September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb ik ook Wupje. Voel ik het meest en daar wordt hij vaak ook harder (met ook die steken). Volgens VK teken dat je het ff wat rustiger moet doen. Hoort erbij.

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, die bruidszaak wilde ik je ook aanraden (net als Steen)..hij zit alleen in Nieuwegein. Mijn buurvrouw is daar pas geweest (ik mocht mee) en zij maakt echt alles op maat en niet duur.

@Steen, nogmaals heel veel plezier, geniet ervan!

@Chaartje, wat een rotsituatie...heel veel succes!

@Wupje, hier ook...linkerkant is harder en voel hier ook meer en vaker gekriebel.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ben ik blij dat we niet 's avonds nog zijn gaan dansen, dan had ik waarschijnlijk nog meer last gehad. Vind het alleen altijd zo vervelend om me af te melden, aangezien we normaal altijd van de partij zijn. Maar ja de baby is toch belangrijker!

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi Meiden,

Ik hoor net dat een collega van mij dit weekend volkomen onverwacht is bevallen bij 33 weken... :confused: Ik sprak haar vrijdag nog en toen was ze nog superfit en opgewekt en zag er helemaal niet uit alsof ze zou gaan bevallen! Ze was net op tijd in het ziekenhuis, na een kwartiertje was haar baby er al... Bizar he? Wel schrikken, het is de zoveelste collega die veeeeel te vroeg bevalt. Misschien is het toch wel een zware baan? Ik ga echt rustig aan doen aan het eind hoor en al 6 weken voor de datum met verlof.

@ Chaartje: tjemig, sterkte meid!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule, jeetje dat is schrikken voor je collega. Is wel alles goed met haar en haar kindje? Ik neem dat de baby nog in de couveuse ligt?
    Heeft ze niet eens kunnen genieten van haar zwangerschapsverlof.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule.zeker schrikken voor je collega.
    Verder alles goed met mama en baby?

Sorry heb bijgelezen maar geen fut om te reageren dus sluit me aan bij de updates.

Wat vinden jullie van deze? Is niet helemaal mijn droommodel,maar denk wel aardig rekbaar met buik

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou kaatje ik vind die jurk supermooi!

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Yule jeetje zeg, das ook wat :( Dat wilde ik jullie gister nog vertellen maar dat was ik (weer eens) vergeten :oops: Ik lees nog wel eens in de andere fora hier, en de eerste juli mama is gewoon bevallen :eek: Met 28,2 weken, is een deel van een tweeling, de ander zit nog in de buik. Hij maakt het aardig en weegt 750 gram, jeetje zeg schrok me wild toen ik het las. Schoot gelijk in de stress :oops:

Zo, mijn eerste hele werkdag zit er weer op, valt wel even tegen zeg :( Ben helemaal kapot! Maar ja, nog 3 weken en dan ben ik klaar daar :)

Nu ga ik koken, we eten vanavond pannenkoeken, daar zeurt mijn hubbie al 3 weken om haha :)

XXXX

9. Tinkerbel1984

Aaaah nu vergeet ik ook nog op Kaatje te reageren, ben echt een vergiet tegenwoordig :oops: Maar: Supermooie jurk hoor! Maar ik zou als ik jou was gewoon naar een winkel gaan, je droomjurk daar uitkiezen en vragen wat ze ermee kunnen wat tegenwoordig kunnen ze bijna alle jurken vermaken :)

Ik zal even een fotootje plaatsen in mijn album van mijn jurk, ben er nog steeds erg blij mee :oops:

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee Kaatje, ik denk persoonlijk niet dat de jurk veel uitgenomen kan worden.Je kunt ook bij sonja international in rotterdam (op de site) kijken. Zij hebben echte trouwjurken maar dan ook om in te trouwen.

11. Tinkerbel1984

Haha een trouwjurk om echt in te trouwen :) Ben jij soms ook een beetje in de war :)

Mijn foto staat in mijn album :D

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha... ja klopt ben er niet helemaal bij... beetje zwangerschapsdementie denk ik. Ik bedoelde een echte trouwjurk waar je zwanger in kunt zijn. Deze hebben wat meer mogelijkheden om uit te nemen...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbell, mooie jurk !

Vind rotterdam een beetje te ver weg,heb al veel in winkels gekeken ( via de website) maar vind de prijzen een beetje erg hoog liggen.

Bestel hem gewoon,en dan merk ik snel genoeg of hij lekker zit of niet en of ik er in kan groeien.anders stuur ik hem gewoon terug.
    We vieren het erg klein,en met weinig mensen dus vind het zonde om echt veel geld uit te geven.

14. Krisstel

@Kaatje, hoeveel zou je er ongeveer voor uit willen geven dan? Die jurken bij Anastatsia zijn vanaf 400 tot 800 euro (www.anastasi.nl)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat vind ik dus eigenlijk al een hele hoop geld voor die ene keer dat ik hem draag ( en niet wil bewaren) die ik hierboven geplaatst heb is nieuw en 199 euro.

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Mooie jurk hoor kaatje!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb je ook al eens op marktplaats en ebay gekeken? Daar staan er ook wel veel op.

18. Krisstel

Dat is niet veel geld...snap wat je bedoeld. Als ik nu bedenk wat mijn ouders voor mijn jurk hebben betaald.

@Yule, jeetje zeg moet je ook niet aan denken. 'Hoop dat alles goed met ze gaat!

@All....mijn man legde net zijn hand op mijn buik en voelde heel licht een hele snelle hartslag (niet de mijne) kan dit?

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik voelde dat gisteren ook toen ik een heel klein beetje op mn buik leunde. Ik vroeg me ook af of het kon maar nu vraag jij het!

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jeetje wat klink ik vaag vandaag...

Deel Deze Pagina