Hoi hoi, nog even snel voor het slapen. Net nog bij vrienden op bezoek geweest, altijd wel gezellig. @ Dreames bedankt voor je tip! Ik heb tot nu toe maar 1 buikband die heb ik wel al een paar keer gebruikt. Ik denk dat ik er inderdaad maar eens meer ga kopen. Ik merk wel dat ik toch liever rokjes draag op dit moment. @ Eva ik doe aan stijldansen samen met mijn hubbie. Zowel latin als ballroom. Tot voor kort dansten we wedstrijden bij de NADB. @ Kaatje verslavend hè als je ook op het werk even kunt spieken op dit forum. Maar wel fijn, is wat makkelijker bij te houden met lezen! @ Ingeltje ja het is af en toe behoorlijk genant, dan voel ik me net zo'n oude oma. Ik heb het vooral als ik moet niezen of lachen. Nou dames welterusten!
Tweety..reageer net in de lounge maar drong nog niet echt tot me door dat je bij ons zat Heel veel sterkte en een dikke knuff.
@ tweety .... heel veel sterkte meid! *dikke knuffel @ydnic zei jou vk toevallig of dat na het zw wel verdwijnt? wil niet dat ik straks al dat gewicht nog zit En ja jij krijgt er wel wat moois voor terug! Mensen die zeggen ook steeds... verwacht je geen tweeling? oooh die heupjes zijn wel breder he.... anders probeer ik er niet veel aan te denken 8) Meiden dank jullie wel dat jullie allemaal posi reageren. Ik moest het gewoon ff kwijt Is wel fijn dat je hier gewoon iets kwijt kan, anders heb je telkens een raar gevoel erbij weet je... Diddl ik snap jou ook wel 8) maar omdat er verder geen uitleg bij stond vond ik het wel een beetje apart... geen berichtje erbij zovan dit leek mij handiger ivm ruimte wat denk jij? @ingeltje ook wel eens als ik moet niezen ja... ik probeer dan ook tegelijk mijn dijen samen te persen haha Even een vraagje dames.. is het mogelijk om jouw beebs hartje op 2 plekken tegelijk te horen? Toen ik gisterenavond luisterde was het kindje deze keer links hoorbaar. Ik ging naar de rechterkant en hoorde wat duidelijk het zwoesh van het navelstreng was maar ook de dunkdunkdunk van het hartje : ik ging terug naar links en daar was hij ook net zo duidelijk hoorbaar als rechts? maar ik had hier begrepen toen dat jij op de juiste plek moet zijn om het hartje te horen?
Goeiemorgen Joepie, het is weer vrijdag \o/ @tweety: veel sterkte @parr: misschien was ie salto's aan het draaien? Volgens mij kan het best aangezien onze ukjes nu superbeweeglijk zijn, want ze hebben nog alle ruimte. Of misschien hoor je het nu overal duidelijk. Heb zelf geen angelsound, dus ook geen ervaring met die dingen. Leuk dat je trouwens ook naar de Elf Fantasy Fair gaat. Wij gaan op zaterdag, dus als je daar een zwangere undead in een zwarte cloak ziet rondlopen, dan ben ik dat hoogstwaarschijnlijk @Ingeltje: Heb ik ook. Ben al heel blij dat zo veel mensen het hebben. Heb het vorige week gemerkt toen ik zo verkouden was. Als ik hard moest niezen terwijl ik recht stond -> aaargh. Denk dat er niks aan te doen is, probeer wel bekkenbodemoefeningen te doen (als ik er aan denk). Ik heb even gemist dat er iets met de lijst gebeurd is? Zo meteen maar even kijken of ik iets zie EDIT: ik zie niks, zal wel weer aan mij liggen. Ben er nu ook zeker van dat ik frummeltje gevoeld heb. Gisterenavond in bed een paar keer. Ik voelde em ergens en toen ik m'n hand daar legde en zachtjes drukte kreeg ik een plopje terug. Hoera Minder leuk is dat ik echt wel vocht lijk vast te houden. Niet normaal hoe mijn horloge plots in m'n pols gedrukt staat, terwijl ze echt redelijk los zat. En m'n nagels... grrr... ik heb altijd sterke nagels gehad, maar nu is het één scheur- en brokkelfestijn. Maar goed, hoort er allemaal bij... Oh, autorijden gisteren heb ik dus overleefd M'n vriend vond het een beter idee om eerst even op het lokale industrieterrein rond te karren. Stond stijf van de stress en de auto heeft een trauma overgehouden aan mijn vertrek um... kunsten, maar we hebben het overleefd, woehoe. En het begin is gemaakt. Straks ook m'n eerste yoga les, ik ben benieuwd. Maar eerst nog een werkdag doorploeteren. Fijne dag allemaal, dames
Goedemorgen, IrisB: ben blij dat je het autorijden overleefd hebt! Tweety: sterkte! Wij zijn gisteravond weer bij de VK geweest en alles was weer goed. De bovenkant van mijn BM ligt 1 vinger onder mijn navel en ik heb een buikje naar schatting van 18 weken min 2 dagen (zo zei zij het....). Het geluid van het hartje galmt nog door mijn hoofd. Volgende afspraak vrijdag 2 mei! Fijne dag allemaal
@Tweety: och meis wat naar! Heel veel sterkte! @Krisstel: Ja het schijnt dat in het hart van ananas kinine zit wat de bevalling kan opwekken (als je er veel van eet en je lichaam er klaar voor is hoor, niet bang zijn dat van 1 stukje ananas je baby eruit valt ) @Ingeltje: hier ook urineverlies, heb 1 keer in mijn broek gepiest tijdens een niesbui... mijn vriend lag helemaal dubbel! Ik niet dus. :x
weet iemand of je mierengif mag strooien nu anders moet ik het even aan iemand anders vragen of die het wil doen voor de rest gaat alles goed hier heb gister het hartje zelf gehoord echt speciaal daarna kon ik het niet meer vinden
Goedemorgen allemaal, Ga kijken of ik weer op iedereen kan reageren: @Diddl: Ja is echt een leuke film. Maar ik zou hem je mannetje besparen en lekker met een vriendin gaan. Echt een vrouwenfilm! @IrisB: fijn dat het autorijden goed is gegaan. Ik doe echt alles met de auto, kan me er niets bij voorstellen dat je al zo lang zonder kan. Maar knap dat je het weer gaat doen. Zeker met kleine op komst. Toch handig om auto te kunnen gebruiken. @Ydnic: misschien klinkt het nu alsof je veel bent aangekomen, maar wie weet was het in het begin wat meer en nu niet veel meer. Ik moet woensdag weer op de weegschaal. Ben benieuwd. Hier op kantoor staat er een (??), maar daar durf ik niet op te gaan staan. @Kaatje: Lekker toch dat je op je werk ook even kan kijken. Ik zit op kantoor en kijk zeer regelmatig. Eigenlijk veel te druk voor, maar af en toe toch even kijken of er nieuwe dingen opstaan. Hoop dat ze bij IT niet kijken. Beetje raar dat de manager die voorbeeld moet geven op een forum zit @Eva: wat leuk van je vriendin! Heel attent. Hoe was hij? @Ingeltje: ben het met je eens voor wat betreft de lijst. 20 weken echo's zijn leuk, maar daarna elke VK afspraak erop hoeft van mij ook niet. Als je gaat, laat je het in een berichtje toch meestal weten. @Krisstel: ik ben op vrijdag 5 september uitgerekend en mijn eerste dag is zaterdag 6 augustus. Dus denk wel dat het klopt. @Lise: mooie buik hoor!! @Tweety: dikke knuffel voor jou. Heel verdrietig als je afscheid moet nemen van je lieve huisdier. @MssAce: fijn dat je weer een fijne afspraak bij VK had! @Jessejaime: denk als je het vanuit het potje doet met handschoenen aan dat het geen kwaad kan. Bedankt allemaal voor de complimentjes over mijn buikfoto. Ging er bijna van blozen Ik heb een Blije Doos aangevraagd (die je bij Prenetal moet ophalen over een tijd). Die had mijn schoonzusje ook en zitten hele leuke dingen in! En je krijgt er dan ook weer in na de bevalling. Die Felicitas die wimpel ik wel af als ik ze niet op bezoek wil. Verder nog geen dozen hier. Maar misschien ga ik die van het Kruitvat dan ook nog doen. Morgen gaan we naar Baby-Dump, dus misschien krijg ik er daar ook een. Morgen gaan we kijken naar een babykamer en alle andere spullen. Heb er zoveel zin in! Lekker door de winkels kinderwagens testen en kamertjes bekijken. Hoop dat we goed slagen! Nou ga ik maar weer eens aan het werk
Goedemorgen! Ben net terug van de huisarts en hebt zalf gekregen voor mijn puisten. De ha was niet helemaal tevreden mee dat ik iets wou hebben maar hij heeft toch iets gevonden wat tijdens de zw mag, Fucidin. Nu hopen dat het werkt want het zijn niet alleen van die kleine puistjes maar er zitten ook pijnlijke tussen. Verder over die afspraken lijst, ik heb het liever wel want dan kun je kijken wnr iemand wat heeft. Ik weet uit ervaring dat als jij dit in een bericht plaats dat er overheen wordt gekeken, met zo'n lijst gebeurt dat niet.
Aaaah... het gaat over het al dan niet toevoegen van de agenda aan de lijst? Daar ben ik helemaal voor. Het is leuk om te weten wanneer iemand wat heeft en ik vind het ook handig want zo zie ik elke dag wanneer IKZELF een afspraak heb en dan vergeet ik het zeker niet (geen overbodige luxe met die zwangerschapsdementie van me ). Vind het echt niet onoverzichtelijk of zo...
Ik vind de lijst ook handig. Zoals IrisB al zei, dan kunnen we ook onze eigen afspraken zien, want ook hier veel last van zwangerschapsdementie.
Goedemiddag! @Tweety: sterkte meissie! Ik weet wat het is om een kat te verliezen! Je mag best verdriet hebben, hoor! Lucht op! @Jessejaime; gevoelsmatig zou ik zeggen dat je beter niet in de weer moet gaan met mierengif...voor de zekerheid zou ik het door iemand anders laten doen, je weet maar nooit! Ik ben al wat aan de beterende hand, nog wel erg hoesten, voelt heel droog en wordt er 's nachts wakker van! Mijn zoontje voelt zich ook al wat beter, al eet hij nog niet zoals normaal. Hij ligt nu wat eerder op bed voor zijn middagslaapje. Verder niet veel te melden. Ik merkte net wel tijdens wat poetsen dat mijn buik echt in de weg begint te zitten, vooral met bukken. Is zo vermoeiend! Zal alleen maar erger worden X Lise
@Parr; je hebt zeker een buikje, maar joh wat ben je enorm slank zeg op die foto met 4 wkn! Supermooi. Alleen in verhouding daarmee zie je je buikje, want normaal heb ik zo'n buikje als dat jij hebt met 13 wkn hahaha. Mooie trouwfoto ook, wauw! @Dreames: Tja, de vk zei eerst ook dat aaien wel kon maar nu ik er niet resistent voor blijk te zijn zegt ze dat ik mijn handen goed moet wassen. Wist ik dus ook niet... @Ingeltje: heb wel af en toe een raar gevoel als ik net ben wezen plassen, alsof er nog iets uit wil druppelen ofzo. Euh.. klinkt bizar, haha. @Tweety: is hij overreden? Mijn kat is sinds eergister een soort van ziek. Hij eet niet en heeft 39,7 graden koorts. Heeft bij dierenarts een antibioticum, een koortsremmer, een anti-overgeefmiddel (niet dat ie dat doet; hij at niet eens) en een infuus gehad. Hij at gister wel weer nat voer. Hij schijnt ook keelpijn te hebben; raar dat katten dat kunnen hebben. Ben echt blij dat het wel weer iets beter gaat. 100 euro bij de dierenarts! Jeetje, al blut voor de baby er is. Hoop ook dat het niet besmettelijk is omdat ik volgens mij niet zo goed oplet of ik m'n handen goed was, zeker de laatste twee dagen toen ik nog niet wist dat ie ziek was. Pas sinds gister doetie heel raar en verstopt ie zich de hele dag... Vind het heel erg dat jouw kat overleden is... Zou echt alles over hebben voor ons beestje... Ben nu dus van keelpijn af maar heb kriebelhoest in de plaats gekregen :S Hoop echt dat beebje geen last heeft van al mijn kwaaltjes. Is echt zo moeilijk slapen zonder een fatsoenlijke neusdruppel; kan echt in paniek raken als ik wakker word en alles zit dicht en ik kan er nix aan doen. Maar ja, dat otrivin durf ik nu echt niet meer voor beebje. Hoe moet je nou weten of je placenta goed doorbloed is of niet? Ik duik weer in me bedje. Dikke kus
Misschien een agenda kopen? Niet cynisch bedoeld hoor, maar ik heb het ook gedaan (agenda zat eerst zonder problemen in mijn hoofd), maar nu ik er een in mijn tas heb, vergeet ik niets. Gewoon alles in opschrijven en elke dag even kijken. Vind persoonlijk zo'n overzicht met wie wanneer naar VK moet beetje overbodig. Je vertelt er toch wel over. Maar dat is persoonlijk.
@ingeltje .. je kunt het proberen. Zou je graag een tweeling willen dan? @decia ... geeft niks meid. Vergissen kan altijd ... was het maar waar dat je voor 10 een pretecho kan krijgen. @lise ... ik bedoel idd oosterwolde in friesland. Mooi buikje heb je hoor! @tweety ... he bah meid. Altijd vreselijk om een huisdier te verliezen. Gecondoleerd. @parr ... zal er de volgende keer uitleg bij geven. Je hebt ws het hartje en de navelstreng gehoord. @ms ace ... fijn dat alles goed was. Lekker ruim badje voor jullie uk. We hebben de pretecho gehad! Zal zo wat foto's in mijn album plaatsen. Echt prachtig om je kindje zo te zien ... ben helemaal verliefd. De beentjes werden steeds bijelkaar gehouden, dus het was moeilijk om het geslacht te bekijken. En eigenlijks is 16+5 weken ook nog iets aan de vroege kant. Ze dacht dat het een meid is, maar onder voorbehoud. Met de 20 weken echo moet het dus echt duidelijk worden. Maar ik ben al helemaal blij ... 4 meiden, wat een rijkdom! Ons klavertje 4.
Arme papa, heb dan als man nog maar eens wat in te brengen... ! @Tweety: Wat erg van je kat! De mijne is al bijna 15 jaar, maar moet er ook niet aan denken dat ze er straks niet meer zal zijn. Sterkte!
Ach... als het klopt wat we hebben gezien, komt er hier ook weer een meisje bij. Mijn man vindt het geweldig...