September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey Kaatje,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ! :D :D :p :p

En wie weet wat de dag nog allemaal in petto heeft ;)
    Veel plezier en we horen het wel!

Liefs wupje

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik zie net je berichtje, gefeliciteerd! Echt heel gaaf!
    Nu wordt het zeker een emotionele dag!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja dikke kans.
    loop om alles te huilen..en bij het aanzoek...geen traan...

hoezo wordt je raar van hormonen?!

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

hahahaha van harte gefeliciteerd en je mannetje ook natuurlijk!

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

DUBBEL GEFELICITEERD Kaatje!!
    Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen!
    Dat is nog eens een superverjaardag! En laat je hormoontjes maar lekker gaan hoor!

Ik heb gister de vk nog gesproken over m'n suikerwaardes. Ze had zelf de uitslag nog niet gezien, maar omdat ik die ook wist, kon ze idd wel zeggen dat het iets te hoog was.
    Ze heeft nu een afspraak gemaakt bij de gyn voor me over 2 weken. Dus ff afwachten wat hij dan gaat doen.
    Ik let iig nu al maar op wat ik eet en drink en niet teveel suikers binnen krijg. (al zit overal zowat suiker al :rolleyes:)
    Maar zijn jullie ook iig weer op de hoogte ;)

Tweety, sterkte met je hoofdpijn, hopelijk is het snel minder.

Hier ook geen alchol. Ik dronk al nooit en nu ook niet ;).

Fijn weekend allemaal!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    KAATJE gefeliciteerd met je aankomend huwelijk. is je voor gevoel toch goed geweest meid. al een idee wanneer de grote dag gaat wezen?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee denk ergens begin juli.
    hebben niet echt een speciale datum dat we willen ( ja 24 okt. maar dan is de kleine er al haha)
    Wil gewoon een simpele bruiloft, wel met jurk !
    Voor de plechtigheid foto's maken..
    daarna een korte receptie en uit eten met het gezin en getuigens.. hoezo heb ik er al heel lang over gefantaseerd haha.

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo,

Hier ben ik weer even met een berichtje is alweer zolang geleden maar ik was ook zooooooo moe. Heb nu floradix geprobeerd in combi met extra vitamine c en het helpt echt super! Verder gaat alles goed, beebje heb ik vorige week voor het eerst gevoeld en nu regelmatig. Ben nogsteeds niets aangekomen maar juist 4 kilo afgevallen :( maandag weer naar de VK eens kijken wat zij ervan vind ;)

@ kaatje: Gefeliciteerd met je verjaardag en jullie huwelijksplannen meis! let je een beetje op jezelf!
    @ Tweety succes met je hoofdpijn meis! kijk je een beetje uit!

over alcohol, ik heb 1x 1 slokje bayleys genomen omdat ik daar zo'n drang naar had maar was helemaal niet lekker :( hier ook verder geen alcohol

fijn weekend allemaal!

Liefs Shir

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen..oh lekker Sanadom..gaan wij ook twee keer per jaar naartoe. Geniet ervan!

@Kaatje, GEFELICITEERD :D met je verjaardag! Wij vrouwen hebben ook 'alles' door of niet haha...wat super gaaf voor jullie..ook gefeliciteerd! Dus dat wordt trouwen met een dikke toeter..leuk hoor. Succes met alle voorbereidingen!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou meiden
    wat een rust hier.

wij zijn in stukjes op de zolder bezig. hihi zoontje lief is bij opa en oma spelen. we hadden nog een hoop rommel in dozen staan die we moesten uitzoeken hoop is er al weg gegooid nu hebben we ff pauze ff wat drinken aangezien ik waarschijnlijk te weinig drink en hiervan de hoofdpijn kan komen maar ff inlassen. met paracetamol is het goed te doen tot nu toe 1 per 24 uur stel het zo lang mogelijk uit maar je moet er toch aan geloven je wordt er zo moe van. ook sago en dan moet man lief het weer ontzien das ook niet de bedoeling.

@roshi ik kijk uit hoor meid lief dat je het zegt. gaaf dat je de beeb al hebt gevoeld ik nog niet helaas we wachten geduldig af.

nou ga nog ff verder. tot later

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: GEFELICITEERD! Zie je wel, mannen kunnen niks stiekem. Haha!

@Tweety: idd veel drinken helpt wel, vooral water, zuivel en ongezoete drankjes. Ik ben normaal al niet zo'n drinker, maar nu merk ik dat ik er echt op moet letten. Bij elke pauze, of elke keer als ik in de keuken kom, drink ik een glas water. Helpt echt!

Ben net terug uit de stad. Heb bij de Wibra en het Kruidvat echt hele schattige babyspulletjes gekocht voor heel weinig geld. Eindelijk iets gekocht! Omdat het allemaal goedkoop was daar kon ik het wel meenemen. Anders blijf ik over elk kleurtje/maatje/frutseltje twijfelen. Echt erg ben ik.

Wat me wel opvalt nu: dat mensen echt geen enkel respect hebben/moeite doen voor zwangere vrouwen. Ik laat ze zelf altijd voor en sta op in de bus/trein.
    Sta ik met mijn zware tassen in de rij voor de kassa, iemand vraagt me opzij te gaan zodat zij er met haar kar door kan, gaat de persoon na mij in de rij gewoon op mijn plek staan! Ik kon haar wel schieten en heb gezegd dat ik al voor haar in de rij stond. Ze liet me er niet meer tussen!
    En zo heb ik nog wel 10 voorbeelden. Inmiddels is best wel goed te zien dat ik zwanger ben. Er is nog niemand 1 stap opzij gegaan of opgestaan voor mij. :rolleyes: Ben benieuwd of dat ooit nog gebeurt, of dat die tijden voorbij zijn.
    Haha, lekker klagen. Maar ik vind het stiekem toch wel vervelend, want lang staan of wachten is niet relaxed nu.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee? Of juist positief?

12. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

Nog ff over alcohol: ik drink sinds ik weet dat ik zwanger ben geen druppel meer. Ik vind het gewoon onnodig, alles wat ik drink krijgt mijn kindje ook binnen en ik ben niet van plan mijn ongeboren kindje alcohol te voeren. Ik keur het overigens niet af als anderen zo nu en dan wel een glaasje drinken, want uit onderzoek is gebleken dat zeer matig gebruik totaal niet schadelijk is. Maar voor mij hoeft het gewoon niet.
    Ik weet overigens nog niet hoeveel kinderen ik wil... Nu eerst eens gewoon eentje en dan misschien over een aantal jaar nog een of twee, maar voorlopig nog niet.

@ Kaatje85 -> VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! :D:D Wat een geweldige dag voor jou zeg, jarig en verloofd!! Maar er maar een heerlijke dag van met zijn drietjes! ;) Ik vind dat echt zo geweldig mooi als een vrouw zwanger gaat trouwen! Zon mooie dikke buik in die trouwjurk! :D Ps. Ja was je echt de jongste op het zwemmen? Fijn, dat wordt dan nog wat als ik ga!... :p

@ IrisB -> Ben erg benieuwd hoe de echo is geworden!! :D

@ Dniise & Steen -> Leuk zeg, alledrie dezelfde uitslag!! :D Echt een geweldige ook!

@ Yule -> Nou ik heb zelf nog niets meegemaakt sinds ik zwanger ben, maar ik vind sws dat de mensen tegenwoordig erg egoistisch zijn. Hetzelfde als er een oud omaatje de bus in stapt, als je dan niet zelf opstaat doet het niemand! Laatst ook een hoogzwangere vrouw. Echt niemand stond op, en ik stond zelf dus dat werd lastig... Kon die arme vrouw blijven staan... :(

Groetjes Cossy

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo allemaal!
    Kaatje: Gefeliciteerd! Wat een geweldig verjaardagscadeau heb je gekregen. Zijn de ringen mooi? Trouwen is zo ontzettend leuk, ik kijk nog steeds met heel veel plezier terug op onze dag. Geniet van de voorbereidingen!
    Wie was dat ook al weer die reclame maakte voor Greenchoice? Wij zitten er ook bij en zijn er heel erg tevreden over. Goeie service, geen rompslomp en onnodige reclame, niet duur, altijd groene stroom en ook de verhuizing ging prima. Echt een aanrader!
    Ik heb het toen ook aan de deur afgesloten. Vond het best stom van mezelf dat ik me daartoe had laten verleiden, maar gelukkig was mijn man niet boos en is het goed uitgepakt.
    Hier verder alles uitstekend. Gisteravond een bruiloft van een neefje, erg leuk om alle familie te zien, die ons natuurlijk uitgebreid feliciteerde. Ik heb echt een leuke familie, ben ik heel blij mee! Het was een superavond. Wel ontzettend moe vandaag, pas om half een uit bed gerold.
    Vanmiddag kwam een vriendin langs met een zak vol positiekleding en een zak vol Ouders van Nu. Leuk!
    Groetjes
    Rikste

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    GEFELICITEERD kaatje! ooh wat leuk zeg! Misschien daarom dat jouw kennis afgebeld heeft ;) Bij ons had manneke ook over trouwen enzo en ik denk van ja ik heb het wel door wnr hij vraagt! dus niet. Hij had de ring gehaald toen ik weekendje in Engeland was en mij gevraagd de dag na zijn verjaardag.... liep een beetje gek allemaal dankzij mij :( Lang verhaal die ik ooit bij ons MEETING! zal vertellen. Ja daar heb ik ook zin in dames! Lijkt mij super om zo'n meeting te hebben! Verder hebben wij alle verf en lak gekocht vanmiddag. De kleuren van de babykmr worden idd lime-groen, turquoise en creme. Een nieuwe terrarium besteld en een kast voor onde de terrarium gekocht. En vinyl voor de babykmr besteld. Nu lekker uitrusten haha! Ben bekaf!
    Hoofdpijn kan idd door teveel piekeren komen maar ook door te weinig rust/slaap of teveel stress, en dit krijg je idd eerder omdat je vaten groter zijn ivm zwangerschap. Als ik moe ben of teveel stress heb heb ik weer hoofdpijn. Ik heb de beeb ook nog niet gevoeld, ben benieuwd!
    Dat was het voorlopig dames! Ik ga ff gamen!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @ Kaatje, gefeliciteerd! geweldig! en is je ring mooi?

@ Tweety, ik heb ook veel hoofdpijn. maar het scheelt inderdaad als je meer drinkt. ik ben ook niet zo'n waterfan maar het is voor een goed doel he? ;)

@ Roshi, ik ben vrij dun en ook nog maar anderhalve kilo aangekomen. maar de VK zei me dat ik er verder wel goed uitzag en mijn buik klopt ook qua afmeting met het aantal weken zwangerschap. dus ik maak me geen zorgen.

@ Yule, ja de Wibra heeft best leuke dingen he! laatst nog rompertjes gekocht. 2 setjes van 2 stuks. en bij de kassa sloegen ze maar 1 aan, yes!

@ Parr1983: lime-groen, turquoise en creme, klinkt heeeel mooi!

16. Kaatje: Allereerst van harte gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!
    Geniet van alle voorbereidingen... :D

17. Kaatje... en dan ook gefeliciteerd met je verjaardag,
    een heel bijzondere nog wel... ;)

18. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    eventjes terug komen op oxxio: we zijn niet lid bij hun. Ik probeerde het wel vorig jaar maart maar we kunnen niet via automatische incasso doen dus ik zei: dan kunnen we wel stoppen want dat kunnen we niet!. dat snapte de vrouw/ man aan de andere kant van de telefoon, dus zijn we naar essent gegaan. EN NU KRIJGEN WE GVD...... NOG STEEDS REKENINGEN VAN ZE VANAF MAART VORIG JAAR! heb er schoon genoeg van. Heb al emails gestuurd, een brief geschreven, mijn man heeft er zelfs achteraan gebeld omdat ze zeggen dat we een contract hebben gekregen die we niet hebben ontvangen(grr). Die zogenaamde contract zouden ze ons nog opsturen, maar tot nu toe nix ontvangen. Wordt er helemaal pissig van.....
    Wie had er nog meer rotervaringen mee, dan?

hier verder alles prima. ben afgelopen woensdag naar de vk geweest voor controle. Alles prima, alleen mijn bloeddruk was WEER iets gedaald. Is nu 80/50.... Moet over 4 weken terug komen, maar heb nog geen datum voor de lijst want ik vergeet steeds te bellen, net als zoveel dingen die ik nog moet doen en steeds vergeet. :oops:
    as woensadg de 20-weken echo. Heb daar zo'n zin in. De oudste 2 gaan ook mee. Ben benieuwd wat die er van vinden. Zal 'savonds ff melden hoe het was en wat het is (j/m). Voor ons nu erg praktisch om te weten qua kamerindeling, en ik ben toch ook wel errug nieuwsgierig.

Meisjes namen is nu een keuze uit 2, en bij de jongens heb ik wel een leuke naam maar ik vind hem mooier zoals ik hem ken dan hoe ze hem hier uitspreken (friesland), dus daar zijn we nog niet over uit. We zien het wel, "beestje zal uiteindelijk wel een naampje hebben". :) :)

verder niet zoveel gebeurt hier. Ga zo lekker tv kijken,

groetnis fan brenda

19. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    kaatje gefeliciteerd!!!!!!!

20. Even twee algemene reacties;

Hoeveel kinderen: Toen we bezig waren voor een eerste kindje (wat in totaal ruim 5 jaar heeft geduurd...) zeiden we tegen elkaar: 'Als we er al eens ééntje mogen krijgen, dan hoort niemand ons meer mopperen!'
    Toen ik eenmaal zweanger was van Jasmijn vonden we allebei nog steeds dat één kindje heel mooi was en hadden we min of meer een gevoel dat we 'dat hele circus' niet nog eens wilden meemaken.
    Maar toen Jasmijn ongeveer een half jaartje oud was, begon het dus tóch te kriebelen. Tja... en wat daar van kwam, dat weten jullie inmiddels... ;)
    Nu zeggen we dus: 'Twee kinderen is genoeg!' Ik hoop eerlijk gezegd dat ik dat ná de bevalling nog steeds vind...

Alcohol: Ik ben nooit een drinker geweest en mis het nu dus eigenlijk niet echt. Wanneer het zomer is, zal ik een lekker glaasje koude witte wijn wel een beetje gaan missen. Roken doe ik al bijna 12 jaar niet meer...

Deel Deze Pagina