September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik denk niet dat het kan, want je kunt pas het hartje met een stethoscoop (dus niet zo'n angelsound maar dat geval dat dokters altijd om hun nek hebben) horen met 25 weken ofzo geloof ik. Dan zou het wel sterk zijn als je er met 20 wkn niet eens een stethoscoop bij nodig hebt? Mijn vk beweerde laatst ook dat ik 'm nog helemaal niet gevoeld kon hebben met 15 wkn en dat mijn man al helemaal niets had kunnen voelen door op mijn buik te duwen. Ze zei dat dat echt onzin was. Lekker aardig :S

2. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    moppiemoppie, leuke verloskundige heb jij zeg :oops: Lekker lomp om zoiets te zeggen, het kan wel degelijk (anders zou jij het toch niet voelen :) )
    Ik voelde gisteren voor het eerst echt iets, voorheen twijfelde ik nog, maar gisteren was echt. Ik dacht weer dat mijn darmen aan het rommelen waren, maar toen ik mijn hand erop legde voelde ik onder mijn hand plotseling een beweging. Ik schrok er zelfs van 8)
    Verder weinig nieuws te melden, ik lees meestal wel bij, maar weet op het laatst al niet meer waar ik ook alweer op wilde reageren ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie.. heb jij ff een lekkere vk. kan wel degelijk hoor.

De een voelt hem gewoon veel sneller dan de ander. Mijn vk heeft gezegt dat als je zelf het idee hebt dat je hem voelt, je waarschijnlijk gelijk hebt.

Jou vk kan nooit weten wat je voelt.

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Mijn vk zei 3 weken geleden dat ik misschien de kleine zou voelen als ik op mijn buik zou drukken wanneer ik bed zou liggen..niet dus dit kan ik pas sinds twee dagen. Maar vond het zo apart dat mijn man ook net de hartslag met zijn platte hand voelde (hij drukte ook op mijn buik)..zal het dinsdag eens aan de vk vragen.

Bleh vandaag weer eens flinke last van maagzuur...irritant!

@Sasha, leuk hé!

5. z0nnetje

z0nnetje Lid

31 mrt 2008
    23
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik kom met mijn 17 weken en 1 dag ook binnenrollen bij de septembermama's.
    t Lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Zonnetje..welkom bij de groep !

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ben weer klaar voor vandaag; gekookt en afgewassen dus dat is wel weer voldoende! Vanavond stond gebakken visje met aardappeltjes en sla op het menu :) , erg lekker alleen de braadpan is volgens mij ook zwanger, had ik net de boter in de pan en niet eens op hoog vuur wordt het helemaal zwart... :cry: ! Toen ben ik nog maar een keer opnieuw begonnen. Uiteindelijk smaakte het wel!

Wat betreft het hartje horen: ik had het idee al een heel tijdje en mijn man heeft het ook al vaker gevoeld. Ik twijfel zelf ook of het wel kan maar ik denk toch van wel aangezien ik het niet altijd op dezelfde plaats voel en ook niet elke dag. Wat mij betreft is het gewoon kleine ukkie! Echte bewegingen heb ik nog steeds niet gevoeld dus ik wacht met spanning af!

Zonnetje welkom!

8. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Vind het ook een hele mooie zonnige jurk Kaatje.
    Wij gaan in juni in het huwelijksbootje stappen. Ook gewoon met de fam en vrienden erbij. Niet teveel poespas, gewoon gezellig.

Heb n vraagje;als ik s'avonds op bed lig voel ik echt overal mijn hartslag net alsof er giga veel druk op zit. Zijn er meer die dit hebben? Weet iemand waar dit door kan komen?

Partnerlief is vandaag begonnen met het leeghalen van de toekomstige babykamer. Heb er nu zo'n zin in om er me bezig te gaan. We gaan alles in hele zachte creme kleurtjes doen met hele mooie lange inbetweens gordijnen en met creme kleurige verduisterende overgordijnen er over heen. Echt n beetje romantisch!

Iedereen succes met de 20 weken echo's.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ydnic.
    je hart pompt harder om ook het bloed voor de baby rond te krijgen. Het kan dus dat je je hartslag beter voelt of hartkloppingen krijgt.

Mijn vriend is nu net klaar met de radiatorombouw, vensterbank en deur van de babykamer te schilderen.
    De deur moet nog 1x over en dan komt mijn schoonmoeder zaterdag behangen...zaterdagavond dus beginnen met inrichten ( jippie !)

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Zonnetje, welkom!

@Ydnic, ik voel mijn eigen hartslag ook overal in mijn lichaam en bizar.

Veel succes met de babykamer meiden.

11. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Soms denk ik wel es dit kan nooit goed zijn en dan vliegt het me wel een beetje aan. Voel mijn hartslag idd echt overal, vingertoppen hals, buik ja zelfs in mijn oor hoor ik het gewoon kloppen.
    Tsja kaatje je zal wel gelijk hebben met het sneller rond pompen van het bloed. Hou het wel even in de gaten de aankomende dagen.

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Ydnic: Dat heb ik ook! Echt overal waar ik m'n hand leg, voel ik m'n hard kloppen. En soms inderdaad ook in m'n oren enzo, wazig hoor...

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nou ik heb het nieuws dan eindelijk gemeld op de werkvloer. was wel eng. ik werk er net 1 maand, zit in m´n proeftijd, en heb maar een contract tm 31 december. het hoofd personeelszaken reageerde nogal stom (maar goed zij is sowieso een vaag mens) maar gelukkig namen mijn supervisor en de big boss het goed op. ik moest het persoonlijk aan hem gaan vertellen, brrr. hij verzekerde mij dat ik bij evt contractverlenging beoordeeld ga worden op mijn werkprestaties en niet op mijn zwangerschap. I really hope so!
    ben wel blij dat het nu de wereld in is :)

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Las net een paar pagina's terug dat er nog iemand was die al de hele tijd om 5 uur al klaarwakker is.
    Daar heb ik dus ook last van en dan de rest van de dag moe zijn maar niet moe genoeg om te kunnen slapen. Pfff, erg vermoeiend als je ook nog een kleintje hebt van bijna 10 maanden (die vandaag absoluut niet wilde slapen)

Mijn misselijkheid is nogsteeds niet helemaal over en heb flinke last van maagzuur (lang leve de gavison!)

Kaatje, Gave jurk zeg!

Zonnetje, proficiat met je zwangerschap en wilkom hier

Moppiepoppie ik heb de kleine rond de 16e week gevoeld en tis echt wel mogelijk dat jij het in de 15e al gevoeld hebt. Dat jou man het aan de buitenkant niet kon voelen kan misschien wel...lijkt me.

15. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ok, ga op een paar dingen ook reageren.
    Je kan het wel degelijk zelf al vroeg in de zwangerschap voelen. Bij mijn 4e voelde ik het met 13 weken. Twijfelde eerdt wel, maar wist het al vrij snel heel zeker. Of je man het kan voel zo snel weet ik niet, maar ik kan me niet indenken dat hij het hartslagje van de kleine al kan horen met het oor op jou buik.

En nou gaan we lachen op mijn antwoord hoeveel kids: Ik heb van kinds af aan geroepen dat ik 3 kinderen wil. Nou dat is uitgekomen, voor 4,5 jaar lang. Toen werd Hanne geboren (oeps) en daarna nog een keer een hele grote OEPS! Ben met alle 5 even blij, ze zijn alle 5 welkom en we gaan het samen echt wel redden (we noemen ons nou al de wiersma-clan), maar moest wel eventjes slikken bij nummer 5.

nou ik zoek mijn bedje op, morgen vergadering, boodschappen en zo voort, dus ik spreek jullie morgen weer.

Oh ja, morgen ben ik op de helft! :) :) :)
    kunnen we weer gaan aftellen naar het einde.
    Lekker sliepe en oant moarn! brenda

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond dames! Heb mij uit het babykmr gerukt om ff wat anders te doen :)
    @Yule ooh wat schrikken als er idd meer meiden zijn die vroeg bevallen zou ik iid als ik jou was voorzichtig zijn!

@kaatje idd een mooie jurk maar wat ook aanraadbaar is is om naar een winkel te gaan met gala kleding en avond kleding. Die hebben vaak ook iets dat voor trouwen is en lang niet zo duur! ook rond de €100-200 en het best is om een te grote jurk te nemen die je op de laatste weken inneemt voor jou buik, zo heeft een vriendin van mij ook gedaan

@nieuwe mama's welkom!

@Tinkerbel mooie jurk!!! jeetje die is al bevallen :confused: ik krijg t de kriebels van :(

@ydnic ik heb dat ook hoor. Meestal al ik rusitg in bed lig op mijn rug. dan is het het ergst. en dan probeer ik al te kijken of ik de beeb voel wat soms moeilijk is tussen dat gebonk van mijn hartslag en de gerommel van mijn darmen!

@pisum zo wel mooi dat de bigboss het goed opvatte nu kijken of hij eerlijk speelt ;) maar wel lekker dat het open en bloot is!

@jekkia mijn misselijkheid is ook niet helemaal weg hoor! als ik langer dan 1 min. mijn tandenpoets krijg ik al de neiging, heb gisteren mijn laatste hap en slok van mijn ontbijt door het toilet gespoeld en moest vanavond op mijn werk ff naar de toilet maar was vals alarm :( Als het maar niet de hele dag weer komt!

@jikke zo 2 oeps!! dat zal wel idd slikken zijn al ben jij er in het einde wel blij mee ;) maar ga jij of hubbie er wat tegen doen om nog meer oeps te voorkomen?;) en volgens mijn ben jij de 1e die op de 20 weken komt... maar krisstel is op dezelfde datum als jou uitgerekend maar die is op 19w3d? hoe kan dit dan? en dan ben jij toch een augustus mama? :oops: ben de draad kwijt srry ;)

Zo ik heb vandaag het beeb echt gevoeld! Vooral omdat ik nu weet wat ik moet voelen dankzij de angelsounds gisterenavond. Stond vandaag friet te scheppen en plop in mijn buik! ik deinsde achteruit en kreeg tranen van geluk in mijn ogen! Het was alleen te druk om er goed bij stil te staan. Ben benieuw hoe schopjes voelen? nu voelt het idd naar vlindertjes of gekriebel. Morgen lekker alle troep naar de stort brengen en hopelijk een begin maken aan de kmr!

17. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    klopt. Ik reken zelf vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie, kom dan op 26-8 uit en de vk rekent via de echometing (29-8). Heb me hier op de lijst bijgezet op 29-8 omdat ik dan dichter bij jullie zit en toch in sept. zal bevallen aangezien ik altijd overtijd ga bevallen, maar de banner staat op 26-8. En daar komt bij dat ik bij aug me een beetje een vreemde eend in de bijt voel. Lekker verwarrend he. Ik zal het op de lijst wel even veranderen. En ja, dat gaan we zeker doen (manlief laat zich helpen). Dat zou na Hanne al vorig jaar maar ach 1x voorzichtig doen moet kunnen toch, NIET DUS. Deze baby wilde toch nog komen. Maar daar blijft het toch ecjt wel bij, want ik heb nu al geen zin om te bevallen. Niet dat ik er bang voor ben maar heb er gewoon geen zin in.
    groetjes, brenda

18. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    04 september 2008
    *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ?
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV
    23 september 2008
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV
    *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ...
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugbar ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 83 september mama's!

7 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 3 mama's houden het hier geheim

Agenda:

April:
    07: Roshi vk, Lola vruchtwaterpunctie
    08: Jessejaime 16 weken controle Lise controle ziekenhuis
    09: Lola vk, meisje84 vk, Jikke 20 wkn echo
    10: Diddl vk , Decia vk
    11: MssAce 20 weken echo
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje 20 weken echo
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh jij mag hier gewoon lekker blijven kletsen jikke was gewoon ff verward.. ben zwanger dus ik weet maar nooit :) hoe gebeurde die oeps dan? door de pil heen ofzo?
    roshi hoe was de vk?
    lise en jessejaime veel plezier morgen!

20. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Ga straks even alles terug lezen, ga nu eerst met mijn dochtertje en haar klas naar een kasteel hier in de buurt.
    Kon het niet laten en heb toch voor donderdag nog een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling :oops:

Deel Deze Pagina