September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Lijkt me ook super gezellig een meeting! zo'n 8 weekjes na de bevalling lijkt me ook wel wat:D:D

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik ben ook wel te porren voor een meeting, leuk idee!

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Een meeting lijkt mij ook wel leuk!

Over het aantal kinderen: dit is voor ons de eerste en mijn man wil tot nu toe ook maar 1 kind. Ik wil graag twee kinderen.
    Wij zijn het er wel over eens dat een tweede pas zou komen als de eerste een jaar of 3 is. En we hebben gezegd dat we wel kijken hoe het is met eentje en of we er dan nog een willen.

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Net eindelijk een weekendje weg geboekt...we gaan 23 Mei 2 nachtjes naar Vlieland :D

Lekker zonnetje vandaag hé...ik heb heel schandalig nog mijn nachtkleding aan :oops:

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ lola leuke foto.

mij lijkt eenmeeting ook leuk. idd utrecht lijkt me goed te doen met het openbaarvervoer daar ik er van afhankelijk ben hihi.

@kristel heb mijn eigen vk nog niet gesproken hierover heb het op et forum gevraagt en die adviseerde drinken tussen de 2,5 tot 3,5 lt per dag. verder mag je paracetamol maar die neem ik zo min mogelijk.

@lise weer lekker geshopt leuk hoor.

@funnyme je mag gewoon ik het bubbelbad zou niet weten waarom niet ben er net nog in geweest heerlijk.

het zwemmen was heerlijk alleen erg druk pfff leek wel of heel de stad er was. hihi. en mijn zoontje was me toch druk jeetje hihi die heeft de grootste lol gehad. nu weer lekker warm thuis want buiten uit het zonnetje valt het toch tegen hoor.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Sauna mag gewoon, als je het gewend bent. Wel iets rustiger aan doen dan normaal met de hitte. Bubbelbad: geen idee. Ik ga hier thuis wel gewoon in bad en dat is net zo warm.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames
    We hebben vanmorgen onze Quinny Freestyle XL opgehaald. Hij is erg mooi. Morgen gaan we naar Ikea, waarschijnlijk schaffen we dan ook de meubeltjes (kast, commode, ledikant) aan.
    Verder geen nieuws hier. Het weer is superdesuper, gister heel lang lekker buiten gezeten en vanmiddag even wat wezen snoeien enzo in de tuin. Heerlijk!
    Groetjes
    Azeb

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Cossy: een luchtembolie kun je niet krijgen van lucht in je vagina. Dat kan alleen als er lucht in de bloedbaan van de moeder komt, bijvoorbeeld bij een placentaloslating of een afgescheurde navelstreng na de geboorte. Is heeeeeeeeel zeldzaam overigens. Don't worry!

Bubbelbad kan volgens mij geen kwaad, als het maar niet te heet is. Maar dan ga je er denk ik vanzelf wel uit. Ik word al niet goed als mijn bad thuis te heet is.

Ik heb even wat nieuwe fotootjes in mijn album gezet, van 18 weken precies.

9. Krisstel

@Azeb, gisteren in de tuin gezeten? Welk gedeelte van NL woon je? Hier was het echt de hele dag regen.

@Yule, wat een mooie buik heb je...is flink gegroeid de laatste twee weken hé!

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou he! Het is echt heel erg hard gegaan. Dat verklaard ook wel de harde buiken die ik van de week had, en last van maagzuur.... Er was gewoon even een groeispurtje!

Ik vind hem zelf ook wel mooi eigenlijk... :oops: Is dit een grote buik of valt het nog mee? Ik ben bang dat ik echt enorm word straks (ben klein van stuk en heb maar een kort bovenlijf...) :confused:

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wij wonen in het noorden van het land, zo'n 15 km boven Groningen.
    We hebben dit weekend geluk gehad begrijp ik.
    Ik hoop dat het gauw overal echt lente wordt. Ben er echt aan toe!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey meiden.
    even snel een berichtje,want moet zo echt ff de was opvouwen.

Bedankt voor alle felicitaties.
    Er is nog geen trouwdatum,maar zal ergens begin juli worden. Heel klein met alleen goede vrienden en de peetoom en tante van mijn verloofde ( haha klinkt leuk)
    Heb een zilveren ring gehad, ben niet zo van het goud,en over 3 maanden wordt hij toch vervangen door een andere ring..
    Ben hard op zoek naar een (betaalbare) jurk die past,maar dat is geloof ik nog niet zo makkelijk haha.

Kom snel weer bij lezen.
    ow ja meeting in utrecht is hier ook goed. is een half uur met de trein.

Fijne dag/avond nog !

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai

Meeting Lijkt me erg leuk! En dan lijkt het me het leukst als de kleintjes erbij zijn, dus zo'n 8 weken na de bevalling.....Alleen hoop ik dat ik dan in het land ben...we willen namelijk erg graag bij mijn schoonfamilie kerstmis gaan vieren in de Dominicaanse Republiek...dus als het goed is haal ik het net ;)

Ik ben vandaag even naar de babydump en babyplanet geweest. Ik heb dé knuffel gekocht voor ons kleintje. Meteen maar 2 voor het geval dat er 1 kwijt raakt of in de was zit! Zal binnenkort wel even een fotootje maken :) Ook meteen het cadeaupakket opgehaald!

Meteen dezelfde knuffel met muziekdoosje gekocht voor het luikje in de kastdeur (zie album voorhet luikje, tis dus NIET dát knuffeltje) Helemaal Happy :)

Ook heb ik nog een heel mooie dekentje gekocht, maar ik heb totaal niet goed opgelet.......hij is te klein voor het ledikant. Waarschijnlijk wel bruikbaar in de wieg, maar ga 'm a.s. woensdag toch maar ruilen voor een grotere.

Wat hebben een aantal meiden al een mooie grote buik zeg! Dat wil ik ook.......

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yule: mooie buik! Zal ook eens een foto blote buik proberen en kijken of ik die durf te plaatsen :oops:

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou, dat ziet er toch prima uit Ingeltje? Je kan echt duidelijk zien dat ie steeds meer omhoog komt! Leuk!

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Kristel: wij gaan ook naar Vlieland toe, ook op de 23e mei heen en dan maandags weer terug, dus 3 nachtjes! Heerlijk, lekker uitwaaien! Voor ons is het de laatste 'vakantie' met z'n drietjes ;)

Zo, zometeen even bankhangen en me weer 'geestelijk voorbereiden' voor 3 dagen werken. Moet niet klagen natuurlijk, want ben voortaan na die 3 dagen 4 dagen vrij!

Ik voelde zostraks een wat hardere schop! Heel grappig! Vooral als ik even stil zit voel ik ze meer!

Fijne avond meiden!
    X Lise

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja buikje met kleren aan zie je inderdaad omhoog komen. De blote buik is ook wel dik, maar ik ben al maatje 44 vanmezelf, dus er zit ook wel een beetje (...) vet aan mijn buikie ;)

Ik voel ook de laatste dagen van alles gebeuren in de buik. Ik heb vooral het gevoel dat het kindje staat te trappelen óp mijn darmen. Vrijdag veel gevoeld, zaterdag weer bijna niet en nu opeens begint het weer. Gezellig hoor, zo saampies! Ben wel benieuwd wanneer je écht voelt dat het een trap in je buik is! Het is nu nog allemaal erg binnen in mij.

xxx

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij zijn vandaag lekker wezen zwemen in center parcs. Elke keer als ik het buitenbad inliep en mn buik raakte het water voelde ik een schopje! Leuk leuk leuk!

Beetje jammer is dat ik nu haast niet meer kan lopen van de pijn in mn rug en bekken....

19. Krisstel

@Ingeltje, mooi hoor..niets om je voor te schamen!
    @Lise, dat is ook toevallig, welk hotel gaan jullie als ik vragen mag? Wat leuk dat je ze voelt schoppen..
    @Funnyme...wat leuk!

Voel hier alleen nog kriebeltjes...nu dus wachten op de schopjes. Heb vanmiddag de BamBam luistertoeter gekocht, iemand ervaring hiermee of je man dan echt de kleine kan horen?

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Haaaa dames :D

Heb niet alles bij gehouden maar wil natuurlijk wel Kaatje dubbel feliciteren, super meid :D Wij zijn nu 3 maanden getrouwd en het was zooo'n superdag, denk er nog vaak aan terug.

Zag ook een paar mooie buikjes voorbij komen, leuk! Moest gelijk denken aan de tijd dat we allemaal net 6 weekjes ofzo waren en we niet konden wachten op die buik, en nu is het ineens zo ver, zo leuk :D
    Ik heb dus ook even een nieuwe buikfoto in mijn album gezet :oops:

Bah, geen zin om te werken morgen, mijn motivatie is natuurlijk helemaal weg nu ik weet dat mijn contract daar is beeindigd, maar ja... Vanaf morgen ook weer fulltime aan de slag, ben dus heel benieuwd hoe ik er na deze week aan toe ben :)

Deze week wordt ook eindelijk de babykamer behangen, dus dit weekend gaan we hem afmaken, bedje opmaken, hemeltje ophangen etc, heb er nu al zin in :p Terwijl ik dit schrijf trapt er iemand vrolijk rond in mijn buik, gezellig hoor :D Kan niet wachten tot je het de hele dag door voelt, zo gezellig haha!

XXX

Deel Deze Pagina