Heb zelf de halve vloer in de babykamer gelegd, maar nu begint mijn pols weer op te spelen. Heb vorig jaar rond juni carpaaltunnelsyndroom opgelopen en nu begint het dus weer op te spelen. Morgen gaat mannetje verder, want ik mag niet meer van hem en hij is nu net naar het werk vertrokken. @dreames ... strekte met je kat.
Dag dames! Dat buddysysteem lijkt me prima, wie wil mijn buddy worden? Iemand vroeg verder of de hartslag van het ongeboren kindje het geslacht verraad. Nou, bij mij is dat niet het geval: ons kindje heeft een hartslag van 156 - 160 slagen per minuut, maar is toch echt een jongetje! De rest van de bakerpraatjes klopt bij mij echter wel... Hier gaat verder alles zijn gangetje. Ik heb het idee dat ik de baby steeds vaker voel, al ben ik nog niet volledig overtuigd. Ik word érg rond (hoop dat ik over 4,5 maanden nog kan lopen, hahaha) maar draag eigenlijk alleen maar naar voren. Zo vreemd: als ik recht voor de spiegel sta, zie je eigenlijk niks aan me. Misschien schrikken mensen daarom zo als ze me ineens van opzij zien! Prettig weekend allemaal
jullie begrijpen mij allemaal verkeerd Ik zie hem ook als paars maar volgens mij moest het eigenlijk blauw zijn als in blauw = jongen zoals de roze = meisje is @ wupje ik gebruik gewoon baby olie van de AH @dreames oh dat klinkt idd niet goed nee. succes! @diddl apart he maar geod nu doet ie het weer
@pupke ... ze zeggen ook wel eens dat de hartslag ook wat zegt over het karakter van het kindje. Dus maak je borst maar nat ... mijn meid had ook een hoge hartslag en is me er eentje. En deze heeft een lage hartslag ... hopelijk dus een rustig kindje.
@Diddl: o jeetje, onze VK zei dat ons kindje ook een lekker pittige hartslag had. Mooi snel. Dat belooft wat. Maar ja, kan ook niet anders dan met een moeder zoals ik. Ben ook zelf ook niet echt de rustigste persoon... Ben altijd vrolijk, enthousiast en zie alles positief. Dat zet zich echter ook wel om in 1 grote brok energie... Mijn collega's moeten er weleens om lachen. Die vragen zich af of ik thuis ook zo ben. Ja dus... en heb een hele rustige down to earth vriend. Vult elkaar lekker aan
Ben terug van de dierenarts. Moest mn katje daarlaten. T gaat niet goed. Ze heeft heel erg ondertemperatuur en longontsteking en ontsteking bij het hart. Waarschijnlijk is het een erge kattenziekte (FIB) die zich bij stress ontwikkeld. De stress van de narcose heeft het dan laten ontwikkelen. Maar die ziekte had ze dan al. Ze moet nu daar blijven voor meer tests en over een uur moet ik terug en dan hoor ik of ze mee naar huis mag met medicijnen of het weekend naar een andere dierenarts moet. Als ze die ziekte heeft is het misschien te onderdrukken met medicijnen, maar als die na 3 dagen niet aanslaan dan moet ze inslapen.
oooh ik word er helemaal naar van... ik wou dat ik iets kon doen voor je... ik duim mijn duimen helemaal blauw voor je
@Ingeltje: klikte net op Hyves op je foto bij het berichtje en zag heel groot Patrick Dempsey oftwel Dr. McDreamy verschijnen. Jij bent dus ook een fan. Ik ook! Wat een heerlijke serie, maar vooral een heerlijke man. OEF.... Mijn vriendinnen en ik SMSen ons suf op maandagavond na elke mooie romantische zin of mooie blik die hij gooit. Ha ha
Hahahaha...hmmm ja lekker is ie hè?! Ik heb de foto van een andere Hyve gejat... hij is om te smullen En bovendien een hele goeie papa zo te zien:
O ha ha... jij had ook een foto erbij gezet, tegelijk met mij Ja hij doet mijn zwangerschapshormonen wel sneller werken. Mijn vriend moet er altijd erg om lachen dat mijn vriendinnen en ik wel verliefde pupers lijken als hij op TV is...
@dreames ... sterkte meid. Hopelijk komt het goed. @ingeltje en jannes ... *kwijl* Iedere maandagavond zit ik klaar voor mcdreamy.
Nou ik ben naar de dierenarts geweest. De kat was ook uitgedroogd en had nog heel weinig bloed (ze hadden moeite met bloedprikken). Om even een beeld van de snelheid van de ziekte gegeven, dat is allemaal sinds vanmorgen ontstaan. Ik mocht de kat mee naar huis omdat zij net zo weinig kunnen doen als wij nu. De kans is groot dat ze het niet haalt. We moeten haar continu warm houden want haar temperatuur is 2 graden onder normaal. Ze heeft een soort prednison en nog meer medicijnen meegekregen en ook vloeibaar voedsel wat wij moeten geven als ze zelf niet eet. De komende drie dagen is het hopen dat de medicijnen aanslaan. Zij is echt mijn knuffeltje. We hebben nog 1 kat en 2 honden, maar met haar heb ik iets speciaals. Als ze tegen mn buik ligt reageert de baby er ook op. Net nog wel de pretecho gehad. We hadden gehoopt te weten wat het geslacht is, maar de kleine hield zijn beentjes stijf op elkaar. Dus we weten nog niets. We mogen wel nog een keertje terug komen om te kijken. Verder was de kleine lekker aan het duimen de hele tijd.
Dreames, de symptomen van je kat lijken heel erg op wat mijn pup had. Ik ga meteen nog ff wat fotos van mn buikkie uploaden.
Bij een zwangerschapstest is een streep een streep toch, ook al is-ie nog zo licht? Ik heb namelijk een collega en daar raak ik nu wat bevriend mee (we zijn beide nieuw bij het bedrijf). Ik vertelde haar als eerste in vertrouwen dat ik zwanger was. Toen zei ze, zal ik je wat vertellen, ik misschien ook! Inmiddels heb ik het wel aan iedereen verteld op het werk. En die collega liet me weten dat zij nog altijd niet ongesteld geworden was. Als grapje gaf ik haar vandaag de zwangerschapstest die ik nog over had. Belt ze me net dat ze een licht streepje ziet! En nu gaat ze op zoek naar de dienstdoende apotheek om nog een test te halen. Spannend! Zal de baas leuk vinden hahaha