DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂ *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ? 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ... *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugbar ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 83 september mama's! 7 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 4 mama's houden het hier geheim Agenda: April: 09: Lola vk, meisje84 vk, Jikke 20 wkn echo 10: Diddl vk , Decia vk 11: MssAce 20 weken echo chaartje79 20 weken echo 14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk, Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo 16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/
Goeiemorgen ... Heb net mijn jongste naar school gebracht om te wennen ... Ze keek erg beteuterd, maar hoefde gelukkig niet te huilen. Ben benieuwd hoe ze het vind. Straks naar de vk .. even wat afleiding voor mij. @lise ... mooie buik meid. Je groeit lekker. @lola .. wat sneu zeg. Dan kun je haar idd beter thuis laten de volgende keer. Ze vind het ws nik dat mama op die bank moet etc. Ook logisch natuurlijk. @jikke ... leuk een meid, gefeliciteerd! En idd handig dat je alles kan doorschuiven nu. @deniise .. succes met je gesprek meid.
Lola..goed dat alles goed was bij de VK. Vervelend dat Jasmijn zo reageerde. Heeft de vk hier niet een dingetje voor om haar er meer bij te betrekken? Goed uitleggen wat ze gaat doen? Cossy..Lekker bericht van de vk..gaat het nu weer met je buik/maag/darmen? Jikke..Leuk weer een meisje ! Sasha..kijk aub uit met stofzuigen en dweilen.dit was het eerste wat ik niet meer mocht doen van de fysio en vk..omdat dat juist een belasting voor je bekken is. Dniise mijn duimen draaien ! Nou kreeg gister van de vk natuurlijk te horen dat ik maar tot 14.00 uur mag werken,belde er vanochtend iemand van de uwv,die had een ziekmelding ontvangen, en wou even vragen of het nu beter ging.dus ik vertel haar het hele verhaal over wat de fysio en vk hadden gezegt en toen zei ze dat ze 14.00 nog te lang vond en heeft me nu tot 13.00 gezet.. Ze vond het ook raar dat ik nog steeds niets van de arbo had gehoord. Zo dus al mijn moed bij elkaar rapen en voor mijn werk even bij de bazin langs.. Help !
Grrr... heb je net een heel bericht getypt, wil je het posten en dan geeft het forum het op Gelukkig was ik wel zo slim om alles te kopieren voor ik m'n browser dicht smeet Goeiemorgen @dniise: veel succes! Had gisteren en de rest van dinsdag echt de puf niet om iets neer te pennen (wel gelezen en - haha sorry - vergeten). Ik merk dat ik ook weer meer moe ben, gelukkig niet zo als in het begin. Ik ben overdag gewoon wakker en firs en vrolijk, maar tegen half tien - tien uur moet ik toch echt m'n bed in. Ben wel niet vooruit te branden wat werk betreft, moet me er elke dag heenslepen lijkt het. Gelukkig heb ik morgen een vrije dag. Ik ben héél blij dat ik erg graag werk waar ik nu zit. Heb het er geweldig naar m'n zin, maar werken staat momenteel gewoon niet heel hoog op de prioriteitenlijst. Maar goed, omdat ik er dus graag ben, valt het op zich wel mee. Moet er niet aan denken dat ik een rotjob had en dan elke dag er weer heen moest @Tinkerbell: ik hoop dat je verzoek om 30 uur te werken ingewilligd wordt, want dit houd je echt niet vol. Ook al is het nog "maar" tot het einde van de maand. Verder blijf ik blij met m'n hoefijzerkussen (ik moet het elke keer weer even zeggen ). Ben iets minder blij met de bandenpijn en krampen die ik sinds een paar dagen heb. Gisteren stond ik recht en kreeg ik een gigantische steek in m'n zij die tot nu toe nog niet weg is. Ik voel het niet als ik zit, maar als ik ga staan... brrrr.... denk dat dat logisch is omdat je banden toch wat meer gerekt worden als je staat. En dus ook last van krampen. Niet heel erg, maar is gewoon vervelend. Ik maak me er geen zorgen over, zullen wel groeipijnen zijn. M'n vriend keek gisteren vol verbazing naar m'n buik en zei dat ie niet kon geloven dat het op één week zo veel ronder kon worden. Dus groeipijnen zijn wel normaal dacht ik zo Ben een beetje jaloers op de mensen die hun ukje zo vaak voelen Ik moet er echt heel hard op gaan letten als ik iets wil voelen, blame the placenta zeggen we dan Maar neem aan dat ik binnen een weekje of twee ook wel meer zal voelen. Heb af en toe nog wel dat gevoel alsof er iemand met een vinger in m'n buik prikt. Maar dat is echt redelijk sterk, dus ik betwijfel of dat de beeb kan zijn. Heeft er wel mee te maken, want vroeger had ik dat nooit... Misschien dat ie een bepaalde zenuw raakt ofzo. Geen idee... Fijne dag allemaal! Ik ben er best blij mee, morgen weekend en vanavond weer zwemmen...
@Dniise: hopelijk pakt het gesprek goed voor je uit! @Iris: vervelend he, die steken? Ik had het gisteren toen ik van achterop een fiets eraf sprong. Niet meer doen dus... @Lola: Jasmijn is nog een kleintje he? Nog heel jong om iets uit te kunnen leggen of haar erbij te betrekken. Zo'n spreekkamer is misschien wel heel eng inderdaad en het gevoel dat er iets met mama is... goed idee om je man mee te nemen. Het zou kunnen dat ze wel gerust te stellen is in verloop van tijd, maar anders zou ik haar inderdaad thuis laten. @Kaatje: succes bij je baas. Niet te veel zorgen maken hoor. Het is fijn dat het UWV het je niet te moeilijk maakt! Die storten immers de uitkering naar je baas. @Jikke: nog een keer roze! Van harte met je dochter (nr 2). Vandaag weer een congresdag, maar ik was zo moe van gisteren en alle spanning rond mijn eigen presentatie, dat ik vanmorgen even heb uitgeslapen. Ga zo weer op reis met de trein! Vanavond nog feest in de Beurs van Berlage, heb ik wel zin in! Ik hou het 's avonds al een stuk langer vol, dus dat komt vast goed. Fijne dag allemaal!
Zo heb de klok even goed rondgeslapen. En moet zeggen voel me echt een stuk beter. Dniise: heel veel succes hoor! Parr: wat erg voor je. Dan is het idd nog erg snel gegaan. Vanaf hier een grote knuffel voor jou. Kaatje: Het is denk ik wel beter hoor dat je nu naar 13:00 gaat. Een collega en zeer goede vriendin van mij is te lang doorgelopen met giga veel pijn en die loopt nu 2 jaar na de bevalling nog niet 100%. En je werk daar moeten ze er maar begrip voor hebben. Jikke: van harte met jullie meisje, Leuk zeg. T gaat hier echt n roze boel worden gezellig. Ga vandaag lekker genieten van het stralende weer. Groetjes
Ben erg opgelucht om te horen dat ik dus niet de enige ben! En het zonnetje maakt een hoop goed want daar krijg ik echt energie van! Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Jikke, super gefeliciteerd dat jullie een dochtertje krijgen! Jiihaaaaaaaaaaaa! Kaatje, ik wens jou ook super veel succes! Fijne dag voor iedereen!
Ik ben boos ! Bel net het zaaltje waar we een kleine receptie wilden houden..gaan ze restaureren... moet nu dus op zoek naar iets anders.. Niet leuk ! Zo moest ik ff kwijt..bedankt meiden.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂ *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ? 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ... *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugbar ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 83 september mama's! 8 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 4 mama's houden het hier geheim Agenda: April: 09: Lola vk, meisje84 vk, Jikke 20 wkn echo 10: Diddl vk , Decia vk 11: MssAce 20 weken echo chaartje79 20 weken echo 14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk, Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo 16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/
@Jikke: wat leuk dat je weer een meisje krijgt! @Kaatje: jammer van het zaaltje, maar vast genoeg andere leuke locaties te vinden. @Lola: wat zielig voor Jasmijn dat ze zo verdrietig werd. Volgende keer idd maar thuis laten. Mijn schoonzus had mijn neefje meegenomen naar het consultatiebureau. Toen hij zag wat ze met zijn zusje deden (gewoon meten, wegen etc) moest hij ook heel erg huilen... @Lise: mooie buikfoto. Kan goed zien dat je een tweeling krijgt. @Dniise: succes! Hier verder niet veel te melden. Gister lekker rustig op de bank gelegen en goed geslapen! Onze Uk heeft het wel druk als ik rustig op de bank lig, maar vind het wel gezellig.. je bent nooit alleen Zondag ga ik naar mijn broer (woont niet echt om de hoek). Hij is heel benieuwd hoe ik eruit zie.. Fijne dag allemaal. Ga maar eens aan het werk.
Nou het gesprek is super goed afgelopen alhoewel ik niet terug mag komen! Ik had ook meer aan me lerares dan ik dacht, we hebben ze even versteld doen staan op een hele nette manier. Normaal ben ik verbaal nooit zo sterk, nu kon ik l*llen als brugman Er waren een aantal communicatie foutjes geweest tussen hun die ze "over het hoofd" hadden gezien. Het staat echt 1-0 voor mij en daar ben ik blij om. Er is zelfs al een andere stage voor me geregeld, moet vanmiddag even bellen naar die vrouw voor een afspraak van maandag. Ben aan de ene kant wel blij dat ik daar weg kan , het is alleen jammer van mn collega'tjes. En dat ik geen stagevergoeding krijg op mijn nieuwe stage, maarja het is maar tot 2 juli hopelijk schelden ze die 6 weekjes die ik ertussenuit ben geweest kwijt.. Al met al een goed gesprek , en bedankt voor de support meiden! Hihi en die kleine was ook bezig joh met schoppen, alsof hij/zij me aan het coachen was knuffellllllll
Gelukkig is het gesprek goed gegaan,toch jammer dat je niet terug mag komen. Wel lekker dat je een andere stageplek hebt. Komt het toch nog goed. liefs
@ dniise: succes met je stagegesprek! ben erg benieuwd hoe het ging. @ klavertje44: ja dat heb ik ook hoor, dat ik de ene dag helemaal niets kan en de andere dag me op en top voel! gelukkig helpt het zonnetje idd! @ kaatje85: vandaag babbelen op je werk he? mijn favoriete bezigheid, not! laat weten hoe het ging. een hummer lijkt me overigens wel leuk! wel jammer van dat zaaltje, maar je vindt wel wat anders (leukers) hoor, zal je zien! @ Tinkerbel1984: al een reactie van je manager gehad? goed nieuws hoop ik? @ Jikke: gefeliciteerd met je meisje! weer roze erbij @ ydnic: hoe gaat het nu met je gebit? iiih de tandarts @ Yule: wat goed dat je presentatie goed ging! lijkt me wel eng. @ Lola: misschien de volgende keer je dochtertje maar thuislaten idd, klinkt bijna een beetje traumatisch voor haar @ Cossy: wat vervelend die maagpijn! dan schrik je ook wel. alles nu weer ok? of heb je dat vaker? @ Diddl: aaah ik zie het voor me. gelukkig hoefde ze niet te huilen. @ IrisB: is dat hoefijzerkussen van de Prenatal? ik denk verder dat die prikkende vinger best je beebje kan zijn hoor! @ Jannes: jaaa gezellig he zo'n druk beweeglijk ukkie! over werken tot nu toe houd ik het goed vol om 38 uur te werken, maar ik heb dan ook een suf zittend baantje. over buiken bij mij zie je nou ook eindelijk wat. maar als ik het met jullie foto's vergelijk, lijkt mijn buik meer op 14 weken dan 18
Goedemorgen allemaal! Zo ontzettend slecht geslapen. Maar dat komt door gisteren denk ik . Gaat nu wat beter, thxx voor de steun en knuffels dames! @Ingeltje welcome back! mooi dat het zo goed aanvoelt! Trouwens een vraagje.... jouw nieuwe werk wist toch niet dat je zwnager was? volgens mij heb ik iets gemist @diinse jij bent al weg... maar ik denk aan jou meid! Sta sterk! veel succes! @kaatje feli met de datum! Dat ijj de kleintje niet dagelijks voel is normaal omdat hij nog alles aan het oefenen is. Ik las en hoorde dat de ene dag bewegen ze meer dan de andere. Heb ik ook hoor! Ik voel het gekriebel maar 1 tot 3x per dag en dan heel even. nog succes bij jou baas, en wat lief van de uwv! jammer van het zaaltje! wij moesten opeens lastminute iets anders vinden was niet makkelijk maaar wel een goede gevonden en was ook niet duur. @wupje ja zij was de laatste 2 jaren wel ziek maar zij had medecijnen en je zag het niet aan haar, altijd nog een vrolijke mexicaanse springboontje. De laatste maand is erg snel gegaan zij werd compleet anders (haar lichaam dan want gesstelijk was zij nog zo). @dreames oh! wat lief van jouw mannetje! @diddl mooi buik hoor! @chaartje fijn dat het wat beter liep met jou ex. Is idd beter dan ruzie. @moniek bloedblaar? doe jij wel rustig aan! ik hoop dat het weg gaat! @klavertje44 ik heb dat ook hoor! maar meestal heb ik 's ochtends mijn energie en rond 17u verdwijnt het @Lise ook een super buik! @jikke gefeliciteerd! nog een roze meiske erbij totnutoe 8 meiden en 1 jongen.... @cossy zo dat is idd ff schrikken! gaat het nu weer? @lola goed idee dat manneke mee was. wat ongeloofelijk hoe kleintjes dingen aanvoelen he. al was er niks ernstis maar dan zijn ze weer te klein om dat te begrijpen @dniise hey je bent er weer! Super dat het gesprek goed ging. Ik had ook zoiets van volgens mij zijn die fouten tussen hun communicatie wegen fout gegaan en ze spreken elkaar blijkbaar heel weinig. maar wrm mag je dan alsnog niet terugkomen? wat zei jouw leraar allemaal dan tegen hun? en hoe reageerden hun over hun fouten? wel super dat er een andere plek voor jou is geregeld alleen minder van geen vergoeding. Zo ik ga aankleden en dan ga ik een beginnentje maken met het kamer. Ik ga als eerst de balken lakken. Dus ff een ladder pakken voor de balken bij de plafond. Ga ook tussendoor vreindschapskoek Herman bakken. Straks sluit. Aangezien gisteren "grijs" was maakt het zonnetje alles weer een beetje beter en ik wil alles focussen op het kamertje. heb trouwens de lijst aangepast. Jikke was nog roze maar er stond nog dat de meiden op 7 waren en dit moest 8 zijn Diddl en Decia veel plezier vandaag!
Het werken houdt ik goed vol. Ik werk 2 dagen in de week van 8:15 tot 16:45 en de overige dagen werk ik thuis aan mijn afstudeeropdracht (ik heb geen afstudeerstage omdat ik daarvoor zelf heb gekozen en ben dus die dagen allemaal thuis). Gelukkig heb ik zittend werk, maar het telkens opstaan voor naar de printer is wel slopend. Van de week moest ik vaak opstaan en toen had ik ontzettend veel pijn aan mn rug. Ik begin zoiezo steeds meer last van mn rug te krijgen. Maar er zijn altijd wel collega's bereid om mijn spullen mee te nemen als zij naar de printer moeten.
Parr wat heb jij lekker schandalig uitgeslapen haha. Ja zat wel te balen van het zaaltje,want koste maar 35 euro voor de hele middag ( van 12.00 tot 18.00) heb nu een zaaltje op het oog waar eventueel ook een kok gehuurd kan worden,dus zouden dan eventueel daar nog kunnen eten ook. heb even gemaild voor de prijzen. Klusse met het kamertje vandaag !
Pisum..misschien groeit jou buikkie minder hard,maar kan ook betekenen dat je na je zwangerschap weer sneller strak in je huidje zit haha. Dat zie ik hier namelijk nog niet gebeuren
Zo heb net krukken opgehaald bij de thuiszorg, met mijn bekken is het dusdanig slecht gesteld dat de spier vermindering in mijn been steeds erger word en ik er dus constant doorheen zak. Krijg nou woensdag een aangemeten bekkenband en moet met krukken proberen te lopen. Verder gaat het wel goed hoor. Mag zo om een kwart over 1 voor een geslachtbepaling. Iedereen een fijne dag gewenst. xxx
Hee lieve lieve mede sept-mama's! Hier eindelijk na maanden een teken van leven Doordat ik me zo belabberd voelde (en nog voel trouwens) zat ik nog maar zelden achter de computer. Ik kreeg er gigantische hoofdpijn van, en dat dan bij de misselijkheid en algehele malaise en drukte door de verhuizing. Ik heb sinds kort een laptop, en dat werkt wat prettiger moet ik zeggen. Hoop dat alles met iedereen goed gaat! Probeer een beetje bij te blijven, maar dat is eigenlijk bijna onmogelijk Dan even egotrippen: Tot nu toe valt zwanger zijn me ongelofelijk tegen. Niks roze wolk voor mij. Ik wil absoluut niet zeuren en klagen hoor, maar alles zit tot nu toe gewoon niet mee. Door de misselijkheid ben ik al 9 kilo afgevallen. Eten is een ramp, alles stinkt ook. Vooral het nieuwe huis We hebben ook een niet zo'n goede uitslag gehad van onze combinatietest. Verhoogde kans op een kindje met Downsyndroom. Toen moesten we beslissen of we verder onderzoek wilden. Wat was dat ongelofelijk moeilijk. Tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog een bloeding en zaten we opeens in het ziekenhuis. Gelukkig was er met de baby niks mis, maar jemig wat een stress. We hebben trouwens besloten geen verder onderzoek te laten doen. Het was een hele zware beslissing. Nu dat weer een paar weken achter ons ligt, komt er eindelijk een beetje rust. Alleen veegde ik vanmorgen weer bloed af. Nu maak ik me minder zorgen maar leuk is anders. Ik wacht echt met smart op de dag dat ik me weer normaal voel. Gewoon kan eten en lekker lachen en mezelf zijn. Soms denk ik echt dat dat nooit meer zal gebeuren. Pfff lekker optimistisch allemaal Maar wilde jullie even laten weten waarom ik jullie zo zwaar verwaarloosd heb. Even afsluiten met een positief iets: Ik voel de baby bewegen! Hele dikke knuffels voor iedereen!