Wat is het rustig hier hihi, ben geloof ik de enige die niets te doen heeft op vrijdag avond Hubbie naar de voetbal, zit hier een beetje darten te kijken hihi Heb maar weer een buikfoto gemaakt Ben er achtergekomen dat mijn moeder(inmiddels overleden) tijdens mijn zwangerschap toxoplasmose heeft gehad.. Als ik zo de berichten lees op het internet mag ik blij zijn dat ik helemaal gezond ter wereld ben gekomen zeg @ Cossy : we hebben dezelfde uitslag van de nekplooimeting! Super goed! Toch weer een stukje geruststelling he?! @Wupje : ik heb niet echt hele goede kookkunsten dus ik bespaar je mijn ideeen Net door manlief gebeld, kunnen gratis een Quinny kinderwagen + maxicosi en een box meenemen van een vriend van hem en die mensen zijn echt netjes dus ben zo blij als dit wat is!
Ik maak vaak een curry van kip de dag van te voren, dan hoef ik alleen in de keuken te staan voor de bijgerechten. Straks in mei als Raven en Ivo jarig zijn houden we weer een grote BBQ voor ongeveer 15 personen, de dag van te voren marineer ik de spareribs en sate en maak ik alvast de garnalen klaar. Maar daar heb je vandaag weinig aan, hoop dat je toch nog wat makkelijks en leuks voor je gasten hebt kunnen verzinnen. Op de site van de Appie staan ook vaak leuke tips.
goedemorgen meiden o wat een nacht vanaf 4 uur met mijn zoontje in bed gelegen die heeft heerlijk geslapen maar ik niet zo . heb weer hoofdpijn herkend iemand die klacht? wordt er niet goed van elke dag heb ik het vandaag al vanaf dat ik vanacht wakker werdt. zo maar weer wat innemen. ga nog ff wat op de bank hangen. tot later vandaag.
@Tweety: hoofdpijn heb ik inderdaad ook regelmatiger dan vroeger, vooral 's nachts. Schijnt erbij te horen, je vaten worden wijder, ook in je hoofd en dat geeft hoofdpijn. Wat wel kan helpen is een koud washandje in je nek of op je voorhoofd. Gaan de vaten weer ietsje dicht van. @Dniise: mooi buikje hoor! En bruin! Zonnebank of vakantiebruin? Of van jezelf, dat kan natuurlijk ook nog. Energieleveranciers: mag ik dan toch even reclame maken voor Greenchoice? Is goedkoper dan NUON, alleen maar groene stroom (goed voor het milieu, zou iedereen moeten doen) en goeie service. Je wordt niet lastig gevallen met bergen folders of papierwerk. Gewoon stroom en verder geen poespas. Ik heb het nu 3 jaar, zelfs rond een verhuizing liep alles prima en ik ben er super tevreden over. (en ik had het aan de deur afgesloten)
Joehoe vakantie! Vandaag gaan we lekker met vrienden naar Sanadome in Nijmegen en vanavond uit eten, heerlijk! Dank jullie wel! @Parr, super dat je in New York gewoond hebt. Wij zijn echte Amerika fans, hihi! Maar ik zal ze de groeten van je doen @Ingeltje, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, hartstikke goed meid! Wat betreft alcohol, ik dronk voor de zwangerschap ook al bijna nooit, dus mij kost het absoluut geen moeite om het de laten staan...ik heb meer moeite met de filet americain, ik zou er ik weet niet wat voor doen op dit moment @jannes en Lise, ik ben ook Rhesus negatief, met bloedgroep O En krijg inderdaad ook een anti d spuit met de 30 weken. @Muiz, wat goed dat je helemaal gestopt bent met roken! @Cossy, heerlijk is dat he zo'n goede nekplooimeting, ik had precies hetzelfde als jou! @Wulpje, je kunt ook allerlei kleine makkelijke hapjes maken: wraps gevuld met pesto en rauwe ham, boursin en zalm (mag jij dan niet...) gevulde eieren etc. succes! @Ydnic, ja dat was ik die naar NY gaat, hihi bedankt! @Irisb, veel plezier met de pretecho vandaag! @Tweety, wat vervelend die hoofdpijn. Ik herken het ook wel, maar bij mij komt het meestal vanuit mijn nek... Wat betreft het aantal kinderen: Mijn man wilde vroeger geen kinderen, en nu wil hij er één. Maar ik laat alles op zijn beloop, ik ben al helemaal happy dat ie nu helemaal er voor gaat. En we zien het wel. Als ik zie hoe leuk hij het nu vindt..... En blijft het er bij een, dan is het ook goed. Allemaal een fijn weekend, ik zal morgen nog wel even langs komen!
Goedemorgen meiden. na een nacht van 3 uurtjes en heel veel pijn ( bekken) kom ik even trakteren. Vind het nog een beetje vroeg voor taart,dus heb ontbijt Kom straks misschien nog ff spieken,maar krijg veel visite en wil tussendoor nog ff naar bed. Fijne dag !
Hey meiden, ik heb de laatste 3 pagina's bijgelezen.... Alcohol Ik dronk al bijna nooit alcohol, dus ik heb totaal geen moeite om het te laten staan. Roken deed ik ook al niet, lust geen filet american, biefstuk en franse kazen, dus dat komt ook mooi uit. Het enige wat ik heel erg mis is gerookte zalm!!! Nou weet ik dat ze zeggen dat je alleen geen voorverpakte zalm moet eten. Dus ik laatst naar de viskraam, blijkt dat ze daar ook alleen voorverpakt verkopen. Wel vers zei de goede man....maarja ik twijfelde toch...of moet ik het gewoon doen? @ Kaatje jij zit ook op zwangerschapszwemmen hè? Nou zit ik daar ook over te denken, maar ik ben bang dat ik de enige van ongeveer mijn leeftijd zal zijn....hoe is dat bij jou? En waar heb jij je zwangerschapsbadpak/bikini gekocht? Aantal kids Eerst maar 1 en dan zien we wel. Maar sowieso hooguit 2 (tenzij er een tweeling komt natuurlijk..... )
Eva. ik ben afgelopen donderdag voor het eerst geweest heb nog een gewone bikini maar een maatje groter. was wel een van de jongeren, denk dat degene na mij 26 was en de oudste 35 ofzo.maar daar heb je geen last van in het water hoor.
Dank je wel Parr ! Meiden worden jullie ook wel eens zo gek van die hormonen. Ben jarig, de hele week al in feesstemming..en hoe ben ik de dag begonnen..huilend. Ben gewoon zo moe na een paar dagen slecht slapen, mijn ogen branden uit mijn kop van vermoeidheid. Zit ik hier om half 11 helemaal klaar want er zou iemand komen..belt ze net af..resultaat..huilen !
Kaatje, gefeliciteerd! Alcohol, tja op het moment mis ik het niet, maar bij terrasjesweer zal het wel minder zijn...tijdens de carnaval bewust niet op stap gegaan. Ik heb de eerste maanden van mijn zwangerschap wel alcohol gehad, maar toen wist ik niet dat ik zwanger was Wauw, wat heeft iedereen al veel spullen gekocht, kamertjes e.d. Wij zijn wel nog aan het rondkijken. Het scheelt soms echt veel in welke winkel je een kinderwagen koopt. Tot nu toe is Aken het goedkoopste 8) Verder gelukkig weinig nieuws te melden (onder het motto, geen nieuws is goed nieuws ) Ik ben er trouwens wel uit, ik wil thuis bevallen als het mogelijk is.
Volgens mij ga ik zo ten huwelijk gevraagd worden. tenminste dat hoop ik heel erg. We willen heel graag trouwen,maar vinden allebei dat hij mij moet vragen. Nou heeft hij het de laatste dagen steeds over trouwen, en wat mijn ringmaat is enzo. En nu ben ik dus vandaag jarig. heeft hij zijn overhemd gestreken en moest even weg. Hij is nu de deur uit, en zie dus net dat mijn ring ( die te klein is) weg is uit de kast... Ben benieuwd .... en heel zenuwachtig !
Ow spannend Kaatje, ben benieuwd hoe hij je gaat vragen! Een hele fijne verjaardag en laat je niet voor de gek houden door de hormonen. Lekker genieten, vandaag is jouw dag! 3x hiep hiep hoera!
Jekkia..zelf jou berichtje maakt me aan het huilen ga zo denk nog maar ff naar bed anders is het voor de visite ook niet zo leuk om in mijn buurt te zijn Vriendje is inmiddels alweer een half uur weg. Weet niet wat hij geregeld heeft,en hoe,maar hebben inzicht in elkaars bankrekeningen..en heb nog geen rare uitgaves gezien... We wachten het maar af... erg fijn als je zo weinig geduld als mij hebt qua verrassingen haha.
@ Tweety Ik heb ook zo'n mega last van hoofdpijn, zeker nu zo'n 5 keer in de week wel zo'n 4 a 5 uur lang.Heel mijn slapen gaan eraan onderdoor:S Had het bij mijn gyn voorgelegd en hij zei dat het waarschijnlijk door het piekeren komt @ Kaatje Gefeliciflapstaaaaaart \/ en wat spannend!!! ik hoop het zo voor je! @ Yule Ik heb eigenlijk altijd een hele bruine buik, ben een echte Hollander en zo zie ik er verder ook uit , alleen die buik is gewoon echt buitenlands ofzo hihi .. Heel raar en ik krijg het ook vaak te horen Wij gaan verder klussen met de babykamer prettig weekend iedereen!
@Kaatje: van harte gefeliciteerd! Wat een spanning zeg, vind je het gek dat je een beetje (erg) emo bent! Ik hoop voor je dat je vermoeden waar is... Als dat zo is, dan is weer bevestigd dat mannen niks stiekem kunnen...
Nou meiden.. over een paar maandjes ga ik mevrouw van Koert heten. Hij kwam terug met loempia's ( lekker !) en daarna ging hij boven mijn kado halen. Zat in zo'n tasje van prenatal. Toen ging hij kaarsjes aansteken, en pakte ik mijn kado uit.. Aan de binnenkant van het tasje stond geschreven. Trouwen? Toen zat hij al op zijn knie en kwam er een doosje tevoorschijn met twee ringen... helemaal happy en mijn dag kan niet meer stuk !