@Freesia: jeetje wat een verhaal meid... kan me voorstellen dat die roze wolk ff op zich laat wachten. Hele dikke virtuele *knuffel*
@Diddl, Kaatje85, Yule, Jannes, Pisum & Parr1983: Ja, Jasmijn was echt helemaal overstuur. Toen ik op de bank lag om naar het hartje te luisteren, wilde ze niet eens meer bij papa op schoot. Ze stond werkelijk hartverscheurend te huilen naast de bank. En van haar handje vasthouden of over haar wangetje wrijven werd ze ook niet rustiger. Echt heel zielig... Ze is inderdaad nog te klein (15,5 maanden...) om dingen uit te kunnen leggen, dus thuis laten lijkt ons ook de beste optie! @Jikke: Twee jongens en twee meiden... mooi evenwicht! @Cossy: Jeetje... jij moet écht gigantisch pijn hebben gehad gisteren. Hoe voel je je nu? @Kaatje: Jammer van je zaaltje, maar je vindt vast nog wel iets anders dat net zo leuk (en hopelijk goedkoop...) is! Fijn dat het UWV zo met je meedacht. Zelf heb ik geen slechte ervaringen met het UWV, maar je hoort inderdaad wel eens anders... @Yule: Volgens mij heb jij een heel leuke baan...! @Freesia: Jeetje, ik schrok wel jouw verhaal hoor! Geen wonder dat die roze wolk even nergens te bekennen is. Ik hoop dat je je de tweede helft van je zwangerschap een stuk beter zult voelen! Deze is voor jou...
@iedereen die ukje nog niet voelt: Ik heb hem met 14,5 wkn wel 2x gevoeld samen met hubby, maar nu een hele tijd niet, terwijl m'n placenta er wel ideaal voor ligt. Soms zijn ze gewoon niet zo heel druk of zijn wij te druk om het ons op te vallen. Heb wel gewoon het hartje horen kloppen bij vk dus nix aan het handje. We moeten gewoon geduld hebben totdat het overduidelijk is denk ik En JeeeeeeeJ, ik heb geen toxoplasmose-infectie van m'n nu niet meer zieke kat. Wist ik eigenlijk wel maar wilde toch het zekere voor het onzekere nemen. En ik had al puistjes toen ik stopte met de diana-pil, maar nu heb ik het al helemaal! Wie moet er ook zoveel geld uitgeven aan anti-puistjes-producten? Ach.. heb het er voor over...
Ik heb alleen puistjes tijdens mijn menstruatie, en nu op de momenten dat ik anders mijn menstruatie gehad zou hebben. Ik had een regelmatige cyclus van 28 dagen en heb dus ook met 4,8,12 en 16 weken puistjes gehad.. Gegarandeerd dat ze er met 20 weken ook zitten..
Ik had altijd veel acne, niet zo zeer in mijn gezicht maar wel op mijn bovenlijf. Ik was zo blij toen dit begin dit 2007 een stuk minder werd. En nu is het weer net zo erg als daarvoor. Ik vind het niet zo erg, maar ik vind het vervelend dat andere mensen het zien. Andere mensen vinden het vaak vies kan ik me voorstellen, maar ik kan er niets aan doen. Geen enkel middeltje helpt bij mij, helaas.
Zo zeg, veel geschreven gisteren en vanochtend! Net even de tijd genomen om door te lezen. Ik heb net gebeld naar de huisarts om de uitslag van mijn urine op te vragen. De urine was goed, maar de assistente klonk toch redelijk bezorgd en vroeg nog een keer naar de klachten en dat wilde ze toch graag met de arts bespreken..........mijn hart klopte echt in mijn keel Ze belt me dadelijk terug en dan hoor ik meer. Ik vind het wel een beetje akelig maar kan me niet voorstellen dat er iets dramatisch aan de hand is. Jullie horen zo meer. @ Kaatje en Tinkerbel; jullie ook rustig aan doen hoor, en gewoon minder gaan werken! (Zeg ik heel stellig terwijl ik ook niet zo daadkrachtig ben ...) @ Lise mooie buik hoor! @ Jikke gefeliciteerd met je meisje!~ @ Cossy ik heb gisteravond ook heel erge krampen gehad, ik was een ijs gaan eten met een vriendin van mij en dat viel heel slecht! Ik heb wel een half uur op de WC gezeten ......veel diarree. Gelukkig is dat nu weer weg. Dniise fijn van je gesprek, als je maar een leuke nieuwe plek vindt en je opleiding haalt. Dat is het belangrijkste! @ Delayla hopenlijk gaat het met de krukken wat beter! @ Freesia wat een verhaal zeg. Die misselijkheid dat gaat hopenlijk snel over maar ik kan me voorstellen dat de slechte uitslag je toch wel zorgen baart. Alhoewel ik vaak gehoord heb dat dit percentage nog niet veel wil zeggen, sommige met een hoog percentage krijgen een volledig gezond kind! In ieder geval super veel sterkte en heel veel dikke knuffels!
Hoi dames! Gelukkig is de maagpijn nu weer weg. Denk dat ik het wel even aan de vk vraag, niet dat ik me zorgen maak om de baby, maar het is gewoon echt niet te harden... @ Kaatje -> Wel lekker dat je nu korter hoeft te werken, dan is tenminste niet zo stressig. En stress is helemaal niet goed voor je kleintje, dus probeer maar lekker te ontspannen! Minder van dat zaaltje.... Maar waarschijnlijk merk je op die dag niet eens waar jij bent! @ Dniise -> Nou k ben blij om te horen dat je het tenminste nog recht hebt kunnen zetten! Wel vervelend dat je niet terug kan maarja, gelukkig heb je een nieuwe stageplek! Veel succes ermee! @ Delayla -> Jeetje zeg! :wow: Wel heftig, dat je zo enorm veel last hebt van je bekken! Hopelijk gaat het met die band daalijk wat beter? @ Freesia -> Wat erg zeg, dat alles zo tegen valt! Ik kan heel goed begrijpen dat je dan geen zin hebt in internetten... Gelukkig is na de bloeding alles goed met je kindje! Erg vervelend van die verhoogde kans, maar je moet ook positief blijven denken: ze noemen 1 op 200 al een verhoogde kans en dat is net een half procent, dus nog net niets... Hopelijk stellen de trapjes van de kleine je een beetje gerust! En dat je je niet lekker voelt is natuurlijk echt rot, maar jij bent straks wel degene die na de zwangerschap meteen weer strak in het velletje zit, msschien wel strakker dan van tevoren! En geloof me, dat met die eetlust komt ook zeker weer goed! In ieder geval heel erg veel sterkte met alles en heel veel knuffels! @ Wupje -> Hopelijk is er niets ernstigs! Maar het is al een goed teken dat de urine goed was denk ik. Laat maar gauw iets weten als je meer weet! Groetjes Cossy
@Wupje: komt vast goed meid. Onze huisarts assistente wilde ook overleg ondanks dat urine goed was. Had nl. wel heel veel klachten. Toen bleek dat een waarde wat twijfelachtig was. Na overleg toch kuurtje gehad voor de zekerheid. Hoop dat het zoiets is!
Nou gelukkig daar ben ik weer met een beetje geruster gevoel. De arts gaf aan dat het toch echt groeipijnen waren aangezien mijn urine gewoon goed is. Alleen mocht ik nu nog een keer koorts krijgen zonder verdere griepsymptonen dan moest ik wel even naar het spreekuuur komen. Ik vind het ook wel fijn dat ze me in elk geval serieus nemen. Ik ga me er verder niet meer druk over maken en gewoon lekker genieten van mijn bolle buikje! Ik las net dat de tweeling van de juli mama die te vroeg bevallen is toch is overleden. Ik kreeg echt een brok in mijn keel, zo wreed als je 2 mooie zoontjes op de wereld zet en ze worden je dan allebei ontnomen...
Ja ik had het ook gelezen, verschrikkelijk he iets wat je zo lang bij je hebt mogen dragen. Waar je zo van gaat houden vind het echt heel triest
Hoi meiden, wip ook weer ff langs. Ik had het verhaal van dat vrouwke ook gelezen en wat opgevangen hier en daar. Wat ontzettend verschrikkelijk dat ze allebei haar zoontjes is verloren, ik dacht dat ze het goed deden.. Nog even over die aantal hartslagen he, is dat nou zkr als het hartje tussen de 120 en 140 slagen p/m heeft is het een jongetje en als het tussen de 140 en de 160 slagen heeft is het een meisje? Ik heb zo'n Angelsound met lcd schermpje, daarop ken je dus het aantal hartslagen p/m zien. Nu had ik hem/haar vanmiddag goed te pakken, en kwam steeds uit op om en nabij de 157 slagen p/m. Maar vaker hoor ik het hartje nog als een 'swoesjh' geluid, mss dat het dan ergens achter ligt? Dan geeft het schermpje rond de 135 slagen p/m aan. Maar als ik het hartje goed te pakken heb, hoor ik egt de hartklepjes dichtslaan, en dan heb ik dus die hogere hartslag op de lcd scherm. Begrijpen jullie wat ik bedoel, herkennen jullie dit? Mijn ticker loopt trouwens steeds een dag achter nja...
Bah wat erg om te lezen dat je ergste nachtmerrie uitkomt. Is ook mijn grootste angst.. te vroeg geboren worden en het dan niet overleven. Heel oneerlijk!
Ik heb even mijn afspraak voor de 20 weken echo aan de lijst toegevoegd... DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ...Denkt zelf ...? ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 04 september 2008 *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Annelief ... 19 jaar... 1e ... kalender: ♂ *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Sinjo ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Kleine tinus ... 29jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Enya ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ Denkt zelf ♀ ... THUIS ... ? 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Zanoni ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ...ZKH...BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH ... BV *Simone22 ... 22 jaar ... 1e kindje ... *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugbar ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 83 september mama's! 7 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 4 mama's houden het hier geheim Agenda: April: 10: Diddl vk , Decia vk 11: MssAce 20 weken echo chaartje79 20 weken echo 14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk, Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo 16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/
Dat is echt mijn allerallerallergrootste angst, dat de tweeling te vroeg komt en dan overlijdt. Ik krijg helemaal kippenvel als ik daaraan denk...
Delayla.. balen dat jij ook zo met je bekken loopt. een bekkenband doet vaak echt wonderen ! Freesia.. Ik heb achter je naam een plaatje geplakt met een dikke knuffel,maar die doet het geloof ik alleen als hij zin heeft haha. denk iig aan je ! Wupje..gelukkig was je urine goed. hier ook kippenvel door de tweeling Nou vandaag naar de baas geweest over het minder werken, en ze deed niet moeilijk.merkte aan haar houding wel dat ze het niet leuk vond. Hoorde later dat collega's lekker over me roddelen. ik zou alles verzinnen en helemaal geen last van mijn bekken hebben. Nou ze roddelen maar door. ik merk zelf wat ik voel en mijn lichaam en de baby zijn 10x belangrijker dan werk. Wil vanavond weer gaan zwemmen,maar ga alleen met mijn armen zwemmen,want bekken zijn weer 3x niets vandaag. Ow ja heb ook via marktplaats een voedingskussen gevonden. ga ik morgenavond ophalen als we voor trouwringen gaan kijken. Fijne avond !
Och nee, wat verschrikkelijk dat die twee kindjes zijn overleden zeg! Echt het afschuwelijkste wat je kan overkomen! Denk je dat je 2 kindjes krijgt, krijg je er geen... @ Shedevil -> Nee dat van die hartslag is helemaal niet zeker. Het is zelfs maar de vraag of het ook maar een beetje klopt, want dat soort dingen zijn vaak echt bakerpraatjes (net als dat je aan de buik van de vrouw of aan het wel of niet verschijnen van acne het geslacht kunt zien). @ Kaatje -> Echt flauwe collega's zijn dat he! Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt. Ik zou ergens 2 weekjes helpen in een winkel omdat ze met een gat in het rooster zaten. Maar het waren 45 uur per week en de tweede week kreeg ik echt buikpijn en hield ik t niet meer vol. Toen k er later nog eens kwam reageerden ze heel stom, je merkte echt dat ze er niets van geloofden en dat ik gewoon geen zin had. Maarja, het beste niets ervan aantrekken, want ik denk dat ze gewoon jaloers zijn! Groetjes Cossy
Heh jakkes...naar gevoel zeker? Blegh. Alles weer okee nu? @Jikke: gefeli met je meisje! @Lise: mooie toeter hoor! @dniise: O zo! Goed gedaan joh @Parr: ik heb op mijn werk alleen op de sollicitatiedag niet gezegd dat ik zwanger was, wilde eerst kijken of ik uberhaupt door de ronde kwam. Op het moment dat ik mijn contract bij het uitzendbureau ging ondertekenen heb ik eerlijk gezegd dat ik zwanger was; dus vóór het tekenen. Dat vond ik wel zo netjes. Ik kan namelijk niet zo goed tegen oneerlijk zijn. @Pisum: goeie tip van kaatje hè? Dat je straks weer strak in je vel zit! Ik blijf mijn leven lang met huidoverschotten zitten ben ik bang @delayla...oei krukken? Pff heavy meid. Ben benieuwd hoe je echo ging. @Freesia: heh meis, wat vervelend allemaal. We zullen je wat posi-vibes toezenden. Hoop dat je het gauw wat makkelijker krijgt en dat je lekker kunt gaan genieten. @moppiepoppie: mijn puistjes zijn na de 16/17e week verdwenen Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik werd er ook gek van! Dikke pukkels op mijn kin grrrr
Hier alles okee, dames. Morgen weer een dagje vrij heeeerlijk! Verder niet zoveel te vertellen. Nog een weekje en dan de 20 w echo, heb er echt zin in. Ik hoop dat alles goed is met de kleine. Kus aan allen!