September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha lieverds :D

Aaah nu heb ik 4 keer deze tekst getypt en is 4 keer mijn computer uitgevallen, dit is de laatste keer :evil:

Wie oh wie wil mijn buddy zijn :oops: Ik beloof dat ik heel lief zal zijn :)

Hier gaat het al wat beter! Vandaag een flinke rel geschopt op werk en ze begrijpen het eindelijk, beetje jammer dat dit er voor nodig was maar ach..

Maandag de 20 weken echo, spannend! Hopen dat het nog steeds een meid is, anders zit ik met mijn berg jurkjes hahaha :) Maar een jongen is ook hartstikke leuk hoor!

Gisteren is de babykamer behangen, tis echt superleuk geworden :) Morgen gaan we hem inrichten en dan plaats ik foto's voor jullie! Het word zo 'echt' allemaal nu, leuk leuk!

Ben ook erg geschrokken van het nieuws van de juli tweeling :cry: Bah, je ergste nachtmerrie :cry:

Net lekker gegourmet, nu even uitbuiken haha :)

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ dreames: hoop dat alles goed komt met je katje.

@ pisum: een test ken geen tweede streep aan geven als er geen hcg in het urine zit (afgezien van een indrooglijntje maar die ziet er anders uit dan de controle streep)

hier vandaag een kutdag gehad, heb vanmiddag in de tuin de box geschuurt, heb dat ding in me eentje naar buiten getilt, lkkr eigenwijs, met al een slechte rug en daarna alles op mn knieen gedaan, toen ik 'm weer terug wilde zetten in de baby kamer door mn rug heen gegaan, zit laag in mn bekken weer, geweldig dus ik heb mn bekken band maar om gedaan nu ter ondersteuning :(

Daarna kwam mn ex en heb behoorlijke bonje gehad, ben lang ni meer zo over mn toeren geweest zeg, ben nu n btje bang dat mn kindje strax blijvende schade heeft van al dat gezeik en gestress :(

Morgen als het goed is de commode ophalen..
    Hopen dat dat door gaat.

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Kaatje85 wil jij anders mijn buddy zijn? Wij zijn allebei vrij veel online dus is wel zo veilig haha :D

PB me maar even!

Pff ik ben in tijden niet zo laat wakker geweest :confused: Maar zat zo vol van het gourmetten en met een volle buik kan ik niet slapen haha :)

Ga het nu toch maar proberen :p

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Pisum: Ze is gewoon zwanger hoor. Een tweede streepje, hoe licht ook, toont altijd hcg aan en hcg is zwanger. Altijd.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo heb ff terug gelezen maar ben de meeste vergeten :oops: ben erg moe na de sluit!

@dreames ik duim voor jouw katje! wat erg zo! succes meid hoop dat de med aanslaat!

@shedevil doe jij rustig aan! ;)

een streep is een streep zij is zwanger!

Ik wacht nog op pb van krisstel, vandaag niet meer gezien...

mcdreamy...... zucht! iemand ook zo van george clooney? zucht :D

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    zo Parr, jij bent er vroeg bij ;)

al meer meiden wakker vandaag?
    ik ga vandaag winkelen met een vriendin die nogal ver woont, dus vandaar vroeg op!

veel plezier allemaal dit weekend! :-D

weet iemand trouwens hoe het met de 20 weken echo van MssAce en Chaartje79 ging?

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, wie weet heeft je collega gelijk. Mijn buurvrouw zei gisteren ook dat ze dacht dat het een jongen werd omdat ik mijn (kleine) buikje naar voren draag.
    Leuk als jullie samen zwanger zijn!

@Delayla, gefeliciteerd met jullie kleine meid! Succes met krukken lopen..

@Jannes, leuk die bakkerspraatjes :D dan krijgen we hier zeker weten een meisje.

@Lola, wat een baaldag!

@Mss Ace, jullie ook gefeliciteerd met jullie meisje, wat fijn dat alles goed was!

@Elin, geniet van jullie weekendje weg, hopelijk een beetje mooi weer.

@Parr, tuurlijk wil ik je buddy zijn, zal mijn 06 nog even PBen.. (nou kom ik zeker een keer bij je langs in de Mac ;))

@Dreames, wat zielig..sterkte!

@Ingeltje…oooh wat een mooie foto :D:D Lekkere vent hoor, en helemaal met die twee ukkies.

@Funnyme, succes vandaag met verven!

@Azeb, veel succes voor je vriendin, spannende tijd! Hoop dat ze snel zwanger is.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Eindelijk over de 20 weken heen :D:D (al moeten we nog even op de 20 weken echo wachten).
    Ben gisteren inderdaad niet geweest en dan heb ik geweten (moest weer veel bijlezen)..gisterenavond naar Najib geweest. Was erg leuk, maar ik was zo moe dat mijn ogen af en toe dicht vielen.

Vandaag lekker shoppen met een vriendin naar Rotterdam. Iedereen fijn weekend!

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Dreames: wat vreselijk voor je! Ik hoop dat het snel beter gaat me je katje.

Ik stond vanochtend op de weegschaal en ben pas 2,5 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap (ben wel in het begin wat afgevallen). Dus dat valt nog mee, zeker als je naar mijn buik kijkt, hahaha.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dnisse heb je een pb gestuurd.

voor de lijst dnisse en ik worden buddys.

verder hier alles rustig reageer later ff op iedereen. zo eerst ff opruimen hier de vloer ziet er niet uit ondanks een klein groepje visite. vanmiddag weer op visite bleee en vanavond de nacht in pfff ben blij als die voorbij zijn.

@dreames hoe is het met je kat? ik hoop dat ie opknapt.

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Hey,

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.

De kat is de nacht goed doorgekomen. Wij hebben vanacht elke keer de wekker gezet om de kruiken op te warmen en haar water te geven.
    Ze lijkt nu wat makkelijker te ademen als gisteren en wat alerter ook. Ze heeft ook een plasje gedaan en dat is denk ik wel positief.
    Ik lig nu op bed en zij ligt bij me met kruiken tegen dr aan want anders zakt de temperatuur weer heel snel. Ze krijgt elke paar uur eten en drinken met een spuitje in dr mond, want ze eet en drinkt nog niet uit zich zelf.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey allemaal!

@ dreames: Oh wat naar van je kat zeg! Ik weet hoe het voelt om een doodziek huisdier te hebben. Ik hoop dat je kat/poes er snel weer bovenop komt!

Verder zag ik dat jullie druk bezig zijn met het uitkiezen van een buddy. Heb ik goed begrepen dat dat is voor wanneer je bevallen bent? Zodat diegene het hier kan melden? Of zit ik er nu naast?

Hier verder alles ok, wel moe van de hele week werken. Gelukkig was het gisteren lekker rustig op het werk. Vandaag wil ik veel dingen doen: keuken schoonmaken, de was doen, frituurpan legen, schoonmaken en weer vullen, woonkamer stofzuigen en boodschappen doen. Ik ben benieuwd of ik het ook echt allemaal voor elkaar krijg.....

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dreames, fijn dat het iets beter lijkt te gaan!
    Eva, klopt, om mekaar even te smsen als je bevallen bent, zodat die ander het hier kan melden, zoeken we allemaal een buddy.
    Ik ga vandaag naar een meeting ;)
    Totaal niks met zwanger zijn te maken, deze meiden ken ik al een jaar of acht denk ik, ooit bij elkaar gekomen doordat we allemaal naar As The World Turns kijken, maar daar gaat het nu allang niet meer om. Dikke vriendinnen geworden!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden. ben anderhalve dag niet online en heb zowat 10 blz bij te lezen haha.

@ Sasha..bekken instabiliteit:
    * Niet doen:
    - veel trappen lopen
    - veel lange afstanden lopen
    - te zwaar tillen
    - belasten dus..

* Wel doen:
    - Heel veel rusten
    - Verder helpt er helaas niet zoveel tegen.. een bekkenband doet wel wonderen.

@ Lola..gaat het al beter met je verkoudheid?

@ Delayla..leuk nog een meid erbij !

@ Ingetje,bedankt voor het inkorten van de lijst.
    Vind het buddy idee trouwens een goed idee. ben nu buddy met Jessejaime
    Mc.dreamy is leuk !

@ Jannes..jou jongens/meisjes theorie:

Ik heb:
    - puistjes en vlekken
    - Futloos haar
    - Geen figuur, draag rond
    - Veel misselijkheid en overgeven.

Lijkt dus net als wat mijn gevoel al zegt..een meisje te worden.

@ Mss ace..gelukkig was de 20 weken echo goed,en weer een meid..leuk !

@ Wupje, ik gebruik massage olie voor de angelsound. werkt perfect.

@ Dreames..hoe gaat ie met je kat?

@ Pisum..een streepje is een streepje hoor.dan is ze nu gelijk wel heel ver !

Hoop dat ik niemand vergeten ben..anders sorry.

Gister even bij een zaaltje wezen kijken, en daar kan ook gelijk het eten verzorgt worden. ze is nu een prijsopgave aan het maken en dan krijgen we dat nog te horen.hoop dat het leuk betaalbaar is,want dan zijn we voor receptie en eten in 1x klaar.
    Mijn schoonmoeder is nu hier om de babykamer te behangen. eind van de dag de meubels erin en dan nog even leuk maken en is hij bijna klaar !

Ow ja weet niet of ik het gemeld had maar werk nu voortaan maar 4 uur op een dag. moet morgen ook werken,en dan van 13.00 tot 17.00.

Fijne dag !

15. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

@ SheDevil -> Kijk maar uit joh! Te zwaar tillen kun je beter iemand anders laten doen, strax kan je niet meer lopen... :confused: Hopelijk gaat het snel wat beter met je rug! En echt minder van die stress met je ex zeg! Misschien kun je hem het beste een tijdje uit de weg gaan en gewoon geen confrontatie zoeken? Teveel stressen is ook niet goed idd... Maar volgens mij valt t wel mee hoor, van een paar keertjes flink stress zal er geen schade komen. Sterkte ermee! :eek:

@ Dreames -> Fijn dat t beter gaat met je kat zeg! Hopelijk blijft t zo goed vooruit gaan!

Groetjes Cossy

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @dreames ... fijn dat je kast de nacht goed is doorgekomen danzij jullie hulp. Hopelijk is het het begin van z'n herstel.

Las over het aankomen tijdens de zwangerschap ... ben nu 5.1kg aangekomen, dankzij de laatste maand vooral [3.3kg] :confused: :)
    Maar gezien mijn dikke buik mag dat ook wel.

Ben ook wel benieuwd naar de 20 weken echo's van MssAce en Chaartje79.

17. 4days

4days Niet meer actief

Oww diddl ik vind joue 3d foto echt geweldig mooi zeg! :eek:
    Hoop dat t bij ons ook een beetje mooi wordt maandag! :D
    xxx

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen... is mij gelukt uit bed te kruipen. Wou liever erin blijven maar moet veel doen vandaag o.a. naar de ikea. Hier een kado kaart halen voor mijn beste vriendin en en lamp uitzoeken voor de babykmr!

@pisum haha ik was niet vroeg maar laat bij. Had een dienst tot 01u maar was iets uitgelopen tot 1.30u geloof ik. veel winkel plezier! Mss Ace 20 weken ging goed geloof ik ze weten nu ok dat ze een meid krijgen!

@Krisstel GEZELLIG! :D ;) moet wel goed komen... jij begin van de maand en ik eind van de maand! En als je komt aub niet op een zondag avond haha mag ook wel maar dan is het zooooo druk hihi! Shopze!

@pupke ben wel jealours! maar 2,5 kg!

@dreames dat klinkt wel posi ja! wat een heleboel liefde kan doen he... nu maar die 3 dage doorkomen! ik blijf duimen hier! :)

@eva1983 :oops: ooh ik moet ook nog de frituurpan legen en schoonmaken! mooi dat ik 2 weken vakantie hebt zometeen!

@Mss Ace heb je echo's? :D

zo ik ga nu ontbijten en een boodschappenlijst voor hubbie maken en douchen! Ik merk ukkie wel vaker op, had ukkie gisteren wel 4x gevoeld of zo! :D:D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 62 september mama's!

10 meisjes in de buik ... 1 jongen in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 4 mama's houden het hier geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      dniise <--> tweety
      Kaatje85 <--> jessejaimes
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo

Zo buddy lijst geupdate!

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @cossy ... ik hoop het ook voor je. Is zo bijzonder om je kindje zo te zien ... echt onvoorstelbaar. Ook al zie die 3d beelden/foto's wel eens van een ander.
    Het was wel erg bijzonder dat we de kleine al zo duidelijk in beeld kregen voor 16w zei de echoscopiste. Alles zat mee bij ons zeg maar. Hopelijk ligt jullie uk ook toppie.

Deel Deze Pagina