Ik ben ook heel erg moe. Ik zie bijv al erg op tegen vogelnde maand, dan heb ik een keer 6 dagen achter elkaar...oef. Is het ook zo, dat als je minder moet/wil werken vanwege je zwangerschap dat je de uren die je niet kan/mag werken in de ziektewet gaat? Anders ben je toch een stuk van je inkomen kwijt?
Tinkerbell.waar hebben jullie de hummer gehuurd?en wat koste het? Jij kan je baas nog mailen over minder werken..ik moet er morgen weer voor het kantoor instappen... Krisstel. ja die jurk uit de otto.
Tinkerbell, ik herken het wel, ook ik ben op, en loop op mijn tandvlees, en dat terwijl ik maar 29 uur per week werk. Ik werk daarintegen wel op een rare tijd. Van 13.00 tot 20.00 en ben dan pas rond 21.00 uur thuis. Dan even eten en snel naar bed. Vannacht liep per ongeluk mijn wekker af, denk dat het stroom er af is geweest. Ik begon al te huilen bij de gedachte dat ik mijn bed uit moest, gelukkig mocht ik nog even blijven liggen. Dit weekend gaan we er even tussenuit en dan heb ik eind deze maand 2 weken vakantie. Ik kijk er al echt naar uit en hoop dan wat bij te slapen.
@klavertje ik herken het ook de ene dag heb ik een energie voor 10 en de andere dag bleee kom ik niet voor uit. @kaatje mooie jurk hoor. wij gaan 12 augustus trouwen dan ben ik rond de 8 maanden dus geenjurk voor mij. we trouwen ook simpel en op de gratis tijd. houden thuis een feestje en that's it. @dniise ik ga voor je duimen meid morgen. laat je niet kennen hoor. hier voel ik ook nog geen beweging ik heb een flauw vermoede dat miijn placenta weer aan mijn buikzijde ligt. net als bij mijn zoontje. we wachten rustig af we zullen hem/haar binnenkort wel voelen. voor als nog kan ik ook nog steeds op mijn buik liggen gelukkig hihi bij mijn zoontje was dit snel over en sliep ik erg slecht. had ik net mijn zoontje voor de nacht klaar gemaakt. ruik ik opeens poep ja hoor vieze luier dus huppa verschoond. nog geen 5 min later ik denk heb je toch net verschoond ruik weer poep en ja hoor weer grrrr dacht ik haha. dus weer een schone luier nu ligt ie lekker op een oortje.
Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld. (hyves) Hier ook gezegd maar ik ben niet geaccepteerd? Ik werk ook minder. Ik heb een 29,6 uur contract en werk nu nog maar 4x 5 uur in de week.
Hier net zo soms energie voor 10 en de andere dag niet vooruit te branden. Help mijn gebit valt uit mekaar! 6 weken terug al n stuk van n kies afgebroken en dus naar de tandarts om deze weer mooi te laten maken. Nu knalde er gister avond n vulling uit n andere kies. Dus de hele nacht met kiespijn op bed gelegen en kon vandaag gelukkig meteen terecht. Tandarts waarschuwde al dat hij diep moest boren en dat ik er wel last van kon krijgen. En idd nu de verdoving er uit gaat merk ik al dat dit weer geen fijne nacht gaat worden. Ga dus snel douchen en mijn bedje in.
Funnyme,ik heb iedereen geaccepteerd hoor., maar je krijgt hier geen melding van.dus misschien denk je daarom dat je nog niet toegevoegd bent. Als het goed is kan je gewoon inloggen en berichten plaatsen.
Nee want ik heb net nog eens gekeken (heb meerdere van die groepjes zeg maar) en kon er echt niet op!
Hij staat ook niet op je eigen Hyves! Het is een geheime, verborgen Hyves. Je kunt het alleen terug vinden in je menubalk ergens. Weet niet meer waar. Je kan dus beter de link opslaan.
Dag meiden! Heb net even een nieuwe buikfoto gemaakt en in mijn album gezet. Al best een toeter Zometeen even lekker douchen en op tijd naar bed, ben moe! X Lise
Good evening! Mooi buikkie heb je al Lise! Groeit hard! Hier is het nog niet echt te zien volgens mij. @Ydnic, sterkte met je gebit. Pijnlijk hoor. Hopelijk kom je de nacht een beetje door. Ik werk trouwens 24 uur. Momenteel eigenlijk 16 uur en 1 dag volg ik voor m'n werk een opleiding. Ik vind het allemaal wel goed te doen tot nu toe. Iedereen alvast veel succes met de 20 weken echo's!
Hee Tinkelbel: vervelend joh, dat je zo moe bent. Ik heb een tijdje 50% gewerkt vanwege moeheid en misselijkheid, zit nu op 75% en ga weer naar full time, omdat ik nu duidelijk merk dat mijn energie weer terugkomt. Je zou ook kunnen overwegen om tijdelijk iets minder te werken en als het beter gaat weer fulltime. @Ingeltje: als je door je zwangerschap niet meer kan werken (niet willen is geen reden natuurlijk) dan wordt je door je baas doorbetaald en de uren die je ziekgemeld bent krijgt je baas dan door het UWV uitgekeerd. Ik heb mijn urine ook even laten controleren, omdat ik maar last bleef houden van harde buiken 's nachts. Was niks aan de hand gelukkig. Beeb groeit gewoon heel hard op het moment denk ik. Vandaag moest ik een presentatie houden in de RAI (A'dam) op een groot congres in het Engels... ik vond het rete spannend, maar het ging gelukkig hartstikke goed! Ben echt super opgelucht nu...!
Bij de verloskundige bleek alles prima in orde te zijn. Het enige vreemde was dat Jasmijn begon te huilen zodra de verloskundige de deur dicht deed en daar pas mee stopte toen Roy haar mee naar buiten nam. De vorige keer deed ze dat ook, maar toen dachten we nog dat dit lag aan de val die ze in de wachtkamer gemaakt had met een loopfietsje. Volgens de verloskundige komt het echter vaker voor dat dreumesen dit gedrag vertonen, zij meende dat erg jonge kindjes ervan schrikken als er iets met mama gaat 'gebeuren'. De volgende keer laat ik haar dus maar thuis, ze was echt overstuur. Roy was dus halverwege het bezoek naar buiten gegaan en toen ik klaar was en ook naar buiten kwam, stortte ze zich in mijn armen alsof er ik weet niet wat gebeurd was... @dniise: Sterkte én succes met je gesprek morgen. Ik hoop dat het positief voor je uitvalt... @Kaatje: Fijn dat bij jou ook alles goed was! @Tinkerbel: Ik hoop dat je zonder al te veel gedoe 30 uur kunt gaan werken. Wil je dan later beginnen (zodat je kunt uitslapen) of hou je twee uurtjes eerder op?
Hoi lieve meiden! Ff een kort berichtje zonder alles gelezen te hebben, want na een drukke dag op t werk ben ik nu doodmoe... Ben bij de vk geweest en alles was perfect! Bloed in orde, geen rare dingen, 2 kilo bijgekomen. Het hartje klopte ook goed regelmating en in een juist tempo. Groetjes Cossy
heb de lijst aangepast. Ben nl voor de 20-weken echo geweest en daar kregen we te horen dat we (weer) een meisje krijgen. Erg leuk (en handig, want nu kan ik gewoon de kleding van Hanne bewaren voor deze). verder was alles goed. Het blijft elke keer iets wonderlijks om mee te maken. groetjes, jikke
Klavertje, je bent niet de enige hoor, hier ook de ene dag gaat het super, en de andere dag wil ik alleen maar slapen. Helaas is van te voren niet te voorspellen wat voor dag het gaat worden Voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen, af en toe wel last van mijn bekken. bijv. na stofzuigen of dweilen of vegen voel ik het, gelukkig is het meestal de dag erna weer verdwenen. Iedereen fijne dag vandaag!
@ Jikke zou je volgende keer wel eventjes het 'quote' weg willen halen? Ik zal m nog eens opnieuw kopieren. Wat mij gisteravond gebeurde! Ik kreeg opeens echt extreem erg maagpijn! Zo erg dat ik dacht dat ik elk moment flauw kon vallen. En na de zoveelste superpijnlijke kramp, vloog mn hele maaginhoud eruit echt puur van de pijn... Gelukkig was het erna wel redelijk weg. Groetjes Cossy