Wat een triest verhaal Ydnic, daarom zeg ik zo vaak tegen mijn ouders dat ze moeten genieten! @Yule, ja wij vinden hem ook super mooi..maar errug duur! Denk dat het een trip trap gaat worden. @SheDevil, denk ik wel een logisch gevoel...zou ik volgens mij ook hebben. Lekker je hart luchten hier! @Lola, gelukkig was het urine!
Ik wilde even laten weten dat ik elke dag trouw al jullie berichtjes lees, maar op dit moment weinig inspiratie heb om zelf wat te schrijven.....maar ik blijf jullie berichtjes gewoon lekker volgen Misschien dat ik binnenkort weer wat meer kom schrijven. Alles ok hier, veel werken maar ook druk met leuke dingen. Tot snel!
Goeiemorgen dames, Hoe is het met jullie allemaal ga straks even alles terug lezen. Kan iemand op de lijst zetten dat ik 23 april de 20 weken echo heb, is wat later dan 20 weken maar kon niet anders. xxx
@Shedevil. Wij hebben nu een kaartje op het oog bij www.geboortekaartjes.nl zitten leuke bij en ook nog een soort van betaalbaar Dikke knuff meid. en als je je eenzaam voelt zijn we er voor je hoor.. ook al is het vanaf een afstandje @Krisstel, super dat je hem/haar gevoeld hebt..en gefeliciteerd met jullie 8 jarig jubileum. Wij hebben eind deze maand alsweer 9 1/2 jaar. en zouden bij 10 jaar een groot feest geven,maar ja dan is die kleine net een paar weekjes,dus wordt waarschijnlijk een gezellig tuinfeest met vrienden Leuk die buikfoto ! @Yule..gelukkig krijgen we bijna vakantiegeld.kan je daarvan een gedeelte apart zetten voor de stoel @Decia..wat heb jij een super baas dat je een aangepaste stoel krijgt.. ik zou daar mooi naar kunnen fluiten. Mooi buikje en heb bij de stamboom gelijk even naar je foto gespiekt haha. @Ydnic..wat erg van je collega. die ziet er helemaal naar uit om van haar pensioen te genieten en dan dit.. sterkte. @Lola. jeetje wat zal jij geschrokken zijn.gelukkig was het urine.. denk idd dat hij/zij op een zenuwtje heeft gelegen/getrapt waardoor de sluizen open gingen. @Eva leuk weer eens wat van je te horen.. lees maar lekker mee hoor, en goed te lezen dat alles goed gaat met je Kwam er net achter dat ik geen drinkontbijt meer in huis had, dus heb vandaag voor het eerst sinds ik zwanger ben weer echt brood op als ontbijt.. valt tot nu toe nog prima. Hoef pas om 12 uur te werken,maar ben er toch maar vroeg uit gegaan want ze komen in de ochtend mijn boodschappen brengen. zo lullig als ik dan nog op bed lig. Fijne dag !
hello ladies @shedevil....t is niet makkelijk om alles alleen te doen denk ik...we zijn er hier voor je meis, als je eens even lekker van je af wil mopperen of ff je hart wilt luchten! @lola....wat zal je geschrokken zijn inderdaad! gelukkig viel het mee...pfff ik denk dat wij redelijk goedkoop klaar zijn met de babyspullen deze keer, tot nu toe heb ik uitgegeven: 150 euro voor twee kinderwagenbakkken en twee voetenzakken, 75 euro voor twee bedjes, 55 euro voor een commode en straks nog 420 euro voor de kinderwagen. Het enige wat ik dan nog nodig heb is een maxicosi maar die ga ik wel even ergens lenen. Voor het kamertje hebben we tot nu toe 175 euro uitgegeven aan behang, saus en verf. al met al dus krap aan 800 euro. Wil ook heel graag een nieuwe mamafiets dus ben druk aan het sparen om die er uit te krijgen, wij hadden een budget van 2500 euro, maar het scheelt wel dat we natuurlijk al een kindje hebben. Ik moet zo voor controle, krijg ook mijn eerste injectie vandaag omdat ik mee doe aan een onderzoek ten voorkoming van vroeggeboortes. Dan krijg je of een injectie met progesteron, wat mijn lichaam te weinig aan maakt waarschijnlijk ook de oorzaak is van de miskramen en de vroeggeboorte die we al eerder hebben gehad hoop weer wat vaker online te zijn maar heb het weer eens veel te druk om alles bij te lezen Liefs en tot na het weekend! Meike
@Eva, tot gauw! @Delayla, hier ook pas de 20 weken echo als ik 21 weken en 5 dagen zwanger ben. We hebben hem samen op de 23ste @Kaatje, ook gezellig een tuinfeest! Lekker weer en dan zo'n hummeltje erbij Klinkt lang 10 jaar vind je niet? Dus je was toen 13 jaar? @Meike, succes met de injectie vandaag. Oooh ik ben echt helemaal verliefd. Gisterenavond echt duidelijk de kleine gehoord. Echt gekriebel (als een vlindertje) en nadat ik op mijn buik duwde nog een keer. O Vanmiddag komen de meubeltjes dus we hebben de komende dagen lekker wat te doen.
Pffff...das schrikken zeg. Mijn hart zit zelfs in mijn keel. Niet meer doen hoor! (jouw incontinentie neemt dus duidelijk ergere vormen aan dan die van mij! Ik vind het al erg dat ik af en toe een beetje plaste, jij hebt gelijk je broek vol! Nee, grapje hoof, want ik snap dat het heel erg vervelend moet zijn...) Marije, Anne-Marijn, Trijntje, Meike, Freya (hihihi), Marijke, Ellemijn, Nijntje (haha)???
mamameike. dat doe je idd netjes. veel succes op de controle zo en met je injectie Krisstel.jep ik was 13 en hij 16. Leuk vooruitzicht, de meubeltjes !
Goeiemorgen! @Lola: oei, dat is schrikken. Gelukkig was het "maar" urine en niks ergs. (Al is het natuurlijk wel erg vervelend) @parr: Goed dat je een rustig rooster hebt kunnen krijgen. Blij dat ze toch rekening met je houden. *Wupje: Ah, goed dat je die vergadering zo vlot bent doorgekomen *Krisstel: Jeej, je hebt em ook gevoeld. *iedereen die ik nu vergeten ben: sorry Ik ben tegen volgende week een zombie als ik zo slecht blijf slapen Vannacht weer tig keer wakker geworden. Als ik slaap slaap ik wel goed, maar al dat wakker worden is niet handig... En 's nachts zit m'n neus ook helemaal verstopt. Vanavond ga ik voor de eerste keer zwangerschapszwemmen. Best spannend, maar ik denk wel dat het erg leuk wordt. Blijf het jammer vinden dat het tijdens de zomervakantie stopt En morgen weer yoga. En dan lekker een paar daagjes thuis, want ben deze week 3 avonden achter elkaar weg en dat is toch een beetje veel van het goede Ik zie de lijst even niet, maar ik geloof dat er vandaag wel echo's/gyn/vk bezoeken waren: dus veel succes en plezier Geniet van jullie donderdag, ik ga vandaag nog een beetje meer aftellen naar zaterdag. Gelukkig is die echo al om 9u15 op zaterdagochtend, dus dat valt ook weer mee. Hopelijk is die van ons ook zo leuk als die van ... um... naam vergeten Klinkt wel een beetje als wat wij ook krijgen zaterdag (dvd met alle uitleg etc.) Oh, Pupke was het (weet het weer omdat het ons enige jongetje tot nu toe was)
Hallo allemaal, Gisteren naar VK geweest en alles goed. Mooie bloeddruk, baarmoeder zit 2 vingers onder de navel, baby had mooie snelle hartslag en ik ben in 4 weken maar een kilo aangekomen, dus zit nu op 60.6kg. Had veel meer verwacht. Leuk was dat ze zei dat ik met mijn lengte (1.78m) en bouw, waarschijnlijk alleen maar naar voren blijf dragen. Laten we het hopen Moet wel echt meer rust nemen. Harde buik en bandenklachten waren een beetje teveel van het goede. Dus heb gisteren op de bank gelegen met een kruik, in bad geweest en lekker op tijd naar bed. En heb mijn vriend moeten beloven dat ik er ook echt op ga letten. Ga ik ook maar doen, want is geen prettig gevoel. @Cossy: ik had die klachten dus ook. Harde bal onderin mijn buik en bandenpijn. Gisteren naar VK geweest en ik moet echt meer rust nemen. Heb het moeten beloven. Dus 's avonds niets meer plannen en weekenden niet vol plannen. @Shedevil: wij hebben voor zowel een jongen als een meisje een top 3. Daar gaan we dus uit kiezen. Wat betreft achternamen. Je ex-vriend kan het kind erkennen. Dat is niet meer dan samen even naar het gemeentehuis en beide een kriebel zetten. Doe je het na de geboorte dan is het lastiger, want dan moet dat gelijk met het aangeven van het kind. Dus moet jij mee. Weet niet of je daarop zit te wachten na je bevalling. En wil je het daarna pas doen, dan komt er veel rompslomp bij kijken. Misschien moet je er dan zelfs voor betalen omdat hij/zij automatisch jouw naam krijgt. @Krisstel: wat leuk dat je hem gevoeld hebt op jullie jubileum. Die van ons is ook heel druk, voel hem steeds vaker. Leuk is dat hoor! En wat een leuke foto @IrisB: veel plezier bij het zwemmen vanavond! @Lola: snap dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig bleek het urine te zijn. Hoor je wel vaker toch, dat de spieren niet zo goed meer werken. Misschien wat bekkenoefeningen doen. @Kaatje: fijn dat je je brood hebt binnengehouden. Goed teken! En wat een luxe dat ze je boodschappen komen bezorgen. Doen ze op ons adres helaas niet Beetje de posts gelezen over nieuwe spullen kopen. Snap jullie allemaal, maar kreeg bijna het gevoel dat ik me bezwaard moet voelen dat wij alles nieuw hebben gekocht en niet naar prijzen hebben gekeken. Maar wij willen alles nieuw, hebben het er voor over en kunnen het betalen. Als ik het niet zou kunnen betalen, zou ik ook zeker naar Marktplaats kijken of bij vrienden/familie, heb ik zeker niets op tegen. Maar wij bevinden ons nou eenmaal in een vrij luxe situatie en daar mag je best van genieten. Toch? Werk er hard genoeg voor Fijne dag allemaal!
Dat had ik ook een beetje, dus ik zeg maar niks over dingen kopen eigenlijk. Ik zou er ook niks op tegen hebben om op MP te kijken of bij vrienden en familie, maar ik zit ook in een situatie waarin we alles nieuw kunnen kopen. We hebben beiden flink gespaard en er zijn ook dingen die we van onze families krijgen. Was niet de bedoeling, wij zijn gewoon naar de winkel gelopen en daarna kregen we te horen dat ze een deel betaalden. Maar in principe hoeft dat niet. Maar goed, Jannes, ik snap helemaal hoe je je voelt, want dat heb ik dus ook. En namen... jongensnaam was/is helemaal geen probleem. Maar meisjesnaam En toen we iets gevonden hadden dat we allebei leuk vonden bleek dat er bijna 200 meisjes die naam hadden in 2007. Dus dat idee is alweer geschrapt.
Iris en Jannes. Koop maar lekker alles nieuw hoor ! Zou ik ook doen als ik het kon missen. Heb nu nog veel dingen nieuw,maar scheelt denk een hoop dat ik niet merkbewust ben. Had dus een splinternieuwe kinderwagen voor 135 euro ( bleek die dag ook nog 10 % kassakorting op te zijn) en een maxi-cosi voor 20 euro ( foutje van de winkel haha)De box krijgen we van mijn ouders. Kamertje heb ik wel tweedehands,want vind dat ze daar toch niets aan vies/kapot maken.
Lieve meiden, óók als je wel gewoon je spulletjes allemaal nieuw kan kopen is dat toch heerlijk! Ik denk dat iedereen even blij is met de spulletjes die aangeschaft worden, tweedehands of nieuw! Zelf zit ik er tussenin, we kunnen dingen nieuw kopen, maar er zijn ook dingen die we bijvoorbeeld niet nieuw wíllen kopen, omdat we dat zonde vinden. De babykamer bijvoorbeeld. Die gaat vaak maar zó kort mee! Verder krijgen we veel van familie, allemaal tweedehands spullen en dat geeft me ook weer een heel mooi gevoel. Omdat deze spullen gebruikt zijn door mijn lieve nichtjes en neefjes. @Shedevil: ik heb nog een maxicosi over, gekregen van mijn schoonzus, maar we krijgen er 1 cadeau van mijn schoonouders. Dus als je interesse hebt? (helaas woon ik helemaal in Brabant, maar ik kan eventueel ook wel de stoel in R'dam afgeven, daar woont familie van me)
zo he he.. de boodschappen zijn opgeruimd, de wc's schoongemaakt en een swiffer door de huiskamer heen. Zit nu aan mijn lunch ( ja achter de pc, laat mijn vriend het maar niet zien) en moet zo van 12 tot 6 werken. Fijne dag nog !
He lieve meiden Wat toevallig, dat gevoel kreeg ik ook een beetje hoor Wij hebben het wat dat betreft ook best luxe, we zijn al een paar keer naar een babywinkel geweest en gewoon gepakt wat we leuk vonden. Maar idd, ik begrijp heel goed dat je dingen van marktplaats etc haalt want het is duur genoeg! Zo hebben wij het babykamertje ook van MP. In de winkel was die 1800,-- en via MP 500,-- dus ja, ik ben toch niet gek En Yule jaaaaaaaaa die kinderstoel, wij hebben hem gekocht, was er ook gelijk verliefd op Moeten alleen de kleur van het steoltje nog doorgeven, wil nl even de 20 weken echo afwachten dat we zeker weten een meid krijgen haha, want we willen hem in het roze. TIP voor de mensen die hem willen: Kijk eens op ebay, daar is die een stuk goedkoper (nieuw) ivm de dollarkoers. Thanx voor alle lieve berichtjes over mijn werk. Helaas mag mijn contract dus wel opgezegd worden door de opdrachtgever omdat ik zwanger ben, ik heb natuurlijk nog wel gewoon een baan namelijk! Maar ach, we zien wel, eerst deze maand nog even volmaken. Vanaf maandag weer fulltime (40 uur!) 3,5 week, daarna even uitrusten. En over urineverlies, vervelend he Ik heb er maar een klein beetje last van, net als Ingeltje) maar het blijft irritant! Hallo we worden moeder hoor, geen overgrootoma Morgen alweer vrijdag, lekker bijna weekend
hello september mamma's nou met mij gaat het ook prima hoor heb 22 april me 20 weken echo zooo spannend hoop dat ik dan kan zien wat ik krijg vorige week was ik naar de VK en die zei dat me baarmoeder al bij me navel zat dus dat ik of wat eerder of dat me baarmoeder te hoog zat of dat ik een groot kindje krijg nou ik hoop maar dat ik wat verder of me baarmoederte hoog zat want een groot kindje ik ben maar 1.58 zo blijft er niks van me over lol ow dat urine verlies daar heb ik wel last van vooral als ik weer es over me nek ga wat ik vooral sochtends of savonds nog doe en dan kan het nog eens gebeuren dat ik in me bed plas kindje doet eht ook erg goed ik voel hem haar elke dag schoppen vooral als ik net gegeten heb of net wakker word gisteren ben ik wezen winkelen met me moeder was zo gezellig heb leuke spullen gekocht en de wibra heeft ook leuke dingen zeg en de i love mamma/pappa/opa/oma rompertjes zijn nu 2.5 perstuk bij de prenatal en voor de dames die in amsterdam wonen de goedkoopste winkel voor baby spullen is de Baby Boem en dat winkeltje er naast in de Kinkerstraat ik heb mijn joolz bloom wagen gezien en die is daar 650 compleet terwijl ze in de rest vand e winkels 800 of 900 euro zijn
Hallo! Hier ook alles goed, ben gelukkig aan de beterende hand qua verkoudheid e.d. Nog wel wat hoesterig. De beebs zijn af en toe best aan het schoppen, kan alleen nog niet zeggen wie nou wanneer schopt Wij kopen eerst geen kinderstoel, we hebben al een Stokke staan voor mijn zoontje en pas na een half jaartje of zo kopen we er 2 Stokkes bij. Ze kunnen er toch niet eerder dan met ongeveer 8 maanden in, als ze zelfstandig kunnen zitten. Ik ga zo eens op Marktplaats kijken naar wipstoeltjes en boxen. Als wij alles nieuw zouden kopen, waren we direct bankroet! En van sommige tweedehands dingen kan je haast niet zien dat ze wat ouder zijn dan een nieuw exemplaar! Oh ja, vraagje; wie slaapt er met een kussentje tussen de benen, of is dat al eens gevraagd? Sinds 2 weken doe ik dat, dan heb ik ook niet van zulke beurse knieen als ik wakker word. Ik slaap alleen op mijn zij, meestal de rechter, met de knieen opgetrokken. Nou, ik ga even verder! Fijne dag!
Nee ik slaap in een soort schroef houding dus half op me zij half op me buik met een kussen slaap ik nog niet heb ook geen last van me knieen weet alleen dat ik wel gewoon zelf wakker moet worden en niet moet worden gewekt door een wekker want dan krijg ik echt een slechte ochtend
Ik slaap wel met een kussentje tussen mn benen. Maar meer omdat de fysio dat geadviseerd heeft ivm mn bekken.