Hoi Meid! Nee ik ben een juli-mama! morgen alweer 11 weken zwanger! het gaat wel goed, wel de laatste tijd erg last van mijn rug, maar de misselijkheid neemt gelukkig al af! dus dames hier houd moed! Spannend hoor je eerste echo! succes, mijn echo was ruim 2 weken geleden, de foto's staan in mijn album... hoop dat alles goed met je gaat! hoiu me op de hoogte, liefs rensie
Wat een leuk en actief forum is dit zeg! iedereen trouwens heel erg gefeliciteerd! Ik zal de lijst even proberen bij te werken met mijn gegevens... Fijne dag allemaal! groetjes!
Hallo, Ik heb af en toe een beetje ongikrampen, herkennen jullie dit ook? Ik merk dat ik er een beetje onzeker van wordt....... Grappig Ingeltje! Elise, veel plezier bij je schoonouders!
@ingeltje ik denk ook precies te weten wanneer ik zwanger ben geworden. 18 dec. echt grappig ik heb ook terug zitten denken. mag je pas in week 6 bellen dat komt mooi uit dan mag ik ook vanaf morgen bellen dan zitten we in week 6. maar eerst ff naar de HA @steen, ik herken dit met vlagen. dat blijkt erbij te horen heb ik op een ander forum gehoord. maar ik word er ook wel een beetje onzeker van hoor. liefs elise
Ja hoor, ik voel ook af en toe rare dingen in mijn buik. Ik geloof dat je je pas zorgen moet maken als je echt hele erge steken van pijn voelt en het uitstraalt naar je liezen? Dat zei onze huisarts in ieder geval. Ik probeer me dus maar niet te druk te maken. Bovendien; je kunt je wel druk maken, maar dat helpt niets, het gaat er toch niet van over! Lekker rustig aan doen en vertrouwen hebben...meer kan je niet doen!
Ik ben ook eerst naar HA gegaan, omdat ik ook niet wist wat ik moest doen. Foldertje meegekregen van VK en bij onze praktijk werkt het zo dat je in de 6e week mag bellen, maar kan bij jou wel anders zijn hoor! Bij ons ook echo enzo pas heel laat...grrrr...balen!
Dag dames, Ik kom net bij mijn beste vriendin vandaan, zij is 17 weken zwanger. Ik had een cadeautje voor haar gekocht, een rompertje, echt heel schattig. Ze was er heel blij mee! We hebben hard gelopen (doen we altijd samen). Ondanks lichte misselijkheid ging dat best aardig! Halverwege kon ik toch mijn mond niet meer houden en heb ik het haar verteld. Ze vloog me om de hals en ik hield het echt niet droog. Ben zooooo blij! Ze zei: "Nu zijn we toch nog tegelijk zwanger!" en vond het echt super leuk. Ik heb gezegd dat ze het wel tegen haar vriend mocht zeggen, daar kreeg ik ook een enthoustiast SMS-je van. Ik hoop dat mijn vriend niet boos is, want hij wilde het echt nog geheim houden. Maar ik moest het echt aan iemand zeggen hoor! O leuk, leuk, leuk, kunnen we samen winkelen en over baby's kletsen...
Dat quoten met de lijst gaat niet helemaal goed, de kop wordt nl kleiner. En uiteraard wil ik het origineel niet veranderen. volgens de kalender wordt het een meisje, zelf denk ik een jongen (vorige keer werd een ook een jongen terwijl er meisje in de kalender stond). Dus wellicht, kan iemand dit meenemen bij een update. Groetjes
Hoi september mama's ! Proficiat met jullie zwangerschap ! Geniet ervan en eh.....niet teveel zorgen hè !? Voor je t weet zijn de 12 weken om.......en ben je alweer.....30 weken XFD
Dank je wel meiden.... ik moet zeggen dat de krampen nu ook weer weg zijn....je let natuurlijk ook overal op he. Ik ben lekker met mijn moeder en de honden naar het bos geweest, heb ik wat afleiding gehad! Was echt heerlijk weer zo, en anderhalf uur lopen is ook weer goed he! Fijne avond!
Hey Dames, Ik herken dat wel een beetje zeurderig gevoel in de buik, net of je ongi moet worden. Vind ik af en toe ook echt spannend. Heb ook nog steeds periodes dat ik echt naar mijn wc papiertje kijk of er toch echt niets roods te zien is. Gelukkig heb ik het de komende tijd erg druk met mijn werk en studie dus denk dat dat we lwat afleiding geeft. 1e echo is namelijk pas over 4 weken en ik denk dat ik me daarna pas echt gerust voel. Vandaag de hele dag op pad geweest. Ben nu dan ook best moe. Ga lekker mijn huispakje aantrekken en op de bank liggen. Heerlijk! Boer zoekt vrouw maar eens kijken. Kijken jullie dat toevallig ook? Funny me heel veel succes morgen met je examen! Groetjes, Vlinder79
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Selina26 ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar, 2e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: jongen 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *xlns ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Denise85 ... 22 jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 13 september 2008 *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje Nu: 31 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA _________ *SheDevil 1e echo gyn 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn _________ *Foover 1e echo VK _________ *Selina 26 1e echo Gyn 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna 1e afspr VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Carol78 intake vk 23 januari: *Pupke 1e (inwendige) echo 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 30 januari: *Sablovesgeof echo 05 februari: *Yule intake vk _________: *Vlinder79 1e echo 06 februari: *pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] en de [ / quote] weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren! @ aapje: ik heb je gegevens bewerkt hoor
Ja er bestaat 30% meer kans op een miskraam en 10% meer kans op een meerling. Hoi hoi, Jeetje wat hebben jullie weer veel bijgekletst..ga er eens even voor zitten.. @Dewi, Selina, Marieke, Elin, Denise, Aapje, Eva en Floddertje, Eefje en Xlns (hoezo veel? )...gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Funnyme..dus toch niet alleen gekeken hihi... Vind het nog knap hoor, wij hebben ondertussen al iets meer gekocht Zo te lezen hebben vele van jullie ook van die fijne kwaaltjes ..wij zijn een nachtje eerder terug gekomen van ons weekendje omdat ik echt te beroerd ben. Slaap erg slecht en die bedden daar lagen echt niet. Verder nog steeds pijnlijke borsten en moe...maaaar dit hebben we er allemaal graag voor over Ik ga ook lekker mijn pyjama aandoen en Boer zoekt vrouw kijken net als jij Vlinder.
Hey meiden. Ik kom me ook voorstellen. Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Ben Kaatje85 en volgende de calculater nu 4 weken en 1 dag zwanger. Na bijna 3 jaar proberen en net volgens de ICSI. Heb 3 september een LEO operatie gehad en in de 4de spontane cyclus dus ook spontaan zwanger geraakt. Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst ! Liefs kaatje
Krisstel, wij hebben bij mijn vorige zwangerschap ook veel meer gekocht. Toen hadden we het badje al, kleertjes en nog veel meer gekocht. Maar ja toen hadden we met 7 weken het hartje zien kloppen. Met 7 weken 5 dagen is ons kindje gestorven. Oke voor veel mensen is het nog geen kindje maar voor ons was dat het wel al. Nou van leren is niets meer gekomen. Het lukt gewoon niet.
Hoi ik mag me ook hier aan sluiten, ik ben dus net als mamameike op 2 sept uitgerekend echt super nu maar hopen dat alles goed gaat, ik vind het leuk dat we dus veel op 4 weken of 5 weken -ik ben vandaag 6 weken hier gelijk op tegaan en dus voor iedereen de zelfde spanningen hebben om te hopen dat we allemaal de 12 weken halen tot de 40 weken. groetjes elvira