September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey parretje!

Ik merk dat ik wel altijd gelijk kijk als iemand iets zegt over een nieuwe foto, maar er niet altijd op reageer... vergeetachtig en druk in mijn hoofd. Gelukkig is het niet persoonlijk en vind ik je buikje supermooi! (en zeker vergeleken met mijn blubber!)
    Maar goed dat je het wel zegt meis, want ook dat soort dingen kunnen we hier delen zonder boos te worden of te verwijten!

xxx

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @wupje: tip voor afzakkende bovenstukjes (van broeken), doe er een buikband overheen. Ik heb broeken die wel al goed zitten en sommige die nog te ruim zijn. Dan doe ik over die band en onder mn trui zo'n buikband.

@moppiepoppie: is een kat aaien dan ook gevaarlijk? Ik had het aan mijn vk gevraagd en dat kon geen kwaad zei ze. Alleen niet de bak verschonen.

Ik ben tot nu toe ongeveer 1 kilo aangekomen, dus ik vrij netjes.
    Ik werd vandaag gebeld door de mevrouw van de paramedische hogeschool in Eindhoven waar ik dinsdag de pretecho had of ik nog een keertje wilde komen. Natuurlijk wil ik dat! Dus nu mag ik 21 april nog een pretecho.

Dus ik mag op de lijst voor 21 april een pretecho!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bedankt inge! Ik had hem juist erop gezet omdat jij er na vroeg ;) :)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr je hebt een mooi buikje hoor.

een kat aaien is geloof ik niet erg hoor ik heb bij mijn zoontje wat af geknuffeld met mijn kat heb er inmiddels 2 en een daarvan ligt als ie de kans krijgt bij me. alleen de bak die doe ik niet die doet man lief.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Hster ... babyview in Oosterwolde is een aanrader. Ik ga er morgen heen. Ongeveer 45 min rijden vanaf groningen.

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Iris, succes met autorijden..viel het mee?

@Funnyme en Diddl..alvast heel veel plezier en succes morgen :D

@Wupje, altijd makkelijk om het dan maar op de zwangerschap te gooien. Gewoon lekker de regels volgen ;)

@Yule, mijn buurvrouw zei laatste dat ananas de bevalling opwekt?! Ooit zoiets gehoord? Ik vind ananas ook heerlijk!

@Parr, snap wat je bedoeld..denk dat iedereen dat wel eens heeft. Goed dat je het gewoon zegt en je buik is inderdaad mooi aan het groeien!

@Ingeltje, hier ook geen buikfoto zonder kleding haha :)

Wij hebben net Nasi met rauwkorst gegeten..

Als jullie nog opzoek zijn naar (zwangerschaps)bh's...Hunkemoller heeft nu 3 halen 2 betalen.

Zouden jullie misschien eens willen kijken hoe het verlof bij jullie is geregeld. Mijn bevallingsdatum is 29 augustus (op een vrijdag) en wil graag 4 weken voor die datum met verlof. Volgens P&O is het dan vanaf 2 augustus (zaterdag) in plaats van 1 augustus wat ik zelf dacht. Ik weet dat het maar om 1 dag gaat en wil best die vrijdag werken maar ben benieuwd hoe dit bij jullie is vastgesteld.

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @funnyme ... dan zal de gyn daar wel z'n redenen voor hebben.
    Mij zouden gewoon laten lopen, maar door de zwangerschapsvergiftiging kwamen ze met bijna 37 weken.
    @kaatje ... stoute meid hoor zo illegaal op het net. Werkse!
    @eva .. die dvd is super mooi. Ik heb hem laatst van iemand geleend.
    @decia ... die €10 is alleen tijdens de 20 weken echo hoor. Niet als je een pretecho laat maken.
    @Ingeltje ... van mij mag die agenda ook wel weg hoor. Ik schrijf alles toch in mijn onderschrift.
    @paar ... ik vond het zo overzichtelijker omdat de lijst best wel lang wordt na je naam. Hoop dat je het niet erg vind.
    En ik reageer niet op iedereen en dat is niet omdat ik de een leuker vind dan de ander, maar omdat het gewoon niet bij te benen is.
    Probeer zoveel mogelijk terug te lezen, maar na 3 dagen werken kan ik niet meer op iedereen reageren.

Het glasweefselbehang zit erin! De babykamer is klaar om te worden geverft.

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag allemaal!

Ik ben hier vrijwel elke dag, anders om de dag, maar het is ook haast niet bij te benen. Soms krijg ik ook geen reacties op mijn berichten, dat is wel eens jammer, maar ik lees ook niet altijd alle berichten van een paar pagina's terug, dus kan het niemand kwalijk nemen ;)
    Voor degenen die wel op veel anderen reageren, petje af! Ik kan het me meestal niet meer herinneren en heb er na een dag ook niet veel puf meer voor, sorry...

@Hster; Babyview in Oosterwolde schijnt goed te zijn (ik werk toevallig bij de gemeente in Oosterwolde ;) ) , maar je kunt ook googlen in Groningen, daar zijn er ook een paar!

Hier nog steeds verstopte neus en droge, prikkelende ogen. Mijn zoontje heeft hetzelfde, hoop dat hij morgen op mijn vrije dag wat beter is, kunnen we lekker wandelen en spelen!

Voor degenen die voor het eerst zwanger zijn; zodra je kindje(s) groter zijn in de buik kan je naast de plopjes/trapjes straks misschien ook bijna een voetje pakken, echt waar. Ik had het bij mijn zoontje; hij gaf me toen een trap en ik zag zowat zijn voetje in mijn buik gedrukt, zo leuk (en een beetje pijnlijk ;) )

Zo, ga het restant GTST kijken en daarna zappen!
    X voor iedereen!
    Lise

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wat grappig ... ik werk ook in Oosterwolde. :)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm dan ga ik daar ook werken, dan krijg ik de volgende keer ook een tweeling?

11. decia

decia Lid

26 mrt 2008
    21
    0
    0
    Didll, je hebt gelijk, maar in de volksmond wordt de 20 weken ook wel pretecho genoemd, terwijl dat niet het zelfde is, daar had ik me nu even in vergist, thanks, je hebt helemaal gelijk!
    Loop ik hier iedereen constand te corrigeren, doe ik het zelf fout, zullen de hormonen wel zijn, ha ha.

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Diddl; he, wat grappig, je bedoelt toch ook Oosterwolde (Friesland)?
    Ik woon in Groningen en moet elke dag 45 min heen en ook weer terug met de auto. Niet helemaal om de hoek, maar ik ben er nu aan gewend ;) Vanaf volgende week ga ik 3 dagen werken, dus das te overzien :)

Ik ga zo maar eens warm douchen, m'n hoofd zit zo vol, grrr! Hoop echt dat een goede nachtrust helpt, duim duim!

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh ja, heb net nog snel een buikfoto gemaakt! Lijkt toch wel weer groter dan 2 weekjes geleden?! :)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmmm eeehmmm iemand ook last van incontinentie? Als ik hard hoest, plas ik drupjes.... nee hè.. nu al?!?

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Euh, had het van de week 2 keer....heel weinig, maar toch. Maar ik zit er niet mee, haha, hoort er bij!

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wil iemand mij toevoegen op de lijst, 23 april 20 weken echo...

Overigens vind ik die agenda wel leuk, niet elk wissewasje hoeft erop natuurlijk. maar zo kun je wel zien wie wat gaat doen enzo ;)

17. 4days

4days Niet meer actief

Pfff ik heb t echt zo extreem druk zeg, kom aan niets meer toe, ook niet hier alles lezen. Werk echt zo veel, deze week en volgende week 6 hele dagen, ben echt kapot. Ik had zoiets van nu het nog kan wil ik ff flink geld verdienen zodat we strax als ik niet kan werken ook iets hebben, want ik heb geen vaste baan ofzo dus ik zal een uitkering moeten aavragen. Maar het valt niet mee, zoveel werken terwijl je doodmoe bent.....

Ik duik nu maar weer mn bedje in...
    Groetjes, Cossy

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr en Lise, mooie buikjes.

Ingetje..hier ook urine verlies na hoesten en niezen. tijd voor tena lady haha

Heb vandaag trouwens even uitgerekend wat ik nu minder ben gaan werken. Werk nu 29 uur ipv 40 uur. Nog wel verdeeld over 5 dagen.

Ga nu even brood smeren en zo richting bedje. Ben al vanaf 07.00 wakker.

Truste !

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Babyview in Oosterwolde is idd erg goed ben er met een vriendin heengeweest. Een heel leuk vrouwtje doet die echo's.

En parr volgens mijn vk moest ik me nergens druk om maken bij de een groeid alles nou een keer meer als de ander, en als bij jou net als bij mij verder alles goed is en op schema dan is er niks aan de hand. We moeten er maar mee leven dat we over 6 maand vierkant zijn ;)
    Maar dan krijgen we er weer iets super moois voor terug :D

Zo ga maar eens mijn bedje opzoeken voor iedereen alvast slaap lekker zonder teveel toilet bezoekjes :(

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

van de week was er iemand die iets vertelde over haar kat?

helaas kan ik jullie nu vertellen dat mijn lieve ouwe angsthaas dood is gevonden op de hoek van de straat. ik ben er helemaal stuk van loop heel de tijd te janken. pff. had een verkeerd voor gevoel toen ik de dierenambu. begin van de avond door de straat zag komen. zie lounge voor het hele verhaal. pff wou dat mijn vriend thuis kwam die is werken en weet nog van niks. maar die moet tot 12 uur werken heb hem al gebelt maar krijg zijn voicemail hij mag zijn telefoon niet op zak hebben. nu ga ik maar wachten tot ie thuis komt snik

Deel Deze Pagina