September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Over de buddy's ... ik laat 1 van mijn zwp-vriendinnnetjes het nieuws hier wel melden. ;)

@parr ... hmm, bij mij staat hij nu wel goed.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Leuk idee die buddy lijst! Ik zie Cossy is wat later in september ik zal haar vragen of zij mijn buddy wil zijn... :)

Mss Ace gefeliciteerd met de goede 20-weken echo en weer een meisje! Super! Geniet van je weekend!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik ga ff verder met de balken :D kom straks weer kijken.

4. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Ik dacht laat ik maar weer is posten, was weer een tijdje geleden. Dat komt dat de pc's nu boven staan en eerst beneden, waardoor je er veel sneller achter kruipt. Maar het werd zo'n zootje beneden, met al die bedrading enzo, dat we het toch maar weer naar de zolder verhuist hebben.
    Zou vandaag als afsluiting van school naar museum gaan,maar had vanmorgen nog ff boodschappen gehaald voor het weekend, kwam ik terug....zoooooooo vreselijk moe, dacht dat ga echt niet lukken, dat geslenter in die museums, dus heb ik me maar een dagje thuis gegunt.
    Ben nu lekker in de tuin bezig, zo een middagdutje doen...

Verder gaat alles goed hier, behalve wat maagzuur, bloedneuzen en moeheid.
    Morgen gaan we het kamertje behangen, heb zooooo'n zin!

Wat vreselijk zeg van die juli-mama, je zou er bang van worden.

Oeps....word september een meidenmaand! Nou ben benieuwd!

Ik zit te smachten naar een 20 weken echo, wil mn kleintje zien! Zo lang geleden, 9 weken al....snik.
    Heb nog geen afspraak gemaakt, doe ik de de volgende week als ik naar de VK moet!
    Nou meiden, kga de tuin weer in! Wat een egoistisch bericht he!
    Wens jullie allemaal al het goede toe en geniet van je zwangerschap en je buikje!
    Doeidoei!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Misschien wil Jannes wel buddy met mij zijn, ff pb sturen.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik heb Yule net een berichtje teruggestuurd met mijn telefoonnummer. Dus wij zijn nu ook buddies :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ♀ ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e kindje [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 62 september mama's!

10 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 4 mama's houden het hier geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!
      Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel ?
      Wupje <--> Cossy?
      Yule <--> Jannes

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    11: MssAce 20 weken echo chaartje79 20 weken echo
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo

Zo even lekker in bad geweest, heerlijk zo'n vrije dag. Nu berehonger, dus gauw naar de koelkast

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou alle balken zijn klaar... werd een beetje dizzy en flauwtjes op de ladder.... mijn maag heeft honger ga dus ook net als ingeltje de koelkast opzoeken :p

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden
    hier ff een snel berchtje van mij.
    er is weer veel geschreven en weet ook niet alles sorry. hier gaat het redelijk de hoofdpijn verschilt met de dag de ene dag zonder en de andere dag komt het weer. vandaag mijn laatste plasjes ingeleverd bij mvm wat is het toch heerlijk om weer gewoon op de wc te kunnen plassen zeg.

zo ff naar me werk voor een gesprek met me leerling en de cursus die ik volg. daarna weer snel terug naar huis met visite mijn vriend viert zijn verjaardag.

@dnisse mooi dat je gesprek goed is verlopen waarom wilde ze je niet terug hebben? hoop dat je je opleiding nu met suc6 kan afronden.

over dat buddy's zijn ik wil ook wel meedoen wie wil mijn buddy zijn? komt er nog iemand uit omgeving dordrecht toevallig? en de meeting ben ik ook voor weet niet meer of ik het al had gezegt.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo wat raar, voor mijn ticker heb je 3 kleuren voor onderaan, perzik, roze en blauw. als ik blauw gebruik of roze is mijn ticker weer goed maar met perzik niet :( :( dus heb ik maar voor blauw gekozen....

@ tweety gefeliciteerd met jouw vriends b'day

11. Mijn auto had inderdaad een lege accu, mijn hubbie zag dat meteen omdat na het starten met de startkabels mijn dagteller en klokje op 0 stonden. Hij is nu een stukje rijden, zodat de accu zich weer kan opladen. Jasmijn ligt in bed, die heeft op het kdv geen minuut geslapen vandaag. Dus zoek ik jullie gezelschap maar weer op. Heb toch nergens anders zin in vandaag, hoewel ik moet toegeven dat het wel errug lekker was op de fiets :D !

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    HAHAHA da's stom! Maar eh een leuke discussie om hier te starten: wat jij blauw noemt, is bij mij op het scherm paars... :)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha bij mij ziet ie ook paars maar ik denk dat roze = meid perzik = onbekend en blauw (voor ons paars dus ;) ) = jongen. Maar ik vond dat wij al roze genoeg waren en ik vind paars (blauw) een mooie kleur.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :):):)

15. Wij hadden toen bij de december 2006 mama's ook zoiets grappigs. Er stonden zo'n 60 mama's op de lijst, maar halverwege december waren pas 5 mama's bevallen! We waren toen best een beetje bang dat wij het eerste topic zouden worden waar de kindjes gewoon lekker bleven zitten... :( ;)
    Uieindelijk zijn we toch allemaal in de maand december bevallen... :D

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zo hier weer ff snel een berichtje. ALles gaat goed hier. Op de enorme rug en bekkenpijn na dan. Maar ja over een klein uurtje moet ik weer bij de fysio zijn.
    Morgen komt mn schoonvader het kamertje verven en behangen. Ben zo benieuwd! En dan de 21ste het kamertje...

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey parr ook bij mij is jouw ticker paars .... :D :) :)
    Jouw computer geeft toch zijn eigen kleurinvulling, hi hi!

Lola ik heb vandaag net zo'n warrig dagje als jij hebt gehad....ik geef mensen verkeerde info, maar goed dat het vrijdag is en gelukkig heerlijk weer!

Effe een vraagje aan iedereen met Angelsound. Ik ben dit apparaat vanmiddag gaan kopen, maar gebruiken jullie nog gel of gewoon zo luisteren?

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, ik zie dat Jannes al ons nieuw verworven buddyschap heeft doorgegeven!

Bij mij is ie ook paars hoor!

Ga zo op kraamvisite bij collega 2 die deze week bevallen is..! In hetzelfde ziekenhuis als waar ik werk, dus dat is lekker makkelijk.
    Ze had een geplande keizersnede omdat deze ook in stuit lag en de eerste was een spoedkeizersnede. Alles is goed en ze heeft een dochter! Leuk babytje kijken...

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Moet zo met mn kat naar de dierenarts. Ze is woensdag gesteriliseerd en nu is ze heel kort ademig en een beetje sloom. Ze ligt ook op plekken waar ze normaal niet ligt.
    En mannetje is ook al niet thuis, maar gelukkig wil de overbuurvrouw me brengen.

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    He getver dreames. Dat klinkt eng! Succes met je kat!

Deel Deze Pagina