Dat zei mijn schoonmoeder dus ook Lola, dus ik aan de vk vragen of dit echt zo was. Zij hadden het afgelopen een onderzoek gedaan bij alle vrouwen en 50% klopte...wel jammer want dan zouden we het ook kunnen weten
@ Krisstel > nee die van babydump hebben we (nog) niet ik kom daar eigenlijk nooit.. zal eens gaan kijken @ lola > zoiets heb ik inderdaad ook gehoord ja, maar ook dat je dat ook niet vanaf het begin kan horen... naja het zal allemaal wel Liefs Shir
Zó... ik heb zojuist weer een fase van mijn zwangerschap afgesloten. Ik heb mijn laatste plasje aan 'Moeders voor Moeders' gedoneerd! Ik had het graag over voor het goede doel, maar ben ook wel blij dat 'dit gezeik' nu voorbij is...
Dag dames! Ben door drukte op het werk 2 daagjes niet langs geweest! Alles goed hier, gisteren voor controle in het het ziekenhuis geweest, ik had weer een lage bloeddruk! Maar dat is altijd al zo geweest! Met de beebs gaat het goed! Hartjes gehoord en ze liggen van elkaar af, dus met de ruggetjes naar mekaar toe! Volgende week hebben we de 20 weken echo! Ik vroeg nog aan de gynaecoloog of hij heeft kunnen zien wat het wordt! Hij had er niet specifiek op gelet, maar zag het wel, zeker weten doet ie het niet. Wat het wordt houd ik nog geheim; mijn vriend en ik weten nog niet of we het anderen gaan vertellen of het alleen bij ons twee houden .... Zo, ga gauw aan het werk! Ben wel moe, gisteravond vergadering gehad op het werk, dus lag pas om half 12 op bed. En de wekker gaat wel weer om 6 uur.... X Lise
Goedesmorgens, Joepie net voor het laatst in de MvM pot geplast ben zo blij dat het eindelijk voorbij is. Het is allemaal voor een goed doel en daar deed ik het ook voor maar vind het helemaal niet erg dat het nu voorbij is Even een vraagje, ik heb sinds vannacht onwijs last van duizeligheid en als ik opsta van een soort hartkloppingen, hebben jullie dit ook gehad of moet ik ff naar de VK bellen? ik ben wel al sinds zaterdag grieperig misschien heeft het daar wel mee te maken? @lise, wat fijn dat alles goed is met de twins het lijkt me zoooooo leuk om te weten wat het geslacht weet en dat je het dan lekker samen jij + man kan delen zonder dat iemand het ook maar weet... echt super! geniet ervan! liefs Shir
Goedemorgen dames. Ik heb alles terug gelezen maar ben echt niet mijnzelf om te reageren. Vanmiddag om 3uur gaat Sasha naar de sterren. Ik kan er zelf niet bij zijn omdat zij mij niet kunnen missen op het werk, ook niet voor 2 urtjes Ik heb dus gisterenavond afscheid van haar genomen en dat was erg zwaar. Vanmiddag zal ik aan haar denken en vanaaf gaat er thuis een kaarsje branden voor mijn cupcakes Trouwens, babykmr is leeg en klaar voor actie. Meeste gaten zitten dicht. Straks verven en lakken. Vandaag wel werken 12-20
Goedemorgen allemaal, @Lola: ik had dat ook gehoord van die hartslag, maar mijn VK zei dat het vaker niet klopte, dus liet zich er niet over uit wat onze hartslag nou betekende. Dus nog weekje geduld tot 20 weken echo. @Lise: wat leuk dat jullie het weten. Ben benieuwd of je het geheim kan houden. Ik weet op voorhand al dat ik dat niet kan, dus ga het gewoon tegen iedereen vertellen @SheDevil: een roze draagtas kan ook zeker bij een jongen, maar een roze kinderwagen vind ik niet zo leuk. Maar zie dat het dan blauw wordt... Hier alles prima. Werd vannacht wakker, lag ik nog steeds met mijn kruik op mijn buik. Schrok in eerste instantie van... o jee zou het niet te lang te warm zijn geweest, maar voel Uk volop bewegen dus zal niet zo erg zijn voor een keer. Net een warme zomerdag Verder heb ik een soort spierpijn in mijn zij. Zowel links als rechts. Die banden/groeipijnen heb ik wel veel hoor... vervelend.
Hallloooo! Pfff ik kon de laatste dagen helemaal niet hier komen. Blegh, mijn pc wilde niet meewerken of het internet, ik weet niet wat het was. Heb ook allemaal virussen lopen hier. Verder met mij alles okee hier. Voel het kindje ook steeds vaker (nu ook) en dat voelt zalig. Ik voel me ook zo relaxed. Ik ben nooit bang dat er iets mis is ofzo, het voelt gewoon goed, het zit goed denk ik! Ik ben ook niet bang voor de toekomst of bang dat ik geen goed moeder zal zijn ofzo. Voel me lekker onbezorgd en geniet 100%! @Kaatje: heb je niemand die voor jou die kant op kan rijden? Het is zo'n aanrader namelijk ik was erg tevreden daar bij de bruidszolder. Ik heb er 2 uur voor moeten rijden vanuit Deventer (daar woonde ik toen)
Sjongejonge wat een verhaal zeg. Wat een achterlijke manier van handelen daar. Ik vind dat ze verplicht zijn eeng esprek aan tegaan waar ook jouw school bij mag zijn. Het is anders jouw verhaal tegen het hunne. Maak je er hard voor hoor! Laat je school begeleiders ook eens wat druk zetten daar. Dit klopt van geen kanten! grrrrrr
Krisstel.. ik had opeens ook van die steken/krampen.hier waren het mijn darmen Roshi..misschien ijzer te kort? als het blijft zou ik zeker je vk even bellen. Ik baal als een stekker. mijn jurk is niet op voorraad. wel leverbaar voor eind mei... maar ja wat als ik hem eind mei pas krijg en hij past niet? Heb de datum trouwens vast gelegd. ga 3 juli om 14.00 uur trouwen.
Dat kan te maken hebben met een dip in je bloeddruk. Zo op de helft van je zwangerschap (en dat punt naderen wij nu...) is je bloeddruk op zijn laagst. Als je toch al een vrije lage bloeddruk had, kan die nu dus te laag worden (heb ik bij Jasmijn ook gehad...) en daar kun je inderdaad goed duizelig van worden...
Hoi hoi Vandaag toch maar besloten om mijn plasje morgenvroeg even af te geven bij de huisarts en te laten testen op blaasontsteking. De vk zei afgelopen donderdag wel dat ze niks kon vinden maar zei ook dat ze bij de huisarts de urine langer op kweek zetten en daar misschien meer uit kan komen. Ik heb niet echt pijn bij het plassen maar wel een heel strak gespannen buik en ook vaak een koorstgevoel met daarbij druk in de zij dat volgens mij geen groeipijn is. Ik hoop maar dat alles goed is. Gelukkig is het lekker druk op het werk dus dan ben ik ook met andere zaken bezig en niet zoveel aan het malen. @ Parr heel veel sterkte hoor de komende dagen! Het inslapen komt dan toch nog vrij snel of niet? Voor de hond is het in elk geval beter maar dat neemt de pijn voor jou en je familie niet weg. @ Roshi duizeligheid en hartkloppingen hoort er nu denk ik echt bij, ook weer door het bloed dat we nu meer aanmaken. @ Krisstel wij zijn dus nog steeds in afwachting van het eerste duidelijke schopje! Kriebeltjes voel ik ook heel veel maar voor de rest nog niet zoveel....spannend! @Kaatje dat gestreepte pak is wel mooi hoor! @Jikke een mooie buik!
@Kaatje: heb je niemand die voor jou die kant op kan rijden? Het is zo'n aanrader namelijk ik was erg tevreden daar bij de bruidszolder. Ik heb er 2 uur voor moeten rijden vanuit Deventer (daar woonde ik toen)
Ingetje welkom terug ! Nee heb niemand die die kant op kan rijden. mijn moeder is geen held op de snelweg en mijn vriend gaat maandag weer fulltime bij een nieuwe baas beginnen. moet hier al gelijk vrijnemen voor 20 weken echo en trouwen. Zie dat mijn jurk binnen 3 weken leverbaar is, samen met mijn vriend zijn stropdassen en overhemden. Ga het er gewoon op gokken en anders kijken voor een leuk zomerjurkje.
ow ja voel de kleine hier helaas niet dagelijks. hoop hem/haar snel vaker en beter te voelen. Hij/zij beweegt wel veel als ik de geluiden van de angelsound moet geloven.
Bedankt voor jullie antwoorden meiden! het is wel rot omdat het zo regelmatig is durf ik geen auto te rijden als gevolg dat ik dus niet aan het werk kan naja we zien morgen wel weer... bedankt! Liefs Shir
Ik werd vandaag gebeld dat mijn echo de 21e in eindhoven niet doorgaat omdat de cursus echografie niet doorgaat . Was natuurlijk heel teleurgesteld, ook omdat wij hadden gehoopt dan te horen wat het wordt. Nu heb ik van mijn mannetje een echo hier in gouda gekregen voor vrijdag! Echo van driekwartier en dan ook foto's en dvd van een half uur. En ze gaan ook kijken of ze zien wat het wordt. Ik voel de beeb nu elke dag bewegen en ook elke dag schopjes. Elke keer weer zo'n fijn gevoel!
Zo heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar niet gereageerd. @jikke ... leuk hoor een 5de. Ook al is het een *oeps*. @kaatje ... fijn dat de babykamer zo opschiet. @lola ... ik ken dat praatje en het klopte bij mijn jongste meid. Ze had een hartslag van rond de 160 steeds. Deze uk heeft een hartslag van 135 de laatste keer ... maar het leek op een meid op de echo met 16 weken. Ben benieuwd hoe de hartslag morgen is. Volgens de vk klopte het heeel vaak dat bakerpraatje ... ben dus erg benieuwd naar het definitieve geslacht hier. Hier weer verkouden helaas, wordt er gek van. Voel ik de kleine nu dagelijks lekker te keer gaan .. echt een heerlijk gevoel weer. kreeg net ook mijn kraamdossier binnen ... zo maar goed opbergen anders ben ik hem kwijt voor dat ik bevallen ben. Heb mijn laatste buikfoto ook geplaatsen ... groei echt met de dag.
Goedemiddag dames Ben pas 1 uur wakker , was gebroken blijkbaar Net het kinderkamertje voor de laatste keer in de verf gezet en vanavond de meubeltjes plaatse spannend! Ik zit ook heel erg te twijfelen of dat ik een pret echo laat maken met ongeveer 18 weken wat zouden jullie doen of gaan jullie doen/niet doen of gedaan hihi? 4 weken wachten voor de 20 weken echo , en daar zullen we denk ik ook wel te zien krijgen wat het word, en de mooiste beelden worden gemaakt met 26 weken hmmm dubben dubben dubben. @ ingeltje heb ze dan ook uiteindelijk wel zover gekregen wat betreft een gesprek, maar verwacht er niet veel van. Ik heb hier met mensen te maken die het ander het licht niet in hun ogen gunnen, verloren zaak. Het zijn echt @ dreames Rot dat die echo niet doorgaat, maar hopelijk maakt die van vrijdag alles goed Ik ga de babykamer opruimen schoonmaken en misschien tot vanmiddag