwd of het geslacht nu wel zichtbaar is.

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@Yule: ik kijk eigenlijk bijna alleen in dit topic :oops: Nu ja, ik lees heel af en toe een paar anderen, maar reageren doe ik echt heel zelden. Maar goed, valt af en toe wel op dat er redelijk "bitchy" gereageerd wordt. Maar wij septembermama's 2008 zijn gewoon allemaal fantastisch lieve mensen :)

@Moppiepoppie: heh, wel een hele leuke gedachte dat je zo je ukje kan knuffelen :D Ik wist dat het eigenlijk best leuk is voor je beebje, maar dan vooral omdat z'n moeder zich dan goed zou voelen.

@Wupje: Hier gelukkig niet zo'n honger. Had dat heel erg de eerste paar maanden, ik MOEST wat eten elke 2 uur of het ging niet goed. Gevolg is nu dat ik geen Sultana's en Evergreens meer kan zien :) Woensdag is hier traditionele Eet-Bij-Je-Schoonmoeder-Dag en vanavond hebben we macaroni. Ben daar heel blij mee :D En kan ik meteen ook weer een paar dikke augurken naar binnen werken. Af en toe cliché zwanger doen kan geen kwaad O:)

Ik denk trouwens dat ik frummeltje nu echt wel gevoeld heb. Vanmorgen in bed voelde ik een paar snelle plopjes die duidelijk verschillend waren van darmgerommel. Helemaal blij dus :D

Soit, nog maar even verder werken. Heb echt geen zin meer, maar ik moet zeggen dat ik vandaag wel heel erg m'n best gedaan heb. Heb zowaar stukken van 2u kunnen doorwerken :confused:

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey Iris klinkt lekker macaroni en zeker met die augurken erbij!
    Moet zeggen dat ik laatst bij de indische kip ook behoorlijk wat augurken gegeten heb, terwijl ik ze normaal helemaal niet zo lekker vind!
    Toch typisch zwangerschapskwaaltje :D
    In ieder geval smakelijk eten!

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Zat laatst een pot augurken in de bus te eten, omdat dat het enige was wat ik nog in m'n tas kon vinden aan eetbaars (en ik had me toch een honger!). Had het eigenlijk als grapje van mijn tante gekregen, haha. Met een pot augurken in je hand kun je net zo goed 'zwanger' op je voorhoofd schrijven, haha.

Weet trouwens niet of iedereen mijn echofoto's al had gezien in mijn album, maar als je nog nooit een superduidelijke beeb op een echofoto heb gezien, moet je zeker even kijken ;) Hebben jullie trouwens ook het idee dat ie me aankijkt op die foto waar het lijkt alsof hij zit? :p

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Zo, weer bijgelezen. Vandaag lekker een dagje vrij, maar morgen en overmorgen mag ik er weer tegenaan, jippie :(
    Voor de degene die het willen weten, vandaag wordt het een macaronischotel mjjjjammie heb ik wel zin in (moet het alleen nog even in elkaar flansen 8) )
    En hier nog steeds niet echt iets gevoeld, soms denk ik van wel, maar helemaal zeker ben ik nog niet ;)

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik eet vandaag left over van gisteren. Mannetje is niet thuis en ik moet haasten, want ga gezellig naar de bios: 27 dresses. Hoezo vrouwenfilm :D

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o meiden moet ff spuien hoor voel me kl*te. alles doet zeer heb een koorts gevoel heb ik niet heb gemeten. zit met een dik vest aan en de kachel op 21 en nog heb ik het koud net maar een paracetamol genomen hoop dat ik me wat beter ga voelen. pfff. mijn zoontje is ook niet in zijn hum die loopt om elk wisse wasje te piepen lijkt wel of ie het voelt dat mama niet lekker is. nou kom later nog wel ff kijken.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja en wij eten ook macaroni jippie bleee geen trek op het moment. pfff

10. Faith79

Faith79 Lid

22 aug 2007
    28
    0
    0
    Hoi allemaal,

Eindelijk weer een berichtje.
    Nu na een week en 1 dag last gehad te hebben van obstipatie eindelijk naar de WC geweest (mbv Lactulose)
    Wat kun je chagerijnig worden als de boel niet doorloopt ;)

Iris B: google even naar: fenomeen van raynaud
    ik heb ook last van dode vingers en tenen en er is best wat informatie over te vinden

Groetjes Faith

11. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Die is zeker duidelijk moppie! Een hele mooie echo ook.
    Als je in mijn album kijkt zie je een NOG duidelijkere! :)

Wij weten ook dat het een MEISJE gaat worden!

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Klavertje: wat heb jij een verschrikkelijk dottig dochtertje! Wat een leuke meid. En leuk dat ze een zusje krijgt.

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Leuke foto Klavertje, en een meisje, geweldig!

Wil iemand nog even het volgende op de lijst zetten: 21 april 20 weken echo, 24 april afspraak vk. En 10 april vk mag komen te vervallen als die er nog op staat, dank je wel!

Yule, ik ben het met je eens, dat het hier heerlijk gezellig en iedereen even meelevend is!

Ik heb vandaag weer gewerkt, dus het wordt niet laat vanavond....enne ik heb al mijn nachtdiensten tot de 20 weken weg kunnen ruilen. Joehoe, ik hoef dus geen nachten meer, heerlijk hoor!

Fijne avond!

14. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Ik zag dat mijn afspraak voor 24 april met de verloskundige ook nog niet op de lijst staat. Wil iemand die voor mij erop zetten. Alvast bedankt.
    Straks weer naar yoga. De derde les al weer. Even een uurtje ontspannen.
    Hier nog steeds misselijk, volgens mij gaat het de hele zwangerschap door. Al hoop ik het niet. Het mag nu toch wel eens stoppen. :)

Groetjes Marieke.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Het is hier inderdaad geweldig! Gezelligste topci ooit, er is nog geen verkeerd woord gevallen (en ik kan het weten, ik zit er al vanaf het begin en heb ALLES gelezen;))
    Mooie echo's en hoera voor klavertje die als eerste weet wat er in haar buik zit! Een meissie!
    Ik ga gauw mijn pizza eten (slecht he!) en met de voetjes omhoog. Misschien lees ik vanavond nog even bij.

xxx inge

16. decia

decia Lid

26 mrt 2008
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik hoop in September mama te worden. Ik ben nieuw op dit forum, en hoop hier mijn draai wat te kunnen vinden. Ik ben 3 september uitgerekend en alles gaat tot nu toe goed.
    Ik lees allemaal positieve dingen hier, het klinkt echt gezellig.
    Groetjes Decia

17. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hoi Decia, welkom hier!

Ik heb helaas het gevoel alsof ik de griep ga krijgen....hoop dat het niet doorzet :cry: Maar voor de rest mag ik absoluut niet klagen. Ik wilde zaterdag graag meedoen met een paardrijclinic, maar twijfel nog een beetje. Als mijn griep doorzet ben ik de klos...

18. decia

decia Lid

26 mrt 2008
    21
    0
    0
    Hoi Sasha, dank je.
    Ik heb net de griep gehad, alleen nu nog snip verkouden.
    Ik rij normaal ook paard, ik durf er nu alleen echt niet meer op, heb geen eigen paard dat ik 100 % vertrouw en wil geen risico nemen, maar ik mis het wel heeeeel erg :(

19. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi!
    Ik heb de beeb ook gevoeld :D
    Wat een bijzonder gevoel is dat toch zeg!
    Ik moet de kraamzorg nog regelen, maar al die sites beloven de mooiste kraamtijd...ik kan er wel uit 8 kiezen...iemand nog tips?
    Mijn buik groeit ook als een gek, vooral 's avonds is het een echt bolletje :D
    Esje

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hihi over dat knuffelen van de kleine had ik ook gelezen..leuk hé! Goede reden om wat vaker actief te zijn ;)

@Decia...welkom en gefeliciteerd..het is hier ook echt gezellig!
    @Klavertje, wat een mooie echo en gefeliciteerd met jullie kleine meid, leuk hoor! Misschien leuk om ook op de lijst te vermelden?

@Ingeltje, hier ook pizza gegeten..had echt geen zin om te koken.

@Sasha, beterschap!

@Esje, wat super..ik wil ook! :D

Hebben jullie ook nog zo vaak bandenpijn? Dacht dat het nu wel minder zou worden.

Deel Deze Pagina