Parr, gelukkig luisteren ze nu wel op het werk en krijg je een normaal rooster. Tinkerbell. Kan me voorstellen dat je baalt. al 4 maanden van te voren thuis zitten.is gelukkig wel doorbetaald.dat scheelt dan wel weer.
@parr het gaat wel weer hij ligt nog op bed hihi was zo sago als wat vanmorgen. de koorts was weer weg. ze kunnen idd koorts krijgen vantandjes mijn zoontje wordt ook 9 van de 10 keer verkouden als ie weer een tandje krijgt. @tinkerbell jeetje meid das idd balen. vind het wel een rarre rede hoor omdat je zwanger bent net of je dan minder bent.
Hallo allemaa, @Elise: fijn dat alles goed was bij de VK. Ben benieuwd of je gevoel over een jongetje klopt. @Pupke: een jongen. Wat leuk! En vandaag weer een pretecho.... Ik ben ook een meisje-meisje dus iedereen denkt bij ons ook aan een meisje (ikzelf ook), maar wie weet krijg ik dan ook wel een knulletje. @Hster: jammer dat ze het nog niet konden zien. Wellicht volgende keer. @Parr: Fijn dat er nieuw rooster komt. @Kaatje: wat een druk programma deze week. Goed opletten hoor dat je voldoende rust. Ik heb mijn mannetje moeten beloven dat ik doordeweeks nog maar 1 avond dingen plan. Moet beetje op mezelf letten. @Tinkerbell: Wat een vervelende situatie. En ik begrijp je heel goed. Zou ook echt gek worden als ik al vanaf 1 mei thuis zou zitten. Ben na 3 weken vakantie ook altijd wel weer blij dat ik aan de slag kan. Mijn mannetje zei al dat weken voor bevalling voor mij drama worden. Hier op zich alles wel goed, alleen echt met regelmaat last van bandenpijn. Vannacht gewoon een tijdje wakker gelegen omdat ik krampen had en spieren maar bleven aantrekken. Heel irritant. Wordt er soms ook wel onzeker van: is dit wel ok? Gelukkig om 18.00 uur naar de VK dus kan ik het haar allemaal vragen. Ben ook erg benieuwd naar mijn gewicht. Buik gaat zo snel laatste weken. Mijn startgewicht was 57 kilo, eerste controle 59 kg, dus denk wel dat ik over 60 heen ga. Buik groeit wel enkel naar voren. Wil dat niet ook wat zeggen over geslacht? Fijne dag allemaal!
sorry even een heel ander berichtje tussendoor.... Ik was net te horen op radio 538, ik heb voor het eerst mee gedaan aan de jacht op mr X en heb de hint geraden en 100 euro gewonnen! Was wel gek om mezelf te horen (het waren maar 6 woorden geloof ik), maar voor 100 heb ik het wel over
Goedemiddag Net langs het stadskantoor geweest, om het kindje te erkennen en wat is dat toch speciaal dat het kindje nu de achternaam krijgt van mijn vriend, kreeg het eventjes te kwaad hihi zullen de hormonen wel zijn Allemaal geregeld én gelijk geregistreerd partnerschap aangevraagd , en 2 juni gaan wij in "ondertrouw" ZEER leuk dus .. en is dat al niet genoeg mogen we vanmiddag ook nog ons kindje gaan bewonderen! Mijn (onze) dag kan niet meer stuk! Fijne middag allemaal!
dniise: Van harte gefeliciteerd, wij moeten ook nog gaan, alleen krijgt de kleine mijn achternaam, ik moet er dus nog even achteraan of dat uberhaupt wel kan. Veel plezier vanmiddag bij de echo! Mss Ace: Gefeliciteerd, 100 euro is nooit weg natuurlijk!
Jannes, naar voren is toch een jongetje? haha ik weet het niet meer Mss Ace.. Leuk ! Idd raar jezelf te horen. 100 euro is weer mooi meegenomen . Dniiss dat klinkt als een leuke dag ! Wij moeten idd ook nog even een afspraak maken voor de vruchterkenning Zit hier te balen. is de box net gebracht dus mijn vriend zet hem in elkaar. blijkt de la niet te passen. Dus ik de babydump gebeld of ze dan niet alleen de la konden komen onruilen maar nee moet de hele box weer uit elkaar, in de doos en dan straks hopen dat die andere box wel goed is. Mijn vriend kwaad,wil gelijk zijn geld terug,dus ik zeg.. kan gebeuren. fabrieksfoutje.. En nu is hij dus blijkbaar boos op mij.... ga zo maar even boodschappen doen.. al heb ik zijn hulp nodig voor het tillen. Fijne dag !
@Mss Ace: lekker zeg 100 euro! @Kaatje: hebben die mannen nu ook al last van hormonen? Wel irritant dat ie niet goed was die box. @Dniise: wij gaan morgen naar het stadhuis. Eerst naar de VK, dan erkenning regelen en daarna lekker babyshoppen! Ik had net thuis 2x een flinke kramp in mijn onderbuik. Het voelde echt menstruatieachtig aan en duurde een halve minuut ofzo. Ik had me niet druk gemaakt (niks gedaan eerlijk gezegd vandaag) dus ik snapte niet waarom ik dat had. Ook heb ik vaak een keiharde bal in mijn buik (harde buiken?) Zou het kwaad kunnen? Ik ga morgen naar de VK dus dan vraag ik het ook gelijk aan haar.
Precies, dat mag alleen om een reden die niets met de zwangerschap te maken heeft, zoals een reorganisatie van het bedrijf waarbij jouw afdeling wegvalt ofzo. @ de dames die niet zoveel te besteden hebben. You are not alone. Wij hebben het ook krap en we hebben alleen nog maar wat rompertjes gekocht. Zeker geen grote aankopen gedaan zoals een kinderwagen of box. Dat zal allemaal tweedehands worden. Maar ik vind het niet erg. In liefde zal ons kindje niets tekort komen.
Mooi gezegd, en ik ben het daar helemaal mee eens, je kan alles nog zo duur kopen maar wat heeft het kindje er aan? Die ziet toch echt niet of het van Marktplaats komt of nieuw uit de winkel. Zolang het maar veilig is denk ik bij mijn eigen. Zijn jullie al een beetje uit over de namen? Meisjes namen hadden we al heel snel, maar de jongensnaam vind ik heel erg moeilijk, stiekem hoop ik dan ook maar op een meisje dan hoef ik me over die jongensnaam niet druk meer te maken.... Maar een jongen is natuurlijk net zo welkom, maar alleen wat lastiger qua naam. Ik wil graag een makkelijke maar niet veel voorkomende, korte naam.
yule die harde bal is als het goed is je baarmoeder kom net thuis van de boodschappen en mijn vriend ligt op bed. hij heeft knallende koppijn dus daar zal zijn humeur aan liggen. heb hele grote boodschappen gedaan maar alleen het verse spul meegenomen en de rest laat ik morgenochtend thuis bezorgen.
Dat snap ik, hihi! Ik bedoelde eigenlijk dat ie meestal gewoon ontspannen en zacht aanvoelt, maar de laatste dagen meer als een keiharde steen. En dat voelt echt vervelend. Vandaag met die menstruatiekrampen erbij vond ik het echt niet leuk meer. Ik maak me zorgen maar misschien om niks?
Als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff de vk bellen. die kan je waarschijnlijk zo gerust stellen. Nou volgens mij heeft die man van me echt last van mijn hormonen. hij is dus boos omdat ik mijn papieren ( afschriften enzo) nog niet heb opgeruimd en de hond niet uit mezelf heb uitgelaten.. jaja en dan zeggen ze wat over vrouwen en hun hormonen. Ga nu maar snel mijn papieren opruimen. Liefs kaatje
zijn er al zoveel sept mama,s poeee sluit me aan 2 sept 2008 uitgerekend wel heel erg leuk dat er zoveel mama,s zijn. allemaal 18 weken 3 day,s
Leuk ! nog een september mama erbij. Elin, hier zijn we gelukkig al uit de namen,dus daar hoef ik me op het moment niet druk om te maken. Wij zijn voor korte, stoere namen gegaan.
Hai ladies! Nou ik heb mijn zware woensdag overleefd! Ik ben nu wel nog even op het werk maar het meeste is gedaan. Vanochtend het notuleren tijdens het managementoverleg ging gelukkig goed. Ik ben gewoon een keer extra naar de wc gegaan en de pauze die werd ingelast duurde lang genoeg. @ Irisb wij kiezen er ook voor om het geslacht niet te weten juist omdat mijn man het dan aan niemand wil vertellen, en dat kan ik echt niet! Als ik het weet dan mag wat mij betreft ook iedereen het weten. Dus daarom laten we ons maar verrassen! @ Kaatje je hebt het maar druk met je programma en dan ook nog eens de hormonen van je man, hi hi! Succes met alles @ Parr gelukkig een nieuw rooster. En na de vakantie gewoon weer opnieuw voor een fijn rooster vragen. @ Tinkerbel wat een baaldag zeg! Die boete zou mij ook kunnen overkomen maar van je contract dat is echt balen. Waarom kun je niet een detachering voor een korte periode krijgen? Ik heb zelf ook ooit voor een detacheringsbureau gewerkt en daar probeerden ze toch ook echt wel korte opdrachten te vinden voor een medewerker. Anders kost het hun zelf alleen maar geld. Maar ik vond dat thuiszitten ook niks. @ MssAce proficiat met je prijs! Ik geloof dat ik gelijk ging uiteten.... @ Yule ja die krampen is vervelend zeker met zo'n menstruatie achtige pijn maar het schijnt er toch echt bij te horen. Ik heb deze week de hele tijd zo'n koortsgevoel en gisteren ook veel rugpijn en buikpijn en onbewust maak ik me dan ook wel zorgen maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet. Maar anders bel je gewoon even de vk, weet je het zeker!
Yule: Ik heb het voornamelijk als ik de hele dag druk ben, dan lijkt het wel of ik een bowlingbal heb ingeslikt, maar zodra ik even rustig ga liggen trekt het weg, blijft het bij jou hard of wordt het dan ook weer 'soepel'? Anders gewoon even VK bellen. Babydreame: Welkom en heel veel plezier hier bij de kletskousen!
Heb ik ook. Als ik verkeerd zit of bezig ben, voel ik hem aanspannen en dan wordt het heel strak/hard. Heb er ook menstruatiekrampen bij en soms ook steken in schaamstreek. Ik moet over uur bij VK zijn, ga eens vragen wat het is en of het slecht is. Zal het daarna hier laten weten. Maar zover ik weet zijn het gewoon bandenpijnen. We zitten nu in een fase dat onze buik veel groeit, dus het hoort er naar mijn idee gewoon bij. Hoe vervelend het ook is.
@tinkerbell wat een vervelende situatie ik zou maar eens naar de rechtsbijstand gaan om te vragen wat je hier mee moet of eventueel mee kan. Want ze mogen niet zomaar je eruit gooien omdat je zwanger bent. Nou sterkte in ieder geval. @parr fijn van je rooster @jannes ik heb ook last van bandenpijn en in combi met lage rug pijn kon eergisteren en gisteren bijna niet lopen. dat wordt nog wat, maar gelukkig heeft mijn accupunctuur iets geholpen. @mss ace super gefeliciteerd 100 euro is altijd lekker. @dniise gefeliciteerd kan me voorstellen dat dat emotioneel is. met of zonder hormonene hoor. haha @yule veel plezier morgen. @babydreame gefeliciteerd en welkom.