Hai ladies, Zo lekker gedoucht en nu heerlijk slapen. Ik was vanavond niks waard, alleen maar op de bank gehangen. Hopenlijk gaat het morgen weer beter. @ jannes en elise dank voor jullie advies! En het klopt ook wel, ik moet het ook gewoon duidelijk zeggen als ik het niet volhoudt. Ik laat het woensdag wel weten hoe het gegaan is. @ Yule hoe gaat het nu met je? Volgens mij merk jezelf meer van die schok dan je kleintje. Die zit lekker beschermd! @ Ingeltje gefeliciteerd met je job! @ Azeb leuk wij hebben ook de quinny freestyle gekocht van mijn neef. Welke kleur heb je? Wij hebben zwart met lichtbruin. Nou welterusten iedereen!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Limidje *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂ *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Elin ... 26 jaar ... 2e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ? 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ... *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 78 september mama's! meisje ... jongen ... verrassing ... geheim Agenda: April: 01: parr1983 vk, MirandaT test 02: Jannes vk, Jikke vk 03: Yule vk, wupje vk, mamameike gyn 05: IrisB pretecho 2D 07: Roshi vk, Lola vruchtwaterpunctie 08: Jessejaime 16 weken controle Lise controle ziekenhuis 09: Lola vk, meisje84 vk, Jikke 20 wkn echo 10: Diddl vk , Decia vk 11: MssAce 20 weken echo 14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk, Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo 16: Jannes 20 weken echo 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken echo, eva1983 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Kristel 3D echo Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/[/quote]
Goedenavond dames! Verstopte neuzen opletten!:Ik krijg weleens update's van elke week v/d zwangerschap. Dit zat er bij eentje: Waarschijnlijk heb je een verstopte neus, dit komt doordat je neus is opgezwollen. Dit kan de gehele zwangerschap duren. Je maakt meer bloed aan wat opgezette aders tot gevolg heeft en waardoor je neus verstopt lijkt. Vervelend, maar houdt er rekening mee dat je hier last van zult hebben tot het einde van de zwangerschap. @Jale feli met jouw meissie! Zo wij worden best wel roze moeders hier ofnie @Ingeltje yeeeeeeeey! mooi zo! van harte meid! Ook uit die update zegt dat door het groei van het baarmoeder en kind kun je bandenpijn hebben. Dit kan steken zijn of een zeurend gevoel en dit kun je ook de hele zwangerschap houden. Maar goed als jij het niet vertrouwt gewoon de vk vragen hoor! ik heb het ook weleens, ik ga morgen navragen. @Krisstel 7 ons maar *zucht*...... bofkont! Zo dat was het. Morgen controle bij de vk en de beeb's hartje horen. Mssn opnemen met mobiel? En nogmaals weet iemand wanneer je het best kan beginnen met geboortekaartjes uitzoeken? Slaapse!
@Ingeltje...misschien gaat het aankomen nu voor mij wel beginnen @Azeb..leuk dat je een kinderwagen via Marktplaats hebt gevonden. @Parr...ooooh nee hé. Heb sinds gisteren ook een verstopte neus en vannacht echt niet kunnen slapen. En dat zouden we nog minimaal 20 weken 'moeten' volhouden? mijn buurvrouw heeft rond de 25 weken geboortekaartjes uitgezocht en vorige week besteld (toen was ze 36 weken). Wij gaan over een aantal weken ook eens kijken (we weten al uit welke collectie). Nou ik ga vliegen want moet om 9:00 uur bij de eeste klant zijn. Mijn man en ik zijn vandaag 8 jaar bij elkaar dus tijd om weer eens lekker uit eten te gaan. Weet iemand een lekkker restaurant in de buurt van Utrecht?
Goeiemorgen @Yule: oei Maar denk niet dat je je al te veel zorgen moet maken. Is maar een klein schokje en het gaat inderdaad bijna altijd van hand naar hand. En als je er niet gerust in bent, gewoon VK bellen. @Ingeltje: proficiat met je job. Goed dat je aangenomen bent, dat is weer een zorg minder. Hopelijk wordt de keelpijn ook snel beter, want dat is inderdaad niks. Staat op je werk trouwens de airco aan, niet dat je er veel aan kan doen, maar dat kan het herstel ook vertragen (droge lucht). @Jale: veel sterkte. Hopelijk gaan die aanvallen snel weg. Gefeliciteerd met je meisje trouwens @parr: Dat vraag ik me nu ook af Heb net even gegoogeld en daar kwam ik tegen dat ze graag 2 tot 3 maanden op voorhand de bestelling hadden (als je iets uit de catalogus zocht) en 3 maanden als je iets speciaals wou. Ik zit nog altijd in dubio over het al dan niet zelf ontwerpen van iets. Zelf maken wordt helemaal niks denk ik, geen idee hoeveel ik er nodig heb (valt op zich best mee), maar ik weet niet hoe ik me ga voelen t.o.v eindeloos gefriemel in een paar maanden. Geduld is niet echt mijn mooiste deugd Denk dat ik gewoon iets leuks probeer te tekenen en dat dan ergens laat drukken. Maar moet je natuurlijk wel weer op tijd mee zijn. Maar.... er zijn verschillende mensen die al kinderen hebben, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? Heb vannacht van de echo gedroomd. Eerst was het een jongetje (en leek die heel erg op z'n vader ) en daarna wisten ze het niet. Waren wel rare echo's want de beeb had een soort tweed pak aan Jawel. Heb niet zo veel zin in werken vandaag. Ik wil thuis zitten en allemaal plannen maken voor ukje Nu ja, dat doe ik hier natuurlijk ook, vandaar dat de concentratie zo bagger is (en mn tempo bijgevolg errug laag). Straks ook nog een bespreking *zucht* @wupje: veel succes met notuleren. Ik zou gewoon af en toe pauze vragen want 3,5u vind ik al veel als je helemaal in "normale" toestand bent. Denk dat ze zelf ook wel pauze nodig hebben, tenzij het allemaal van die die hards zijn Hoop dat je je er op kunt concentreren, zou een grote ramp worden als iemand mij dit nu vroeg Fijne dag allemaal! Parr, veel plezier bij de VK, het blijft leuk om het hartje te horen MirandaT: veel succes met je test. (Oh, nog eens over die agenda. Als we allemaal elke 3 weken of sneller naar de VK moeten, zou ik het er ook niet meer op zetten. Maar echo's natuurlijk wel)
Goedemorgen! Even weer een snel berichtje vanaf mijn werk Tjeetje, wat veel meiden op komst! Ik hoop dat ik het volgende week dinsdag bij de controle zie en anders over 2 weken bij de 20 weken echo, ben zoo benieuwd! @Jannes; he, wat leuk, ben jij manager communicatie? Ik ben communicatieadviseur, dus we hebben hetzelfde vak! Hier ook aangekomen, zo'n kleine 4 kilo denk ik, afhankelijk wanneer ik op de weegschaal sta Dat van die verstopte neus heb ik ook gelezen, ik krijg ook elke week per email een update voor de zwangere en de baby, kan je kijken hoe het met het kindje is (groei e.d.) en wat je als zwangere ondergaat. Wel leuk om te lezen! Hier nog steeds wel verkouden, verstopte neus en keelpijn! Duurt nu al een week, ook het slikken doet zeer! En ik ben gisteren door mijn rug gegaan, dus bukken gaat moeilijker. Voel me soms echt een oud vrouwtje Nou, ga aan het werk! Fijne dag! X Lise
Goeiemorgen dames Ik heb ook zo vreselijk last van een verstopte neus, om gek van te worden. Gisteren hebben wij een geslachtsbepalende echo laten doen, ze kon alleen helaas niet goed zien of het nou een jongen of een meid was, het enen moment zag ze schaamlipjes en het andere moment een piemeltje . Ze twijfelde te erg om ons duidelijkheid te kunnen geven maar ze was zelf zo nieuwsgierig dat we over een aantal weken nog eens terug mogen komen. Ik moest wel contact op nemen met mijn verloskundige omdat mijn placenta voor de uitgang lag(zegt nog niks nu maar moet wel in de gaten gehouden worden) en omdat het hoofdje wat groter was dan normaal is met 18 weken. Dus dat ga ik zo maar even doen. Spannend en leuk he meiden al die nieuwe kleren en babyspullen.
ook goedemorgen! heerlijk gedouchd! Is mij wel opgevallen dat mijn vingernagels harder zijn. Normaal breken ze zo. En ook mijn zin voor nagelbijten is weg! ik heb nagels Zometeen om 9.40 vk voor controle. ben benieuwd hoe de bloeduitslag is. Mannetje heeft B posi. Ben benieuwd wat ik heb En daarna lekker shoppen voor ondergoed, sokken en toppen/shirts! ohja en een navelpiercing! toedels!
He wat toevallig. In hetzelfde vakgebied. In wat voor type organisatie werk jij? En doe je interne of externe communicatie? Ik ben zelf manager corporate communications bij een internationaal bedrijf. Werken zo'n 3500 man op de locatie in Nederland en de rest wereldwijd voor wie wij ook de communicatie aansturen. Erg leuk! Wel heel moeilijk om een vervanger voor te vinden. Gelukkig nog even de tijd. Hier ook snotterig en verstopte neus. Normaal nooit last van! En ook last van bandenpijn. Soms opeens een harde buik van de aanspanning van de banden. Gelukkig niet te vaak. Wel steekjes hier en daar. Morgen weer naar de VK. Ben benieuwd. @Parr: een navelpiercing? Dat kan toch niet als je zwanger bent. Weet van mijn schoonzus dat hij er bij 20 weken uitmoest omdat de navel groeit en je dan kans hebt op scheuren.
Gefeliciteerd! Ik ga altijd erg graag eten in Utrecht bij Le Connaisseur, een wat goedkopere eettent. Kan wel druk zijn en soms is de ruimte wat krap, maar het eten is veeel en heeeeerlijk. Veel keuze ook. http://www.leconnaisseur.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=42 Ik heb even een hartslag-videootje gemaakt, die ik aan mijn familie wil opsturen per email. Kunnen jullie op de link klikken om te kijken of de link werkt? Want ik weet niet zeker of ik de goede link heb http://www.youtube.com/watch?v=TbCVTpTcw-4
hoi hoi, Even snel vanuit het werk. De baas is er niet dan dansen de muizen op tafel...hi hi! Over de geboortekaartjes hebben wij nog niet zoveel nagedacht maar ik weet bij ons in Reuver hoef je niet zo heel ver van te voren de bestelling te plaatsen. De printservice heeft echt ontzettend veel mappen en ik denk dat we in juni deze mappen eens gaan doorkijken. Hier hebben we ook onze trouwkaarten besteld dus de mensen kennen ons nog wel. @ Irisb grappig hè die rare dromen. Ik heb ze ook wel vaker en dan vertel ik ze 's ochtends aan mijn man en die ligt dan helemaal dubbel hoe ik het allemaal bij elkaar droom. Vannacht had ik juist een heel enge droom...had iets met inbrekers te maken @ Delayla jammer dat er nog geen geslacht te zien is. Maar ja beter even wachten en het dan zeker weten i.p.v. dat de VK het niet goed heeft! En zeker als je terug mag komen is het niet zo erg, heb je ukkie toch weer even gezien @ Krisstel gefeliciteerd met je 8-jarig jubileum !
He meiden Even snel want ik moet zo aan het werk. Werk deze week halve dagen, en vandaag van 1 tot 5, vind ik iets minder want 's middags doe je veel meer dan 's morgens maar ach, heb wel lekker uitgeslapen. Verder gaat het hier goed, OOK een verstopte neus, erg irritant! Wel apart dat er zoveel last van hebben, ik wist dus echt niet dat dat ook een kwaaltjes was. Verder is mijn buik aan het groeien denk want heb de laatste dagen veel last van "buikpijn" maar als een soort spierpijn, echt bandenpijn dus... Ben dus benieuwd hoe mijn buik er over een paar dagen uitziet Over de geboortekaartjes, wij gaan na de 20 weken echo kijken. Had leuke gezien van Woezel & Pip dus even zoeken! Verder zijn mijn darmen wat van slag, kon de laatste weken amper naar de wc en nu ineens 3 keer per dag, ook erg veel lucht in mijn darmen Meer mensen last van? Zo, op naar werk! X
Wat mijn darmen betreft: ik p..p altijd erg makkelijk, vaak bij stress heb ik last van di.rree. Ook nu gaat het dus nog vrij makkelijk. Ik drink wel elke ochtend een glas Hero Fruitontbijt. Heleboel vitamines gelijk binnen en heel veel VEZELS! Idd jammer delayla, dat ze het nog niet konden zien. Nog ff geduld dus! Wij gaan 18 april voor de 20w echo. Erg benieuwd! Dromen doe ik ook erg veel en raaaare dromen hoor... vreemde combinaties van mensen en gebeurtenissen.
Effe een leuk staaltje van zwangerschapsdementie....ik zat gisteren op het einde van de dag lekker in de tuin toen de telefoon ging. Ik dus met telefoon naar buiten en er verder niet meer aan gedacht. Vanochtend lag de telefoon nog steeds buiten...... @ Tinkerbel ik herken je klachten helemaal. Ook hier veel lucht in mijn darmen en ook veel lage rugpijn. Die arme kleine van ons zal bijna een koptelefoon op moeten zetten van al dat geluid in mijn buik!
Wat stom zeg! =D> ( of zal ik er bij vertellen dat ik dat 2 weken geleden ook deed... en toen de telefoon afging, het even duurde voor ik hem buiten vond )
@Eva1983: dat je erover droomt, is wel begrijpelijk, want in je dromen verwerk je de angsten die je (onbewust) hebt. Ik droom er ook voortdurend over @Janne en Lise: En ik studeer binnenkort af voor mijn master communicatiestudies
Ik zat zaterdag in de auto, ging parkeren, stapte uit en ik dacht: dat is ook raar, mijn motor blijft gewoon lopen...bleek dat ik de sleutels ook gewoon had laten zitten en gewoon uitgestapt was met een lopende motor... Heerlijk die zwangerschapsdementie Esje