September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, hier ben ik dan. Wilde even wachten totdat er ook foto's in m'n album konden. Heb een nieuwe buikfoto en 3 foto's van de pretecho van vanmorgen. Die zijn helaas niet superduidelijk omdat het foto's van foto's zijn :(

Eerst en vooral: Kaatje, gelukkige verjaardag EN van harte gefeliciteerd met je verloving [​IMG]
    Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeau...

En voor de rest ga ik gewoon helemaal ego over m'n echo praten :p

Het was helemaal geweldig. Vond het superleuk om frummeltje nog eens te zien en helemaal om te horen hoe alles in orde was. En helemaal leuk dat ze zoveel tijd voor je nemen en dat je iets tastbaars mee naar huis kan nemen. We hebben een halfuur aan film met uitleg. Heb hem vandaag al 4 keer gezien (moest natuurlijk geshowd worden aan familie etc) en ik word het maar niet beu :) Ukje werkte goed mee (behalve als het op gezichtje tonen aankwam, maar dat heeft ie van z'n moeder, haha) en was erg beweeglijk. Maagje en blaasje waren allebei gevuld, ruggegraatje zag er heel erg mooi uit, vingers en teentjes geteld... Kortom, ik ben verliefd :D (nu ja, verliefder).

Vanmiddag zijn we ook even gaan kijken naar mogelijke kleuren voor het kamertje en daarna heb ik wat kleren en een groot hoefijzerkussen gekocht bij de Prenatal. Ik was het een beetje beu dat ik 3 outfits heb om uit te kiezen, dus nu heb ik er iets meer. En meteen ook platte schoenen gekocht die onder een rok/jurk kunnen. Hoge hakken moet ik echt niet meer dragen nu :(

Geniet nog van jullie weekend :D

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje van harte gefeliciteerd! En van harte met je huwelijksaanzoek, geweldig!

3. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    kaatje had je al gefeliciteerd op hyves met je verjaardag maar nu nog een keer gefeliciteerd met het huwlijksaanzoek echt onwijs leuk voor jullie voor de rest van de meiden sorry ben al een tijd niet achter de computer geweest en nog steeds moe s avonds weinig puf om op iedereen te reageren sorry lees wel mee als ik de kracht er voor heb voor de rest geen klachten hier

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:whistle: Kijk das nou nog eens een verjaardagscadeau! Gefeliciteerd

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ff kort, want onze pc heeft virus en op deze laptop is het lastg typen in het donker...

Kaatje geweldig nieuws, zo leuk om terug te lezen hoe je in spanning zat en het dan ok nog uitkwam!
    Van harte meis!

Ik heb gewerkt en moet morgen ook weer werken, dus ga lekker naar bed. Allemaal welterusten en niet teveel typen, want dan moet ik zoveel teruglezen hahaha

knuffel inge

6. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Woehoe Kaatje van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je aankomende huwelijk.
    Wat een topdag zeg!

Verder niks te melden ben moe en ga lekker slapen.

7. 4days

4days Niet meer actief

Hoi Dames!

@ IrisB -> Oooow je kleintje zwaait al naar je! :eek: Leuke foto zeg! ;) :D Hebben ze eigenlijk al kunnen zien wat het wordt, of wil je het niet weten?

Mijn vriend en ik zijn vandaag precies 4 jaar samen :D Helaas konden we het vanavond niet echt vieren i.v.m. andere verplichtingen, dus we gaan morgen lekker uit eten en dan naar de bios. Hij had vandaag wel opeens een super romantisch kaartje voor me, terwijl hij normaal niet zo van het kleffe is! :)

Groetjes Cossy

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Reageer morgen even uitgebreider...

@Iris, wat super dat jullie zo'n uitgebreide echo hadden...mooie foto's! Konden ze het geslacht ook zien of willen jullie dat niet weten?

9. 4days

4days Niet meer actief

Haha jij hebt stiekem mijn berichtje aan iris overgetiept! ;)

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedmorgen meiden

liggen jullie nog allemaal lekker te slapen. mijn zoontje heeft ruim klokje rond geslapen hij was zo moe gister dat ie al om 6 uur in bed lag en vanmorgen kwam ie pas om half 8. de hoofdpijn is nog steeds kl*te sta er mee op en ga ermee naar bed. tussen door een paracetamol en dan ie ie weer ff weg maar helaas komt ie weer terug. drinken probeer ik nu goed te doen dus hoop dat het gaat helpen. straks gaan we naar het zwembad met mijn zoontje ff weer lekker spetteren. tot later vandaag iedereen een fijne zondag.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey Tweetje,
    nee hoor ik ben ook al van de partij!

Het dagje Sanadome was heerlijk gisteren. Daarna lekker uit eten geweest. Maar op het eind van de avond was ik echt total loss, dus lekker op tijd naar bed.
    Vandaag nog even langs beide ouders voordat we morgen op vakantie gaan. En natuurlijk nog een paar spulletjes pakken!

Fijne dag allemaal!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje gefeliciteerd met jullie verloving! Weten jullie ook al een datum voor jullie trouwerij?

Wij gaan vandaag ff naar aktiebaby en de babydump. Ik wil toch nog even kijken wat voor matrasje we nodig hebben en welke lakentjes we willen enzo. EN ach tis koopzondag.
    Ik hoop alleen wel dat ik het volhoudt want mn rug en bekken doen zo ontzettend pijn! Heb er vanacht amper van geslapen.

Weten jullie trouwens hoe het zit? bubbelbad mag zolang je vliezen niet gebroken zijn toch? En de sauna mag niet?

13. Krisstel

@Cossy...gefeliciteerd, wat lief! Welke film gaan jullie? (Wel heel toevallig hé haha ;))

@Tweety, wat irritant die hoofdpijn. Heb je je vk al gevraagd of ze weet wat kan helpen?

14. 4days

4days Niet meer actief

@ Krisstel -> Haha tnx! ;) Ik denk dat we naar the eye gaan, want ik heb al bijna alle films gezien die draaien. Tsja, ik moet toch iets doen nu ik niet meer kan uitgaan, hihi..

@ Funnyme -> Ik weet niet precies hoe het zit met bubbelbad maar ik heb wel gehoord dat er geen lucht in je vagina mag komen als je zwanger bent. Dan kun je namelijk een luchtembolie krijgen en dat kan voor moeder en kind fataal zijn. Maar ik weet dus niet of je dat ook kunt krijgen van bubbelbad (mij lijkt eigenlijk niet).

Wel een leuk idee overigens om een meeting te houden! :D Mij lijkt t beste over een maandje of 2 uiterlijk? En dan ergens centraal, zoals in utrecht ofzo? Is voor iedereen vrij makkelijk bereikbaar.

Groetjes Cossy

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hier alles goed, behalve nog steeds wat schor en zeer hoofd, what is new ;) Het is gewoon irritant.
    De beebs laten regelmatig wat voelen!

Verder balen dat het weekend zo snel gaat! Tis niet anders.

Oh ja, gisteren hebben wij een tweelingbox gekocht, een hele mooie witte en 2 oranje wipstoeltjes. Bij de Hema nog voor elke beeb een setje beddengoed, dus dat is klaar. En elk een badcape. Straks dus alleen de kleertjes, een aankleedkussen, kruik en flesjes. Dat spul komt de komende maanden wel!

Nou, fijne dag!
    X Lise

16. 4days

4days Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ?
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV
    23 september 2008
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV
    *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ...
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugbar ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 83 september mama's!

7 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 3 mama's houden het hier geheim

Agenda:

April:
    07: Roshi vk, Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle Lise controle ziekenhuis
    09: Lola vk, meisje84 vk, Jikke 20 wkn echo
    10: Diddl vk , Decia vk
    11: MssAce 20 weken echo
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje 20 weken echo
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

Zow ff de lijst naar voren gehaald ;)

17. De allerleukste tijd voor een meeting is wanneer de kids gemiddeld zo'n 8 weken oud zijn. Dan heeft iedereen nog bevallingsverlof en er is niets zo leuk als de beebs van de anderen bewonderen, dat weet ik nu uit eigen ervaring!
    Utrecht is inderdaad een goede plek, omdat deze stad centraal gelegen is en uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Eén tip: Géén High Tea, zoals wij met de decembermama's 2006 destijds hebben gedaan. Je krijgt namelijk érrug weinig gelegenheid om te eten en te drinken... ;) :)

Deze foto's van onze kids is toen gemaakt...

Jasmijn ligt 'op 6 uur', met dat knalroze shirtje en haar oogjes dicht...

Het was vlak na carnaval en we liepen dus als een soort mini-optocht door de binnenstad van Utrecht. Twee grappige opmerkingen van voorbijgangers:

- 'Doen jullie mee met een carnavalsoptocht?' Antwoord van één van ons: 'Ja, wij zijn verkleed als mama's...!'

- 'Hebben jullie 'het' allemaal tegelijk gedaan :rolleyes: ?' Uhm... tja... zo ongeveer wél hè... :oops:

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zo eindelijk weer tijd voor de pc ... drukke dagen achter de rug.
    We hebben de babykamer geverft en komende week de vloer er in, dan kan ik gaan inrichten.
    De commode en kast hebben we van de week bij de ikea gehaald en het bedje staat al klaar ... heerlijk!

Heb globaal alles bijgelezen .... waren ook bijna 10 pagina's. :)

@kaatje ... nog van harte meid. Met je verjaardag en aanzoek ... geweldig!
    En trouwen met een grote buik is geweldig ... zo ben ik ook getrouwd.

Las iets over het aantal kinderen ... we krijgen nu de 4de en ws de laatste. ik zag ws, want je weet maar nooit. Denk dat we maar maatregelen moeten treffen om een 5de te voorkomen, want zo'n kleintje blijft altijd trekken.

Alcohol ... ik drink geen alcohol nu, maar anders ook erg weinig. Maar mochten we nu een bruiloft of feestje hebben sla ik één glaasje champagne niet af.

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Voor mij is het voor 16 september :)
    En het word een jongetje !

20. Krisstel

@Lise, lekker geshopt dus :D Hier ook alleen nog de kleine spulletjes...

Meeting lijkt me ook leuk (heb geen voorkeur voor na of voor de bevalling)...enne Utrecht is goed :D voor mij 8 minuten met OV...maar wil ook best verder weg.

@Lola..leuke foto!

Deel Deze Pagina